ja, alle opperhoofden en eindbazen gaan eruitquote:
posters dan?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, alle opperhoofden en eindbazen gaan eruit
jij wel... maar verder is het hier erg rustig... maar 1 topic per dag... voorheen waren het er toch minimaal 5 of 6...quote:
excusez moi?quote:
dat zal wel, jij bent gestoptquote:
nee...quote:
recessiequote:
Je voudrais chanvre dans mons tabac sil te plaitquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
excusez moi?
je ne parle pas francais, je parle d'anglais...
als nu de debielen ook eens oprottenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, alle opperhoofden en eindbazen gaan eruit
excuse moi, je ne parle anglais, hablo espanol senor ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
excusez moi?
je ne parle pas francais, je parle d'anglais...
Four months, two weeks, five days, 15 hours, 12 minutes and 2 seconds. 3490 cigarettes not smoked, saving ¤826,78. Life saved: 1 week, 5 days, 2 hours, 50 minutes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zal wel, jij bent gestopt![]()
Cuidado puto, te pego duro idiotaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
excuse moi, je ne parle anglais, hablo espanol senor ?
5a 6 is ook wel weer veel hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij wel... maar verder is het hier erg rustig... maar 1 topic per dag... voorheen waren het er toch minimaal 5 of 6...
ma mère demande si elle peut tu prendre encore analement ce soirquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je voudrais chanvre dans mons tabac sil te plait
nee sorry... wel nederlands...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
excuse moi, je ne parle anglais, hablo espanol senor ?
niet ? ik heb nog een leuke cactus staan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Four months, two weeks, five days, 15 hours, 12 minutes and 2 seconds. 3490 cigarettes not smoked, saving ¤826,78. Life saved: 1 week, 5 days, 2 hours, 50 minutes.
Hé, ik ben nooit met de mescaline gestopt
ja dat is wel veel... maar dat was de realiteit... 3 a 4 is een mooi aantal...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
5a 6 is ook wel weer veel hoor2 a 3 zou een mooi aantal zijn
gastquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ma mère demande si elle peut tu prendre encore analement ce soir
Daar ben ik ook nooit mee gestopt ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet ? ik heb nog een leuke cactus staan.
Jah we zijn een beetje het powned in de GC...quote:
2x ook... dubbele bevestiging... van een ontkenning... maw mooie zinsconstructiequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit mee gestopt ook
ook nooit mee begonnen, daar niet van![]()
waarom zou jij jezelf dat aandoen ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als nu de debielen ook eens oprotten
non ho capitoquote:
daarom spreek ik ook nl...quote:
LOOOLquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ma mère demande si elle peut tu prendre encore analement ce soir
does anyone speak english?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
non ho capito
non parlo italiano![]()
...huh ?
ik zou wel willen hoorquote:
i spreche english un petit peuquote:
dat mag duidelijk zijn jah...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
i spreche english un petit peu
dat is de baas van LLquote:
middag man,quote:
nieuw hier?quote:
ah goed om te weten!quote:
quote:
goed vandaag dicht he morgen weer openquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
middag man,
hoest met je "paren" clubje?
ik had je nog nooit gezien... maar ben inmiddels al op de hoogtequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee hoor ben al een tijdje hier
ook halloquote:
ciao manquote:
hoiquote:
fijne avond MaleDaddyDuckquote:
Blaze it up my niggah! Fo Sho!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Deaud
d-e-a-u-d
*TING TING TING TING TING
tyf op met dat slaan, rotjochie !quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tyf op met dat slaan, rotjochie !
kloptquote:
ik heb geen zin meerquote:
ik ook niet, heb het helemaal gehad..maar....nog een half uurtje..en dan..... WEEKEND !!!!quote:
gast.... het is woensdag.... wat voor werkweek heb jijquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook niet, heb het helemaal gehad..maar....nog een half uurtje..en dan..... WEEKEND !!!!![]()
24 uur ftwquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef tripack het volgende:
[..]
gast.... het is woensdag.... wat voor werkweek heb jij
en dan verdien je genoeg om jezelf te onderhouden...quote:
ja, duhquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan verdien je genoeg om jezelf te onderhouden...
je woont zeker bij pa en ma thuis?
owkee... wat voor werk in het weekend dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, duh
maar ik werk op zaterags ook nog he
ik wilde wel meer werken, maar daar hebben ze hier het geld niet voor
op zaterdag werk ik bij autobedrijf, doe ik van alles en nog wat..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee... wat voor werk in het weekend dan?
als ik thuis zou wonen zou ik echt binnenlopen![]()
geen huur,boodschappen,de rest van de vaste lasten
ahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
op zaterdag werk ik bij autobedrijf, doe ik van alles en nog wat..
ik oooookquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Friday12 het volgende:
ik wil naar huuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
ik ben al thuisquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef tripack het volgende:
[..]
ik oooook
nog 24 minuten en dan race ik naar huis
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij nieuw mormel wegwezen anders ondervind je mijn "sla nieuwe mormels tot pulp" actie
je maakt mensen die werken niet lekker met ik ben al thuisquote:
daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je maakt mensen die werken niet lekker met ik ben al thuis![]()
dat moet eingelijk een nieuwe regel zijn
mijn werk is thuisquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je maakt mensen die werken niet lekker met ik ben al thuis![]()
dat moet eingelijk een nieuwe regel zijn
Was t maar zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 05:54 schreef WhiteLightning het volgende:
bah! ik dacht even dat het vrijdag was!
mogge
Ram die trompet door z'n strot heen en slaap weer verder?quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:09 schreef WhiteLightning het volgende:
superkut geslapendronken slapen, en dan een buurman die om 3 uur snachts trompet probeert te spelen is niet bevordelijk voor me
je vind met een hamer op de grond slaan niet genoeg dus ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Ga dan eerst zelf langs om netjes te vragen of ie wil stoppen. Heb er zo'n hekel aan als mensen meteen de politie gaan bellen als iets ze niet bevalt
mogguh moozziequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey gekke p
Tjah ik dacht ik doe eens gek!
ik ook niet daarom doe ik altijd maar hoi "groep"quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogge barra![]()
![]()
ja ik weet niet meer waar ik je nou allemaal al hoi heb gezegd hoor!
Tchoe tchoe!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
Hello lieverds
Treinspoor is weer opgezet, kleine kan spelen
over een dik uur weer werken
jah sorry iedereen is echt aan het werk ben ik bangquote:
nog altijd alleen mn bijbaanquote:
is het daar op donderdagmiddag druk dan?quote:
Op donderdag is daar gangbangquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het daar op donderdagmiddag druk dan?
oke dan...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op donderdag is daar gangbang
de ene week de middag en de andere week de avond
* knuftquote:
Ik sta achter de bar hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oke dan...
veel plezier dan maar he...
quote:
anytimequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oehdaar was ik even aan toe!
kun jij er niet naast gaan zitten om dat geluid te makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
tis een houten baan en houten trein.. dus dat geluid moet ie zelf maar maken
geef haar nou geen ideeen ze is er net eindelijk weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kun jij er niet naast gaan zitten om dat geluid te maken
dat kan ..quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kun jij er niet naast gaan zitten om dat geluid te maken
Haaaaaiquote:
Over drie kwartier ben ik weer wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geef haar nou geen ideeen ze is er net eindelijk weer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geef haar nou geen ideeen ze is er net eindelijk weer
wat doe je met Tripac zn nijnquote:
machtig om te zienquote:
Hey schatquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schat
Ik ben me mooi aant maken voor je
Laag plamuur zit er alweer op
Ik dacht dat jij pas koffie kreeg als ik er wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
zal ik wat meer drinken krijg ik geen droge bek als ik je kus
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pas koffie kreeg als ik er was![]()
Hebben jullie slagroom gehaald?
dan scheur ik nog ff langs de superquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
breng anders een bus mee betaal ik je die wel
BG long time no seequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik denk dat ik van iedereen hier het minste te doen heb op mijn werk
Afgelopen week misschien 4 uur effectief gewerkt (en incl. vandaag 32 uur aanwezig geweest). En dat was saaaaaaaaai
is dat van damme??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
deze blijft ook gayniaal![]()
[ afbeelding ]
ik zeg dancing with the starsquote:
henkie hoorquote:
Darn, You winquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
BG long time no see
neuh ik sta op non actief dus ik werk helemaal niet voor mijn salaris
is het zo'n rotzooi op je werk?quote:
whehehehequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
vind je toch niet erg toch ?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Tietuh!!!
[ afbeelding ]whahaha, mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik zal me ook nog eens melden danquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij wel... maar verder is het hier erg rustig... maar 1 topic per dag... voorheen waren het er toch minimaal 5 of 6...
Goeiemorgen / middag / avond ? koffie / thee / limonade / Tripack zn konijn ?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen / middag / avond ? koffie / thee / limonade / Tripack zn konijn ?
hey iedereen moet wat opofferenquote:
TRU SC een paar jaar terugquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Darn, You win. Geen idee dat je mij ooit "gezien" had
. Volgens mij ben ik nog niet eerder in dit topic geweest. Zat een tijdje de SEX SC onveilig te maken, maar dat werd te riskant met collega's achter me.
Anderzijds: hoeveel mensen zitten verplicht in een kantoor, en kunnen / krijgen geen fuck te doen?
ik zoek nog een nieuwe baanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
*diepe zucht*
Ik wil een manager. Niet een gare halfbakken opdracht slecht aanleverende nutcase
Ik in TRU??? Heb daar nog nooit iets te zoeken gehadquote:
lolquote:
Kom bij ons werken, hou je nog geen maand uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zoek nog een nieuwe baan
wja dat was baaj... hmmm waar ken ik je dan van....quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik in TRU??? Heb daar nog nooit iets te zoeken gehad. Weet je zeker dat je me niet met Baaj verward?
Geen idee. Meest bekend ben ik van dat erotische spel in SEX, maar of je me daar nou van kentquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wja dat was baaj... hmmm waar ken ik je dan van....
dat heb ik weles gelezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee. Meest bekend ben ik van dat erotische spel in SEX, maar of je me daar nou van kent?
Ik heb je ooit een bear-hug gegevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Apeldoorn.. Centrum??? WTF
Zelfs op je mobiel ben je niet meer veilig?
Algemeen knuffeltopic
Muisvredebreuk! :r:r:r
Parenclubmeeting: De laatste kans om mee te gaan!!!
ik ken je gewoon van de toptopics op fok
wat doe je voor werk BG?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik heb je ooit een bear-hug gegeven![]()
...
Ik ben .net programmeur, of wat daar voor door moet gaan
Klinkt gayquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
ik ga vanaf volgende week asp.net programereneerste keer
WTF wat is daar nou gay aanquote:
Voor alles moet een eerste keer zijn (klinkt dat gayquote:
geen ideequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn (klinkt dat gay?)
quote:
En toen bleef ik een uur hangen en kon ik vervolgens op zoke naar wat andersquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neej joh je hebt altijd wel 3 minuutjes de tijd op hallo te zeggen
quote:
eigen schuld... zwarte zakquote:
ik zal zo thuis ff kijken, is hier geblockedquote:
ah das een mooi moment voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik zie de glitch nietquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das een mooi moment voor:ik ben ook veul te nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:
whehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ow, en over werk vs. Lolcats gesproken: http://notalwaysright.com/kitteh-sez-stfu/1203
i vorbesc Romana ?quote:
Habla espanol?quote:
I mi place la spre ordine 2 fată a face pe plac la. unul cu un tîrziu fustă şi unul nudquote:
si si prontoquote:
quote:
you need TP for your bunghole!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I am cornholio. Habla bahabla. You don't want my bungholio to get polio!
Sgelequote:
nee he dat gaat em niet wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ach, ben alweer vanaf 4 uur wakker..quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
En hebben we nog zin vandaag sm0kez ?Jij bent echt een Hitler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Én je gaat naar de hel![]()
hahahhaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent echt een Hitler!
Én je gaat naar de hel
mja ik was ook al lang wakker. echt vervelend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach, ben alweer vanaf 4 uur wakker..
Gebeurt toch wel erg vaak hoor... Hoef ik er pas om 5 uur uit, word ik al ruim van te voren wakker!
ah, grand prestige avondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, morgen viert Sm0keZ z'n verjaardag alvast maar... Kroeg afgehuurd enzo, gaat vast gezellig worden
Godsammekrakequote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2243176
LOL
Mja, het is weer weekend; verjaardagstijdquote:
Nee, da's vanavondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, grand prestige avondaltijd goed toch
idd, nog even en hitler is jarigquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, nog even en hitler is jarig
Ik vind het toch wel zorgwekkend dat je dat weet hoorquote:Adolf Hitler (Braunau am Inn, 20 april 1889 – Berlijn, 30 april 1945) was rijkskanselier onder Nazi-Duitsland tussen 1933 en 1945, en behoort tot de meest ...
whehequote:
waarom dat smokez??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme ik ben toch werkelijk benieuwd hoeveel Rickrolls en Grand Prestiges ik morgen krijg
nee mijn kia pride GLXiquote:
en dan worden we niet uitgenodigdquote:
Mja ik vier het samen en ben al bang dat ik een beetje teveel mensen heb uitgenodigd (die ik wel regelmatig ziequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan worden we niet uitgenodigd![]()
alvast/nog/gefeliciteerd *
*doorhalen wat niet van toepassing is
maar jij was dan ook al schandalig vroeg op je werk..quote:
Daar kan ik idd niet tegenopquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar jij was dan ook al schandalig vroeg op je werk..
ik begin pas om 9 uur
ah rond die tijd ben ik ook niet in de buurtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja ik vier het samen en ben al bang dat ik een beetje teveel mensen heb uitgenodigd (die ik wel regelmatig zie), anders zou ik zeggen kom ook gezellig langs met z'n allen
En doe maar alvast, ben eigenlijk 6 april pas jarig.. Maar toch bedankt [ afbeelding ]
google is my friendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het toch wel zorgwekkend dat je dat weet hoor
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ah rond die tijd ben ik ook niet in de buurtiig een groot feest
hoe oud wordt je?
Da's toch wel heel specifiek zoeken hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
google is my friend
mogge iedereen
nicequote:
Echte bazen zijn altijd in 1985 geborenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nicedan ben je ook van 1985
goed jaar he
![]()
ja, internet heh, je komt nooit uit bij wat je ingetypt hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch wel heel specifiek zoeken hoor...
Laat me raden, je was zeker op zoek naar het recept van grootmoeder's appeltaart, maar kwam uit bij de geboortedatum van Hitlerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, internet heh, je komt nooit uit bij wat je ingetypt hebt
ja zoiets jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat me raden, je was zeker op zoek naar het recept van grootmoeder's appeltaart, maar kwam uit bij de geboortedatum van Hitler
ja want die bakte altijd appeltaart voor haar kleinzoonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat me raden, je was zeker op zoek naar het recept van grootmoeder's appeltaart, maar kwam uit bij de geboortedatum van Hitler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |