Goed, dan luister je maar niet naar de beste tip.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef Sickert het volgende:
en dat is wijsneus nummer 1
benieuwd of er meer komen
Graag gedaan moppiequote:Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef Sickert het volgende:
ok thnx Fokkers
had idd beter moeten zoeken
maar daar is fok voor
blijft belachelijk trouwens dat je je er voor moet afmelden terwijl je je nooit hebt aangemeld
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef AJ1987 het volgende:
Gebruik vooral het infofilter....is een van de betere tips.
Waarschijnlijk heb je ooit een enquete ofzo ingevuld, of een prijsvraag, maakt niet uit, waarbij je je gegevens moest invullen. Natuurlijk leest niet iedereen de algemene voorwaarden, daar staat meestal in dat je gegevens verstrekt worden voor commerciėle doeleinden...
Infofilter is handig, maar vul je daarna toch opnieuw je gegevens ergens in...dan ben je weer je pineut en zou je je opnieuw moeten registreren bij het infofilter.....
hoe er dan met je contactgegevens omgegaan wordt, zou ik niet weten.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
tenminste een tip waar je wat aan hebt.!
wsch is het meegekomen met de hypotheek?
ik heb namelijk niets ingevuld oid...
Volgens mij is dat www.infofilter.nl. Mocht dat niet werken, kijken dan even op www.infofilter.nl en zoek op 'infofilter.nl'quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Sickert het volgende:
vraag me trouwens wel af wat de Url is van infofilter.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |