Wel in de betekenis van stadskernquote:Op maandag 3 november 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
Alsof alleen een stad een centrum kan hebben
Ja maar er staat centrum, niet stadskern.quote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel in de betekenis van stadskern
Apeldoorn is gewoon een uit de kluiten gewassen dorp. Is verder niet erg hoor, maar doe dan ook niet alsof
TS denkt dat Nederland echte steden heeftquote:Op maandag 3 november 2008 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Kijk, echte steden als Amsterdam, Zwolle en Utrecht hebben een duidelijk defineerbaar Centrum.
Lezen, ik ging naar een optreden. TS woont in Zwolle en heeft daar gisteren zijn drankje gedronken. In het Centrum van de Stad.quote:Op maandag 3 november 2008 10:15 schreef danos het volgende:
lol en in wat voor gehucht woont TS dat hij naar apeldoorn gaat om zijn drankje te drinken?
Daar heb ik gisteren wat spareribs naar binnen gewerkt. Met een Kilkenny (nou goed, 2) en een peukie! Kroegen waar je binnen mag rokenquote:Op maandag 3 november 2008 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:Sally's FTW!!!
In 1230 kreeg Zwolle van haar landheer de Utrechtse bisschop Wilbrand van Oldenburg stadsrechtenquote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef danos het volgende:
Zwolle: De gemeente telt 117.109 inwoners
Apeldoorn: De gemeente heeft totaal 154.962 inwoners.
![]()
Als import Apeldoorner ben ik het hier wel mee eens, het centrum bestaat voornamelijk uit een langgerekte straat, met wat zijstraatjes en een erg klein Marktplein.quote:Op maandag 3 november 2008 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Klacht: Apeldoorn is een dorp, en heeft dus geen Centrum (let op de hoofdletter)
Oh, heb je hem ook weer...quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef GuyFawkes het volgende:
Anno 2008 klagen over stadsrechtenWat een kk loser is TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |