nee, dat niet alleen pc's en telefoons, maar voordat ik dat kan doen moeten wel eerst bureau's geplaatst worden...en dat is gewoon niet goed geregeld..allemaal werknemers die weer zitten te zeuren van...dan zit er wel iemand met de rug naar de muur...allemaal van zulk soort dingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef tripack het volgende:je moet alles zelf tillen en verslepen?
whehehequote:
en niemand mag met de rug naar de muur zitten??quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dat niet alleen pc's en telefoons, maar voordat ik dat kan doen moeten wel eerst bureau's geplaatst worden...en dat is gewoon niet goed geregeld..allemaal werknemers die weer zitten te zeuren van...dan zit er wel iemand met de rug naar de muur...allemaal van zulk soort dingen
draakjequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
kom even snel zwaaien
moet zo alweer weg
faalhaasjequote:
klopt daarom ben ik een layout aan het shoppen voor mijn sitequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ga dna werken![]()
owneej je bent stagiair
das handigquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.cartoline.it/p(...)cherzi_150404_01.swf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door WhiteLightning op 25-03-2009 11:35:22 ]De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
topickillerquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag, mijn werklustige vriendjes en vriendinnetjes
uhmz... maar is het dan niet tijd voor een brunchquote:
ja lijkt me welquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... maar is het dan niet tijd voor een brunch
is het werk op? of zit je er doorheen?quote:
ik ook! ik ga lekekr zuipen vanavondquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef Tally het volgende:
Zo. Ik heb het gehad voor vandaag!
veel plezier dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook! ik ga lekekr zuipen vanavond
dank je , ben er erg aan toe. een grote $&*%&$% zooi hier.quote:
hmmm da's minderquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dank je , ben er erg aan toe. een grote $&*%&$% zooi hier.
whehehehe, ik denk echt dat ik zonder te overdrijven +- 20 speklappen in de vriezer heb liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm da's minder![]()
en toch moet ik steeds aan speklappen denken
ik grill iedere week alquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef draculettetje het volgende:
dat zijn er best heeel veeel, nu maar snel bbq weer dan!
whehehe ik moest lachenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm da's minder![]()
en toch moet ik steeds aan speklappen denken
Ik zit er gewoon even doorheen maar ook omdat er nu even niets te doen is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
is het werk op? of zit je er doorheen?
grilpan of klapgril?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik grill iedere week almaar liever op de bbq ja
nee , in de oven, daar gaat meer inquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
grilpan of klapgril?
gister ook lekker gegrilledaangezien ze daar sinds deze week niet meer aan wokken deden
dat is altijd vervelendquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon even doorheen maar ook omdat er nu even niets te doen is.
Wanneer wel weet ik even niet.
jah? ow zo heb ik het nog nooit gegetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , in de oven, daar gaat meer inecht een wereld uitvinding, alleen je bent zo lang bezig
en wat voor uitzicht heb je nu?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, eindelijk klaar met die koloten verhuizing
hetzelfde, ik hoefde niet te verhuizen, maar wij moeten alle IT-appataruur doen en registeren en ompatchen en weet ik et allemaalquote:
Even gevraagd of ik naar huis kan.quote:
ah jullie moeten de kutklusjes doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hetzelfde, ik hoefde niet te verhuizen, maar wij moeten alle IT-appataruur doen en registeren en ompatchen en weet ik et allemaal [ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ah jullie moeten de kutklusjes doen
oew en wat was het antwoord?quote:
Dat heb ik nog niet gehad. Hij zit in gesprek.quote:
wel zorgen dat ze goed gaar zijn hequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik grill iedere week almaar liever op de bbq ja
een vrouw met een uitknop?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:33 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik weer even netjes in rust stand
ah... ff het lampje vervangen of de batterij opladenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj meer dat het licht uit gaat
batterij opladen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ah... ff het lampje vervangen of de batterij opladen
3quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ow zo heb ik het nog nooit gegeten
gewoon allah akbar zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
godsamme, 1 of andere turk bij hp aan de lijnik versta er niks van
quote:
jij ook zekerquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kerel zit ook te zuchten aan de telefoon
hell noquote:
wtfquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en met een belgisch accent
what are the fucking odds
ik dus ook niet, tot nuquote:
help dan ffquote:
dat zeg ik...quote:
ja maar ik was snellerquote:
op de fiets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
man man wat een weer zeg...
en dan moet ik er over een uur nog doorheen ook
kijkt op zijn werk pcquote:
is dat een "subtiele" manier om ons in te wrijven dat je over een uur vrij bent?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
man man wat een weer zeg...
en dan moet ik er over een uur nog doorheen ook
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is dat een "subtiele" manier om ons in te wrijven dat je over een uur vrij bent?
ja op de fietsquote:
ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn... als het zo regent...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is dat een "subtiele" manier om ons in te wrijven dat je over een uur vrij bent?
HP staat voor? harde politiefilms?quote:
dan blijf je toch langerquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn... als het zo regent...
nee... ik moet gaan winkelen... een pak kopen voor een bruiloft volgende week...quote:
jahquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
HP staat voor? harde politiefilms?
leuk bruiloftquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... ik moet gaan winkelen... een pak kopen voor een bruiloft volgende week...
mazzel Talquote:
de volgende voor mij is in oktober volgens mij... tenminste waar ik de hele dag mee mag dan he...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk bruiloftik heb er 1 in mei
nee niet mijn eigen
misschien ook maar nieuw pak kopen
succes door de regenquote:
zo zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de volgende voor mij is in oktober volgens mij... tenminste waar ik de hele dag mee mag dan he...
voor mij ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de volgende voor mij is in oktober volgens mij... tenminste waar ik de hele dag mee mag dan he...
heuj heujquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef Crazy-p het volgende:
ook weer terug van de lunch
nog 4 uur te gaan
nichtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor mij ook
gaat mijn nicht trouwen
oei misschien is jouw nicht dan wel een vriendin van mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor mij ook
gaat mijn nicht trouwen
[schreeuwmodus]quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zeg het maar...
Thomas, je bent een eikel..
kom maar...kommaar kommaar kommaar kommaar
lol, naam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei misschien is jouw nicht dan wel een vriendin van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |