goeie spelregelsquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:43 schreef CaLeX het volgende:
fipo!
draakjequote:
Dus jij wil als eerste gelincht wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef WurM het volgende:
Als je maffia bent, moet je op mij stemmen.
Zo niet, dan ook.
Dat zijn mijn beginselen en zolang ik BM blijf houd ik me daar aan!
quote:
Coole paintquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:46 schreef Clesar03 het volgende:
Trevland (2) Ez, Clesar03
WurM (2) BCC, Ladi
Koekz (1) Susi
dacht ik ook jaquote:
Met een mes in mijn rug zekerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef tripack het volgende:
lastige keuze... op wie moet ik nou stemmen
quote:
quote:
O,o, het dilemmaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef WurM het volgende:
Als je maffia bent, moet je op mij stemmen.
Zo niet, dan ook.
Dat zijn mijn beginselen en zolang ik BM blijf houd ik me daar aan!
cool we krijgen geld toequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:17 schreef Koekz het volgende:
Ik beloof belastingen te verlagen en iets te doen aan het wegennet!!
Asfalteren! En wekelijks onderhoud!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
cool we krijgen geld toe![]()
en wat wou je aan die paar keien doen dan?
het beste argument tot nu toequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:18 schreef Trevland het volgende:
en als je op mij stemt weet je zeker dat er geen Wurm op de BM stoel zit
Op verzoek kunnen wij natuurlijk delen van de weg overlaten gaan naar modderwegen of zelfs een heel raceparcours bouwen voor quadsquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef CaLeX het volgende:
klopt, maar ik rij op een quad door het dorp, dus ik het liever modderwegen dan asvalt
edit: waarom heb ik nu niet dat filmpje online dat ik bijna me nek breek met een salto wat niet erg de bedoeling was
Jaja! de SL's nog wensen!quote:
Ik zou op jou stemmen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:18 schreef Trevland het volgende:
en als je op mij stemt weet je zeker dat er geen Wurm op de BM stoel zit
Als mijn kinderen veilig kunnen spelen ben ik tevredenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Koekz het volgende:
[..]
Jaja! de SL's nog wensen!
Helaas hebben jullie geen stemrecht maar ik vertegenwoordig natuurlijk iedereen! Zelfs de SL's!
Nou hebben we toevallig plannen voor een groot speelpark om de hoek van de kerkstraat! Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Als mijn kinderen veilig kunnen spelen ben ik tevreden
De hoek van de kerkstraat? Man, daar stikt het van de geweldadige dorpbewonersquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nou hebben we toevallig plannen voor een groot speelpark om de hoek van de kerkstraat! Komt helemaal goed!
Whut?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Hallo -SG-
Nog aan de drank geweest de afgelopen tijd?
Poging tot grappige referentie aan het vorige topic, waarin Lievedadidinges begon over een AA-meeting.quote:
quote:
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nou hebben we toevallig plannen voor een groot speelpark om de hoek van de kerkstraat! Komt helemaal goed!
quote:
Jou aan de schandpaal nagelen voor het feit dat [vul in]...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
Wat zijn de plannen van de burgemeesters mbt het marktplein?
1 groot feest van maken natuurlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
Ah dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jou aan de schandpaal nagelen voor het feit dat je geweldig bent...
En de bejaarde dorpsbewoners dan?quote:
gewoon zo laten zo als het is bevalt me welquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
daar voor heb ik fort knox ff laten over komen(Nobody in/ Nobody out)quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Als mijn kinderen veilig kunnen spelen ben ik tevreden
Dagelijks een lynch, voor de mensen van de hoek van de kerkstraat. Verder gratis bier, gewillige jongens en idem meisjes en gezellige muziek. Over verdere invulling van het geheel (denk aan de mogelijkheid van live-muziek, hoeveel kraampjes met voedsel en dergelijke) zal een dorpsbijeenkomst worden belegd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
bier is mij niet sterk genoeg doe eens iets met wat meer alchol er inquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Dagelijks een lynch, voor de mensen van de hoek van de kerkstraat. Verder gratis bier, gewillige jongens en idem meisjes en gezellige muziek. Over verdere invulling van het geheel (denk aan de mogelijkheid van live-muziek, hoeveel kraampjes met voedsel en dergelijke) zal een dorpsbijeenkomst worden belegd.
als jullie je eigen stront maar opruimenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom julie party poopen, samen met PP.
Als er genoeg mensen achter jouw standpunt staan tijdens de dorpsbijeenkomst, zal overige drank ook gratis worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
bier is mij niet sterk genoeg doe eens iets met wat meer alchol er in
Daar is de spelleiding toch voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
als jullie je eigen stront maar opruimen
Pics van de gewillige meiden en ik wil er over nadenkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Dagelijks een lynch, voor de mensen van de hoek van de kerkstraat. Verder gratis bier, gewillige jongens en idem meisjes en gezellige muziek. Over verdere invulling van het geheel (denk aan de mogelijkheid van live-muziek, hoeveel kraampjes met voedsel en dergelijke) zal een dorpsbijeenkomst worden belegd.
Google op "Het vrijdag middag lesbische tieners topic" en je weet genoeg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Pics van de gewillige meiden en ik wil er over nadenken
Dat is NSFW lijkt mequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Google op "Het vrijdag middag lesbische tieners topic" en je weet genoeg.
Je maakt kans op mijn stem, keep it up.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind als BM in wording dat iedereen z'n eigen rotzooi maar opruimt
wat tan nog meer elke avond ladi's nicht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je maakt kans op mijn stem, keep it up.
Kappen met je bagger aub.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik BM word moet de spelleiding de rotzooi van iedereen opruimen
#vote Isdatzo
Isdatzo (1) : Isdatzo
Mijn nichtjes zijn allemaal heel jongquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat tan nog meer elke avond ladi's nicht?
dan hebben we een probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mijn nichtjes zijn allemaal heel jong
niet echtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Susi het volgende:
Wat gaan jullie vlot.
Ik neem aan dat er verder niets noemenswaardig is gebeurd
De belangrijkste post zal ik nog even herhalen:quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Susi het volgende:
Wat gaan jullie vlot.
Ik neem aan dat er verder niets noemenswaardig is gebeurd
Ga jij hier maar verder:quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik BM word moet de spelleiding de rotzooi van iedereen opruimen
#vote Isdatzo
Isdatzo (1) : Isdatzo
Als je niet eens het kantoor van de President van de U.S.A. en een kantoor van een burgemeester uit elkaar kan houden ben je het niet waard om BM te zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef WurM het volgende:
[..]
De belangrijkste post zal ik nog even herhalen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u zeer!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef FastFox91 het volgende:
Trevland (2) Ez, Clesar03
WurM (1) BCC
Koekz (2) Susi, FastFox91
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef Koekz het volgende:
[..]
Als je niet eens het kantoor van de President van de U.S.A. en een kantoor van een burgemeester uit elkaar kan houden ben je het niet waard om BM te zijn!![]()
Hypocriet ben je ook. Iedereen moet stil zijn en ondertussen ga jij zelf lekker door kwijlen. Wees dan zelf ook stil of laat de rest ookquote:
Wij kwijlen/SC-en niet meer en Isdatzo is zich met het spel aan het bemoeien terwijl hij niet meedoet. Heel groot verschil, lijkt me.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hypocriet ben je ook. Iedereen moet stil zijn en ondertussen ga jij zelf lekker door kwijlen. Wees dan zelf ook stil of laat de rest ook
Doet hij wel degelijk. Zal me verder aan mijn reet roesten maar dan moet ie zn mond ook houden tegen anderen, want het is zeker niet alleen Isdatzo geweestquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wij kwijlen/SC-en niet meer en Isdatzo is zich met het spel aan het bemoeien terwijl hij niet meedoet. Heel groot verschil, lijkt me.
Ik stem uberhaupt niet voor het BM schap.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom heeft er uberhaupt nog bijna niemand gestemd?
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik stem uberhaupt niet voor het BM schap.
De bemoeienis met het spel while not playing komt momenteel alleen van Isdatzo en is storend. Vandaar de reactie, SC mag van mij best maar de spelbemoeienis is gewoon niet tof en ook nog eens verwarrend voor nieuwkomers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doet hij wel degelijk. Zal me verder aan mijn reet roesten maar dan moet ie zn mond ook houden tegen anderen, want het is zeker niet alleen Isdatzo geweest
ervaring komt met de tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef draculettetje het volgende:
ow ik dacht dat dat moest
ik moet echt veel leren
Joa, daarom richt ik mijn bericht ook aan ajf. En het is dus niet while not playing, want Isdatzo was niet de eerste, daarom.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De bemoeienis met het spel while not playing komt momenteel alleen van Isdatzo en is storend. Vandaar de reactie, SC mag van mij best maar de spelbemoeienis is gewoon niet tof en ook nog eens verwarrend voor nieuwkomers.
Pardon? Vertel mij waar ik kwijl. Toen jullie vroegen om ermee op te houden heb ik dat ook gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hypocriet ben je ook. Iedereen moet stil zijn en ondertussen ga jij zelf lekker door kwijlen. Wees dan zelf ook stil of laat de rest ook
Haha, 't is goed met je, echt not.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Pardon? Vertel mij waar ik kwijl. Toen jullie vroegen om ermee op te houden heb ik dat ook gedaan.
Je kan wel gewoon wat blèren, maar motiveer dat dan ook. Ik reageerde op Isdatzo omdat ie al de hele dag irritant loopt te doen met z'n gestem. Zoals Ladi al zei is dat irritant en verwarrend voor de nieuwe mensen. En SC vind ik ook prima; ik ben echt de laatste die er iets van zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, 't is goed met je, echt not.
Dat was gewoon 1 opmerkingquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Puhlease. In zo'n beetje elk deel stuur je mensen naar de SC en vervolgens nodig je Ladiaidaidai uit in bed, en weer, en weer.
Even geteld: welgeteld 2x mijn naam genoemd in deel 94 & 95, waarvan één keer om te melden dat ik vanavond de avondpost zou doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Puhlease. In zo'n beetje elk deel stuur je mensen naar de SC en vervolgens nodig je Ladiaidaidai uit in bed, en weer, en weer.
Nogmaals, roep niet zomaar iets maar motiveer het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Maar 't is all good. Ik ben alleen aan het zeiken en ajf doet nooooit wat.
Wederom, primaaaaaaaaaaa
Dat dacht ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
Mooi, dan kunnen we dit weer afsluiten
Ik ben het eens met de irritante, niet-spelende mod.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als julie dit gezever eens even in 't SC-topic voortzetten.![]()
En dat geldt voor zowel deelnemers als zeikende lurkers als spelleiders, neem ik aan. Dus Hara: spreek ze er de volgende keer lekker op aan via PM en ajf: ga de volgende keer lekker op Hara's ongelofelijke gezeik in via PM. Let's keep it gezelligquote:4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig
Ik ben al een poosje bezig met zeikende lurkers en niet spelende irritante mensen. Maar ja, misschien luisteren ze naar jou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de irritante, niet-spelende mod.
Om de OP wannabe-fipo te quoten:
[..]
En dat geldt voor zowel deelnemers als zeikende lurkers als spelleiders, neem ik aan. Dus Hara: spreek ze er de volgende keer lekker op aan via PM en ajf: ga de volgende keer lekker op Hara's ongelofelijke gezeik in via PM. Let's keep it gezellig
Echt ongelofelijk dat ik geen burgemeester ben gewordenCheck mijn leidinggevende skillz dan
.
Aan de post boven je, zie je hoeveel leiderschap ik uitstraal. Zonder pardon worden mijn bevelen opgevolgd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben al een poosje bezig met zeikende lurkers en niet spelende irritante mensen. Maar ja, misschien luisteren ze naar jou.
Jouw leidinggevende skills, je jat mijn onelinerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef WurM het volgende:
Let's keep it gezellig
Echt ongelofelijk dat ik geen burgemeester ben gewordenCheck mijn leidinggevende skillz dan
.
Ik ben erg blij met je WurMquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan de post boven je, zie je hoeveel leiderschap ik uitstraal. Zonder pardon worden mijn bevelen opgevolgd.
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Post gewijzigd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jouw leidinggevende skills, je jat mijn oneliner
sukkel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
Kom nou maar met die kills. Ik wil weten of ik nog leef!
edit: kut: verkeerde kloon
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben je toevallig lesbisch? Dan weten we iig dat je moordenaar een vrouw is.
Ik denk het. Saampjes brommers kiekenquote:“Hihi, dit mag nog maar nèt hè,” giebelde Susi verlegen. Susi was allang blij dat ze iemand gevonden had, eerder die avond op het feest wilde het niet echt lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Harajuku. op 26-03-2009 01:03:47 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Was je toch, totdat je je ermee ging bemoeienquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:41 schreef Syb-rund. het volgende:
boh, kan ik ook gewoon eens een ronde de ''stille niet verdachte'' zijn
wellicht plaats ik ze deze nacht nogquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand nog even hints over mij zoeken, dan zet ik die er ook bij
andersom.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:15 schreef draculettetje het volgende:
r.i.p ezechiek en susinatuurlijk
niet helemaal opgeletquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
andersom.
& wat een butt dag wordt dit qua werk dan....
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
HINTS IN SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
in paint ja, ik ben momenteel te lui om hints te gaan zoeken eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
HINTS IN SPOILERDamn hara... je bent hier echt goed in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de politie niets voor jou?
goede hints. ik er maar een handje vol hiervan gevonden!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of maak ik mezelf nu weer verdacht!
in dat gevalJe had verder toevallig niets gevonden dat ik niet vond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
ik denk dat daar weinig toevalligs aan isquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had verder toevallig niets gevonden dat ik niet vond?
Haal ik de hints toch weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:
Dus we hebben 2 stukjes en 9 personen met meer dan 3 links erheen (kunnen dubbele personen zijn) die ervoor verdacht kunnen worden....
Dat schiet op
Nee, ga lekker kankeren ipv wat doen, dát schiet opquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef CaLeX het volgende:
Zit je in je periode ofzo
Je kan echt niets hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Calex (1) Syb-rund. ik duld geen gekanker op hara's harde werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:
Dus we hebben 2 stukjes en 9 personen met meer dan 3 links erheen (kunnen dubbele personen zijn) die ervoor verdacht kunnen worden....
Dat schiet op
Ik kijk gewoon wat ik kan gaan vergelijken met de tekst en de profiel dus ja als er meer met feest zitten dan zouden die er dus ook bij gezet moeten worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, feest heb ik zelf trouwens niet meegerekend omdat het altijd feest is, maar anders hebben nog 10 anderen of zo iets met feest
Doet me gelijk denken aan dit plaatjequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ga lekker kankeren ipv wat doen, dát schiet op
Het is áltijd feest na de verkiezingen, in elk stuk wordt dat gebruikt. Lijkt me sterk dat dat een hint is want dat zou debiel zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon wat ik kan gaan vergelijken met de tekst en de profiel dus ja als er meer met feest zitten dan zouden die er dus ook bij gezet moeten worden.
Welja. Ik heb tieten dus het is gelijk pms. Dat het gewoon een achterlijke post is, oh well.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Koekz het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan dit plaatje
[ afbeelding ]
Dat weet je pas achterafquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is áltijd feest na de verkiezingen, in elk stuk wordt dat gebruikt. Lijkt me sterk dat dat een hint is want dat zou debiel zijn.
Prima. Zoek die andere feestgangers er dan even bij, voor de volledigheid.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het wel slecht dat isdatzo nu actiever is dan wanneer hij meedoet
Maar waarom heb je eigen stukje er niet tussen gezet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja. Ik heb tieten dus het is gelijk pms. Dat het gewoon een achterlijke post is, oh well.
VOOR IEDEREEN DIE HET GEMIST HEEFT, OPLETTTUUHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(om extra op te vallen)
SG
KLB Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames. - Susi kon niemand krijgen
sig: blijven altijd achter hun club staan! - rug achter
sig: running out of beer - rent weg
2e stuk
4 - - s g -
sig: bier - alcohol
ONZ Wc deur; waarom altijd links of rechts thuis en nooit voor? - deur
WURM
4: w u r m
tot diep in de nacht - nachtwensen in fobo
ONZ SC #36 Waar Meneer Derksen aan mij heeft gezeten. - vozen met Susi
2e stuk:
Bier in fobo
DRACULETTETJE
-
2e stuk
fobo over huis - woning
straatnamen topics
KOEKZ
fobo: Ik zoek een nieuw vriendinnetje + startrek grapje valt verkeerd bij chick. - wilde niet vlotten voor Susi
Stom wijf dat zegt dat ik niet ... - stomme griet
2e stuk
Hoofdfoto duister, figuur.
België overweegt rookverbod ouders thuis + Hider in the house - woning
fobo 44
fobo bier
FASTFOX
-
2e stuk
Auto voor de deur op de stoep - voordeur
Liedjes zingen op feestjes. - zingen.
Nederland zat zijn. - alcohol/dronken/zat zijn
TREVLAND
-
2e stuk
Bier met een rietje bij de McDrive - bier
SILVER_SHARK
Open ruggetje. - rug.
ik zoek een mes - spreekt voor zich
2e stuk:
Eurovisie Songfestival #2 Zweedse ontknoping - touw
CALEX
-
2e stuk:
ava - duister figuur
fobo bier + Goedkoop bier niet lekker vinden - bier
raad de straat + vreemde straatnamen - straat
Huurwoning Den Haag - woning
Kom het hier vieren![]()
![]()
- 4
BARRA
ONZ HAHA - gemeen lachend
2e stuk:
Vraag over alcohol - alcohol
SYB-[u]RUND.
[KLB SC #1090]Waar we op een meet liiszle haar tieten voelen - vozen.
ik moet steeds lachen - gemeen lachend.
Rund staat in de schuur.
2e stuk:
[KLB SC #1089] Waar we behangplakkers terugkomst vieren! - 4
[KLB SC #1075] Hertog Jan - bier
Mensen die de WC-deur niet op slot doen - deur/slot - sleutel[/u]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trevland heeft imo iets te weinig hints.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
Trevland for mafia![]()
* Isdatzo nergens mee bemoeit verder..
heel goed.. heel goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef Koekz het volgende:
Hmm... Of eigelijk vind ik de volgende hints wat sterker.
##Unvote CaLeX
##Vote Syb-Rund
Syb-Rund (1) Koekz
Volgens mij tel je verkeerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef CaLeX het volgende:
Omdat ik geen reactie krijg of zijn stem hierboven serieus was, ga ik maar uit van wel. Dus voor zelfbehoud:
##Vote Syb-Rund
Syb-Rund (2) Koekz, CaLeX
CaLeX (1) Syb-Rund
hier doel ik op Koekzquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Calex (1) Syb-rund. ik duld geen gekanker op hara's harde werk
Omdat ik dat vergeten ben. Geez Louisequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom heb je eigen stukje er niet tussen gezet?
Dat zal je ongetwijfelt vinden jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe.. perfect
je bedoelt dat je de maffia bezig ziet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zal je ongetwijfelt vinden ja
en verder;
Problemen met uniformiteit maar dan we in 10 min met 3 andere meestemmen
no problemo, dood ga ik toch wel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga toch voor syb aangezien de mogelijkheid dat hij een van de 2 heeft vermoord(aan de hand van de hints)
## VOTE SYB
Syb-Rund (5) Koekz, CaLeX, WurM, Trevland(2x)
CaLeX (5) Syb-Rund, tripack, Barra, Hara, Clesar03
Ik zou het dan niet weten want van vannaf 6 uur weg en ik weet niet hoelaat ik er weer benquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
no problemo, dood ga ik toch wel hoor
als je geluk hebt though, heb ik straks een net aantal hints
Ja hoor, dan kom je wel ineens met hints aanzettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
no problemo, dood ga ik toch wel hoor
als je geluk hebt though, heb ik straks een net aantal hints
de hints richting jou zijn het sterkst, wees blij dat je nog leeft straksquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kom je wel ineens met hints aanzetten
Haha, echt not. Maar dan ga ik alsnog wel gelynched wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de hints richting jou zijn het sterkst, wees blij dat je nog leeft straks
Wat heeft het voor zin om te stemmen als je niet meedoet? Misschien ontgaat mij hiervan de humor totaal, maar waarom wil je dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, ajf, ik wil eigenlijk wel stemmen. Mag ik? Ahhh asjeblieeehhhf?Toe-nouuhhh
![]()
Ja?![]()
Awww
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef draculettetje het volgende:
hmmm een spannende strijd
ik ga de hints ook nog eens na (hara goed werk hoor)
maar eerst moet de hond uit
Whut?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey bara en hara, gingen jullie de vorige nacht alleen of nam een van jullie nog iemand mee?
Wtf lul je, ik heb niet op jou gestemd man fuckfacequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey bara en hara, gingen jullie de vorige nacht alleen of nam een van jullie nog iemand mee?
vorige keer ging je ook scheldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf lul je, ik heb niet op jou gestemd man fuckface
Dat klinkt toch ook veel leuker dan zonderquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vorige keer ging je ook schelden
ik waardeer je poging, maar dit is echt te doorzichtig hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook veel leuker dan zonder
ik was de hele nacht bij hara.. je kan het aan haar vragen..het was erg lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier, die look on his face als t gebeurd is
[ afbeelding ]
asjemenouquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier, die look on his face als t gebeurd is
[ afbeelding ]
Hey pas je op, zometeen ben je mafia met mij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:56 schreef krioro het volgende:
Ja, jammer dat je de gelukkigen die "over het hoofd zijn gezien" zelf ook niet kunt beschuldigen dmv hints, wat heel dat stuk waardeloos maakt.
calex is bg, kusjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:56 schreef krioro het volgende:
Ja, jammer dat je de gelukkigen die "over het hoofd zijn gezien" zelf ook niet kunt beschuldigen dmv hints, wat heel dat stuk waardeloos maakt.
Ben ik toch altijd volgens de meesten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey pas je op, zometeen ben je mafia met mij.
lijstje kopiëren en aanvullen aub.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
Syb ik vind je met de minuut ongeloofwaardiger.
##Syb.
het werd tijd mijn jong, je bent tot nu toe dorp geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik toch altijd volgens de meesten.
te laatquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
#unvote CaLeX
#vote Krioro
CaLeX (3) tripack, Hara, Clesar03
Barra (1) Syb-Rund
Krioro (1) Barra
Barra dorpsoudste?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
#unvote CaLeX
#vote Krioro
Barra (1) Syb-Rund
Krioro (1) Barra
Je kopiërt het verkeerde lijstjequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
#unvote CaLeX
#vote Krioro
Barra (1) Syb-Rund
Krioro (1) Barra
Barajukuquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef ajf het volgende:
CaLeX (6) , tripack, Barra, Hara, Clesar03, krio. dorpoudste
Barajuku (1) Syb-rund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |