Ik zou het dan niet weten want van vannaf 6 uur weg en ik weet niet hoelaat ik er weer benquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
no problemo, dood ga ik toch wel hoor
als je geluk hebt though, heb ik straks een net aantal hints
Ja hoor, dan kom je wel ineens met hints aanzettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
no problemo, dood ga ik toch wel hoor
als je geluk hebt though, heb ik straks een net aantal hints
de hints richting jou zijn het sterkst, wees blij dat je nog leeft straksquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kom je wel ineens met hints aanzetten
Haha, echt not. Maar dan ga ik alsnog wel gelynched wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de hints richting jou zijn het sterkst, wees blij dat je nog leeft straks
Wat heeft het voor zin om te stemmen als je niet meedoet? Misschien ontgaat mij hiervan de humor totaal, maar waarom wil je dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, ajf, ik wil eigenlijk wel stemmen. Mag ik? Ahhh asjeblieeehhhf?Toe-nouuhhh
![]()
Ja?![]()
Awww
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef draculettetje het volgende:
hmmm een spannende strijd
ik ga de hints ook nog eens na (hara goed werk hoor)
maar eerst moet de hond uit
Whut?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey bara en hara, gingen jullie de vorige nacht alleen of nam een van jullie nog iemand mee?
Wtf lul je, ik heb niet op jou gestemd man fuckfacequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey bara en hara, gingen jullie de vorige nacht alleen of nam een van jullie nog iemand mee?
vorige keer ging je ook scheldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf lul je, ik heb niet op jou gestemd man fuckface
Dat klinkt toch ook veel leuker dan zonderquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vorige keer ging je ook schelden
ik waardeer je poging, maar dit is echt te doorzichtig hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook veel leuker dan zonder
ik was de hele nacht bij hara.. je kan het aan haar vragen..het was erg lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier, die look on his face als t gebeurd is
[ afbeelding ]
asjemenouquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier, die look on his face als t gebeurd is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |