Ik ben het eens met de irritante, niet-spelende mod.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als julie dit gezever eens even in 't SC-topic voortzetten.![]()
En dat geldt voor zowel deelnemers als zeikende lurkers als spelleiders, neem ik aan. Dus Hara: spreek ze er de volgende keer lekker op aan via PM en ajf: ga de volgende keer lekker op Hara's ongelofelijke gezeik in via PM. Let's keep it gezelligquote:4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig
Ik ben al een poosje bezig met zeikende lurkers en niet spelende irritante mensen. Maar ja, misschien luisteren ze naar jou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de irritante, niet-spelende mod.
Om de OP wannabe-fipo te quoten:
[..]
En dat geldt voor zowel deelnemers als zeikende lurkers als spelleiders, neem ik aan. Dus Hara: spreek ze er de volgende keer lekker op aan via PM en ajf: ga de volgende keer lekker op Hara's ongelofelijke gezeik in via PM. Let's keep it gezellig
Echt ongelofelijk dat ik geen burgemeester ben gewordenCheck mijn leidinggevende skillz dan
.
Aan de post boven je, zie je hoeveel leiderschap ik uitstraal. Zonder pardon worden mijn bevelen opgevolgd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben al een poosje bezig met zeikende lurkers en niet spelende irritante mensen. Maar ja, misschien luisteren ze naar jou.
Jouw leidinggevende skills, je jat mijn onelinerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef WurM het volgende:
Let's keep it gezellig
Echt ongelofelijk dat ik geen burgemeester ben gewordenCheck mijn leidinggevende skillz dan
.
Ik ben erg blij met je WurMquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan de post boven je, zie je hoeveel leiderschap ik uitstraal. Zonder pardon worden mijn bevelen opgevolgd.
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Post gewijzigd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jouw leidinggevende skills, je jat mijn oneliner
sukkel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
Kom nou maar met die kills. Ik wil weten of ik nog leef!
edit: kut: verkeerde kloon
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben je toevallig lesbisch? Dan weten we iig dat je moordenaar een vrouw is.
Ik denk het. Saampjes brommers kiekenquote:“Hihi, dit mag nog maar nèt hè,” giebelde Susi verlegen. Susi was allang blij dat ze iemand gevonden had, eerder die avond op het feest wilde het niet echt lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Harajuku. op 26-03-2009 01:03:47 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |