Daar heb ik ook een van, en ook ik kan niet klagen. Redelijk stevig, en niet superduur. Toch schijnt Levi's het lang niet altijd even goed te doen op kwaliteitstests, en heel wat mensen zijn er allesbehalve tevreden mee...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef Karina het volgende:
Zelf vind ik, qua kwaliteit, Levi's erg goed, ik heb er een paar die al een tijdje meegaan plus dat ze niet superduur zijn.
Het zal iig niet hier in België zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef popolon het volgende:
Met een beetje zoeken kun je ze al vinden voor $25.
Dat bepaalt iedereen natuurlijk voor zichzelf. Wellicht een combinatie van verschillende factoren...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef MadMarine het volgende:
en aan de andere kant... wat is kwaliteit?
Ja, maar niet in Europa.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef popolon het volgende:
Levi's 501 zijn onverslaanbaar in prijs/kwaliteitverhouding. Met een beetje zoeken kun je ze al vinden voor $25.
Ik denk bij kwaliteit eigenlijk alleen aan het feit dat de broek niet na 3x wassen uit elkaar valt. Zijn er eigenlijk spijkerbroeken waarmee je voor lul loopt? Behalve deze dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef MadMarine het volgende:
gaat dat alleen om hoe duurzaam de stof is, of telt de voor-lul-loop factor ook mee?
Tsja, als je ¤ 200 betaalt voor een ding dat wel decennia lang door de riolen lijkt gedreven te hebben, wel euuhhhquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk spijkerbroeken waarmee je voor lul loopt? [ afbeelding ]
Dit vind ik toch altijd van die bekrompen onzin.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Tsja, als je ¤ 200 betaalt voor een ding dat wel decennia lang door de riolen lijkt gedreven te hebben, wel euuhhh
Mja, ik vind die broeken ook best wel "vet", alleen verslijt ik ze dan liever zelf, ipv er ¤ 100 extra voor te betalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:48 schreef dill het volgende:
[..]
Dit vind ik toch altijd van die bekrompen onzin.
Dat bedoelde ik dus, zo kun je van ieder merk wel een broek vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik kende PRPS niet, dus ik heb een plaatje opgezocht, ik vind ze spuuglelijk.
[ afbeelding ] Maar smaken verschillen.
Daar moet je wel geduld voor hebben, of je moet je ongewassen denim iedere dag aantrekken, er door het zand mee rollen, er de zee mee inspringen en dan in de volle zon laten drogen. Is ook leuk maar dan betaal ik liever 100 extraquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mja, ik vind die broeken ook best wel "vet", alleen verslijt ik ze dan liever zelf, ipv er ¤ 100 extra voor te betalen
heb ik toevallig 1 van gekocht en hij bevalt prima. voelt degelijk aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef Maravilla het volgende:
Ik zweer bij jeans van Tommy Hilfiger (Denim).
Ik heb die broek niet hoor, was het maar waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, dill, wat vinden ze op je school/werk (ik veronderstel dat je zo'n dure broek niet enkel tijdens het weekend draagt) van jouw kledingstijl? Op m'n vorige school ging de directeur volledig door de rooie omdat er een scheurtje in iemand z'n jeansbroek zat
Meneertje jij woont in Amerika hier in Nederland zijn ze minimaal 2x zo duurquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef popolon het volgende:
Levi's 501 zijn onverslaanbaar in prijs/kwaliteitverhouding. Met een beetje zoeken kun je ze al vinden voor $25.
Nudie, die naam, jeans ken ik niet maar ik zie dat ze er al zijn voor $200
Laatst een gepast. ik voelde me net een bouwvakkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet hoe mensen een 501 een mooi model kunnen vinden trouwens
Het is niet eens de moeite om erop in te gaan maar toch...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef Specularium het volgende:
Mensen die veel geld neerleggen voor kapotte kutbroeken.
Waar worden die verkocht in Nederland? Ook in gewone winkels?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef popolon het volgende:
Er staat een dollarteken mop. En aangezien Popolon in de VS woont zal hij daar wel bedoelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Waar worden die verkocht in Nederland? Ook in gewone winkels?
Ik zal binnenkort eens naar Concrete rijden voor zo'n SugerCane, wil t nu toch weleens zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er staat een dollarteken mop. En aangezien Popolon in de VS woont zal hij daar wel bedoelen.
Ik heb ze in New York toen ook gezien bij Canal Jeans voor $24,95. Alleen tot maatje 32. Daarboven waren ze $29,95.
Ontopic: Ik denk dat Japanse denim de beste is, merken als Sugarcane.
Soortgelijke kwaliteit en voor een redelijke prijs zijn die van het Franse APC. Dan moet je denken aan prijzen van 125 euro.
Je zou de mijne eens moeten zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef Jim.Beam het volgende:
Sindsdien alleen maar Pepe Jeans voor mij, overwoestbaar en mooie modellen.
Daar scoort G-star heel hoog. Met al die lelijke opdrukken op de achterkant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef MadMarine het volgende:
G-star is inderdaad redelijk populair op het moment, en ze hebben dan ook verdomd goeie kwaliteit jeans
maar als je het mij vraagt hangt de kwaliteit het zeer van het model af; van die afgeragde jeans vallen inderdaad ook sneller uit elkaar
gaat dat alleen om hoe duurzaam de stof is, of telt de voor-lul-loop factor ook mee?
De Loosefit van Levi's (503) is anders behoorlijk baggyquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:18 schreef TheClown1 het volgende:
Ik weiger veel geld neer te leggen voor broeken. Ik hou van de wat wijdere broeken dus Levi of G-star komt voor mij niet in aanmerking.
Die zijn dan ook afzichtelijk en behoorlijk bagger.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar scoort G-star heel hoog. Met al die lelijke opdrukken op de achterkant.
Alleen een beetje jammer dat sommige modellen extreem krimpen in de was, en je ze dus twee maten groter moet kopen. Ik heb geen zin om een broek te groot te kopen om vervolgens te hopen dat hij na het wassen een beetje goed zit. En dan heb ik het over de gewone modellen, niet over de dry-modellen. Hierdoor ben ik er een beetje op afgeknapt.quote:Op maandag 13 april 2009 01:01 schreef Seam het volgende:
Nudie
Ze hebben mooi design (de pockets), geweldige stof (en ook veel verscheidenheid in soorten stof) veel mooie pasvormen, ze krijgen een persoonlijke look, ze passen bij verschillende gelegenheden.
onzin, in de breedte zal een broek misschien wel iets krimpen maar door het dragen lopen ze toch wel weer uit.quote:Op maandag 13 april 2009 01:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat sommige modellen extreem krimpen in de was, en je ze dus twee maten groter moet kopen. Ik heb geen zin om een broek te groot te kopen om vervolgens te hopen dat hij na het wassen een beetje goed zit. En dan heb ik het over de gewone modellen, niet over de dry-modellen. Hierdoor ben ik er een beetje op afgeknapt.
Geen onzin, ik heb het zelf aan den lijve ondervonden. Het verschilt natuurlijk wel per broek. Ik heb ook een Nudie die al dik anderhalf jaar hetzelfde zit met regelmatig wassen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:30 schreef RSie het volgende:
[..]
onzin, in de breedte zal een broek misschien wel iets krimpen maar door het dragen lopen ze toch wel weer uit.
wat betreft lengte moet je met ongewassen broeken rekening houden met 1-1.5 cm krimpen.
zeker aan te radenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef TheHolyTiamat het volgende:
de rest laat ik voor wat het is. ik zal zeker een nudie aanschaffen, daar hoor ik nl goeie verhalen over.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Beste prijs kwaliteit verhouding is volgens mij al tig jaar Blue Ridge van de WE.
Maar dat toont vooral aan wat een slechte OP het is
Bij esprit hebben ze ook lengtemaat 36 bij sommige modellen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:55 schreef Chav het volgende:
Levi`s (helaas hebben ze nog weinig lengtemaat 36, 34 is echt net aan) en Indian Rose (heeeeerlijk lang!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |