abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67374144
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vul eens aan .
Sowieso Babel en Huntelaar nog.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:26:24 #102
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67374246
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Riro heeft volgens mij nog ergens een filmpje waarin Chivu zegt dat hij nog wel eens terug wil keren.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:29:57 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67374418
Chivu was wel een echte leider zeg! Topspeler! Jammer dat hij zo pokdalig overkomt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:31:28 #104
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67374491
Dit zocht ik. Maxwell heeft zijn contract laten ontbinden door zijn blessure. En dit geeft dus aan dat hij Ajax niet voor de gehele kosten op heeft laten draaien. Hij is op 21 april 2005 geblesseerd geraakt en toen bekend werd dat hij echt weg zou gaan heeft hij zijn contract laten ontbinden.
quote:
Amsterdam, 30 januari 2006
Ajax en Maxwell Scherrer Cabelino Andrade hebben overeenstemming bereikt over het ontbinden van het contract met de Braziliaan. Het contract, dat liep tot en met juni van dit jaar, wordt in goed overleg ontbonden per 1 februari 2006.
quote:
'Blessure verandert toekomst Maxwell niet'
26/04/2005 09:04

Ajax bood Maxwell aan alsnog zijn contract te verlengen, nadat de Braziliaan vorige donderdag een zware knieblessure opliep. De back waardeert het aanbod, maar gaat er niet op in.

Maxwell tekende in januari een nieuw contract bij Ajax, máár weigerde destijds de lengte van de verbintenis te verlengen. In de zomer van 2006 loopt deze overeenkomst af en de 23-jarige Braziliaan vermoedde dan toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.

Nadat hij in het bekerduel met Willem II de voorste kruisband van zijn rechterknie afscheurde en minstens een half jaar niet kan voetballen, stelde Ajax-coach Danny Blind voor het contract van Maxwell alsnog te verlengen: 'Op die manier kan hij zich in alle rust op zijn revalidatie richten en hoeft hij zich geen zorgen te maken over zijn toekomst.'

Maxwells adviseur Mino Raiola vindt het een mooi gebaar, zo vertelt hij in de nieuwe Voetbal international. 'Het geeft aan dat de menselijkheid weer terug is bij Ajax.' Raiola zal namens Maxwell met Ajax om tafel gaan zitten, maar hij laat weten dat er ondanks de blessure niets aan de situatie is veranderd.

[ Bericht 26% gewijzigd door DuvelDuvel op 24-03-2009 22:40:46 ]
#FreeHat
pi_67375223
Ach ja, dat terugkeren. Dat zeggen ze allemaal wel. Dat hoort er ook wel een beetje bij. Maar goed, ik heb liever dat ze het wel een keer zeggen dan dat ze het nooit zeggen. Dan hebben ze er iig over nagedacht .

Heitinga komt 100% zeker terug. Van der Vaart zie ik eerder terugkomen dan Sneijder. Babel en de Jong lijken me vrij stug denk ik.

Qua buitenlanders kan je eigenlijk ook niet echt verwachten dat zij hun carriere gaan afsluiten in Amsterdam. Een Chivu of Maxwell zou mooi zijn, maar dat is toch helemaal niet realistisch...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:49:49 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67375324
Goed nieuws van Bodul. Oh en Maarten, kom op zeg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67375852
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
Oh en Maarten, kom op zeg.
Wat heeft hij gezegd dan?
pi_67376137
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Chivu was wel een echte leider zeg! Topspeler! Jammer dat hij zo pokdalig overkomt.

²
Je weet gewoon niet wat pokdalig betekent, kontknaap.
pi_67376901
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
Goed nieuws van Bodul. Oh en Maarten, kom op zeg.
Ik vind het wel een beetje sneu voor 'm worden. Hij raakt ongelukkig geblesseerd en voor ie het weet is z'n back-up hem voorbij gestreven.
pi_67377030
Maar nadat Maarten weer terug is gekomen stond hij gelijk weer in de basis en dat deed hij zeer slecht. Leuk dat hij terug is en graag weer wil keepen maar doe dan eerst weer ritme op bij het tweede. Hij had ook kunnen zien dat Vermeer geweldig speelde en een geduchte concurent is.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:31:09 #111
13462 BansheeBoy
pi_67377060
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:08 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Je weet gewoon niet wat pokdalig betekent, kontknaap.
Ik vind het desalniettemin de laatste echte leider van Ajax. Hij was zelfs meer leider dan Stam.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_67377087
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maxwell raakte geblesseerd. Heeft op koste van Ajax kunnen revalideren en weer helemaal fit kunnen worden. Als dank verlengt hij zijn contract niet en loopt transfervrij weg net nadat hij weer fit was. Nee, die vent mag van mij best nog eens geblesseerd raken.
Nu ga je wel wat ver S
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:33:31 #113
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67377173
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nu ga je wel wat ver S
Nadat hij notabene zijn contract inleverde toen hij voor Inter had getekend.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:43:17 #114
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67377540
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje sneu voor 'm worden. Hij raakt ongelukkig geblesseerd en voor ie het weet is z'n back-up hem voorbij gestreven.
Tsja, dat heb je op het hoogste niveau hé.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67377611
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat heeft hij gezegd dan?
quote:
'Geen begrip voor mijn reserverol'
Geschreven op dinsdag, 24 maart om 20:41

Met een brede glimlach betrad Maarten Stekelenburg dinsdag het trainingsveld van Quick Boys in Katwijk. Niet goed genoeg voor een basisplaats bij Ajax, maar goed genoeg voor een plaats onder de lat bij het Nederlands elftal. De doelman begrijpt dat zijn nieuwe positie bij zijn Amsterdamse werkgever momenteel veel vragen oproept.

"Ik had in het begin van het seizoen ook niet verwacht dat het zo zou lopen", vertelde Stekelenburg dinsdagavond. "Begrijp me niet verkeerd, want ik vind Kenneth Vermeer een hele goede doelman. Hij heeft me voor de winterstop ook uitstekend vervangen toen ik geblesseerd was. Maar ik heb geen begrip voor de beslissing van Marco van Basten om hem eerste doelman te maken. Dat lijkt me ook logisch."

"Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm mijn best ga doen. We staan namelijk voor twee belangrijke duels met Schotland en Macedonië. Het liefst wil ik ook alleen over Oranje praten. Inmiddels heb ik ook tijd gehad om na te denken. Ik ga dus ook niet roepen dat ik weg bij Ajax wil. Ik ga gewoon keihard trainen. Ik wil mijn plaats weer terug", stelt de doelman die tot de zomer van 2012 bij Ajax onder contract staat.

Even dreigde de positie van eerste doelman bij Oranje eveneens in gevaar te komen. Bondscoach Bert Van Marwijk waagde onlangs nog een telefoontje aan Edwin van der Sar. De afgezwaaide recordinternational wilde echter niet nogmaals op zijn beslissing terugkomen. "Ik vind het niet raar dat Van Marwijk met Van der Sar heeft gebeld. Henk Timmer was namelijk toen geblesseerd en ik was nog ziek. Het is dus absoluut niet zo dat Van Marwijk met een trein over mij heen is gereden."
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:49:12 #116
13462 BansheeBoy
pi_67377756
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nu ga je wel wat ver S
Ja, inderdaad. Hij is een leuke knul hoor, maar hier heeft hij het echt mis.

²
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:49:36 #117
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67377767
. Ik ga gewoon keihard trainen. Ik wil mijn plaats weer terug", stelt de doelman die tot de zomer van 2012 bij Ajax onder contract staat.

Nou Steek als je dit gaat doen heb je zo weer je plekje onder de lat trug. Hij is natuurlijk wel 2 klasses beter dan Vermeer.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:52:11 #118
13462 BansheeBoy
pi_67377855
Puur op de lijn is néger Kenneth echt wel beter. Qua overall scoort Jake the Steek wel iets beter me dunkt. Puur qua keepen vind ik Vermeer een stuk sterker.

Legenda:
Overall = totaalplaatje, alle facetten

²
pi_67378041
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:44 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]
Wat is hier nou mis mee?

Ik zou het erger vinden als 'ie zich wel in de beslissing van Marco kon vinden..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:59:35 #120
13462 BansheeBoy
pi_67378146
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat is hier nou mis mee?

Ik zou het erger vinden als 'ie zich wel in de beslissing van Marco kon vinden..
Je hebt uiteraard gelijk, maar de opmerkingen van Jake the Steek zijn niet meer dan een lege huls, een keeper die zijn plek krijgt door terugvechten is haast een onmogelijke zaak. Zeker als entiteit Vermeer het goed blijft doen.

²
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:00:52 #121
166976 DuvelDuvel
pi_67378191
quote:

[..]

Wat is hier nou mis mee?

ja precies. Wat moet hij dan zeggen "ja het maakt me niks uit eigenlijk" Als je trouwens het interview van Studio Sport ziet komt het wel anders over dat als het uitgeschreven is.
#FreeHat
pi_67378249
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:43 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tsja, dat heb je op het hoogste niveau hé.
Hoogste niveau.

Steek op goal binnen 3 weken.
pi_67378300
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:00 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

ja precies. Wat moet hij dan zeggen "ja het maakt me niks uit eigenlijk" Als je trouwens het interview van Studio Sport ziet komt het wel anders over dat als het uitgeschreven is.
Ik zag eindelijk een beetje het zelfvertrouwen wat ik sinds zijn rentree miste.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67378421
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Jake the Steek
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:08:16 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67378460
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Niet op reageren die kerel is koekwaus.
pi_67378504
De eerder vrijgegeven uitspraken (dat hij het niet meer kon opbrengen om de strijd met Kenneth aan te gaan) van Steek kwamen niet uit zijn mond trouwens. Weten we dat ook weer.
pi_67378506
Gewoon een feit hoor, in het buitenland is zijn bijnaam Jake the Steek.

BS, jij snapt het.
pi_67378738
quote:

[..]

Wat is hier nou mis mee?

Niet kunnen vinden in een beslissing is wat anders dan er geen begrip voor hebben, vind ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:19:35 #129
166976 DuvelDuvel
pi_67378885
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:15 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Niet kunnen vinden in een beslissing is wat anders dan er geen begrip voor hebben, vind ik.

Edit:Hij is een stukje ingekort zie ik. De uitleg over het wel of niet in de beslissing van Van Basten kunnen vinden staat er niet in.

http://www.nos.nl/nosstud(...)eektstilzwijgen.html
#FreeHat
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:19:55 #130
13462 BansheeBoy
pi_67378894
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerder vrijgegeven uitspraken (dat hij het niet meer kon opbrengen om de strijd met Kenneth aan te gaan) van Steek kwamen niet uit zijn mond trouwens. Weten we dat ook weer.
Ja. Dat is lastige van interviews. En als ik iets heb geleerd in mijn leven over voetballers: het zijn net mensen. Vandaag zeggen ze dit, morgen zeggen ze dat, en dan bedoelen ze het weer zo en dan is alles weer koek en ei. Dan is het ei niet vers.

²
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:38:32 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67379517
Al die kut voetbal sites met hun verhalen. Ik geloof eigenlijk alleen dingen die echt door de voetballer worden gezegd worden.
pi_67381812
Ik begrijp zijn boosheid in eerste instantie wel, maar Maarten moet goed beseffen ronduit matig gepresteerd te hebben de keren dat hij keepte na zijn blessure. Misschien had Van Basten hem niet op goal moeten zetten tegen NEC, maar pas tegen Herecles. Dan nog had hij beter moeten presteren, hij is immers al jaren eerste keeper.
pi_67382092
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Machtig mooi.

De enorme invasie van de Nederlandse supporters daar zal me voor altijd bijblijven. Wat een geweldige beelden leverde dat op. Kippenvel!
Ik stond er tussen in Basel. Echt een prachtige ervaring, alleen klote dat we van die Russen hebben verloren.
pi_67382302
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:10 schreef Dvm86 het volgende:
Ik begrijp zijn boosheid in eerste instantie wel, maar Maarten moet goed beseffen ronduit matig gepresteerd te hebben de keren dat hij keepte na zijn blessure. Misschien had Van Basten hem niet op goal moeten zetten tegen NEC, maar pas tegen Herecles. Dan nog had hij beter moeten presteren, hij is immers al jaren eerste keeper.
Denk dat hij zich daar wel van bewust is. Nu hopen dat hij dat omzet in hard trainen en laten zien dat hij beter is. Al zie ik van Basten de keepers niet nog een keer omwisselen dit seizoen..
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:03:51 #135
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_67383977
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:50 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Denk dat hij zich daar wel van bewust is. Nu hopen dat hij dat omzet in hard trainen en laten zien dat hij beter is. Al zie ik van Basten de keepers niet nog een keer omwisselen dit seizoen..
Je gunt niemand een blessure, maar een lichte enkelverstuiking van Kenneth zou de situatie wel wat makkelijker maken.
Stekelenburg die de laatste wedstrijden van dit seizoen keept, in de zomer een transfer maakt naar een Europese subtopper en Kenneth die vanaf volgend seizoen eerste keeper is.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_67384115
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je gunt niemand een blessure, maar een lichte enkelverstuiking van Kenneth zou de situatie wel wat makkelijker maken.
Stekelenburg die de laatste wedstrijden van dit seizoen keept, in de zomer een transfer maakt naar een Europese subtopper en Kenneth die vanaf volgend seizoen eerste keeper is.
Dat zou voor alle partijen het beste zijn.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:12:40 #137
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67384222
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67384260
Wat vindt men hier eigenlijk van een BeNe-Liga? Ik weet het eigenlijk niet zo goed...
Vrees toch wel een beetje dat het die kant opgaat gezien de recente berichtgeving.
pi_67384604
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Steek als je dit gaat doen heb je zo weer je plekje onder de lat trug. Hij is natuurlijk wel 2 klasses beter dan Vermeer.
Als hij 2 klasses beter is dan Vermeer stond hij nu wel onder de lat . Ook dat overzichtje van statistieken vind ik niet getuigen dat Stekelenburg nou 2 klasses beter is. Zijn de meningen dus over verdeeld. Ik heb nooit echt een hoge pet op gehad van Stekelenburg. Het is een goede keeper, maar hij pakt geen punten, Vermeer wel.
pi_67384675
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef kevin6188 het volgende:
Wat vindt men hier eigenlijk van een BeNe-Liga? Ik weet het eigenlijk niet zo goed...
Vrees toch wel een beetje dat het die kant opgaat gezien de recente berichtgeving.
Waarom eigenlijk niet?

Grotere competitie = meer inkomen
Meer topploegen = sterkere competitie

Ik zie het eigenlijk best wel zitten 18/20 ploegen in de eredivisie wat louter uit top of subtoppers bestaat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67384728
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef FireFox1 het volgende:
We kunnen nu zelfs al geen kampioen worden . Wat een drama wordt dat dan.
pi_67384748
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kampioenschappen zijn dan wel mooier.
pi_67384785
quote:

[..]

We kunnen nu zelfs al niet kampioen worden . Wat een drama wordt dat dan.
Joh, keep the faith

Nu onze Marokkaanse Jood "the missing link" blijkt te zijn, heb ik weer vertrouwen in het volgend seizoen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67384833
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet?

Grotere competitie = meer inkomen

Ik zie het eigenlijk best wel zitten 18/20 ploegen in de eredivisie wat louter uit top of subtoppers bestaat
Wat zijn de nadelen? Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Liever een sterkere competitie zonder clubjes zoals Roda JC.
pi_67384875
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, keep the faith

Nu onze Marokkaanse Jood "the missing link" blijkt te zijn, heb ik weer vertrouwen in het volgend seizoen
Beetje opportunistisch, hij heeft immers twee keer goed gepresteerd. Laat hem eerst maar eens de rest van het seizoen op minstens hetzelfde niveau presteren. Daarna pas naar het volgend seizoen kijken.
pi_67384896
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, keep the faith

Sommige posities zijn nog steeds te dun bezet. Ik zou nog graag een extra aanvallende middenvelder zien voor het geval dat Ismael geblesseerd raakt. En een extra linksback, want Vermaelen is al vaak geblesseerd geweest dit seizoen net als Vertonghen.
pi_67384943
quote:
Thuisgevoel belangrijker dan geld voor Ajacied Vermaelen
Datum: 25-mrt-2009 10:03

Door Bart Vlietstra

Hij wil geen hypocriet zijn, gaat niet roepen: ik blijf hier nog tien jaar. Maar Thomas Vermaelen (foto, midden) weet hoe het werkt: de voetballerij is onvoorspelbaar, straks is hij ineens weg. “Kan zomaar.”

Al ziet hij het er niet snel van komen. Hij voelt zich thuis bij Ajax, voelt zich goed in deze groep, bij deze trainer. Zijn vriendin is gelukkig in Amsterdam, zijn ouders echte Ajax-fans. Dat is belangrijk voor hem, belangrijker dan geld. Als hij weggaat is het voor de sportieve uitdaging. Wedstrijden als tegen Fiorentina en Olympique Marseille smaken naar meer.

Hij vindt de wedstrijden in Engeland fantastisch, maar kijkt goed naar zichzelf. “Je moet er klaar voor zijn.” Dat is hij nu nog niet helemaal.
pi_67385069
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Leuk. Maar dat hoort hij nu eenmaal te zeggen zoals elke andere voetballer. Hij is heus niet anders dan de rest.
pi_67385079
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Wat zijn de nadelen? Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Liever een sterkere competitie zonder clubjes zoals Roda JC.
Inderdaad, dit is win-win situatie voor België en Nederland.

Ajax
Anderlecht
AZ
Club Brugge
PSV
Feyenoord
Standerd Luik
FC Twente
AA Gent

Ik zie het helemaal zitten
pi_67385125
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als hij 2 klasses beter is dan Vermeer stond hij nu wel onder de lat . Ook dat overzichtje van statistieken vind ik niet getuigen dat Stekelenburg nou 2 klasses beter is. Zijn de meningen dus over verdeeld. Ik heb nooit echt een hoge pet op gehad van Stekelenburg. Het is een goede keeper, maar hij pakt geen punten, Vermeer wel.
Hij is natuurlijk wel verder maar of hij dat ook laat zien is een ander verhaal. In potentie denk ik dat Vermeer beter kan worden .
pi_67385158
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is win-win situatie voor België en Nederland.

Ajax
Anderlecht
AZ
Club Brugge
PSV
Feyenoord
Standerd Luik
FC Twente
AA Gent

Ik zie het helemaal zitten
Zet daar Heerenveen en Groningen ook maar tussen.
Vrees dat de onderste 12 clubs uit de Eredivisie er niet zo blij mee gaan zijn.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:49:45 #152
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67385405
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Jake the Steek

²

Ik ben inmiddels overleden
pi_67385502
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:42 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Zet daar Heerenveen en Groningen ook maar tussen.
Vrees dat de onderste 12 clubs uit de Eredivisie er niet zo blij mee gaan zijn.
Dat was zomaar een greep uit de toppers van België en Nederland
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:59:57 #154
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67385784
quote:

[..]

Maar wel minder grote kans om het tegen de kleintjes te laten liggen. Laat ze maar wat vaker tegen sterke ploegen spelen, daar zijn ze beter in.

Weet overigens ook niet echt wat ik er van moet vinden.
pi_67385941
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Riro het volgende:

[..]

Maar wel minder grote kans om het tegen de kleintjes te laten liggen. Laat ze maar wat vaker tegen sterke ploegen spelen, daar zijn ze beter in.

Daar heb je gelijk in ja. Denk alleen niet dat ze een wedstrijd tegen Brugge of Anderlecht benaderen als Europese wedstrijd. Als ze dat bij elke wedstrijd zouden doen...
pi_67385942
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Riro het volgende:

[..]

Een BeNe-Liga heeft ook een rechterrijtje.
pi_67385986
Leuke filmpjes! Of pleeg ik nu een versteegrobje?

http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/?zoek=ajax&verzenden=Zoeken
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:08:49 #158
131603 Afwazig
Serious business
pi_67386070
Een BeNe Competitie zou ik echt geweldig vinden. Meer ploegen, sterkere competitie, meer internationale waardering, meer geld, betere spelers. Alleen ook een groter gat tussen de hekkensluiters en Jupiler League.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:12:35 #159
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67386169
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef Mr.Mills het volgende:

Toffe filmpjes idd
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_67386547
quote:

Cool . Ook cool om gewoon te hebben. Even kijken of dat gaat lukken.
pi_67386664
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Echt? Ik niet hoor. Ik hoop wel altijd ietsje meer dat een Ajacied scoort, maar voor de goals van Ruud en Kuijt juich ik zeker net zo hard. WK's en EK's zijn altijd fantastisch. Hele land Oranje en iedereen die achter het team staat. Ik ben een absolute Oranje-fan. Ik vind het prachtig. En ook naar zaterdag kijk ik alweer uit
Eens. Ik heb niets tegen interlandvoetbal. Het is altijd wel weer leuk om de beste spelers van je land te zien spelen in een team waar je wel echt affiniteit mee hebt (i.t.t. al die Europese topclubs waar ze spelen).

Sowieso is de reputatie van Oranje iets om als Nederlander (en Ajacied) trots op te zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:30:36 #162
131603 Afwazig
Serious business
pi_67386779
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Ik heb niets tegen interlandvoetbal. Het is altijd wel weer leuk om de beste spelers van je land te zien spelen in een team waar je wel echt affiniteit mee hebt (i.t.t. al die Europese topclubs waar ze spelen).

Sowieso is de reputatie van Oranje iets om als Nederlander (en Ajacied) trots op te zijn.
Dit dus.

Één van de redenen waarom ik een Nederlandse Leeuw op de binnenkant van mn bovenarm heb laten tatoeëren. Het Oranjegevoel
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:30:47 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67386787
Volgend jaar worden we zeker kampioen!!
-
pi_67386829
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

Cool . Ook cool om gewoon te hebben. Even kijken of dat gaat lukken.
Nog meer mensen die een groot archief van zo'n filmpjes zou willen hebben? Dan wil ik er namelijk wel effe voor gaan zitten.
pi_67386862
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zeker, alleen die kwalificatie duels kunnen mij persoonlijk niet zo boeien
Maar dat komt denk ik door die hele SBS vibe die er omheen hangt.

pi_67387080
Nu we het toch over het Nederlands elftal hebben:
Lorenzo Burnet, Lorenzo Ebicilio, Florian Jozefzoon en Ricardo van Rhijn zijn opgeroepen voor Oranje onder 18.
pi_67387099
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Daar heb je een punt ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:43:42 #168
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_67387218
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef toma het volgende:
Nu we het toch over het Nederlands elftal hebben:
Lorenzo Burnet, Lorenzo Ebicilio, Florian Jozefzoon en Ricardo van Rhijn zijn opgeroepen voor Oranje onder 18.
Versteegrobje
Jawel, je keek.
pi_67387233
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hier ook, een EK/WK vind ik de mooiste tijd die er is maar kwalificatie/vriendschappelijk kijk ik alleen als ik niks te doen heb

Ligt ook niet alleen aan SBS maar de stadions zijn half leeg, voetbal is matig, geen spanning en gewoon saai
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_67387435
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef jna het volgende:

[..]

Versteegrobje
Ow, is dat echt zo ?
Maar goed, van Rhijn is een rechtsback? En Jozefzoon is een spits? Op welke posities voetballen die anderen?
pi_67387527
Zo nu en dan naar belgie voor een wedstrijd.. geweldig

maar tegen wie dan?
pi_67387566
Van Rhijn is centrumverdediger en Burnet linksback volgens mij. De rest weet ik niet.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:57:45 #173
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67387701
Als ik kijk naar Tsjechie en Slowakije (heel andere situatie, maar toch), die speelde vroeger dus in 1 competitie. Niveau was ook veel hoger en meer leuke goede clubs met meer rivaliteit ook. Nog steeds worden er in de winterstop veel toernooitjes georganiseerd waar in Tsjechie veel deelnemers uit Slowakije en vice versa worden uitgenodigd.

Persoonlijk heb ik het niet zo op Belgen. Ik ben in eerste instantie tegen een BeNe liga want ik heb ook helemaal niks met Belgie.

Ik ben gewoon te oubollig hiervoor denk ik.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67388042
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef koningdavid het volgende:
Van Rhijn is centrumverdediger en Burnet linksback volgens mij. De rest weet ik niet.
Jozefzoon rechtsbuiten, meen ik.
pi_67388206
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik kijk naar Tsjechie en Slowakije (heel andere situatie, maar toch), die speelde vroeger dus in 1 competitie. Niveau was ook veel hoger en meer leuke goede clubs met meer rivaliteit ook. Nog steeds worden er in de winterstop veel toernooitjes georganiseerd waar in Tsjechie veel deelnemers uit Slowakije en vice versa worden uitgenodigd.

Persoonlijk heb ik het niet zo op Belgen. Ik ben in eerste instantie tegen een BeNe liga want ik heb ook helemaal niks met Belgie.

Ik ben gewoon te oubollig hiervoor denk ik.
Ik denk dat de rivaliteit dan groter wordt hoor. Het is immers telkens Nederland- belgie.

Maar hoe ga je het regelen met Uefa cup tickets etc etc....

En welke clubs flikker je in die pot en welke pleur je eruit?
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:18:12 #176
166976 DuvelDuvel
pi_67388403
Ik hoef echt niet met Belgie in een competitie. De competitie moet gewoon nationaal blijven.
#FreeHat
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:22:10 #177
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67388511
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik hoef echt niet met Belgie in een competitie. De competitie moet gewoon nationaal blijven.
Kom, we zetten een anti-actie op!
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:24:13 #178
166976 DuvelDuvel
pi_67388575
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Kom, we zetten een anti-actie op!
Dat zal ze leren
#FreeHat
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:31:16 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67388800
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind ik ook. Flikker op met die Belgen, die kunnen echt helemaal niks. Ik wil gewoon lekker naar uit naar VVV, Sparta en De Graafschap kunnen blijven gaan. Wedstrijden die je normaalgesproken lekker met 0-4 kunt winnen. Door de nivellering van de eredivisie zijn er sowieso al veel meer spannende wedstrijden bijgekomen.

Sta je dan in zo'n bouwvallig kutstadion, met de buscombi over die losse blokken beton die ze daar 'snelweg' noemen. Voor mij hoeft het niet. We liggen mijlenver voor op het Belgische voetbal, in alles. Samengaan zou ons juist weer terugwerpen in de geschiedenis in plaats van dat het ons sterker maakt.

Ik ben meer geinteresseerd in Ajax - Willem II dan in Ajax - AA Gent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67389071
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vind ik ook. Flikker op met die Belgen, die kunnen echt helemaal niks. Ik wil gewoon lekker naar uit naar VVV, Sparta en De Graafschap kunnen blijven gaan. Wedstrijden die je normaalgesproken lekker met 0-4 kunt winnen. Door de nivellering van de eredivisie zijn er sowieso al veel meer spannende wedstrijden bijgekomen.

Sta je dan in zo'n bouwvallig kutstadion, met de buscombi over die losse blokken beton die ze daar 'snelweg' noemen. Voor mij hoeft het niet. We liggen mijlenver voor op het Belgische voetbal, in alles. Samengaan zou ons juist weer terugwerpen in de geschiedenis in plaats van dat het ons sterker maakt.

Ik ben meer geinteresseerd in Ajax - Willem II dan in Ajax - AA Gent.
Gent is een veel mooiere stad dan Tilburg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:57:33 #181
166976 DuvelDuvel
pi_67389621
Belgie stelt echt niks voor met het nationale voetbal. Alleen Standaard Luik en Anderlecht zijn goede teams. Het zou alleen voor Belgie een vooruitgang zijn.
#FreeHat
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:58:10 #182
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_67389640
quote:

Fantastisch
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67389687
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Belgie stelt echt niks voor met het nationale voetbal. Alleen Standaard Luik en Anderlecht zijn goede teams. Het zou alleen voor Belgie een vooruitgang zijn.
als je die 2 erbij pakt en pak m beet Volendam en Graafschap weg doet is het voor ons dus ook een versterking
Maar laat duidelijk zijn: ik zit ook niet zo te wachten op die Belgische potjes...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:02:33 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67389766
Hehe ik zie het wel zitten lekker naar Luik en Brugge
pi_67390254
Denk dat de potjes tussen Nederlandse en Belgische clubs garant staan voor grote rivaliteit. Vele malen groter dan potjes tegen Volendam, Heracles, Graafschap e.d.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:28:29 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67390573
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat de potjes tussen Nederlandse en Belgische clubs garant staan voor grote rivaliteit. Vele malen groter dan potjes tegen Volendam, Heracles, Graafschap e.d.
Nu noem je net de drie braafste clubjes uit de eredivisie op. Ik voel geen enkele rivaliteit met Belgische clubs, maar dat zal misschien alleen voor mij gelden.
pi_67390595
Ach, BeNeLiga of Eredivisie, Ajax wordt kampioen .
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:53:35 #188
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67391456
quote:

Hoe vaak ik het ook al gezien heb, zelfs zonder geluid krijg ik nog kippenvel bij het tikkie van Patrick
pi_67391608
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hehe ik zie het wel zitten lekker naar Luik en Brugge
Lekker 4 uur in de bus.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:59:45 #190
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67391686
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lekker 4 uur in de bus.
Lekker toch, een beetje dat Europese gevoel.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:00:11 #191
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67391707
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lekker 4 uur in de bus.
Goed excuus voor bier. En of we nou naar Kerkrade gaan of Luik maakt mij dan ook weer weinig uit.
pi_67391729
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lekker toch, een beetje dat Europese gevoel.
Als het zo doorgaat is dat misschien nog de enige manier waardoor Ajax over een paar jaar Europees kan spelen
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:03:45 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67391835
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Goed excuus voor bier. En of we nou naar Kerkrade gaan of Luik maakt mij dan ook weer weinig uit.
Bier is pas op de terugweg, en ik vind één buscombi naar Groningen al een verschrikking. Ik hoef dat echt niet elke twee weken.
pi_67391945
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bier is pas op de terugweg, en ik vind één buscombi naar Groningen al een verschrikking. Ik hoef dat echt niet elke twee weken.
Kun je nagaan hoe dat in Frankrijk gaat als Lille tegen Monaco moet ofzo. Dat is gewoon 1200 km.
pi_67392138
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Beter een paar cityhoppers charteren. Of je nu bij de Arena verzamelt of op Schiphol, dat maakt dan ook niet meer uit.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:15:22 #196
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67392293
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef toma het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe dat in Frankrijk gaat als Lille tegen Monaco moet ofzo. Dat is gewoon 1200 km.
Dat is nog niks. Wat dacht je van Zenit SPb - FC Luch-Energiya. 15.000 km!
pi_67392355
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:15 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat is nog niks. Wat dacht je van Zenit SPb - FC Luch-Energiya. 15.000 km!
Gekkenwerk
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:18:49 #198
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67392393
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:17 schreef toma het volgende:

[..]

Gekkenwerk
quote:
Situated in the far east of the country, their location poses a significant problem for away teams:9 hours by flight from Moscow. When playing FC Zenit Saint Petersburg at home, a trio of Zenit fans (Evgeny Stepanov, Aleksandr Zaraysky and Veronika Davidova) drove 15,000km across the country only for their car to break down when in Vladivostok, leaving them unable to drive home. These fans thus took the Trans-Siberian Railway back to Saint Petersburg, upon which the club rewarded them with a new car on October 1, 2006. In addition to this, Igor Akinfeev, the CSKA Moscow goalkeeper, said that "they should play in the Japanese League", after his team lost 4-0 after a seven hour flight.[1]
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:19:34 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67392419
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:17 schreef toma het volgende:

[..]

Gekkenwerk
"Voor deze wedstrijd op 12 april geldt een verplichte buscombi. De instapprocedure begint bij ingang Noord B op 30 maart om 09.40u. Toegang alleen op vertoon van uitkaart + legitimatiebewijs."
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:20:43 #200
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67392452
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Voor deze wedstrijd op 12 april geldt een verplichte buscombi. De instapprocedure begint bij ingang Noord B op 30 maart om 09.40u. Toegang alleen op vertoon van uitkaart + legitimatiebewijs."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')