Nee, want ik vind het irritant om een nieuwe te openen en een TT te verzinnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahageef nou maar toe dat je die lapo's heus wel wil.
*zucht*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, en ik wil de laatste post voor een schattig topic over konijntjes en poesjes enzovoorts.
Ze zei popjesquote:
Hier is genoeg ruk werk op het momentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
Ey gebeurt hier nog wat of ik moet ik weer gaan rukken?
Jij had een zusje toch?quote:
Voor een Amsterdammer ben je nog best geschikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
Ey gebeurt hier nog wat of ik moet ik weer gaan rukken?
Watte?quote:
Hahahaha. Negerpiem0lssssssssssss.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mijn big cock lief hebber is er ook![]()
Hoi!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha. Negerpiem0lssssssssssss.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit die *** Sudoku's van de Metro tijdens de college's! Maar dat komt omdat je MOET gokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben de laatste tijd helemaal into die Zweedse puzzels in de spits. Echt leuk.
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiquote:
Vooral als het een 15-jarige vrouwelijke spange Amsterdammer is, dan ben ik er zeker geschikt voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor een Amsterdammer ben je nog best geschikt.
Fas! En bt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiii
Haha, je vrienden dissen jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
Oh en mensen die niet het fatsoen hebben terug te smsen mogen van mij allemaal sterven.
quote:
Hier is je antwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes in Amsterdam meestal door negers geneukt werden. Fool I am.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooral als het een 15-jarige vrouwelijke spange Amsterdammer is, dan ben ik er zeker geschikt voor.
Ja lijkt het wel op.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
Oh en mensen die niet het fatsoen hebben terug te smsen mogen van mij allemaal sterven.
Oh, ja. Dat zijn dan de meisjes die ik cadeau doe aan m'n negers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes in Amsterdam meestal door negers geneukt werden. Fool I am.
WHUT?! Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.Ik zit nu serieus te denken of ze me dumpt.
Haha, je wordt gedumptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.Ik zit nu serieus te denken of ze me dumpt.
In ruil voor je fiets terug?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat zijn dan de meisjes die ik cadeau doe aan m'n negers.
Ja ik ben stiekem Allure_.quote:
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.quote:
AL BUNDYquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet een presentatie geven heb heb 3 mogelijke onderwerpen, welke zouden jullie kiezen?
- Charles Manson (en z'n hele sekte)
- Ted Bundy
- Die schoolshooting op Columbine
In ruil voor immuniteit op de straats.quote:
Ik zeg nooit hoi 14.gifquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.![]()
Oh en waarom zegt iedereen wel hoi als Bt komt maar bij de rest niet!!!
Ik zei hoi tegen je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ben stiekem Allure_.![]()
[..]
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.![]()
Daar heb je toch een pipa voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In ruil voor immuniteit op de straats.
Als je hem interessant vindt moet je de Panorama facts&figures misdaad kopen. Staat best groot stuk over hem in. En wie hij allemaal heeft vermoord en op welke manier.quote:
Zwak. Bro's before ho's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei hoi tegen je.Bweheh herkenbaar. Ik ben dus volgend weekend alleen thuis, sms vriendin of ze ook komt, krijg ik terug van:
Jaaa, weet ik nog niet want ik heb een verjaardag maar ik weet niet op welke dag dat valt. En ja, ik zit ook nog met B he...
AARGHHHHH dan zien jullie elkaar toch 1 weekend niet? Echt he.![]()
Misschien moet je werken aan je begroeting ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ben stiekem Allure_.![]()
[..]
Dat is Ted Bundy.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je hem interessant vindt moet je de Panorama facts&figures misdaad kopen. Staat best groot stuk over hem in. En wie hij allemaal heeft vermoord en op welke manier.
Nee, die bobbel in m'n broek is geen pipa.quote:
Ja jij zei wel hoi.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei hoi tegen je.Bweheh herkenbaar. Ik ben dus volgend weekend alleen thuis, sms vriendin of ze ook komt, krijg ik terug van:
Jaaa, weet ik nog niet want ik heb een verjaardag maar ik weet niet op welke dag dat valt. En ja, ik zit ook nog met B he...
AARGHHHHH dan zien jullie elkaar toch 1 weekend niet? Echt he.![]()
Ah, dat verklaard ook meteen ditte:quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Pleun is vast nog lekker nauw.
quote:
Ja dat is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moet je werken aan je begroeting ofzo
Nivi.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of een niviik dacht dat je dat heel anders spelde overigens.. Meer knifi ofzo
!
Maar ik zei Al Bundy!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Maar dat zei ik in die eerste post ook al hoor.
quote:
Hihi.quote:Een viertal werknemers van de Tweede Kamer is vorige maand geschorst, na vermeend cocaïnegebruik. Eén van hen heeft inmiddels bekend.
Leuk voor jou en de mensheid, maar betrek mij er niet bij als je weer eens ongesteld moet worden wil je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is het.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik word kotsmisselijk van de mensheid.
Het straattaalwoordenboek is voor en door wegers, er klopt niks van.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wíst dat het met een f moest zijn, het straattaal woordenboek heeft me misleidt!
En mij ook niet, aub.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk voor jou en de mensheid, maar betrek mij er niet bij als je weer eens ongesteld moet worden wil je.
Vast in Roffa gemaakt. Die niggers daar kieren nog geen sma.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het straattaalwoordenboek is voor en door wegers, er klopt niks van.
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk voor jou en de mensheid, maar betrek mij er niet bij als je weer eens ongesteld moet worden wil je.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
Ik word kotsmisselijk van de mensheid.
Waar heb je precies gelijk in?quote:
Ja moet maar ff met Jitzzzze praten, die heeft vandaag ook al zo'n dag.quote:
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het straattaalwoordenboek is voor en door wegers, er klopt niks van.
Ja dat bedoelde ik ja. En dat ligt niet aan de wijze van begroeting.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar heb je precies gelijk in?
Dat ze wel hoi zeggen tegen mij en niet tegen jou?
Misschien heb je daar gelijk in ja, en dan nog?
Wanneer moet je het ooit spellen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik ben een weger pur sang, nee ik weet ook niet eens hoe ik aan al die belachelijke straattaal woorden kom
het is niet dat ik het lees ofzo, ik pik het gewoon op.
Maar ik weet vaak dus niet hoe je het moet spellen.
Of in de park, als je die gaat checken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wanneer moet je het ooit spellen dan?Straattaal bezig je toch op de straats?
Waar ligt het dan wel aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ja. En dat ligt niet aan de wijze van begroeting.
Wat mis ik nu weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
Mijn geluksdag!![]()
Eerst Beauregard in gevecht, en nu BT! Ik ga snel een lot kopen!
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of in de park, als je die gaat checken.
Ik moest het net spellen, dat zag je tochquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wanneer moet je het ooit spellen dan?Straattaal bezig je toch op de straats?
Een neusje van de zalm van mij. Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames.quote:
En Jitzzzze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
Even wachten ik noteer even in m'n agenda dat Fas ongesteld is.
Mooi. ff doorlezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een neusje van de zalm van mij. Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames.
Of je verpest het topic evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb Elementaire deeltjes uit trouwens. Beetje overgewaardeerd boek als je het mij vraagt.
quote:
Pffquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Wat de fakEen vriendin van mij is boos op me omdat ik 4 april niet mee wil helpen met verhuizen terwijl ze weet dat mijn vriendin dan thuis komt.
Vraag ik waarom het dit weekend niet kan, maar dan ging ze al shoppen met vriendinnen
echt, sommige mensen.
Hypocriet als de pest en prioriteiten stellen kunnen ze ook niet.
Vrouwentieten.quote:
Tjaquote:
WEL WEL WELquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank eens niet zo man.
Het kan niet altijd jailbait zijn.
Jailbait. is overrated.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank eens niet zo man.
Het kan niet altijd jailbait zijn.
Heuj Palingbroek.quote:
Wat een lelijke wijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar minderjarige tietjes, en dan is Lakitu ook weer blij.
Die voet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar minderjarige tietjes, en dan is Lakitu ook weer blij.
Nee, sorry. Wat een vertyfd hoofd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Deze vind je vast wel knap
[ afbeelding ]
Picca's!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest.
[IQM]
Dagboekpost![]()
[/IQM]
Inderdaad.quote:
Iddquote:
approved kthnxbaiquote:
Wat een hoofdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Deze vind je vast wel knap
[ afbeelding ]
Zoon als in ouder dan ±16?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zag net in de stad een vader met zijn zoon arm in arm lopen
How sweet!!1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij geen goede relatie met je pa hebt aangezien hij een hoertje heeft geneukt en toen uiteraard weg is gegaan waarna jij geboren werd. [adem in]quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Yea rond de 18 ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoon als in ouder dan ±16?Misschien was het z'n zoon niet eens, maar z'n jonge lover
Nee ik zit altijd op de nek van mijn vader als we de stad in gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen goede relatie met je pa hebt aangezien hij een hoertje heeft geneukt en toen uiteraard weg is gegaan waarna jij geboren werd. [adem in]
Zag er een beetje tres gay uitquote:
Dat was zo cool vroeger.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik zit altijd op de nek van mijn vader als we de stad in gaan.![]()
Ja lekker vliegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was zo cool vroeger.![]()
Of een hand aan ma en pa geven en dat je poten optrekken.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme waarom ben ik niet in staat tot iets simpels als het lakken van mn nagels!
Het mislukt gewoon iedere keer weer!
Ja, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I'm a ladyyyyyyyyyyyyy.
Bohh wij gaan er samen heen als ze weer komt, oke?
Ik heb het laatst geteld, ik heb 24 kleuren nagellak. En ik heb misschien 2 dagen in het jaar nagellak op.quote:
Zelfs ik kan dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme waarom ben ik niet in staat tot iets simpels als het lakken van mn nagels!
Het mislukt gewoon iedere keer weer!
Haha waarom koop je dan zoveel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het laatst geteld, ik heb 24 kleuren nagellak. En ik heb misschien 2 dagen in het jaar nagellak op.
Ik weet niet eens hoe ik eraan kom, ik koop bijna nooit nagellakquote:
Wij deden dat met tipp ex vroegahquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat.
Ja, vroegah tijdens handvaardigheid hadden we niks beters te doen dan onze nagels lakken ja.![]()
Wel priceless de reacties die je dan krijgt.![]()
Ja, dat deden ook een paar uit de klas. Die gooiden dat potje naar een meisje in de andere hoek van de klas, onderweg raakt het potje open.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik eraan kom, ik koop bijna nooit nagellak
[..]
Wij deden dat met tipp ex vroegah!
Oh, van je verjaardagen misschien?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik eraan kom, ik koop bijna nooit nagellak
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
So kiss me, tududuuuu tududuuuuu.
Pwnt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, van je verjaardagen misschien?
Anyway, ik ga naar huis. Of beter gezegd: ik ga parkeren op de A1
Hahaha god wat ergquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat deden ook een paar uit de klas. Die gooiden dat potje naar een meisje in de andere hoek van de klas, onderweg raakt het potje open.
Ze zat helemaal onder, d'r complete gezicht wit.![]()
gvd, hadden we toen maar telefoons met camera's.![]()
Nee, iedereen weet dat ik nooit nagellak draag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, van je verjaardagen misschien?
Anyway, ik ga naar huis. Of beter gezegd: ik ga parkeren op de A1
Hm, nee. Ik kan dat toch niet echt als opwindend ervaren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
So kiss me, tududuuuu tududuuuuu.
Wat een kankerstreek.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat deden ook een paar uit de klas. Die gooiden dat potje naar een meisje in de andere hoek van de klas, onderweg raakt het potje open.
Ergens in een ver en grijs verleden komt er nu een verhaal naar boven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nee. Ik kan dat toch niet echt als opwindend ervaren.
het ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een kankerstreek.Was ze pissed off?
Passers in het plafond gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens in een ver en grijs verleden komt er nu een verhaal naar boven.
Het was... de basisschool.
Een jongen zei tegen een meisje:'Vangen!" Vervolgens gooide hij het potje tipp-ex zo hard dat het potje uit de handen van het meisje stuiterden, zo PATS op de vloerbedekking, die toen al zo'n bedenkelijke kleur had.
Hierna mochten we met niets meer gooien.
Nee ook de passers mochten niet meer in het plafond gegooit worden.
Ja nou en of !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Passers in het plafond gooien.!! Jeetje wat een gevaarlijke, rebelse kinderen waren jullie.
Mijn gedachte. Wat een stelletje schavuiten!!1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Passers in het plafond gooien.!! Jeetje wat een gevaarlijke, rebelse kinderen waren jullie.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
het ging per ongeluk.![]()
En uiteraard was ze niet blij nee.
Er riep iemand nog heel blij "w00t, cumshot11!1D:d;D:D:"![]()
Het is een tutje maar wel knap though.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens in een ver en grijs verleden komt er nu een verhaal naar boven.
Het was... de basisschool.
Een jongen zei tegen een meisje:'Vangen!" Vervolgens gooide hij het potje tipp-ex zo hard dat het potje uit de handen van het meisje stuiterden, zo PATS op de vloerbedekking, die toen al zo'n bedenkelijke kleur had.
Hierna mochten we met niets meer gooien.
Nee ook de passers mochten niet meer in het plafond gegooit worden.
Ja, maar hij zei het echt zo blij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]! Cumshot, godver ik zou moeten lachen.
Trouwens Bp wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding zeg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Op m'n oude school hadden we van die schuimplaten in het plafond.
Die zaten vol met pennen als mijn klas geweest was.![]()
Of de lerares die even in haar laatje van d'r bureau kijkt, hadden we toen meteen met z'n allen een propje of 4 tegen het bord gegooid. Een grote tering bende, boos dat ze was.![]()
En met aardrijkskunde, 1 gast had een aantal a4tjes lopen malen in z'n porum en echt een beest van een kwijlbal gemaakt met papier.
Hij sodemietert dat ding tegen het bord toen de leraar weg was, werd echt een vlek van minstens 35 cm doorsnede.![]()
Hij komt binnen, kijkt ernaar en zegt "Respect voor de gene die dit gefilkt heeft, maar ruim het alsjeblieft wel op" zei die met een lach op z'n gezicht.
Maar hij was echt tof, hij rookte ook in de klas.(Hij vroeg wel eerst of iemand er bezwaar tegen had)
Ja, en nu doe ik MBO.quote:
Wou net zeggen.quote:
Ooit zag ik een vwo klas met alleen maar dolenthousiaste nerds, inclusief bril en puisten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wou net zeggen.Onze klas deed dat nooit. Ik deed soms wel stemmetjes van de lerares/leraar na maar ja dat is ook niet echt bad ass ofzo.
Bij ons gebeurde zoiets ook echt niet hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wou net zeggen.Onze klas deed dat nooit. Ik deed soms wel stemmetjes van de lerares/leraar na maar ja dat is ook niet echt bad ass ofzo.
Ja maar ik zit al m'n hele leven in een klas die weer berucht moet zijn door de hele school en bij alle leraren.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij ons gebeurde zoiets ook echt niet hoor.
Mijn klassen zijn nooit echt nerdish geweest, maar pennen in het plafond gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit zag ik een vwo klas met alleen maar dolenthousiaste nerds, inclusief bril en puisten.
Jummie.
Het waren geodriehoeken (door een doublant op de middelbareschool) en passers (op de basisschool).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn klassen zijn nooit echt nerdish geweest, maar pennen in het plafond gooienwtf..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn klassen zijn nooit echt nerdish geweest, maar pennen in het plafond gooienwtf..
Passersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het waren geodriehoeken (door een doublant op de middelbareschool) en passers (op de basisschool).
Ja, ik had een gevaarlijke klas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Passersdat is gewoon gevaarlijk
!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op de basisschool moest ik trouwens nog schrijven met een vulpen...
En wiens vingers zaten er weer onder de inktvlekken?
Juist.
Het derde jaar was voor mij ook het leukste.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Vulpennen zijn verplicht op de basisschool.
Op de middelbare namen we altijd de vullingen van vulpennen en legden die op de grond gericht naar de muur. En dan erop stampen.
Muur blauw.![]()
Verdomme, wat een lol had ik in de 3e.Maar dat was voornamelijk omdat het volgende jaar de school toch verhuisd was.
quote:
Zon en wolken.quote:
Wij hadden het 1e en 2e volgens mij 20 meiden tegenover 10 jongens in de klas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het derde jaar was voor mij ook het leukste.
12 jongens en maar 6 meiden in de klas
das chillquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zon en wolken.
Maar had vandaag vrij.![]()
Kappertje geweest, nog een uurtje blijven lullen met de kapster. (Goede vriendin van me)
Relaxed dagje.![]()
Daor dan?
Joah, het is een super kapster.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
das chill
haar goed gelukt?
hier vanochtend hagel en regenrest van de middag lekker weer
dus Werken - bij opa en oma gegeten - paardjes geweest - gesport en nu bij mn mams.
prima wel dus
Haha, nou voor mij is het echt feest dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind naar de kapper gaan niet zo'n feest eigenlijk.
Zo'n vreemde die dan aan je zit en tegen dan per se zo'n beleefdheidsgesprek moet voeren...![]()
Gelukkig hoef ik niet iedere maand.
Sowieso een bitch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
Whehe kijken jullie wel eens Project Runway?
Kenley Collins, één van de finalisten van het Amerikaanse Project Runway, is gearresteerd voor mishandeling. Ze heeft haar ex-verloofde aangevallen in zijn slaap met haar kat, het gooien van een laptop, enkele appels en water.
Oeh pittig typje.
indeed.. ik vind dat ook verschrikkelijk.. daarbij weet ik nooit goed uit te leggen wat ik nou metmn haar wilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind naar de kapper gaan niet zo'n feest eigenlijk.
Zo'n vreemde die dan aan je zit en tegen dan per se zo'n beleefdheidsgesprek moet voeren...![]()
Gelukkig hoef ik niet iedere maand.
De afwassen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef Gupje het volgende:
Door jullie moet ik nu de afwassen maar doen
Whehe, in de zomer lijkt het me echt hemelsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je wel naar buiten om te douchen, maar dat is het waard.
Neuh, I'm backquote:
Voor de buurman ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, in de zomer lijkt het me echt hemels!
Met die vent samen dan of niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, in de zomer lijkt het me echt hemels!
jij ook al failquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:33 schreef Marurk het volgende:
Ik klik dus zo op "Ik met vriendinnen naakt" in jouw signature, krijg ik wat gare oliebollen te zien.
Oliebollen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:33 schreef Marurk het volgende:
Ik klik dus zo op "Ik met vriendinnen naakt" in jouw signature, krijg ik wat gare oliebollen te zien.
Die fail heb ik al keer of 10 gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:33 schreef Marurk het volgende:
Ach, als het een leuke buurman is..quote:
Wie, de buurmanquote:
Hahaha ik heb er echt al een keer of 5 op geklikt omdat ik het grappig blijf vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die fail heb ik al keer of 10 gemaakt
Trap er steeds weer in
Wat doet krentebol allemaal met haar buurmanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, als het een leuke buurman is..
Bovendien zou jij dan ook een keer langs moeten komen om die douche te testen![]()
[..]
Wie, de buurman?
Ja moet ook telkens weer lachenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik heb er echt al een keer of 5 op geklikt omdat ik het grappig blijf vinden!
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, als het een leuke buurman is..
Bovendien zou jij dan ook een keer langs moeten komen om die douche te testen![]()
[..]
Wie, de buurman?
Ja, je blijft er benieuwd naar hoe onze Krentenbol er uitziet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Trap er steeds weer in
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Trap er steeds weer in
Ja, wil haar echt wel eens naakt zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, je blijft er benieuwd naar hoe onze Krentenbol er uitziet.
'Op bed' heeft Bobby gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik heb er echt al een keer of 5 op geklikt omdat ik het grappig blijf vinden!
Uhm, fotoboek?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet eens "gewoon" gezien.
remlof detectorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet dat Remlof een soort 'remlof detector' heeft?
Hij ruikt allesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet dat Remlof een soort 'remlof detector' heeft?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wie het was (jij dus niet), maar heb vaker in de fotoboeken gekeken van veelvoorkomende users, en geen foto's gevonden dan.
Ja maar ik heb niks fouts gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het over hem gaat, komt hij ook vaak ineens binnenvallen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou bijna jaloers op 'm worden!
Vaak? Zeg maar gewoon altijd, hij heeft volgens mij gewoon een refresh script staan op het woord remlof in de zoek balk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het over hem gaat, komt hij ook vaak ineens binnenvallen.
Foto posten van iemand om te bashen, tenminste zo kun je het interpreteren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niks fouts gedaan?
Laat maar hangen dan.quote:
*doet wit t-shirt aan*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
het is geen bash foto ofzo maar wel grappigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Foto posten van iemand om te bashen, tenminste zo kun je het interpreteren.
Ik wil ook wel eens weten met wie ik hier te maken hebquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Laat maar hangen dan.
Dacht dat ik jou al eens had bekeken en dat er toen geen foto bij jouw fotoboek stond (maar dat was dus blijkbaar iemand anders ofzo).
Oh, je was me vergeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Laat maar hangen dan.
Dacht dat ik jou al eens had bekeken en dat er toen geen foto bij jouw fotoboek stond (maar dat was dus blijkbaar iemand anders ofzo).
Jah, I know. Mijn fotoboek is ook een falert.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens weten met wie ik hier te maken heb
Of PM je hyvesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jah, I know. Mijn fotoboek is ook een falert.
Binnenkort zet ik er wel wat op ofzo.
Al mijn krentjes mocht hij bekijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij mocht je zomaar in volle glorie op bed fotograferen!
Finse Aligatorsquote:
Ik ben GEEN kloonquote:
Da's Ni jij Niquote:
Zal je me ook nooit vinden denkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm jammer dan had ik je cool gevonden nu nog niet
Ik ben zo jaloersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Al mijn krentjes mocht hij bekijken.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je me ook nooit vinden denk
ik ga eten ..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is krentenbol:
[ afbeelding ]
Ze wilde gewoon niet opscheppen
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je me ook nooit vinden denk
ik ga eten ..
Hmm tsja, he can look but he can't touch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is weer jaloers op onze douche en body lotion sessies.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is krentenbol:
[ afbeelding ]
Dat is zo geil.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is krentenbol:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |