Nee, want ik vind het irritant om een nieuwe te openen en een TT te verzinnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahageef nou maar toe dat je die lapo's heus wel wil.
*zucht*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, en ik wil de laatste post voor een schattig topic over konijntjes en poesjes enzovoorts.
Ze zei popjesquote:
Hier is genoeg ruk werk op het momentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
Ey gebeurt hier nog wat of ik moet ik weer gaan rukken?
Jij had een zusje toch?quote:
Voor een Amsterdammer ben je nog best geschikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
Ey gebeurt hier nog wat of ik moet ik weer gaan rukken?
Watte?quote:
Hahahaha. Negerpiem0lssssssssssss.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mijn big cock lief hebber is er ook![]()
Hoi!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha. Negerpiem0lssssssssssss.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit die *** Sudoku's van de Metro tijdens de college's! Maar dat komt omdat je MOET gokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben de laatste tijd helemaal into die Zweedse puzzels in de spits. Echt leuk.
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiquote:
Vooral als het een 15-jarige vrouwelijke spange Amsterdammer is, dan ben ik er zeker geschikt voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor een Amsterdammer ben je nog best geschikt.
Fas! En bt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiii
Haha, je vrienden dissen jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
Oh en mensen die niet het fatsoen hebben terug te smsen mogen van mij allemaal sterven.
quote:
Hier is je antwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes in Amsterdam meestal door negers geneukt werden. Fool I am.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooral als het een 15-jarige vrouwelijke spange Amsterdammer is, dan ben ik er zeker geschikt voor.
Ja lijkt het wel op.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
Oh en mensen die niet het fatsoen hebben terug te smsen mogen van mij allemaal sterven.
Oh, ja. Dat zijn dan de meisjes die ik cadeau doe aan m'n negers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes in Amsterdam meestal door negers geneukt werden. Fool I am.
WHUT?! Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.Ik zit nu serieus te denken of ze me dumpt.
Haha, je wordt gedumptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.Ik zit nu serieus te denken of ze me dumpt.
In ruil voor je fiets terug?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat zijn dan de meisjes die ik cadeau doe aan m'n negers.
Ja ik ben stiekem Allure_.quote:
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.quote:
AL BUNDYquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet een presentatie geven heb heb 3 mogelijke onderwerpen, welke zouden jullie kiezen?
- Charles Manson (en z'n hele sekte)
- Ted Bundy
- Die schoolshooting op Columbine
In ruil voor immuniteit op de straats.quote:
Ik zeg nooit hoi 14.gifquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.![]()
Oh en waarom zegt iedereen wel hoi als Bt komt maar bij de rest niet!!!
Ik zei hoi tegen je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ben stiekem Allure_.![]()
[..]
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.![]()
Oh en waarom zegt iedereen wel hoi als Bt komt maar bij de rest niet!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |