Nee, want ik vind het irritant om een nieuwe te openen en een TT te verzinnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahageef nou maar toe dat je die lapo's heus wel wil.
*zucht*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, en ik wil de laatste post voor een schattig topic over konijntjes en poesjes enzovoorts.
Ze zei popjesquote:
Hier is genoeg ruk werk op het momentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
Ey gebeurt hier nog wat of ik moet ik weer gaan rukken?
Jij had een zusje toch?quote:
Voor een Amsterdammer ben je nog best geschikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
Ey gebeurt hier nog wat of ik moet ik weer gaan rukken?
Watte?quote:
Hahahaha. Negerpiem0lssssssssssss.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mijn big cock lief hebber is er ook![]()
Hoi!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha. Negerpiem0lssssssssssss.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit die *** Sudoku's van de Metro tijdens de college's! Maar dat komt omdat je MOET gokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben de laatste tijd helemaal into die Zweedse puzzels in de spits. Echt leuk.
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiquote:
Vooral als het een 15-jarige vrouwelijke spange Amsterdammer is, dan ben ik er zeker geschikt voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor een Amsterdammer ben je nog best geschikt.
Fas! En bt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiii
Haha, je vrienden dissen jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
Oh en mensen die niet het fatsoen hebben terug te smsen mogen van mij allemaal sterven.
quote:
Hier is je antwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes in Amsterdam meestal door negers geneukt werden. Fool I am.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooral als het een 15-jarige vrouwelijke spange Amsterdammer is, dan ben ik er zeker geschikt voor.
Ja lijkt het wel op.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
Oh en mensen die niet het fatsoen hebben terug te smsen mogen van mij allemaal sterven.
Oh, ja. Dat zijn dan de meisjes die ik cadeau doe aan m'n negers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes in Amsterdam meestal door negers geneukt werden. Fool I am.
WHUT?! Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.Ik zit nu serieus te denken of ze me dumpt.
Haha, je wordt gedumptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.Ik zit nu serieus te denken of ze me dumpt.
In ruil voor je fiets terug?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat zijn dan de meisjes die ik cadeau doe aan m'n negers.
Ja ik ben stiekem Allure_.quote:
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.quote:
AL BUNDYquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet een presentatie geven heb heb 3 mogelijke onderwerpen, welke zouden jullie kiezen?
- Charles Manson (en z'n hele sekte)
- Ted Bundy
- Die schoolshooting op Columbine
In ruil voor immuniteit op de straats.quote:
Ik zeg nooit hoi 14.gifquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.![]()
Oh en waarom zegt iedereen wel hoi als Bt komt maar bij de rest niet!!!
Ik zei hoi tegen je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ben stiekem Allure_.![]()
[..]
Ik smste een vriendin vrijdag of ze iets wil afspreken, nog steeds niks terug.![]()
Daar heb je toch een pipa voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In ruil voor immuniteit op de straats.
Als je hem interessant vindt moet je de Panorama facts&figures misdaad kopen. Staat best groot stuk over hem in. En wie hij allemaal heeft vermoord en op welke manier.quote:
Zwak. Bro's before ho's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei hoi tegen je.Bweheh herkenbaar. Ik ben dus volgend weekend alleen thuis, sms vriendin of ze ook komt, krijg ik terug van:
Jaaa, weet ik nog niet want ik heb een verjaardag maar ik weet niet op welke dag dat valt. En ja, ik zit ook nog met B he...
AARGHHHHH dan zien jullie elkaar toch 1 weekend niet? Echt he.![]()
Misschien moet je werken aan je begroeting ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ben stiekem Allure_.![]()
[..]
Dat is Ted Bundy.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je hem interessant vindt moet je de Panorama facts&figures misdaad kopen. Staat best groot stuk over hem in. En wie hij allemaal heeft vermoord en op welke manier.
Nee, die bobbel in m'n broek is geen pipa.quote:
Ja jij zei wel hoi.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei hoi tegen je.Bweheh herkenbaar. Ik ben dus volgend weekend alleen thuis, sms vriendin of ze ook komt, krijg ik terug van:
Jaaa, weet ik nog niet want ik heb een verjaardag maar ik weet niet op welke dag dat valt. En ja, ik zit ook nog met B he...
AARGHHHHH dan zien jullie elkaar toch 1 weekend niet? Echt he.![]()
Ah, dat verklaard ook meteen ditte:quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Pleun is vast nog lekker nauw.
quote:
Ja dat is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moet je werken aan je begroeting ofzo
Nivi.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of een niviik dacht dat je dat heel anders spelde overigens.. Meer knifi ofzo
!
Maar ik zei Al Bundy!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Maar dat zei ik in die eerste post ook al hoor.
quote:
Hihi.quote:Een viertal werknemers van de Tweede Kamer is vorige maand geschorst, na vermeend cocaïnegebruik. Eén van hen heeft inmiddels bekend.
Leuk voor jou en de mensheid, maar betrek mij er niet bij als je weer eens ongesteld moet worden wil je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is het.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik word kotsmisselijk van de mensheid.
Het straattaalwoordenboek is voor en door wegers, er klopt niks van.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wíst dat het met een f moest zijn, het straattaal woordenboek heeft me misleidt!
En mij ook niet, aub.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk voor jou en de mensheid, maar betrek mij er niet bij als je weer eens ongesteld moet worden wil je.
Vast in Roffa gemaakt. Die niggers daar kieren nog geen sma.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het straattaalwoordenboek is voor en door wegers, er klopt niks van.
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk voor jou en de mensheid, maar betrek mij er niet bij als je weer eens ongesteld moet worden wil je.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
Ik word kotsmisselijk van de mensheid.
Waar heb je precies gelijk in?quote:
Ja moet maar ff met Jitzzzze praten, die heeft vandaag ook al zo'n dag.quote:
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het straattaalwoordenboek is voor en door wegers, er klopt niks van.
Ja dat bedoelde ik ja. En dat ligt niet aan de wijze van begroeting.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar heb je precies gelijk in?
Dat ze wel hoi zeggen tegen mij en niet tegen jou?
Misschien heb je daar gelijk in ja, en dan nog?
Wanneer moet je het ooit spellen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik ben een weger pur sang, nee ik weet ook niet eens hoe ik aan al die belachelijke straattaal woorden kom
het is niet dat ik het lees ofzo, ik pik het gewoon op.
Maar ik weet vaak dus niet hoe je het moet spellen.
Of in de park, als je die gaat checken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wanneer moet je het ooit spellen dan?Straattaal bezig je toch op de straats?
Waar ligt het dan wel aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ja. En dat ligt niet aan de wijze van begroeting.
Wat mis ik nu weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
Mijn geluksdag!![]()
Eerst Beauregard in gevecht, en nu BT! Ik ga snel een lot kopen!
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of in de park, als je die gaat checken.
Ik moest het net spellen, dat zag je tochquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wanneer moet je het ooit spellen dan?Straattaal bezig je toch op de straats?
Een neusje van de zalm van mij. Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames.quote:
En Jitzzzze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
Even wachten ik noteer even in m'n agenda dat Fas ongesteld is.
Mooi. ff doorlezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een neusje van de zalm van mij. Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames.
Of je verpest het topic evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb Elementaire deeltjes uit trouwens. Beetje overgewaardeerd boek als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |