abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:12:10 #51
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67358855
user WAARHEID kan je mischien helpen
of laforest
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:12:53 #52
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67358880
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Het is misschien een strenge moeder maar ze is rechtvaardig en ik hou van haar

Moet ik je nog even wijzen op het feit dat je 30 bent?
pi_67358885
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef dokterXL het volgende:
Ik heb veel aan mijn familie te danken, dankzij hun heb ik bv een huis kunnen kopen, en sta op goede voet met ze en wil dat ook zó houden, moeilijk dit, maar daarom vraag ik ook om tips adviezen enz, misschien heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt of kent een user iemand die zo'n situatie al dan niet heeft meegemaakt
Aangezien je 30 bent zou je beter moeten weten. Je kan of je hele leven bepalen door moeders, of je kan eindelijk eens voor jezelf opkomen. Je kan moeders voor de keuze stellen: of ze respecteert je keuze, of ze doet dat niet. In beide gevallen hoeft ze het er dan niet meer over te hebben.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:14:01 #54
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67358915
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Moet ik je nog even wijzen op het feit dat je 30 bent?
ik hou ook van me moeder maar ik maak toch zeker wel zelf uit welk wijf ik neuk
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:14:26 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67358926
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Je bent en blijft altijd de zoon van je ouders, en ik sta op het punt om voor mezelf te kiezen vandaar dit topic, ik wil m'n ouders (met name m'n moeder) niet in de weg zitten, maar ik wil een vrouw kiezen waarvan ik echt houdt, en niet met een vrouw trouwen omdat mijn moeder dat wil, moeilijk moeilijk.
Je bent je hele leven al getrouwd man. Met je moeder.

Komop, wees nou eens een vent en hossel die bitch waar jij voor wil gaan en fuck de keuze van je ma. Als jij met een eskimo van 140 kilo, glazen oog en houten been wil trouwen...MET EEN MAVO-OPLEIDING, dan doe je dat toch lekker? Jij wil toch met haar samenwonen? Kinderen maken? Trouwen? (Om maar meteen even lekker burgerlijk te doen)

Ik heb, ongeacht met wat voor vrouw jij ook een relatie begint, nu al medelijden met je toekomstige vriendin. Lijkt me érg lastig, met zo'n schoonmoeder. Pas daar maar op, een leuke vrouw wil namelijk geen relatie met een vent van 30 die een relatie heeft met z'n moeder.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:16:15 #56
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67358988
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:12 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Aangezien je 30 bent zou je beter moeten weten. Je kan of je hele leven bepalen door moeders, of je kan eindelijk eens voor jezelf opkomen. Je kan moeders voor de keuze stellen: of ze respecteert je keuze, of ze doet dat niet. In beide gevallen hoeft ze het er dan niet meer over te hebben.
Maar het contact wil ik niet kwijt, ze komen vaak onverwachts even gezellig langs en de druk is best groot zonder dat ik me daar zo bewust van ben geweest, dat merk ik nu ik voor zo'n keuze sta, ze is heel erg rationeel denkend. Kijk als het bv na twee jaar uit is dan zal ik het op mijn bord krijgen...
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
pi_67358993
Wat silenus zegt, iedere vrouw die je ooit zal 'krijgen' zal je op deze manier even snel weer kwijtraken. Geen weldenkende vrouw die in een relatie met jou durft te stappen op deze manier...
pi_67358995
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ok, een serieus advies. Je bent 30 en je woont zelfstandig, het is zo onderhand wel tijd dat je je eigen keuzes gaat maken. Als jij gelukkig bent met een meisje, dan heeft je moeder dat maar gewoon te accepteren, zelfs als ze (oh gruwel) slechts Mavo heeft gedaan...

Doet ze dat niet, dan vraag ik me af waarom je iemand op een voetstuk zet, als diegene jouw geluk in de weg staat...
Ja maar, het is zijn moeder!

Een wijze vrouw!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_67359032
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Je bent en blijft altijd de zoon van je ouders, en ik sta op het punt om voor mezelf te kiezen vandaar dit topic, ik wil m'n ouders (met name m'n moeder) niet in de weg zitten, maar ik wil een vrouw kiezen waarvan ik echt houdt, en niet met een vrouw trouwen omdat mijn moeder dat wil, moeilijk moeilijk.
Word eens volwassen. Als je je huidige vriendin echt leuk vind zal het niet moeilijk zijn om boven de vooroordelen van je moeder te staan. Je zal dan snel inzien dat de argumenten van je moeder kul zijn. Je vriendin is leuk om wie ze is. Ze doet het geweldig in de zorg en is door haar lagere opleiding geen haar slechter dan een ander. Door je moeder met haar waanideeën te steunen toon je aan geen respect te hebben voor je vriendin. Je respecteert haar niet om wie ze echt is, maar veroordeeld haar op haar papieren.

Je zou je eigenlijk moeten schamen. Diep schamen. Als je iemand echt leuk vindt kan je ook tegenover je moeder aangeven dat ze helemaal verkeerd zit met haar opvattingen.

Je weet nog niet eens wat je moeder van je vriendin zal vinden. De dingen die je tegenhouden zijn je eigen vooroordelen die je van je moeder hebt meegekregen. Zo ben jij geworden. Dit ben jij en daar heeft je moeder maar weinig mee te maken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:18:13 #60
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67359062
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:16 schreef Lakai het volgende:

[..]

Ja maar, het is zijn moeder!

Een wijze vrouw!
Ja! En helder! En Rechtvaardig! En ze wil alleen het beste voor d'r kroelie kroelie...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:19:50 #61
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67359116
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je bent je hele leven al getrouwd man. Met je moeder.

Komop, wees nou eens een vent en hossel die bitch waar jij voor wil gaan en fuck de keuze van je ma. Als jij met een eskimo van 140 kilo, glazen oog en houten been wil trouwen...MET EEN MAVO-OPLEIDING, dan doe je dat toch lekker? Jij wil toch met haar samenwonen? Kinderen maken? Trouwen? (Om maar meteen even lekker burgerlijk te doen)

Ik heb, ongeacht met wat voor vrouw jij ook een relatie begint, nu al medelijden met je toekomstige vriendin. Lijkt me érg lastig, met zo'n schoonmoeder. Pas daar maar op, een leuke vrouw wil namelijk geen relatie met een vent van 30 die een relatie heeft met z'n moeder.
Een leuke vrouw, daar verschillen de meningen nou over.
Mijn moeder is erg aan status gehecht en wil dat mijn vrouw dat ook heeft, ze heeft een beetje hekel aan mavo-verlaters. Ik heb in die zin een relatie met mijn moeder dat ik van haarhou, ze is en blijft mijn moeder en ik haar kind, ik heb al een zus verloren, en dat maakt de familie band nog hechter.
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
pi_67359175
Ik zou wel eens willen weten hoe TS op 'je moeder' grapjes reageert
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:21:27 #63
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67359180
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:19 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Een leuke vrouw, daar verschillen de meningen nou over.
Mijn moeder is erg aan status gehecht en wil dat mijn vrouw dat ook heeft, ze heeft een beetje hekel aan mavo-verlaters. Ik heb in die zin een relatie met mijn moeder dat ik van haarhou, ze is en blijft mijn moeder en ik haar kind, ik heb al een zus verloren, en dat maakt de familie band nog hechter.
Maar jouw ma wil zeer waarschijnlijk ook dat jij gelukkig wordt
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:21:31 #64
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67359183


[ Bericht 100% gewijzigd door genakt op 24-03-2009 15:22:37 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 maart 2009 @ 15:22:07 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67359197
Vraag je moeder of ze een huwelijk voor je arrangeert...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_67359265
Dit is zinloos, TS is een kloon óf heeft wel zo'n groot bord voor z'n kop.
Open dan geen topic als je toch niets doet met de adviezen en alleen over je mama loopt te dwepen

Freak
pi_67359273
Uiteiendelijk wint je moeder en je familie toch, als ik het zo lees.
Wat dat betreft ben je net een grtrouwde vent, die DOLVERLIEFD op een ander is, maar NOOIT zijn gezin echt in de steek zal laten. "omdat hij dat niet kan maken"

Als je zo bang voor je familie bent, en zo om hun mening geeft. Kan je het meisje beter direct laten. De ellende straks is alleen maar NOG groter namelijk...
(ik heb van 2 schoonmoeders verloren geloof me, die winnen ALTIJD"
sub/
pi_67359294
mommy
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:27:48 #69
134550 dudelisius
Callimero...
pi_67359390
Als je mama van je houdt, dan accepteert ze je vriendin.

Doet ze dat niet, dan kan ze toch de pot op? Ik snap dat je een hechte familieband hebt enzo, maar liefde en respect moet toch echt van 2 kanten komen!

Verder, je moeder is nogal zeer triest als ze alleen beoordeelt op scholing. Je bent gehersenspoeld door je moeder.... zo een kortzichtig iemand
moet dood...!
pi_67359482
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:16 schreef dokterXL het volgende:
Maar het contact wil ik niet kwijt, ze komen vaak onverwachts even gezellig langs en de druk is best groot zonder dat ik me daar zo bewust van ben geweest, dat merk ik nu ik voor zo'n keuze sta, ze is heel erg rationeel denkend. Kijk als het bv na twee jaar uit is dan zal ik het op mijn bord krijgen...
Nou en? Dan heb je een leuke twee jaar gehad.
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:19 schreef dokterXL het volgende:
Een leuke vrouw, daar verschillen de meningen nou over.
Mijn moeder is erg aan status gehecht en wil dat mijn vrouw dat ook heeft, ze heeft een beetje hekel aan mavo-verlaters. Ik heb in die zin een relatie met mijn moeder dat ik van haarhou, ze is en blijft mijn moeder en ik haar kind, ik heb al een zus verloren, en dat maakt de familie band nog hechter.
Mijn ouders zijn en blijven mijn ouders. Ik heb het e.e.a. met ze mee gemaakt waar ONM een jaar of drie mee vooruit kan. Het contact is veranderd, wat oppervlakkiger. Dat is af en toe zonde, ik mis het ook wel. Maar ze bemoeien ( eindelijk ) zich niet meer met mijn leven. Ze vragen er af en toe naar, hier en daar een meewarig geschud der hoofden, maar dat is alles. En dat is goed.

Niemand zegt hier dat je het touwtjes met je moeder moet doorknippen. Maar je bent volwassen, ouder en wijzer. Alhoewel ik aan het laatste wel een beetje aan twijfel. Of leef je op hun geld?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_67359518
OVerigens, haha, doet me aan een jongen denken, die ik eens had, die tegen me zei "als we naarm ijn ouders gaan, moet je wel wat make up op je gezicht doen en een rokje aantrekken"
Hij vond me te ordinair... hahaha! terwijl ik HEM eigenlijk niet niet OSM genoeg vond..
Heb hem verteld dat hij met zijn moeder, en zijn beeld van van netjes en elitair is, beter een ander kon zoeken.

Ooh jha, mind you, hij had zelf geeen enkele studie af, was 32, werkloos en moest eten van de pinpas van zijn moeder...
Sorry, dat kwam even in me op na het lezen vnaj ou "moeder en niet goed genoeg" verhaal...
Verder, zie mijn vorige post. Moeders winnen bijna altijd, net als de moeder van zijn kinderen, waar de getrouwde man al 5 jaar niet echt meer iets mee heeft... Maar "de kinderen en ze is toch hun moeder"
sub/
pi_67359526
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef Leanne het volgende:
mommy
Dat wel, maar het kan té ver gaan
pi_67359682
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat wel, maar het kan té ver gaan
hoi Loveless85
pi_67359710
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Leanne het volgende:

[..]

hoi Loveless85
Hoi
Jij ook hier, wat een toeval

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 15:35:51 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:35:52 #75
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67359726
De mens wordt echt steeds stompzinniger
pi_67359825
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:19 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Een leuke vrouw, daar verschillen de meningen nou over.
Mijn moeder is erg aan status gehecht en wil dat mijn vrouw dat ook heeft, ze heeft een beetje hekel aan mavo-verlaters. Ik heb in die zin een relatie met mijn moeder dat ik van haarhou, ze is en blijft mijn moeder en ik haar kind, ik heb al een zus verloren, en dat maakt de familie band nog hechter.
Als jouw moeder echt van je houdt, maakt het haar niet uit welke status de persoon waar jij van houdt heeft.
Dát zou ik haar eens zeggen.

Wat een ouderwetse, achterlijke vrouw. Met haar gedrag maakt ze nog meer kapot.
Ze is dus al een dochter verloren, en zou om 'status' ook het contact met de andere kinderen kunnen verbreken. Nou, da's een lekkere zeg.
pi_67359944
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als jouw moeder echt van je houdt, maakt het haar niet uit welke status de persoon waar jij van houdt heeft.
Dát zou ik haar eens zeggen.

Wat een ouderwetse, achterlijke vrouw. Met haar gedrag maakt ze nog meer kapot.
Ze is dus al een dochter verloren, en zou om 'status' ook het contact met de andere kinderen kunnen verbreken. Nou, da's een lekkere zeg.
Volgens mij bedoelde TS dat zn zus dood is
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:42:30 #78
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67359998
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde TS dat zn zus dood is
Mijn zus is niet meer, en dat haalt de familie banden nog eens extra aan
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
pi_67360018
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde TS dat zn zus dood is
Ja. En dan zou ze het belang van status verkiezen boven het contact met haar kinderen. Juist doordat ze er al een kwijt is, zou ze beter moeten weten.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:45:50 #80
134550 dudelisius
Callimero...
pi_67360140
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Mijn zus is niet meer, en dat haalt de familie banden nog eens extra aan
Wat me eigenlijk nog meer verbaasd dat ze kortzichtig is, het gaat om geluk, wat boeit status? Denk dat elk zinnig mens juist (normaal ook) na het verliezen van een van haar kinderen juist wilt dat de overgebleven kinderen gelukkig zijn!
moet dood...!
pi_67360214
Ik weet dat het nog vroeg is, want je bent tenslotte pas 30 en de meeste mensen krijgen meer tijd voor deze heftige gebeurtenis maar misschien is dit een oplossing voor jou:

KNIP DE NAVELSTRENG EENS DOOR


(oh enne kloooooooooooooon)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67360216
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Mijn zus is niet meer, en dat haalt de familie banden nog eens extra aan
Haalt dat de banden aan of word het tegen je gebruikt?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:49:05 #83
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_67360249
Volgens mij bedoel je "sekte" waar je het over "familie" hebt..


Verder zou ik gewoon luisteren naar je moeder.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:50:21 #84
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67360291
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef dudelisius het volgende:

[..]

Wat me eigenlijk nog meer verbaasd dat ze kortzichtig is, het gaat om geluk, wat boeit status? Denk dat elk zinnig mens juist (normaal ook) na het verliezen van een van haar kinderen juist wilt dat de overgebleven kinderen gelukkig zijn!
Deze wereld draait om geld en dat is macht, en geld verdien je niet met liefde, maar door status (=macht), ik denk dat mijn moeder dat verheft boven liefde, maar dat ontkent ze, ik wordt liever gelukkig met de vrouw waar ik van hou dan ik ga trouwen met iemand die mijn moeder goed vind, maar ik hou ook van mijn moeder (lees familie) en wil niet dat ze op deze manier mij kwijt raakt of ik haar(hun).
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
pi_67360330

Mijn moeder is altijd wel goed in het duidelijk maken welke vriendin ze wel leuk vindt en welke niet.
Bij beide gevallen hoor ik het na de relatie ook nog vaak genoeg.
Erg leuk, maar veel heb je er niet aan.
Vooral het stukje lust kan ze niet goed inschatten en daar ben ik blij mee.
De opmerking: dan hadden/zouden jullie voor een extra kind moeten gaan, vat het wel goed samen bij ons thuis. Bij jou gaat dat wat lastiger.

Dat ze duidelijk aangeeft wat ze een leuke vriendin voor je vindt wil niet zeggen dat je het daar mee moet doen (niet dubbelzinnig).
Het zou juist het houden van je moeder benadrukken door dat juist niet te doen.
Ik denk dat mijn moeder een stuk minder van me zou houden als ik me zo zou opstellen als jou..

Leuke bevestiging ook, mijn moeder houdt gelukkig van mij, maar beslist het geluk in mijn leven..
pi_67360358
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Deze wereld draait om geld en dat is macht, en geld verdien je niet met liefde, maar door status (=macht),
Wat een gelul.

Ik ben niet rijk, of machtig, en m'n partner ook niet, en toch zijn we gelukkig samen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:52:45 #87
167595 mirved
Infobesitas
pi_67360376
Ongelukkig zijn of eens tegen je moeder ingaan. Zo wat een moeilijke beslissing.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:53:16 #88
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67360395
Weet je TS, je hoeft niet bang te zijn!!

Ik heb de oplossing!!

Met zo'n schijtschoonmoeder, gaat je vriendin toch bij je weg (die wordt schijtziek van dat mens natuurlijk) dus hoef je ook niet meer te kiezen!

Hoezee

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijns op 24-03-2009 16:02:00 ]
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67360464
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Deze wereld draait om geld en dat is macht, en geld verdien je niet met liefde, maar door status (=macht), ik denk dat mijn moeder dat verheft boven liefde, maar dat ontkent ze, ik wordt liever gelukkig met de vrouw waar ik van hou dan ik ga trouwen met iemand die mijn moeder goed vind, maar ik hou ook van mijn moeder (lees familie) en wil niet dat ze op deze manier mij kwijt raakt of ik haar(hun).
Ben je niet gefixeert op die stelling?
Dat je er zo bang voor bent dat je het overdrijft?
Heeft ze dat wel eens zo hard uitgesproken?
Heb je er wel eens een discussie over gestart?

Heb echt het idee dat het allemaal wel meevalt.
En anders zou ik zo snel mogelijk proberen wakker te worden...

Je kan wel de plusjes tegen de minnetjes aangooien, maar als iemand (mijn moeder in dit geval) dat bij mij flikt dan staat die al zo dik in de min, dat het niet meer afwegen is, maar aanpassen is. Van haar kant.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:56:22 #90
167595 mirved
Infobesitas
pi_67360500
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Deze wereld draait om geld en dat is macht, en geld verdien je niet met liefde, maar door status (=macht), ik denk dat mijn moeder dat verheft boven liefde, maar dat ontkent ze, ik wordt liever gelukkig met de vrouw waar ik van hou dan ik ga trouwen met iemand die mijn moeder goed vind, maar ik hou ook van mijn moeder (lees familie) en wil niet dat ze op deze manier mij kwijt raakt of ik haar(hun).
Geld verdien je door te werken. Niet door macht. Veel geld verdien je door op het hoogste niveau door te leren (dus niet HBO) of een eigen zaak te beginnen in iets wat potentie heeft. Bovendien kan je wel veel geld hebben maar zal dit niet zorgen dat je gelukkig bent. Miljonair zijn en depressief of middelmatig verdienen en gelukkig zijn. De keuze is makkelijk gemaakt lijkt me. Status krijg je uit jezelf als je dat na streeft dan wil je je dus blijkbaar beter voordoen dan je bent.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:58:58 #91
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67360593
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Deze wereld draait om geld en dat is macht, en geld verdien je niet met liefde, maar door status (=macht), ik denk dat mijn moeder dat verheft boven liefde, maar dat ontkent ze, ik wordt liever gelukkig met de vrouw waar ik van hou dan ik ga trouwen met iemand die mijn moeder goed vind, maar ik hou ook van mijn moeder (lees familie) en wil niet dat ze op deze manier mij kwijt raakt of ik haar(hun).
Je moeder heeft je ook nog gehersenspoelt jongen, jij bent echt rijp voor een psycholoog. Vertel je moeder maar eens hoe erg ze haar eigen kind heeft verpest..

Je bent echt kortzichtig zeg, dit kan gewoon niet waar zijn. Echt niet..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:00:30 #92
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67360643
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef mirved het volgende:

[..]

Geld verdien je door te werken. Niet door macht. Veel geld verdien je door op het hoogste niveau door te leren (dus niet HBO) of een eigen zaak te beginnen in iets wat potentie heeft. Bovendien kan je wel veel geld hebben maar zal dit niet zorgen dat je gelukkig bent. Miljonair zijn en depressief of middelmatig verdienen en gelukkig zijn. De keuze is makkelijk gemaakt lijkt me. Status krijg je uit jezelf als je dat na streeft dan wil je je dus blijkbaar beter voordoen dan je bent.
Delegeren, dat is wat mijn moeder op subtiele wijze doet met ons.
En als je goed delegeert dan hoef je zelf niets te doen, maar bent verantwoordlijk als er iets misloopt, ik wil me niet laten delegeren door mijn moeder in de liefde, ze keurt (net zoals iedereen) al vrij snel iemand af, zie het als een tweedehands auto kopen; alles moet in orde zijn in 'haar' ogen.
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:02:57 #93
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67360736
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Delegeren, dat is wat mijn moeder op subtiele wijze doet met ons.
En als je goed delegeert dan hoef je zelf niets te doen, maar bent verantwoordlijk als er iets misloopt, ik wil me niet laten delegeren door mijn moeder in de liefde, ze keurt (net zoals iedereen) al vrij snel iemand af, zie het als een tweedehands auto kopen; alles moet in orde zijn in haar ogen.
Ze wil vast ook graag dat je weer bij haar in huis komt wonen zodat ze je elke avond kan instoppen?
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:03:53 #94
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67360771
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Nijns het volgende:

[..]

Je moeder heeft je ook nog gehersenspoelt jongen, jij bent echt rijp voor een psycholoog. Vertel je moeder maar eens hoe erg ze haar eigen kind heeft verpest..

Je bent echt kortzichtig zeg, dit kan gewoon niet waar zijn. Echt niet..
Toen ik mijn zus verloor is ze 1 maal naar zo'n iemand toegeweest, maar daar kwam m'n zus niet mee terug zei ze, enne ik geloof niet zo in die mensen, ookal gaan ze in amerika zelfs bijna allemaal naar een 'shrink' zelfs met hun huisdier.
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:09:36 #95
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67360966
Toen ik de OP las, dacht ik direct " get a life" of is dit te kort door de bocht?
pi_67361061
" ik wordt liever gelukkig met de vrouw waar ik van hou dan ik ga trouwen met iemand die mijn moeder goed vind, maar ik hou ook van mijn moeder (lees familie) en wil niet dat ze op deze manier mij kwijt raakt of ik haar(hun) "

dus zoek een vrouw die je moeder goedkeurt. kun je deze vriendin nu dumpen. simpel toch?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:12:37 #97
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67361071
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Toen ik de OP las, dacht ik direct " get a life" of is dit te kort door de bocht?
Lees eerst eens svp.
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
pi_67361073
tis idd echt heel treurig met deze persoon
pi_67361131
Hoe graag wil je iemand plezieren die jou niet jouw geluk gunt?
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_67361141
Wat is het hele probleem. Je verhemelt eigenlijk je moeder en ondanks dat je graag bij je vriendin wil zijn bescherm je je moeder nog veel meer. Wordt eens volwassen en ga eens je eigen leven leiden. Leuk al die zogenaamde wijsheden van je moeder maar je wordt er zelf blijkbaar niet gelukkig van. Waarom hecht je er dan nog uberhaubt waarde aan als je nu al weet dat het niet jou leven is. Leuk dat ze een idee heeft wie er voor jou goed is en alles. Maar het is jou leven. En je moet je leven straks ook leven als je moeder er niet meer is. Dus stop eens met het afhankelijke hondje te zijn en sta lekker op je eigen benen. Ga samen wonen met je vriendin en neem haar een keer mee met een etentje. Je bent namelijk helemaal geen verantwoording schuldig aan je moeder.

En leer je moeder dus ook eens dat je je eigen leven wil leven zoals jij dat wilt en met wie jij dat wilt. Toen je nog jong was had ze nog wat over je te zeggen maar dat is al jaren over. Hoe zal je moeder het vinden als je het omgaat keren en alle vrienden en kennisen van haar gaat afkraken om willekeurige redenen en zeggen dat ze er niet meer mee om mag gaan.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')