quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef dokterXL het volgende:
ik heb hbo niveau,
quote:gedan en is verplaagdster .
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
welkom doktor XL
leuk dat je voor dit topic een account hebt aangemaakt![]()
maar gewoon luisteren naar mams
Nee ik ben een familie man, ik hou van mijn familie en wil dat ook andersom zo houden, maar als ik bv met haar zou gaan samenwonen en moeders keurt dat niet goed dan raak ik misschien mijn familie kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Jij moet je verdere leven met die vrouw doorbrengen, je moeder niet.
Who fucking cares wat je ma denkt.
sjeeses, mama's boy
Hahaha, oke die zet ik in m'n sigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ken ook mensen die gewoon zelf op eigen houtje relaties aangaan, maar dat is gedoemd te mislukken, natuurlijk. Laat je moeder altijd het laatste oordeel hebben over meisjes en als het haar niet aanstaat, gewoon afkappen die handel. Hoe gelukkig je ook bent.
Een wijs gezegde: Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
(misschien iets om als Sig te gebruiken?)
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ken ook mensen die gewoon zelf op eigen houtje relaties aangaan, maar dat is gedoemd te mislukken, natuurlijk. Laat je moeder altijd het laatste oordeel hebben over meisjes en als het haar niet aanstaat, gewoon afkappen die handel. Hoe gelukkig je ook bent.
Een wijs gezegde: Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
(misschien iets om als Sig te gebruiken?)
Ik heb veel respect voor de mening van mijn moeder... Maar tering, dit moet toch geen probleem zijn??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef dokterXL het volgende:
Nee geen gothic, maar een in mijn ogen leuke en erg lieve vrouw, maar ze moet minimaal van mijn niveau zijn vind mam, ik heb hbo niveau, zij heeft mavo gedaan en is verpleegster in een verzorgings tehuis.
Mischien is het een goed idee om mams een Angry Dragon te gevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:45 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nee ik ben een familie man, ik hou van mijn familie en wil dat ook andersom zo houden, maar als ik bv met haar zou gaan samenwonen en moeders keurt dat niet goed dan raak ik misschien mijn familie kwijt.
Mijn moeder heeft thuis de broek aan, zij zwaait de scepter, mijn zusje heeft dat ook in zich maar dat komt nog niet echt uit de verf, zij heeft bv een drang naar dominante mannen, maar de appel valt meestal niet ver vd boom; het zal niet lang duren of ze zoekt een man die zij kan domineren. Maar goed, ik zal haar binnenkort eens voorstellen of vertellen dat ik haar heb ontmoet, enne een goed punt dat 'ik' mijn leven moet doorbrengen met haar en niet mijn moeder. Ik ga en kan niet trouwen met iemand die mijn moeder goedkeurt, maar dan heb ik gelijk een dilemma
Ik ben geen mama kindje, maar mijn moeder is gewoonweg dominant, ook over mijn vader en mijn zusje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
DokterXL lijkt me nog zo wereldvreemd ook om dit soort reacties serieus te nemen.
TS, ben eens niet zo'n mamakindje en kies gewoon voor de vrouw waar jij op valt. Mocht je serieus zijn.
ik zelf ben 30, zij is 22 en wordt dit jaar 23.quote:
JE MOEDERquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:50 schreef dokterXL het volgende:
[..]
mijn moeder ...,
Ze is een wijze vrouw .
Nee ik woon op mezelf, maar moeders is streng en heeft nog veel macht/invloed over de keuze's in de liefde op mij wbt serieuze relatie's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
30!!
En je woont nog thuis en laat je ma je vriendinnetjes kiezen?
Wat een royal sadness
Nou dan helemaal, dan heb je toch je eigen leven, zeg gewoon dat ze ermee op moet houden, zet er nog wat druk achter door ff weekje niks te laten horen ofzo...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nee ik woon op mezelf, maar moeders is streng en heeft nog veel macht/invloed over de keuze's in de liefde op mij wbt serieuze relatie's.
Gast, je bent 30!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nee ik woon op mezelf, maar moeders is streng en heeft nog veel macht/invloed over de keuze's in de liefde op mij wbt serieuze relatie's.
das nog erger als onder de plak bij je vriendinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan helemaal, dan heb je toch je eigen leven, zeg gewoon dat ze ermee op moet houden, zet er nog wat druk achter door ff weekje niks te laten horen ofzo...
Waddefok, uit huis zijn, 30 jaar oud en dan onder de plak zitten bij mama
je had toen die gast met die zonnebril bij idols die zij ook heel de tijd mamsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:x10
Dit is een trol, kan niet anders.
Nou, een Oedipuscomplex heeft iedereen een beetje toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ben je stiekem niet gewoon verliefd op je moeder?
Ja ok allemaal leuk en aardig, maar zo werkt 't leven. Je ouders helpen jou, das de natuur. Je hoeft niet krampachtig dan op je 30e nog alles te doen wat mama zegt of wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef dokterXL het volgende:
Ik heb veel aan mijn familie te danken, dankzij hun heb ik bv een huis kunnen kopen, en sta op goede voet met ze en wil dat ook zó houden, moeilijk dit, maar daarom vraag ik ook om tips adviezen enz, misschien heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt of kent een user iemand die zo'n situatie al dan niet heeft meegemaakt
Je moeder lijkt mij de meest verschrikkelijke vrouw op aarde, als ik het zo lees. Je bent 30, bepaalt zij ook waar je op vakantie gaat en of je links- of rechtsdragend bent?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:50 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Ik ben geen mama kindje, maar mijn moeder is gewoonweg dominant, ook over mijn vader en mijn zusje.
Ze is een wijze vrouw en vroegere vrienden/maten van me, vond ze al vrij snel bv sjacheraars.
Een helder type hoor mijn moeder.
Ok, een serieus advies. Je bent 30 en je woont zelfstandig, het is zo onderhand wel tijd dat je je eigen keuzes gaat maken. Als jij gelukkig bent met een meisje, dan heeft je moeder dat maar gewoon te accepteren, zelfs als ze (oh gruwel) slechts Mavo heeft gedaan...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef dokterXL het volgende:
Ik heb veel aan mijn familie te danken, dankzij hun heb ik bv een huis kunnen kopen, en sta op goede voet met ze en wil dat ook zó houden, moeilijk dit, maar daarom vraag ik ook om tips adviezen enz, misschien heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt of kent een user iemand die zo'n situatie al dan niet heeft meegemaakt
Okay, dit moet een grap zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:03 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nou, een Oedipuscomplex heeft iedereen een beetje toch?
Mijn zus bv valt op mannen met een snor, want m'n vader heeft ook een snor, toeval of niet?
Je bent en blijft altijd de zoon van je ouders, en ik sta op het punt om voor mezelf te kiezen vandaar dit topic, ik wil m'n ouders (met name m'n moeder) niet in de weg zitten, maar ik wil een vrouw kiezen waarvan ik echt houdt, en niet met een vrouw trouwen omdat mijn moeder dat wil, moeilijk moeilijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:03 schreef journeyoflife het volgende:
natuurlijk wil je je moeder te vriend houden maar je bent tenslotte wel een volwassen kerel!..
is niks moeilijk aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Je bent en blijft altijd de zoon van je ouders, en ik sta op het punt om voor mezelf te kiezen vandaar dit topic, ik wil m'n ouders (met name m'n moeder) niet in de weg zitten, maar ik wil een vrouw kiezen waarvan ik echt houdt, en niet met een vrouw trouwen omdat mijn moeder dat wil, moeilijk moeilijk.
Nee, serieus, de laatste twee verkeringen van haar waren gasten met een snorquote:
Niks moeilijk, ongezien de tyfus voor je ma. Als ze je keuze niet waardeert en dan geen contact meer wil dan is de relatie tussen jullie dusdanig verstoord/gestoord en houdt je moeder niet echt/echt niet op een gezonde manier van je...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Je bent en blijft altijd de zoon van je ouders, en ik sta op het punt om voor mezelf te kiezen vandaar dit topic, ik wil m'n ouders (met name m'n moeder) niet in de weg zitten, maar ik wil een vrouw kiezen waarvan ik echt houdt, en niet met een vrouw trouwen omdat mijn moeder dat wil, moeilijk moeilijk.
Klinkt verdacht veel als het uithuwelijken-probleemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk moeilijk! Wat een dilemma's heb jij in je leven zeg! Lastig lastig, moeilijk moeilijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Het is misschien een strenge moeder maar ze is rechtvaardig en ik hou van haar, maar ik hou ook oprecht van m'n vriendinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks moeilijk, ongezien de tyfus voor je ma. Als ze je keuze niet waardeert en dan geen contact meer wil dan is de relatie tussen jullie dusdanig verstoord/gestoord en houdt je moeder niet echt/echt niet op een gezonde manier van je...
Rijp voor 't gesticht dat gezin
Je vriendin moet (kan) je langer mee leven dan met je moederquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Het is misschien een strenge moeder maar ze is rechtvaardig en ik hou van haar, maar ik hou ook oprecht van m'n vriendin
Streng is als je op je 17e niet later dan 00:00 thuis mag zijn of niet langer dan 2 uur per dag achter de PC mag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Het is misschien een strenge moeder maar ze is rechtvaardig en ik hou van haar, maar ik hou ook oprecht van m'n vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |