Hij is gewoon lolligquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
Waarom vindt iedereen Stanley zo geweldig?!
zou het niet weten , met dat akelige lachjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
dat wordt een beetje flauw, maar misschien gaat het nog wennenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:22 schreef janimie het volgende:
[..]
zou het niet weten , met dat akelige lachje
Geen idee, ik irriteer me mateloos aan hem. Dat lachjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik irriteer me mateloos aan hem. Dat lachje
Het is ook lekker handig dat ze gewoon doorgaat indruk (wat voor indruk ook trouwens) te maken op Danny, terwijl hij al duidelijk heeft gezegd dat hij daar niet zo'n zin in heeft..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:02 schreef Ticootje het volgende:
ik irriteer me aan Charlie... Jeetje alles wat zei zegt klinkt ook gewoon dom.
Ja, die zaak, echt waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:19 schreef alors het volgende:
En dan fokking overdreven reageren, NEEE GEEN RONJA ERBIJ!! Jezus hoe oud ben jeEn dat is dan moeder en heeft een eigen zaak (die al 3 keer failliet zou moeten zijn)...
Ik ken mensen die dat al jaren denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef verleiding het volgende:
Charlie is echt bloedirritant geworden. Bij alles wat ze zegt denk ik "shut up!".
Geen ideequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat al jaren denken.
http://www.youtube.com/user/SoapsSeries
Kijk es aan, dat waren tijden.![]()
ja, het lijkt ook alsof ze het hem expres zoveel laten doen... soms ook op zulke rare momenten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik irriteer me mateloos aan hem. Dat lachje
Ik vind hem irritant behalve toen hij Dock of the Bay speelde. Dat was wel goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
Ja, dat is echt zooo... stuitend. Hadden we laatst niet Barbara en Charlie die zelfs dingen liepen te roepen vanaf het toilet terwijl ze bezig waren?quote:
En ook met een pil van een boek naar buiten komen! Pffff, wat is de toegevoegde waarde?! En als we het er toch over hebben... die toilet staat bij hun middenin de woonkamer!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 05:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zooo... stuitend. Hadden we laatst niet Barbara en Charlie die zelfs dingen liepen te roepen vanaf het toilet terwijl ze bezig waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef alors het volgende:idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te zien twee weken met heel weinig 'Ludo Sanders Aktie'![]()
Inderdaad, 30 spoiler berichten waarbij je allemaal denkt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:58 schreef alors het volgende:
Van Dex hoop ik nog dat hij nog wat geld krijgt omdat Vicky het contract niet uit gaat dienen en van Jozefine haar geld de boel wel zal moeten afkopen. Hij kan een soort Henry uit ATWT worden, maar dan met minder humor, gemener en meer op geld gericht. Maar ze zullen er wel een irritant, suf joch van maken
die man heeft volgens mij last van zijn darmen zo vaak zit hij op de pleequote:
Die emigreert toch gewoon naar Australië?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Blawh het volgende:
Vicky krijgt dus anorexia en sterft daar na een tijdje aan. Tenminste, dat gok ik...
Dat weet ik ook wel, maar hij kan iemand worden die gebeld wordt als er ingebroken moet worden om bewijs te halen. Waar hij vervolgens zelf mensen mee gaat chanteren, zulke dingetjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
HO! Dex kan nog niet eens tippen met de teen van Henry...
Henry
Was best een goede afleveringquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
lieke doet het wel enorm goed als charlie.
om zo'n irritant kutwijf neer te zetten vind ik best knap.
ik zit me echt rot te ergeren
nick en ludo gaan ook lekker
en maxime![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo loopt binnenkort met zijn arm in het gips, een bekende kwam Erik de Vogel tegen in het ziekenhuis waar hij werkt en Erik de Vogel had zijn arm had in laten gipsen 'voor de serie' zei die
Werkt Erik de Vogel in een ziekenhuis?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo loopt binnenkort met zijn arm in het gips, een bekende kwam Erik de Vogel tegen in het ziekenhuis waar hij werkt en Erik de Vogel had zijn arm had in laten gipsen 'voor de serie' zei die
Niet dat ik weet, die bekende van mij welquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Werkt Erik de Vogel in een ziekenhuis?
Logisch na dat gekerm van hem nadat Nick gisteren op zijn pols of iets ging staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja idd, eerst dacht ik nog, misschien is die Carlo (??) er al.. maar ja ze hadden het er duidelijk over dat Ronja zou OPENEN... ach ja.. in soaps kan alles hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Toen Charlie en Ronja gisteren de winkel gingen openen, dat was echt nep.
Ze kwam net aangelopen, maar konden meteen al de deur open doen, zonder er eerst een sleutel in te hoeven doen. En alle lampen branden ook al.
1) Ronja en Carlo de hele tijd haar zaak te laten runnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Hulde voor Charlie! Een eigen bedrijf, een kind, en nog genoeg tijd over om Danny constant te irriteren!Hoe dóét ze het toch?
Ik vind al die zakelijke vetes ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef MikeTuinstra het volgende:
Zo zo, Nick teniet gedaan en vloert Ludo in wurghouding. Ik mag aannemen dat hij zojuist zijn doodvonnis getekent heeft? Heb het net pas gekeken, verwachte weereens een suffe aflevering maar mijn complimenten voor deze scénes hier vandaag. Dit was uit het niets voor even weer een flashback naar oude glorie, dat ze dit voort moge zetten. Nu de vergeldingsmaatregel maar. Ludo zal Nick bij deze laten verdwijnen.
Hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Hulde voor Charlie! Een eigen bedrijf, een kind, en nog genoeg tijd over om Danny constant te irriteren!Hoe dóét ze het toch?
Ja ik wist dit al 2 weken, had het beter eerder kunnen postenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Logisch na dat gekerm van hem nadat Nick gisteren op zijn pols of iets ging staan.
Dat had gekund, maar nu was er nog enigsinds spanning denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wist dit al 2 weken, had het beter eerder kunnen posten
dan blijft het wel in de familie hequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Roberto258 het volgende:
"Als jij haar niet neemt... dan neem ik haar"
Dat viel mij ook op idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geweldige aflevering. Alleen jammer dat zo goed te zien was dat Nick hem zo los vast had.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geweldige aflevering. Alleen jammer dat zo goed te zien was dat Nick hem zo los vast had.
Maar dat is dan weer gecompenseerd doordat Ludo echt gips rond zijn arm heeft, zoals HvB meldt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij vergeten de schrijvers weleens dat ze haar ooit een kind hebben toebedeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomtquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Roberto258 het volgende:
"Als jij haar niet neemt... dan neem ik haar"
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomt![]()
ook iets van "huuhuuhuhuhuhuHUUUUUUUUU" vermoed ik
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomt![]()
ook iets van "huuhuuhuhuhuhuHUUUUUUUUU" vermoed ik
Nee man, geweldig is die ventquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Huhuhuhuhu... gek wordt ik ervan. Mag hij zo spoedig mogelijk weer vertrekken?
heee sjef!! een pimp moet hij worden bedoel je?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
Ik hoop dat Dex nu gewoon schijt heeft en een keiharde gladjanus/modellenagentje wordt.Zover ie dat al niet was dan, maar ik bedoel dus geen vriendinnetjes meer, alleen maar bezig modellen contracten 'bezorgen' en ondertussen stinkend rijk worden en met de mooiste vrouwen naar bed gaan.
Dex, Lorena en Charlie moeten zo snel mogelijk de serie uit. En laat Vicky gewoon blijven!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
Ik hoop dat Dex nu gewoon schijt heeft en een keiharde gladjanus/modellenagentje wordt.Zover ie dat al niet was dan, maar ik bedoel dus geen vriendinnetjes meer, alleen maar bezig modellen contracten 'bezorgen' en ondertussen stinkend rijk worden en met de mooiste vrouwen naar bed gaan.
- Nick viel hem aan na een ruzie ofzo.... ging even op zijn arm staanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef GSMboy het volgende:
ik heb ruim 2 weken GTST maar eens niet gezien, was toch al zo saai. Maar volgens mij heb ik te laat weer ingetuned...
- Ludo met zijn arm in het gips?
- Wie is die Anna die aan het vozen is met Noud?
- Waarom is Vicky precies ontslagen?
Dit soort mutslijntjes doen het voor mij de das om inderdaad, vroeger kwamen ze wel enigzins voor, maar zou je:quote:Op maandag 30 maart 2009 21:00 schreef Zipportal het volgende:
-Maxime weer in het rood/zwart gekleed. Die weer rustig thuis zit af te wachten, om alles op te stoken.
-Charlie en Ronja, die de hele tijd achter een rioolrat aan lopen.
-Dat slappe gedoe met Janine en Jack. Daalt naar een pauper niveau
-Bing en Lorena, die inderdaad ook al maanden achter elkaar aan hobbelen. Bing die vanavond als een shoothond op het laatst keek, dat hij het toch niet meende. Wees dan duidelijk.
-Charlie met haar verrotte kut kop. "Ik ga even Valentijen halen"
Nina: Dat zijn mijn beste "shopping shoes" donder toch op manVan mijn part ga je op kloppen, terug de kliniek in.
En dan heb je Vicky de vloertegel nog. Wat ik al voorspelde dat ze liever terug naar haar vrienden wilde. Maar ze willen Vicky niet meer hebben.
Ze zouden eens uitbreiden. Al die nutteloze scénes in dat lelijke Teluma altijd is ongeloofwaardig. Beste is de Sanders Inc. toren met de kantoren Van Houten International voor zover benoemenswaardig nu, de Sanders villa en de Rozenboom vanzelfsprekend. De Janine, Huygens en Rik woningen kunnen ermee door. De Koning is altijd hetzelfde, de kapperszaak Charlie's gaat en dat was het wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:51 schreef Perico het volgende:
Tis gewoon zo ongeloofwaardig... Charlie de bijstandskraakmoeder, die met haar kind eerst in de meterkast en nu op een onderduikzolder gaat wonen logeren, "want ik sta op straat, help me dan..."
Door de weigering van de productie om de sets uit te breiden en nog es wat te investeren, krijg je dit soort prul. Want iedereen wil toch wat maken van zijn leven en dat begint met een plek voor jezelf die je makkelijk kunt bekostigen. Maar nee hoor, niet in Meerdijk.
Ik vond Marjolein wel erg goed in Vrouwenvleugelquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Starlie het volgende:
Ooo ik vindt Maxime echt 10x niks... ze zal vast wel goed kunnen acteren maar in GTST vindt ik het echt waardeloos!
Pfft flikker op manquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef Frey het volgende:
Ludo![]()
Maar Nick doet nu inderdaad de naam Sanders geen eer aan.
Wel spannend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pfft flikker op man![]()
Die scenes met Nick de afgelopen week waren geweldig.
Hij is er gewoon helemaal klaar mee met Maxime met Ludo altijd maar zijn best doen .
Die jongen heeft alles gedaan voor zijn vaders respect en het houdt gewoon een keer op.
Nick was echt geweldig de afgelopen dagen.
En dan Stanley ! snapt gtst het niet ofzo die man is een geweldig acteur .
Altijd als hij in beeld is schiet ik in de lach. Waarom nou weer een tijdelijke rol
Ik vind dat lachje nu al vervelend. Alstie nu gewoon gauw weer weggaat, en over een maand of 3 weer terugkomt, dan is het wel weer leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat nick betreft, ben ik het helemaal met je eens.
maar stanley hoeft van mij niet permanent in gtst. ik denk dat dat lachje dan heel snel gaat vervelen.
zo af en toe is leuk juist.
Idd met pauzes kan het er wel mee door.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat lachje nu al vervelend. Alstie nu gewoon gauw weer weggaat, en over een maand of 3 weer terugkomt, dan is het wel weer leuk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd met pauzes kan het er wel mee door.
Eensquote:
Als iemand iets anders vindt dan hoeft ie wat mij betreft nog niet op te flikkeren.quote:
Ik vond Nick de hele tijd een irritant kneusje totdat hij na het incident met Ludo afscheid kwam nemen in Huize Sanders, toen deed ie eindelijk eens normaal.quote:Die scenes met Nick de afgelopen week waren geweldig.
Hij is er gewoon helemaal klaar mee met Maxime met Ludo altijd maar zijn best doen .
Die jongen heeft alles gedaan voor zijn vaders respect en het houdt gewoon een keer op.
Nick was echt geweldig de afgelopen dagen.
quote:En dan Stanley ! snapt gtst het niet ofzo die man is een geweldig acteur .
Altijd als hij in beeld is schiet ik in de lach. Waarom nou weer een tijdelijke rol
Stanley en Jef ook veel te weinig samen gezien sinds hij terug is, erg jammer. Ze hadden veel meer met hem kunnen doen dan alleen dat gehuppel tussen Bing en Lorena.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Blawh het volgende:
Stanley moet eigenlijk een aandeel in de kroeg van Sjef kopen zodat hij Jef weer in een 'normaal' huis kan wonen, die 2 samen waren/ zijn een gouden duo.
nina 2quote:Op woensdag 1 april 2009 21:16 schreef verleiding het volgende:
Meen je niet. En wtf, Lucas is echt heel snel oud geworden.
Hadden ze Maxime echt geen interessantere rol kunnen geven? Irritant mormel.
Neil ?Dat is toch een rivierquote:Op woensdag 1 april 2009 20:55 schreef Starlie het volgende:
Als die etterstraal / crybaby van een Neil erin komt dan verliest GTST echt zijn geloofwaardigheid... of dat joch nu kan acteren of niet....
buiten Meerdijk staat altijd 1 of andere groeimachine lijkt welquote:Op woensdag 1 april 2009 21:16 schreef verleiding het volgende:
Meen je niet. En wtf, Lucas is echt heel snel oud geworden.
Shit ik heb GTST de afgelopen 3 dagen niet gezien. Is Neil.... Lucasquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Canisfire het volgende:
Nice .. maar die Neil wtf ... och een Idols kneusje ?
Hebben ze na Milan twee dan niks geleert.
Is nog niet zeker die opnames beginnen ook pas eind meiquote:Op donderdag 2 april 2009 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit ik heb GTST de afgelopen 3 dagen niet gezien. Is Neil.... LucasBegrijp ik dat nou goed? Nee toch
gelukkig..... misschien kunnen we het nog uit hun hoofd praten?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef Inca het volgende:
[..]
Is nog niet zeker die opnames beginnen ook pas eind mei
Inderdaad, ... Eerst krijg ie vast een relatie met een meisje om het te verbergen, vervolgens heeft Janine iets door (ik zie de scene's met Janine en Lucas al voor me; Janine: "Maar Lucas, vertel me toch alsjeblieft wat er aan de hand is!!" *einde aflevering*), dan ontdekt Nina het, die moet het ook weer voor zich houden. Vervolgens verspreekt ze zich, en lekt het geheim verder uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja prima dat hij homo is maar breng het alstublieft normaal.
Leg het er niet steeds boven op met groot geheim etc, Nee gewoon terug laten komen ,
Laat hem maar zeggen tegen Janine eeuh mam ik heb een vriendje en klaar.
Maar gtst kennende gaan ze dit gigantisch reken,
was Stan jaren geleden niet met zo'n natte tosti naar bed gegaan? Yves was zn naam dacht ik..quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Maar geef ze eens ongelijk, in 20 jaar tijd is er nog nooit een homo in Meerdijk langsgekomen. Ondanks dat er al honderden personages de revue hebben gepasseerd.
Ik denk dat het stuk voor stuk volwassen vrouwen zijn in het echte leven, maar dat ze bij GTST gewoon dat niet kunnen doorvoeren in hun scripten ofzo..quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Blawh het volgende:
Die jeugd in GTST, moeten zij echt 21 jaar zijn? Wat een stel kleuters zeg.
Kleuters inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Blawh het volgende:
Die jeugd in GTST, moeten zij echt 21 jaar zijn? Wat een stel kleuters zeg.
Die is echt gek.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef Canisfire het volgende:
Bah die Nina die eerst maxime kiest boven Nick en nu boven Janine,
Is dat wijf blind ofzo bah bah bah
Bi' s zijn er iig wel geweest. Charlie + Isabelle, Morris.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef Wittekonijn het volgende:
Maar geef ze eens ongelijk, in 20 jaar tijd is er nog nooit een homo in Meerdijk langsgekomen. Ondanks dat er al honderden personages de revue hebben gepasseerd.
Dat vond ik de spannendste aflevering ooit.quote:
En dan het einde ik werd helemaal gekquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik de spannendste aflevering ooit.
Wat werden we toen misleid met die vooruitzichten. Ik hoopte zo dat Benjamin zou overleven en dat een van die meiden eraan ging, maar helaas.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan het einde ik werd helemaal gek![]()
Benjamin
Gestorven als held
Apart, Nick klonk toen nog veel Vlaamser.quote:
Dat dus..quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:31 schreef Perico het volgende:
Ik werd ook stapelgek van Nina, maar dan was er nog iets vreemds aan de hand..
Noud had Danny per se nodig voor de klus 's morgens, alleen redde hij het niet de dag tevoren. Maar dan laat hij Danny voordat de klus begonnen is alleen, die dan op zijn beurt zegt: "Ja, lukt wel". Waren er niet 2 man voor nodig, is Noud dan zo'n prutser?
Vervolgens is iedereen om 8:30 verzameld in Teluma, dat dan al in bedrijf is. Ook bizar, tis toch geen stationsrestauratie! (buiten het feit natuurlijk dat ze Vicky wel erg kleuterachtig behandelen met zijn allen, ik walg van die Noud-kliek).
Ja of niet soms.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Canisfire het volgende:
Die groep die ook maar zo uit het niets komt hein de tijd dat Fos Nina Florien en later Vicky op die school zaten hadden we nog nooit van Daniel2 of Anna gehoort en nu lijkt het alsof ze er al jaren bevriend mee zijn.
Jaaa dat vond ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef Canisfire het volgende:
Robin die ook wil wachten op Benjamin . Gewoon een van de beste afleveringen ooit
O ik begin haar steeds beter te vinden, in het begin vond ik het wel dramatisch... maar de laatste tijd valt ze me erg mee!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bing is gewoon een slappe zak, laat die Lorena toch gewoon vertrekken, liefst direct de serie uit.
Er wordt hier een hoop kritiek geleverd op de ''vrienden'' van Noud en Vicky, maar als er één iemand is die niet kan acteren dan is het wel Lorena (Gigi Raveli).
Onzin in haar eerste siezoen toen ze met Nick was toen was ze soms erg slecht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bing is gewoon een slappe zak, laat die Lorena toch gewoon vertrekken, liefst direct de serie uit.
Er wordt hier een hoop kritiek geleverd op de ''vrienden'' van Noud en Vicky, maar als er één iemand is die niet kan acteren dan is het wel Lorena (Gigi Raveli).
Dit is dus de periode waarin het klassieke GTST naar het GTST van vandaag de dag ging, Charlie en Morris waren er al, maar het decor van AA&F/AA&V nog net niet verdwenenquote:
Of een Lucasje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef Frey het volgende:
Je bent inderdaad een zak als je Lorena voor het grijpen hebt en je wil haar laten gaan.
Ik had hoge verwachtingen van Maxime (net zoals bij Ronja), de nieuwe Martine Hafkamp. Maar het is één grote zweil!quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Maxime ritueel verbranden? Wat een grafkut speelt ze zeg. Vooral de laatste tijd heel irritant graven in relaties van mensen (en vooral die van nina met mensen) om daar een stokje voor te steken. Ik hoop echt dat ze door iemand in een cliffhanger achtige stijl omkomt...
Ze zal iig geen tientallen series blijven spelen zoals ludo o.i.d.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Maxime ritueel verbranden? Wat een grafkut speelt ze zeg. Vooral de laatste tijd heel irritant graven in relaties van mensen (en vooral die van nina met mensen) om daar een stokje voor te steken. Ik hoop echt dat ze door iemand in een cliffhanger achtige stijl omkomt...
Eens.quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
die huilscene van haar vorige week was vrij lachwekkendquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ik begin haar steeds beter te vinden, in het begin vond ik het wel dramatisch... maar de laatste tijd valt ze me erg mee!
Idd.quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Barbara" Denk je dat ik het niet door heb als ze manipulatief bezig is...?"
NEE BARBARA DAT HEB JE NIET DOOR!!!
Iets met een René en zoquote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
Barbara" Denk je dat ik het niet door heb als ze manipulatief bezig is...?"
NEE BARBARA DAT HEB JE NIET DOOR!!!
Een lelijke, opgebrande, irritante graftak zal je bedoelen.quote:
Probleem is dat Maxime mensen goed kan inpalmen..quote:
En met Janine aan zijn zijde die hem "verdedigd" in moeilijke zakelijke conflicten gaat het ook nooit gebeuren.quote:
Barbara is een parasiet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat doet onze vriendin Barbara eigenlijk voor de kost? Weet iemand dat?
quote:
Volledig mee eens. Jack is verschrikkelijk zwak. Hij ligt er gewoon van wakker dat Ludo zijn zakendeal ontbind. Hij zou keihard moeten terugslaan en Ludo eens de puntjes op de i moeten zetten. Hij is een Van Houten. Hij moet alles aan de kant zetten om van Ludo te willen winnen. Het is oorlog en hij probeert Ludo nog altijd naar de mond te praten. Actie Jack. Actie! Daar zit ik al drie seizoenen bij hem op te wachten en nog altijd tevergeefs.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:39 schreef MikeTuinstra het volgende:
Jack kan blijkbaar nog geen confrontatie aangaan. Dit personage kan duidelijk geen van Houten vertegenwoordigen, de zwakkeling. Vorige week zagen we Nick in het niet vallen bij Ludo en nu hier wat mij betreft Jack idem dito aan Frits.
Eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef Starlie het volgende:
Lorena & Charlie zijn ook wel grappig samen!
Ze is anders wel de enige die het opvalt dat er iets niet klopt.quote:
Iets niet klopt? Dat kind is zelf zo naief om een contract niet door te lezen, dan mag je later ook best op de blaren zitten. Dex heeft d'r niet met stokslagen gedwongen iets te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze is anders wel de enige die het opvalt dat er iets niet klopt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Doet Danny de deur ook nog open ook. Is die rioolrat doof of zo?
Omdat het gewoon een ei is, daaromquote:Op donderdag 9 april 2009 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
Charlie![]()
![]()
Waarom doet Bing zo moeilijk over zijn eieren
Ja ze keek wel blij, zou ze een bout gelaten hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die kop van die Vicky op het einde
Die verkocht hij volgens mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:20 schreef lady-wrb het volgende:
dex had toch al een verslavingsverleden? (zattie in het begin niet in pa's medicijnkast, of ben ik nou in de war? )
Ik gok erop dat Vicky verslaafd raakt aan de coke. Dan moet ze een kliniek in om af te kicken en die zien we nooit meer terug. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:39 schreef Roscovitch het volgende:
Het boeit me echt helemaal niks dat Vicky gezeik. Trouwens het word toch weer voorspelbaar, ze zal wel weer anorexia gaan krijgen net als Charlie jaren geleden en vanaf daar krijgen we gewoon een herhaling van die verhaalijn.
Amen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ongelovelijk wat een incompetente kleuter Jack is. Dit personage is klaar wat mij betreft, laat Ludo hem afvoeren. Van Houten is niet met hem.
Laat Dex maar schuiven! Hier zat ik wel op te wachten, ook al was het denkelijk eenmalig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef alors het volgende:
Jaa zo wil ik Dex zienScheld die bitch maar verrot ze kan je toch niks maken
Inderdaad, dat zenuwachtige gedoe van hem! Bah Jack...BE A MAN!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ongelovelijk wat een incompetente kleuter Jack is. Dit personage is klaar wat mij betreft, laat Ludo hem afvoeren. Van Houten is niet met hem.
Echt he...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Laat Dex maar schuiven! Hier zat ik wel op te wachten, ook al was het denkelijk eenmalig.
Ik kan nog wel snappen enigszins dat de moraal van de serie altijd zal zijn, dat burgerlijkheid uiteindelijk loont, en geen gekke dingen doen, en dat men vindt dat bepaalde stelletjes bij mekaar horen.
Maar dan kun je het nog wel zat zijn als kijker! Spelletje pesten aan de bar met een colaatje moet dan snuivende en bekkende modellen, joints, en sterke drank pwnen.![]()
Noud de bouwvakker doet uiteindelijk ook maar oppervlakkig waar hij zin in heeft, alsof dat de ideale vriend is ofzo...
Er bestaat zelfs een term voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Jumping_the_sharkquote:Op zondag 12 april 2009 02:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit was seizoen 8, het laatste seizoen met klassieke personages die toen allemaal verdwenen (Arthur, Daniël, Jessica, Julian, Kim en Hedwig). Slechts anderhalf jaar later:
-Kwamen die vreselijke Fischers erin en gingen tevens nooit meer weg
-Kwamen mensen als Cleo en Philip van Alphen erin
-Werd Huize Robert en Laura onherkenbaar veranderd
-Werden Robert en Jef meer 'supporting characters' en deden ineens de meest bizarre dingen
-Dit gold ook voor Laura
-Verdween AA&V
-Verdween Hotel Dendermonde
-Kortom de basis werd gelegd voor het afgrijselijke GTST van vandaag de dag
Suzanne speelde in het begin een escort-dame, iets dat nu voor leven in de brouwerij zou zorgenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Canisfire het volgende:
Suzanne vond ik altijd een irritant personage.
Dat wicht kon alleen maar huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |