het zou ook nergens op slaan om Vicky eruit te bonjouren omadt ze 'niet meer verbonden is met de overige karakters', en vervolgens ene Anne erin te schrijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik kan wel zeggen waarom, omdat je nu al kunt zien dat mocht ze bijvoorbeeld een blijvende rol hebben in plaats van Vicky dat het wederom zo'n nietszeggend karakter is....
Daar zat ik ook aan te denken!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heeft Nick niet zo'n hendig sjieke voicerecorder dat ie Nina kan laten horen hoe Maxime tegen hem doet.
Was je nou sigaren aan het halen of eten aan het halen... ik volg je niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat een kut aflevering ik ben halverwege sigareten gaan halen.
Even voor de duidelijkheid, Daniël is nog steeds sigaren aan het halen, hij was sigaretten halen en ik ga nu even wat te eten halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:28 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Was je nou sigaren aan het halen of eten aan het halen... ik volg je niet helemaal.
dat dus..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik vind die zogenaamde vrienden van Dex en Vicky heel slecht spelen! En waar komen ze opeens vandaan? Anna was helemaal over de zeik omdat Vicky de verjaardag vergeten was... alsof ze al jaaaaaaaren vriendinnen waren ofzo?
En Danny toont nog weinig interesse in Ronja! Laten we hopen dat hij homo/bi is en een relatie krijgt met Lucas!! Dan gaat hier de regenboogvlag uit!
Ik ben allang blij dat GTST iets bedenkt om Noud en Vicky weer bijelkaar te brengen, dat was een veel leuker stel. Dat die rat van een Dex met Vicky gaat nu en vooral op de manier waarop die loser haar gekregen heeft, vind ik helemaal vreselijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik vind die zogenaamde vrienden van Dex en Vicky heel slecht spelen! En waar komen ze opeens vandaan? Anna was helemaal over de zeik omdat Vicky de verjaardag vergeten was... alsof ze al jaaaaaaaren vriendinnen waren ofzo?
Ja joehoeee, hier een homo. Mijn gaydar gaat nog niet af bij Danny helaasquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien het leeftijdsverschil van 14 jaar? Ik vind dat juist wel leuk!
Wat is die Danny toch een ontzettende homo zeg, snap niet dat die vrouwen dat niet zien. Zijn hier trouwens homo's die dit even kunnen bevestigen, of zit ik er toch langs?
x2quote:
en vlak ronja ook niet uit met dr kwijlerige gestaar naar dannyquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Dex, Maxime en Charlie echt vreselijk. Mogen van mij er alledrie wel weer uit.
Ronja is leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en vlak ronja ook niet uit met dr kwijlerige gestaar naar danny
Ik heb er vanavond even extra op gelet, maar het zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:05 schreef bloodymary het volgende:
Mmmmm, krijg je helemaal geen signaal door. Of is hij misschien gewoon niet je type en wil je er niet mee geassocieerd worden.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Hehehehehe.
Oh nee, ik krijg ineens een visioen van Stanley die iets met Barbara krijgt......
Of wat zou anders de reden van zijn terugkomst kunnen zijn?
Ik ben ook fan hoor van Ronja... Charlie daarentegen mag ik echt niet...quote:
ze heeft echt van die zaad-vragende-ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:10 schreef Desii het volgende:
grappig, ik vind juist Charlie een leukerd soms wat te drammerig maar ze is gewoon wat dommig.
Ronja daarintegen begon als een behoorlijk intelligente meid en is gezakt tot het nivo van Charlie en dat sucks bigtime
Vind dat gestaar van dr best geinig opzich. Alleen lijkt me als Danny zijnde echt schijtirritantquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ze heeft echt van die zaad-vragende-ogen.
huh vicki en noud zijn toch uit elkaar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Perico het volgende:
Charlie die in het poetshok slaapt en Rick die zoiets ok vindt.![]()
Dex de pimp en Noud die van Fikkie niemand mag nuecken want dat is vreemdgaan.![]()
Stange die holbewoner Bing tot de orde roept en hopelijk zelf wat gaat hosselen!
x4quote:
Ja, maar Vicky was wel overstuur en moest janken toen ze hoorde dat Noud het met Anna had gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
huh vicki en noud zijn toch uit elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |