Ik heb er vanavond even extra op gelet, maar het zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:05 schreef bloodymary het volgende:
Mmmmm, krijg je helemaal geen signaal door. Of is hij misschien gewoon niet je type en wil je er niet mee geassocieerd worden.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Hehehehehe.
Oh nee, ik krijg ineens een visioen van Stanley die iets met Barbara krijgt......
Of wat zou anders de reden van zijn terugkomst kunnen zijn?
Ik ben ook fan hoor van Ronja... Charlie daarentegen mag ik echt niet...quote:
ze heeft echt van die zaad-vragende-ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:10 schreef Desii het volgende:
grappig, ik vind juist Charlie een leukerd soms wat te drammerig maar ze is gewoon wat dommig.
Ronja daarintegen begon als een behoorlijk intelligente meid en is gezakt tot het nivo van Charlie en dat sucks bigtime
Vind dat gestaar van dr best geinig opzich. Alleen lijkt me als Danny zijnde echt schijtirritantquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ze heeft echt van die zaad-vragende-ogen.
huh vicki en noud zijn toch uit elkaar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Perico het volgende:
Charlie die in het poetshok slaapt en Rick die zoiets ok vindt.![]()
Dex de pimp en Noud die van Fikkie niemand mag nuecken want dat is vreemdgaan.![]()
Stange die holbewoner Bing tot de orde roept en hopelijk zelf wat gaat hosselen!
x4quote:
Ja, maar Vicky was wel overstuur en moest janken toen ze hoorde dat Noud het met Anna had gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
huh vicki en noud zijn toch uit elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |