Dat dus..quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:31 schreef Perico het volgende:
Ik werd ook stapelgek van Nina, maar dan was er nog iets vreemds aan de hand..
Noud had Danny per se nodig voor de klus 's morgens, alleen redde hij het niet de dag tevoren. Maar dan laat hij Danny voordat de klus begonnen is alleen, die dan op zijn beurt zegt: "Ja, lukt wel". Waren er niet 2 man voor nodig, is Noud dan zo'n prutser?
Vervolgens is iedereen om 8:30 verzameld in Teluma, dat dan al in bedrijf is. Ook bizar, tis toch geen stationsrestauratie! (buiten het feit natuurlijk dat ze Vicky wel erg kleuterachtig behandelen met zijn allen, ik walg van die Noud-kliek).
Ja of niet soms.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Canisfire het volgende:
Die groep die ook maar zo uit het niets komt hein de tijd dat Fos Nina Florien en later Vicky op die school zaten hadden we nog nooit van Daniel2 of Anna gehoort en nu lijkt het alsof ze er al jaren bevriend mee zijn.
Jaaa dat vond ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef Canisfire het volgende:
Robin die ook wil wachten op Benjamin . Gewoon een van de beste afleveringen ooit
O ik begin haar steeds beter te vinden, in het begin vond ik het wel dramatisch... maar de laatste tijd valt ze me erg mee!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bing is gewoon een slappe zak, laat die Lorena toch gewoon vertrekken, liefst direct de serie uit.
Er wordt hier een hoop kritiek geleverd op de ''vrienden'' van Noud en Vicky, maar als er één iemand is die niet kan acteren dan is het wel Lorena (Gigi Raveli).
Onzin in haar eerste siezoen toen ze met Nick was toen was ze soms erg slecht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bing is gewoon een slappe zak, laat die Lorena toch gewoon vertrekken, liefst direct de serie uit.
Er wordt hier een hoop kritiek geleverd op de ''vrienden'' van Noud en Vicky, maar als er één iemand is die niet kan acteren dan is het wel Lorena (Gigi Raveli).
Dit is dus de periode waarin het klassieke GTST naar het GTST van vandaag de dag ging, Charlie en Morris waren er al, maar het decor van AA&F/AA&V nog net niet verdwenenquote:
Of een Lucasje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef Frey het volgende:
Je bent inderdaad een zak als je Lorena voor het grijpen hebt en je wil haar laten gaan.
Ik had hoge verwachtingen van Maxime (net zoals bij Ronja), de nieuwe Martine Hafkamp. Maar het is één grote zweil!quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Maxime ritueel verbranden? Wat een grafkut speelt ze zeg. Vooral de laatste tijd heel irritant graven in relaties van mensen (en vooral die van nina met mensen) om daar een stokje voor te steken. Ik hoop echt dat ze door iemand in een cliffhanger achtige stijl omkomt...
Ze zal iig geen tientallen series blijven spelen zoals ludo o.i.d.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Maxime ritueel verbranden? Wat een grafkut speelt ze zeg. Vooral de laatste tijd heel irritant graven in relaties van mensen (en vooral die van nina met mensen) om daar een stokje voor te steken. Ik hoop echt dat ze door iemand in een cliffhanger achtige stijl omkomt...
Eens.quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
die huilscene van haar vorige week was vrij lachwekkendquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ik begin haar steeds beter te vinden, in het begin vond ik het wel dramatisch... maar de laatste tijd valt ze me erg mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |