abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:36:33 #176
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_67678847
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:31 schreef Perico het volgende:
Ik werd ook stapelgek van Nina, maar dan was er nog iets vreemds aan de hand..

Noud had Danny per se nodig voor de klus 's morgens, alleen redde hij het niet de dag tevoren. Maar dan laat hij Danny voordat de klus begonnen is alleen, die dan op zijn beurt zegt: "Ja, lukt wel". Waren er niet 2 man voor nodig, is Noud dan zo'n prutser?

Vervolgens is iedereen om 8:30 verzameld in Teluma, dat dan al in bedrijf is. Ook bizar, tis toch geen stationsrestauratie! (buiten het feit natuurlijk dat ze Vicky wel erg kleuterachtig behandelen met zijn allen, ik walg van die Noud-kliek).
Dat dus..
Aan de andere kant..dat cadeautje voor Anna was ook wel een foute move eigenlijk.
Ze moet die groep maar liever uitzwaaien
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_67678938
Die groep die ook maar zo uit het niets komt he in de tijd dat Fos Nina Florien en later Vicky op die school zaten hadden we nog nooit van Daniel2 of Anna gehoort en nu lijkt het alsof ze er al jaren bevriend mee zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_67679728
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Canisfire het volgende:
Die groep die ook maar zo uit het niets komt he in de tijd dat Fos Nina Florien en later Vicky op die school zaten hadden we nog nooit van Daniel2 of Anna gehoort en nu lijkt het alsof ze er al jaren bevriend mee zijn.

Ja of niet soms.

Dat slot stukje ook tegen Vicky. Die getinte Chinees zegt uit het niets: We zijn er klaar mee, we hoeven je niet meer. Dat was wel zo slecht geacteerd. Lijkt wel of er iemand eerst een seintje moest geven
pi_67682477
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef Canisfire het volgende:
Robin die ook wil wachten op Benjamin . Gewoon een van de beste afleveringen ooit
Jaaa dat vond ik ook altijd !

Alleen vond ik het wel altijd stom dat ze in die laatste aflevering allemaal netjes gaan poseren in het laatste scene. Ze gaan dan opeens allemaal bij elkaar zitten, alsof ze op een groepsfoto gaan ofzo..

zie hier, laatste 5 seconden;
pi_67686679
Eindelijk Stanga en Cheff

Rosa die niet wordt vergeten door de schrijvers

top afleveringen

Ik wil meer Rosa en Lorena scene's
Eerst al meer Nina en Nick als broer en zus scenes dat is gelukt nu meer Rosa en Lorena scene's
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_67687153
Nog meer Rosa
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_67687179
hoe veel seconden zal het nog duren tot Bing op haar af rent en haar weerhoud van vertrek

en ik was nog niet klaar met typen of hij stond al in beeld
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:38:13 #183
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_67687591
Ik wist dat Rosa daar langs zou gaan.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_67688213
Rosa
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_67692167
Bing is gewoon een slappe zak, laat die Lorena toch gewoon vertrekken, liefst direct de serie uit.
Er wordt hier een hoop kritiek geleverd op de ''vrienden'' van Noud en Vicky, maar als er één iemand is die niet kan acteren dan is het wel Lorena (Gigi Raveli).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:39:44 #186
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_67692212
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bing is gewoon een slappe zak, laat die Lorena toch gewoon vertrekken, liefst direct de serie uit.
Er wordt hier een hoop kritiek geleverd op de ''vrienden'' van Noud en Vicky, maar als er één iemand is die niet kan acteren dan is het wel Lorena (Gigi Raveli).
O ik begin haar steeds beter te vinden, in het begin vond ik het wel dramatisch... maar de laatste tijd valt ze me erg mee!
pi_67692593
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Onzin in haar eerste siezoen toen ze met Nick was toen was ze soms erg slecht.
Maar zinds ze helemaal van dat Sanders gedoe weg is , Is gigi steeds beter gaan acteren het lijkt wel alsof ze acteer lessen is gaan volgen.

Lorena rullez
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:06:35 #188
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_67693110
Je bent inderdaad een zak als je Lorena voor het grijpen hebt en je wil haar laten gaan.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_67693112
quote:
Dit is dus de periode waarin het klassieke GTST naar het GTST van vandaag de dag ging, Charlie en Morris waren er al, maar het decor van AA&F/AA&V nog net niet verdwenen
Een heer met stijl
pi_67694569
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef Frey het volgende:
Je bent inderdaad een zak als je Lorena voor het grijpen hebt en je wil haar laten gaan.
Of een Lucasje.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:21:52 #191
164755 Mss
kutHOEr
pi_67695179
Oh man, labiele wanhopige barbara grijpt weer iedere pogingen tot sociaal contact aan hoor
Aids.
pi_67695727
Wie van jullie is hier die anti sociale Marga , die bij soap wie is er niet groot mee is geworden in beeld is gekomen ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:54:26 #193
123170 alors
zlata1234
pi_67701545
Ik keek net die soapspecial van BNN, wat een heerlijke beelden van old skool gtst met Frits en Martine
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:44:50 #194
123170 alors
zlata1234
pi_67702619
Trouwens die stem van de tegenspelers van de audities bij ONM lijkt wel die van Irene...
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2009 @ 16:18:58 #195
43556 miss_dynastie
pi_67705824
Vicky moet minder fronsen, daar krijgt ze hele diepe rimpels van

Bing en Lorena

En BarBar die weer in praatjes trapt

Pffff
  maandag 6 april 2009 @ 00:58:41 #196
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_67747353
Kunnen we alsjeblieft Maxime ritueel verbranden? Wat een grafkut speelt ze zeg. Vooral de laatste tijd heel irritant graven in relaties van mensen (en vooral die van nina met mensen) om daar een stokje voor te steken. Ik hoop echt dat ze door iemand in een cliffhanger achtige stijl omkomt...

Ze zal iig geen tientallen series blijven spelen zoals ludo o.i.d.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_67750991
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef cygnusx het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Maxime ritueel verbranden? Wat een grafkut speelt ze zeg. Vooral de laatste tijd heel irritant graven in relaties van mensen (en vooral die van nina met mensen) om daar een stokje voor te steken. Ik hoop echt dat ze door iemand in een cliffhanger achtige stijl omkomt...

Ik had hoge verwachtingen van Maxime (net zoals bij Ronja), de nieuwe Martine Hafkamp. Maar het is één grote zweil!
  maandag 6 april 2009 @ 12:42:42 #198
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_67756073
quote:

Eens!!
  maandag 6 april 2009 @ 13:29:56 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67757508
quote:

Eens.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67770322
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:39 schreef Starlie het volgende:

[..]

O ik begin haar steeds beter te vinden, in het begin vond ik het wel dramatisch... maar de laatste tijd valt ze me erg mee!
die huilscene van haar vorige week was vrij lachwekkend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')