Hij is gewoon lolligquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
Waarom vindt iedereen Stanley zo geweldig?!
zou het niet weten , met dat akelige lachjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
dat wordt een beetje flauw, maar misschien gaat het nog wennenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:22 schreef janimie het volgende:
[..]
zou het niet weten , met dat akelige lachje
Geen idee, ik irriteer me mateloos aan hem. Dat lachjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik irriteer me mateloos aan hem. Dat lachje
Het is ook lekker handig dat ze gewoon doorgaat indruk (wat voor indruk ook trouwens) te maken op Danny, terwijl hij al duidelijk heeft gezegd dat hij daar niet zo'n zin in heeft..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:02 schreef Ticootje het volgende:
ik irriteer me aan Charlie... Jeetje alles wat zei zegt klinkt ook gewoon dom.
Ja, die zaak, echt waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:19 schreef alors het volgende:
En dan fokking overdreven reageren, NEEE GEEN RONJA ERBIJ!! Jezus hoe oud ben jeEn dat is dan moeder en heeft een eigen zaak (die al 3 keer failliet zou moeten zijn)...
Ik ken mensen die dat al jaren denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef verleiding het volgende:
Charlie is echt bloedirritant geworden. Bij alles wat ze zegt denk ik "shut up!".
Geen ideequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat al jaren denken.
http://www.youtube.com/user/SoapsSeries
Kijk es aan, dat waren tijden.![]()
ja, het lijkt ook alsof ze het hem expres zoveel laten doen... soms ook op zulke rare momenten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik irriteer me mateloos aan hem. Dat lachje
Ik vind hem irritant behalve toen hij Dock of the Bay speelde. Dat was wel goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Michellee het volgende:
Ja, dat is echt zooo... stuitend. Hadden we laatst niet Barbara en Charlie die zelfs dingen liepen te roepen vanaf het toilet terwijl ze bezig waren?quote:
En ook met een pil van een boek naar buiten komen! Pffff, wat is de toegevoegde waarde?! En als we het er toch over hebben... die toilet staat bij hun middenin de woonkamer!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 05:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zooo... stuitend. Hadden we laatst niet Barbara en Charlie die zelfs dingen liepen te roepen vanaf het toilet terwijl ze bezig waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef alors het volgende:idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te zien twee weken met heel weinig 'Ludo Sanders Aktie'![]()
Inderdaad, 30 spoiler berichten waarbij je allemaal denkt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:58 schreef alors het volgende:
Van Dex hoop ik nog dat hij nog wat geld krijgt omdat Vicky het contract niet uit gaat dienen en van Jozefine haar geld de boel wel zal moeten afkopen. Hij kan een soort Henry uit ATWT worden, maar dan met minder humor, gemener en meer op geld gericht. Maar ze zullen er wel een irritant, suf joch van maken
die man heeft volgens mij last van zijn darmen zo vaak zit hij op de pleequote:
Die emigreert toch gewoon naar Australië?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Blawh het volgende:
Vicky krijgt dus anorexia en sterft daar na een tijdje aan. Tenminste, dat gok ik...
Dat weet ik ook wel, maar hij kan iemand worden die gebeld wordt als er ingebroken moet worden om bewijs te halen. Waar hij vervolgens zelf mensen mee gaat chanteren, zulke dingetjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
HO! Dex kan nog niet eens tippen met de teen van Henry...
Henry
Was best een goede afleveringquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
lieke doet het wel enorm goed als charlie.
om zo'n irritant kutwijf neer te zetten vind ik best knap.
ik zit me echt rot te ergeren
nick en ludo gaan ook lekker
en maxime![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo loopt binnenkort met zijn arm in het gips, een bekende kwam Erik de Vogel tegen in het ziekenhuis waar hij werkt en Erik de Vogel had zijn arm had in laten gipsen 'voor de serie' zei die
Werkt Erik de Vogel in een ziekenhuis?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo loopt binnenkort met zijn arm in het gips, een bekende kwam Erik de Vogel tegen in het ziekenhuis waar hij werkt en Erik de Vogel had zijn arm had in laten gipsen 'voor de serie' zei die
Niet dat ik weet, die bekende van mij welquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Werkt Erik de Vogel in een ziekenhuis?
Logisch na dat gekerm van hem nadat Nick gisteren op zijn pols of iets ging staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja idd, eerst dacht ik nog, misschien is die Carlo (??) er al.. maar ja ze hadden het er duidelijk over dat Ronja zou OPENEN... ach ja.. in soaps kan alles hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Toen Charlie en Ronja gisteren de winkel gingen openen, dat was echt nep.
Ze kwam net aangelopen, maar konden meteen al de deur open doen, zonder er eerst een sleutel in te hoeven doen. En alle lampen branden ook al.
1) Ronja en Carlo de hele tijd haar zaak te laten runnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Hulde voor Charlie! Een eigen bedrijf, een kind, en nog genoeg tijd over om Danny constant te irriteren!Hoe dóét ze het toch?
Ik vind al die zakelijke vetes ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef MikeTuinstra het volgende:
Zo zo, Nick teniet gedaan en vloert Ludo in wurghouding. Ik mag aannemen dat hij zojuist zijn doodvonnis getekent heeft? Heb het net pas gekeken, verwachte weereens een suffe aflevering maar mijn complimenten voor deze scénes hier vandaag. Dit was uit het niets voor even weer een flashback naar oude glorie, dat ze dit voort moge zetten. Nu de vergeldingsmaatregel maar. Ludo zal Nick bij deze laten verdwijnen.
Hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Hulde voor Charlie! Een eigen bedrijf, een kind, en nog genoeg tijd over om Danny constant te irriteren!Hoe dóét ze het toch?
Ja ik wist dit al 2 weken, had het beter eerder kunnen postenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Logisch na dat gekerm van hem nadat Nick gisteren op zijn pols of iets ging staan.
Dat had gekund, maar nu was er nog enigsinds spanning denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wist dit al 2 weken, had het beter eerder kunnen posten
dan blijft het wel in de familie hequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Roberto258 het volgende:
"Als jij haar niet neemt... dan neem ik haar"
Dat viel mij ook op idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geweldige aflevering. Alleen jammer dat zo goed te zien was dat Nick hem zo los vast had.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geweldige aflevering. Alleen jammer dat zo goed te zien was dat Nick hem zo los vast had.
Maar dat is dan weer gecompenseerd doordat Ludo echt gips rond zijn arm heeft, zoals HvB meldt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij vergeten de schrijvers weleens dat ze haar ooit een kind hebben toebedeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomtquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Roberto258 het volgende:
"Als jij haar niet neemt... dan neem ik haar"
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomt![]()
ook iets van "huuhuuhuhuhuhuHUUUUUUUUU" vermoed ik
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomt![]()
ook iets van "huuhuuhuhuhuhuHUUUUUUUUU" vermoed ik
Nee man, geweldig is die ventquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Huhuhuhuhu... gek wordt ik ervan. Mag hij zo spoedig mogelijk weer vertrekken?
heee sjef!! een pimp moet hij worden bedoel je?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
Ik hoop dat Dex nu gewoon schijt heeft en een keiharde gladjanus/modellenagentje wordt.Zover ie dat al niet was dan, maar ik bedoel dus geen vriendinnetjes meer, alleen maar bezig modellen contracten 'bezorgen' en ondertussen stinkend rijk worden en met de mooiste vrouwen naar bed gaan.
Dex, Lorena en Charlie moeten zo snel mogelijk de serie uit. En laat Vicky gewoon blijven!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
Ik hoop dat Dex nu gewoon schijt heeft en een keiharde gladjanus/modellenagentje wordt.Zover ie dat al niet was dan, maar ik bedoel dus geen vriendinnetjes meer, alleen maar bezig modellen contracten 'bezorgen' en ondertussen stinkend rijk worden en met de mooiste vrouwen naar bed gaan.
- Nick viel hem aan na een ruzie ofzo.... ging even op zijn arm staanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef GSMboy het volgende:
ik heb ruim 2 weken GTST maar eens niet gezien, was toch al zo saai. Maar volgens mij heb ik te laat weer ingetuned...
- Ludo met zijn arm in het gips?
- Wie is die Anna die aan het vozen is met Noud?
- Waarom is Vicky precies ontslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |