quote:Op maandag 23 maart 2009 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, graag!
Wat was dat vorige toernooi tof zeg
Edit: Kwam zelfs bij het overzicht van 5 jaar VBL: Het VBL 5 jaar jubileum topic
quote:Zo kan het gebeuren dat de zesde keus al een opvallende is, namelijk die voor Vinnie Jones. Deze bottenbreker wordt gekozen door sjimz, die later ziet dat ook Folkert Velten al in de eerste ronde wordt gekozen. Deze kerkganger wordt gelukkig op donderdag gekozen, door Blawh.
Ik had nog zo'n mooi filmpje gemaakt van mn team. Kwam niet eens de groepsfase doorquote:Op maandag 23 maart 2009 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, graag!
Wat was dat vorige toernooi tof zeg
Edit: Kwam zelfs bij het overzicht van 5 jaar VBL: Het VBL 5 jaar jubileum topic
Het is ook wel handig als hij daarna af en toe wordt geocntroleerdquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef sjimz het volgende:
Nog 15 open plaatsen!
Vergeet niet allemaal je PM inbox in te schakelen als je dat nog niet hebt gedaan.
Desnoods kunnen wij dat nog via push-PM doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is ook wel handig als hij daarna af en toe wordt geocntroleerd
Mijn grootste fout, de timing van die keuze.quote:
Vanavond al...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met een beetje geluk kunnen we morgen al beginnen.
Kon zijn dat jij toevalig het idee ook in gedachten had voor iets anders, wou het gras daar niet voor je voeten wegmaaien.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sure, waarom niet. Ik heb het uiteindelijk ook weer gejat van Colplay, en die had het ook weer van een ander forum.
Mods kunnen alleen aangeven aan FA's dat mensen banwaardig gedrag vertonen. Mods zelf kunnen niet bannen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef RayMania het volgende:
Nog even denken met welke positie ik ga 'spelen'. Heb al een soort van shortlist.
Een ban voor de eerste user die een speler voor mijn neus weg kaapt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef RayMania het volgende:
Nog even denken met welke positie ik ga 'spelen'. Heb al een soort van shortlist.
Oach, ik zet gewoon in de notes "teveel om te noten, wat een kutuserquote:Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Mods kunnen alleen aangeven aan FA's dat mensen banwaardig gedrag vertonen. Mods zelf kunnen niet bannen.
© RayMania
Wat bedoel je trouwens met positie? Ik snap het ook nog niet helemaal trouwensquote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef RayMania het volgende:
Positie, systeem. Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat bedoel je trouwens met positie? Ik snap het ook nog niet helemaal trouwens
Ik snap het ook niet, maar ik draft Melvin Platje voor iedereens neus wegquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Je gaat 11 spelers een voor een kiezen, dus je moet nu al een soort van systeem in je hoofd hebben. Dan ga je daar spelers bij kiezen. En voor al je keuzes moet je eigenlijk al minimaal een back-up hebben. En dan is het de vraag: wie wil je het liefst, wie kan je het langst bewaren en wie gaat er als eerste gekozen worden?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Optie 2.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Breach het volgende:
Maar we gaan dus allemaal 11 unieke spelers kiezen. Die 11 x 32 gaan in één grote pot. En daarna mogen we kiezen?
Of kun je gewoon zelf een speler noemen (lees: er worden niet van tevoren 11 x 32 spelers gekozen)?
Dat ja. Allemaal eigen keuze. En een gekozen speler kan niet meer gekozen worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Breach het volgende:
Of kun je gewoon zelf een speler noemen (lees: er worden niet van tevoren 11 x 32 spelers gekozen)?
Jij kiest Pietje.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Breach het volgende:
Maar we gaan dus allemaal 11 unieke spelers kiezen. Die 11 x 32 gaan in één grote pot. En daarna mogen we kiezen?
Dat laatste snapte ik al. De rest is mij nu ook wel duidelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ja. Allemaal eigen keuze. En een gekozen speler kan niet meer gekozen worden.
Geen Henk Vos en geen Peter Van Vossen?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef RayMania het volgende:
Ik kies helemaal geen Henk en Peter. Kom nou.
Nou, kom op met die laatste deelnemers. Ik wil kiezen!
Jij doet net of je Klaas én Jan kiest, maar het wordt gewoon Klaas-Jan. Ik heb je wel doorquote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen Henk Vos en geen Peter Van Vossen?!
Die zijn dan gewoon voor mij.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef Breach het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ik voor Sjimz kom. Anders is René van Rijswijk meteen al weg
Ik zorg gewoon dat jij als laatste uit de loting komtquote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij doet net of je Klaas én Jan kiest, maar het wordt gewoon Klaas-Jan. Ik heb je wel door!
Vind ik die loting nog binnen 10 minuten hier terug? Dan blijf ik nog even wakkerquote:
Lees het vorige toernooi maar terug dan is alles duidelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:06 schreef sezten het volgende:
De laatste is me niet duidelijk?
En wat als nou 1 van mijn 11 gekozen spelers rood krijgt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Aaah fuck. Ik zie hem nu pas. Mag ik als eerste reserve voor als er iemand overlijdt of in coma raakt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zit qua leeftijd wel in de risicogroep hoor.
Nee. Minimaal 1 keeper, 3 verdedigers en 3 middenvelders. Lees de OP of anders de topics van het vorige toernooi maar eens doorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
Ik maak maar geen lijstjes van te voren.
Vorige editie werden bijna alle spelers die ik er op had staan al voor mij weggekaapt.
Ik beslis dit keer gewoon ter plekke wie er nog te kiezen valt.
Is er dit keer ook een vaste formatie verplicht, bijvoorbeeld 4-3-3 of 4-4-2 ofzo?
Dat dus. Daarmee zijn op 3-3-4 na de meest gangbare formaties wel mogelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee. Minimaal 1 keeper, 3 verdedigers en 3 middenvelders. Lees de OP of anders de topics van het vorige toernooi maar eens door
quote:
quote:
quote:Wat is nu exact de bedoeling?
Joris33 kiest als eerste zijn speler, post dat op de volgende manier:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal, NAAM SPELER (joris33)
Daarna PM Joris33 naar Tim86, dat hij aan de beurt is, en Tim86 post dan:
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal, NAAM SPELER (Tim86).
Daarna is Breach, etc.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:25 schreef Joris33 het volgende:
Als eerste![]()
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal, Edwin van der Sar (joris33)
Aan de andere kant zit jij ook weer 5 keer als 5de in het rijtjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:27 schreef The_Verve het volgende:
Zo dus:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Edwin van der Sar [Joris33]
Verdomme, 28e. Met een beetje pech zijn al mijn spelers weg voordat ik aan de beurt ben.
[..]
We mogen er wel relatief 2 snel achter elkaar kiezen in het begin, om het glas maar halfvol te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:27 schreef The_Verve het volgende:
Verdomme, 28e. Met een beetje pech zijn al mijn spelers weg voordat ik aan de beurt ben.
Je kan reserve gaan staan. Valt altijd wel iemand uit denk ikquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kan reserve gaan staan. Valt altijd wel iemand uit denk ik
Niet te enthousiastquote:
Anders blijft Grandel nog wel over hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
Heerlijk altijd die reacties al bepaalde spelers eruit vliegen.
Ik heb nog steeds hoop op mijn absolute nummer 1. (victor kros)
Die woont in Mexico volgens mij, dus dat nog wel even duren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast niet.
Ik heb de volgende al een PM gestuurd.
Nee. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een topteam ga maken of een met de grootste kneuzen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:54 schreef Blawh het volgende:
Ben ik als enige zo ongeduldig?
Ga voor de kneuzen, dan kan je lekker veel Groningers kiezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een topteam ga maken of een met de grootste kneuzen.
Silva en Lindgren zijn dan de de absolute eerste keuzes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga voor de kneuzen, dan kan je lekker veel Groningers kiezen.
Dus over 10 weken ofzo kunnen we beginnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die woont in Mexico volgens mij, dus dat nog wel even duren.
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dus over 10 weken ofzo kunnen we beginnen?
quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.
Na 2 keer is het exit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.
Zucht, jullie vatten me verkeerd op. Ik heb het over iedereen samen, niet alleen die Mexicaan.quote:
Kap is met die SC.quote:
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?quote:
Zwarte school zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smiley beter de lading dekt:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken ja
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoor
Ben wel benieuwd wat je over je team gaat schrijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was eigenlijk van plan mijn keuze straks meteen al toe te lichten, of is daar de ruimte voor wanneer de teams compleet zijn?
Ach, aangezien ik toch niet mee doe wil ik best een tip geven hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef The_Verve het volgende:
Zullen we kappen met namen noemen en misschien mensen op ideeën brengen?
Nou, toen ik dat zei vielen ze er nogal over.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
Misschien is het idee om met de SC te kappen en dit topic te gebruiken voor het draften?
Maar dan kun je wel weer als eerste een tweede speler kiezen. Aangezien bepaalde posities moeilijker in te vullen zijn dan andere kan je daar je voordeel mee doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:56 schreef toma het volgende:
Tja, als je in de eerste ronde als laatste geloot bent, dan ben je echt de lul. De beste spelers zijn er dan al lang en breed uit.
2000 - 2009?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1e ronde, 5e keuze, 6e totaal: Di Stefano [ LitmanenAFCA ]
Hehe, zelfde verhaal hiero alleen zijn er nog 9 wachtende voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef Prosac het volgende:
ZIt nog geen speler bij die ik als eerste wou kiezen.
Dan liever alleen Nederlanders. Hoewel je dan wel heel afhankelijk bent van de loting. Een team met Cruijff, Van Hanegem, Van Basten of Gullit zal er sowieso wel met de prijs vandoor gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Vind het nu alweer leuk en spannend.
Na dit toernooi kunnen we weer een nieuwe editie doen. Bijvoorbeeld alleen Nederlanders of spelers tussen 1990 - 2000, etc.
Maar dan wil ik wel meedoenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Vind het nu alweer leuk en spannend.
Na dit toernooi kunnen we weer een nieuwe editie doen. Bijvoorbeeld alleen Nederlanders of spelers tussen 1990 - 2000, etc.
Dat is het nadeel van Fok...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel meedoen
Één dagje niet opgelet op Fok en je kunt al meteen niet meer meedoen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb wel iemand in m'n hoofd die hooguit een seizoen in dit decennium heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Wat mij betreft gewoon het hoogtepunt van die spelers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Ik ook, het lijkt me best moeilijk om een duidelijke grens te stellen in een poll...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik beoordeel ook op de hele carriere.
Lijkt me handig voor de doorstroom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
Nummer 25 zie ik. We werken weer met een PM-systeem, waarbij je eventueel als je vooraf weet mogelijk afwezig te zijn ook degene voor of na je jouw keuze kunt PM'en?
Ik hoop het ook, dan kan ik weer even broedenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als het een beetje meezit, komen we misschien wel tot aan pick 12 vandaag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben alleen wel zelf de halve avond weg...
De halve avond hè, niet de helequote:
Nee helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Shit, topic gemist. Kan zeker niet meer meedoen?
Daar kunnen wijzelf ook weinig aan veranderen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef leroytje het volgende:
Der wordt veel geluld, maar er is geen vooruitgang
Kom mensen, tempo
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Shit, topic gemist. Kan zeker niet meer meedoen?
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef Radegast het volgende:
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Claude Makalele [Radegast]
Betekent dat dat Makelele weer vrijkomt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...
Je krijgt als het goed is steeds een PM dat je aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...
Geef mijn plekkie maar aan hem dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan is PhifeDawg altijd nog de eerste op de standbylist.
Ik ga er even 10 minuten over nadenken. Ik ga denk ik ook eerst voor een keeperquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wacht even op PhifeDawg wat hij doet met de keuze van Radegast.
Mooi werk, intel! Mijn keeper kiezen.
Ja eigenlijk wel. Ik ga niet lullig doen maar ik had waarschijnlijk ook Casillas gekozen, maarja ik mag al blij zijn dat ik mee mag doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, had ik daar ook op moeten wachten?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef The_Verve het volgende:
Casillas had iedereen waarschijnlijk wel op zijn shortlist staan.
Casillas, Buffon , vd Sar waren de 3 toppers voor mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef The_Verve het volgende:
Casillas had iedereen waarschijnlijk wel op zijn shortlist staan.
Precies, ik ben blij dat ik vroeg op de lijst staquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Casillas, Buffon , vd Sar waren de 3 toppers voor mij.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:51 schreef The_Verve het volgende:
Zijn echt nog genoeg goede keepers uit deze periode hoor...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel (BliksemSchigt)
In de vorige draft als #62 gekozen door The_Verve, dit keer heb ik hem in mijn team. Drievoudig beste keeper van de UEFA, 7de op de wereldlijst van keepers tot 2000. Keepte zijn laatste wedstrijd in 2003 voor Man City.
Welke zijn dat dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn 3 keepers zijn nog niet gekozen gelukkig
In mijn team heb ik helemaal geen goede keeper nodig. Ik zorg gewoon ervoor dat ik dusdanige klasse voetballers opstel dat de tegenpartij nooit bij mijn keeper komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef leroytje het volgende:
Wat doen jullie! alle goede keepers stelen
Een echte Jan Mulder adept dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn team heb ik helemaal geen goede keeper nodig. Ik zorg gewoon ervoor dat ik dusdanige klasse voetballers opstel dat de tegenpartij nooit bij mijn keeper komt.
quote:''De keeper is totaal onbelangrijk.''
Inderdaad. Die heeft er bijna net zoveel verstand van als ik.quote:
21:31 is toch nog niet zo laat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef Breach het volgende:
Het verbaast me dat hij pas zo laat gekozen wordt trouwens. Gerrard.
Kun jij Sjaak Polak niet draften?quote:
Geen probleem. Pakken we even het reservelijstje erbij...quote:
Er zijn toch wel meer dan 32x11 goede spelers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Deze loting is echt funest voor een goed team. Weer een topper weg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Deze loting is echt funest voor een goed team. Weer een topper weg.
Mag ik die lay-out van je lenen om zelf te gebruiken? Hij is nice.quote:
quote:
Dacht je echt dat ie nog 50 drafts zou overleven tot jij weer aan de beurt bent?quote:
Wishful thinking, I knowquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ie nog 50 drafts zou overleven tot jij weer aan de beurt bent?
Dan moet je een andere kiezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fuck, ik zit die lijst door te kijken: geen Bergkamp, geen Bergkamp, geen Bergkamp. Komt golfer, notabene VOOR mij, kiest 'ie Bergkamp
Oh, dan begreep ik helemaal niet hoe het draften werktquote:
En nu moet je pm´en naar de volgende op de lijst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik helemaal niet hoe het draften werkt![]()
Leuk he, dat draften?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel [BliksemSchigt]
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal: Steven Gerrard [Mr-Sander]
1e ronde, 11e keuze, 11e totaal: Cristiano Ronaldo [EnGCatjuh]
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal: Lionel Messi [M0NTANA]
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal: Gabriel Batistuta [Gordon_Shumway]
1e ronde, 15e keuze 15e totaal: Xavi Hernández [_Mike_]
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal: Samuel Eto'o [dndiek]
En als eerste voor de 2e ronde. Dat maakt het eerlijk.quote:
Jij mag niet klagen, je mocht als eerste kiezen.quote:
Ja maar nu zie ik 63 beurten lang van alles voor mijn neus weggekaapt wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, je mocht als eerste kiezen.
Bij de volgende draft, die van stel het ideale Marokkaanse elftal met goede hamstrings samen, zullen we je zeker een seintje geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar kan ik me inschrijven? Ik doe graag mee. Ik zet alvast Mounir klaar.²
Topspelers in de spits en op het middenveld zijn er volgens mij wel voldoendequote:Op woensdag 25 maart 2009 07:16 schreef RayMania het volgende:
Damn. Messi weg. Bergkamp weg. Kaká weg. Xavi weg, Ronaldo weg.
Ik twijfel nu of ik voor een keeper moet gaan of toch voor een topspeler zoals iedereen nu bijna doet.
Een topspeler op doel maakt (imo) minder verschil met het stemmen uiteindelijk. Zeker als de verdediging middelmaat is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:43 schreef leroytje het volgende:
[..]
Topspelers in de spits en op het middenveld zijn er volgens mij wel voldoende
Urzaiz zal er ook nog wel een tijdje inzitten denk.quote:
Raymond Victoria ook welquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Urzaiz zal er ook nog wel een tijdje inzitten denk.
quote:Ik zou hem voor helemaal niemand willen ruilen.
Dat was dus mijn nr 1quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef borisz het volgende:
Mogge. Tijd om het spelletje voort te zetten.
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal: Paolo Maldini [Borisz]
Een geweldige verdediger
Niet getreurd er zitten nog genoeg goede spelers in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef Tim86 het volgende:
de short list is flink verkort weer..idd nutteloos om zoiets bij te houden. Kahn was mijn keeper en Maldini moest mijn verdediging aansturen
Misschien niet zo handig om een aanvaller als eerste keuze te nemen, maar het moest gewoon Henry zijn![]()
Zonder twijfel, maar het blijft een frustrerend spelletjequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:37 schreef toma het volgende:
[..]
Niet getreurd er zitten nog genoeg goede spelers in.
Ik ben zelf de beste coach voor de spelers die ik kies.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het leuk om na de laatste ronde ook nog een ronde te doen met coaches? Of denkt men dat het aantal (goede) coaches te beperkt is om er 32 uit te kiezen? Of is het sowieso een kutidee?
Of 4 wissels kiezen. Elke linie 1, voor het geval je die ene topper over het hoofd zag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het leuk om na de laatste ronde ook nog een ronde te doen met coaches? Of denkt men dat het aantal (goede) coaches te beperkt is om er 32 uit te kiezen? Of is het sowieso een kutidee?
Ik had 'm ook wel gewild...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Damn you beetje Hierro van mij stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |