Vanavond al...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met een beetje geluk kunnen we morgen al beginnen.
Kon zijn dat jij toevalig het idee ook in gedachten had voor iets anders, wou het gras daar niet voor je voeten wegmaaien.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sure, waarom niet. Ik heb het uiteindelijk ook weer gejat van Colplay, en die had het ook weer van een ander forum.
Mods kunnen alleen aangeven aan FA's dat mensen banwaardig gedrag vertonen. Mods zelf kunnen niet bannen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef RayMania het volgende:
Nog even denken met welke positie ik ga 'spelen'. Heb al een soort van shortlist.
Een ban voor de eerste user die een speler voor mijn neus weg kaapt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef RayMania het volgende:
Nog even denken met welke positie ik ga 'spelen'. Heb al een soort van shortlist.
Oach, ik zet gewoon in de notes "teveel om te noten, wat een kutuserquote:Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Mods kunnen alleen aangeven aan FA's dat mensen banwaardig gedrag vertonen. Mods zelf kunnen niet bannen.
© RayMania
Wat bedoel je trouwens met positie? Ik snap het ook nog niet helemaal trouwensquote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef RayMania het volgende:
Positie, systeem. Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat bedoel je trouwens met positie? Ik snap het ook nog niet helemaal trouwens
Ik snap het ook niet, maar ik draft Melvin Platje voor iedereens neus wegquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Je gaat 11 spelers een voor een kiezen, dus je moet nu al een soort van systeem in je hoofd hebben. Dan ga je daar spelers bij kiezen. En voor al je keuzes moet je eigenlijk al minimaal een back-up hebben. En dan is het de vraag: wie wil je het liefst, wie kan je het langst bewaren en wie gaat er als eerste gekozen worden?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Optie 2.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Breach het volgende:
Maar we gaan dus allemaal 11 unieke spelers kiezen. Die 11 x 32 gaan in één grote pot. En daarna mogen we kiezen?
Of kun je gewoon zelf een speler noemen (lees: er worden niet van tevoren 11 x 32 spelers gekozen)?
Dat ja. Allemaal eigen keuze. En een gekozen speler kan niet meer gekozen worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Breach het volgende:
Of kun je gewoon zelf een speler noemen (lees: er worden niet van tevoren 11 x 32 spelers gekozen)?
Jij kiest Pietje.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Breach het volgende:
Maar we gaan dus allemaal 11 unieke spelers kiezen. Die 11 x 32 gaan in één grote pot. En daarna mogen we kiezen?
Dat laatste snapte ik al. De rest is mij nu ook wel duidelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ja. Allemaal eigen keuze. En een gekozen speler kan niet meer gekozen worden.
Geen Henk Vos en geen Peter Van Vossen?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef RayMania het volgende:
Ik kies helemaal geen Henk en Peter. Kom nou.
Nou, kom op met die laatste deelnemers. Ik wil kiezen!
Jij doet net of je Klaas én Jan kiest, maar het wordt gewoon Klaas-Jan. Ik heb je wel doorquote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen Henk Vos en geen Peter Van Vossen?!
Die zijn dan gewoon voor mij.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef Breach het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ik voor Sjimz kom. Anders is René van Rijswijk meteen al weg
Ik zorg gewoon dat jij als laatste uit de loting komtquote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij doet net of je Klaas én Jan kiest, maar het wordt gewoon Klaas-Jan. Ik heb je wel door!
Vind ik die loting nog binnen 10 minuten hier terug? Dan blijf ik nog even wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |