Ik weet niet welke smiley beter de lading dekt:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken ja
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?
Scherpquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoor
Ben wel benieuwd wat je over je team gaat schrijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was eigenlijk van plan mijn keuze straks meteen al toe te lichten, of is daar de ruimte voor wanneer de teams compleet zijn?
Ach, aangezien ik toch niet mee doe wil ik best een tip geven hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef The_Verve het volgende:
Zullen we kappen met namen noemen en misschien mensen op ideeën brengen?
Nou, toen ik dat zei vielen ze er nogal over.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
Misschien is het idee om met de SC te kappen en dit topic te gebruiken voor het draften?
Maar dan kun je wel weer als eerste een tweede speler kiezen. Aangezien bepaalde posities moeilijker in te vullen zijn dan andere kan je daar je voordeel mee doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:56 schreef toma het volgende:
Tja, als je in de eerste ronde als laatste geloot bent, dan ben je echt de lul. De beste spelers zijn er dan al lang en breed uit.
2000 - 2009?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1e ronde, 5e keuze, 6e totaal: Di Stefano [ LitmanenAFCA ]
Hehe, zelfde verhaal hiero alleen zijn er nog 9 wachtende voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef Prosac het volgende:
ZIt nog geen speler bij die ik als eerste wou kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |