abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 20:59:29 #151
175985 Silaz
drie bier
pi_67337387
quote:
Jan Vertonghen heeft het prima naar zijn zin bij Ajax. De Belg hoopt zich nog een paar jaar door te kunnen ontwikkelen in Amsterdam.

"Ik ben pas 21", begint Vertonghen in Sport aan Tafel op Eredivisielive. "Ik heb het gevoel dat er nog rek in zit. Ik hoop me nog een paar jaar door te kunnen ontwikkelen bij Ajax en dan misschien ooit nog de stap te kunnen maken."

Vertonghen ziet zelfs een eeuwig verblijf bij Ajax tot de mogelijkheden. "Als dat niet zo is, dan is Ajax prima. Ik ga niet voor de kleinere teams naar naar het buitenland. Wat voor teams? Niet bijvoorbeeld naar een club als Wigan. Everton? Dat is wel een goede club, die staan zes in Engeland", aldus Vertonghen, die sowieso fan is van de Premier League.

De verdediger van Ajax vervolgt:"Het tempo in Engeland is mooi. Je kan naar elke wedstrijd kijken. Engeland ademt voetbal. Ik ben er nog nooit geweest om te kijken, helaas."

Over de kritiek op Marco van Basten dat hij niet goed zou communiceren is Vertonghen helder. "Naar ons is hij altijd heel duidelijk. Hij bewijst het tegendeel over wat gezegd is in de media. Hij praat veel. Ik werk in ieder geval prettig samen met hem. Over wat? Over posities, vertrouwen en verbeterpunten."

Vertonghen gaat verder: "Ik vind dat hij het goed doet. Hij brengt het perfect over. Misschien komt het er naar de buitenwereld anders uit, maar wij hebben andere ideëen in de groep."
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 23 maart 2009 @ 21:00:28 #152
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_67337417
Weet iemand toevallig hoe Grygera het doet bij Juventus?
pi_67338426
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:00 schreef Loserkid het volgende:
Weet iemand toevallig hoe Grygera het doet bij Juventus?
Volgens mij heeft ie een basisplaats.
Hij heeft net zo veel wedstrijden gespeeld als Nedved dit seizoen.
pi_67338468
Wedstrijdverslag van HighLow:
quote:
Jong Ajax verslaat Jong RKC met 4-2
Written by Jacques Happe
Monday, 23 March 2009

Jong Ajax verdedigt vanavond vanaf 18.30 uur de koppositie in de Beloftecompetitie tegen de nummer laatst van de Beloftecompetitie Jong RKC Waalwijk. Jong Feyenoord (2) en Jong AZ (3) gaan respectievelijk op bezoek bij Heerenveen en FC Utrecht. Jong NEC thuis tegen Jong Groningen is afgelast. Bij winst van Jong Ajax en verlies van Feyenoord, moeten de Amsterdammers over twee weken winnen van Jong Sparta om voor het eerst in vier jaar landskampioen te worden. Volg hieronder LIVE de wedstrijd...

Vanavond speelt koploper Jong Ajax tegen het vorige week gedegradeerde Jong RKC Waalwijk. Opvallendste Ajacied is spits Dario Cvitanich die de plek van aanvaller Darko Bodul heeft ingenomen. Bodul is vrijgesteld in verband met interlandverplichtingen. Dankzij de chauffeur van de spelersbus van Ajax komt dit verslag tot u. Vanuit die spelersbus, zeg maar de skybox, zag uw reporter dat Dario Cvitanich de bal binnenkopte, 0-1. Ajax ging goed en fel van start tegen het dramatisch slechte RKC. Niet voor niets zijn de beloftes van de Brabantse club vorige week al rechtstreeks gedegradeerd.

In de 20e minuut kwam Ajax goed op stoom over rechts, maar de voorzet van Javier Martina werd tot corner gekopt. In de 25e minuut kon Cvitanich een hele mooie individuele actie over links net niet bekronen, omdat hij onderuit geschoffeld werd op de rand van het strafschopgebied. In de 27e minuut werd Jong RKC voor het eerst echt gevaarlijk, maar het schot van spits Johan Voskamp ging maar net naast.

In de 37e minuut keurde de scheidsrechter een feilloos ingeschoten vrije trap af wegens vermeende buitenspel, omdat Leonardo de bal nog zou hebben aangeraakt. Een minuut later stond het alsnog 2-0 voor de Amsterdammers door wederom een treffer van Cvitanich. Onachtzaamheid in de verdediging van Ajax zorgde op slag van rust voor de aansluitingstreffer van Jong RKC. Dino Peljto scoorde de 1-2.

Coach Adrie Koster stuurde zijn elftal ongewijzigd uit de kleedkamer. Jong Ajax zinde de aansluitingstreffer helemaal niet en ging door waar het de eerste helft was opgehouden, met pressie te zetten op de verdediging van RKC Waalwijk. In de 55e minuut verliet Robbert Schilder aangeslagen na een overtreding het veld en kwam Danilo binnen de lijnen. Vooral Evander Sno en Javier Martina speelden weer puike duels, met vaart en creativiteit.

In de 69e minuut werd Leonardo vervangen door Daylon Claasen. Vier minuten later zorgde Siem de Jong voor de 1-3. Martina deed goed voorbereidend werk, zette voor, maar in de kluts kreeg Cvitanich de bal niet voor zijn goede voet. De Argentijn legde terug op De Jong, die vanaf een meter of 20 loeihard binnen schoot. in de 81e minuut maakte Voskamp voor RKC nog 2-3, maar een minuut later werd Siem de Jong in het strafschopgebied door de RKC-keeper onderuit geschoffeld. De scheidsrechter kon niets anders dan de bal op de stip te leggen en de doelman een gele kaart te geven. Cvitanich maakte zijn derde van de avond en bepaalde daarmee de eindstand op 2-4.

Jong Feyenoord versloeg met dezelfde cijfers Heerenveen, waardoor Jong Ajax op zijn vroegst pas in Eindhoven op 20 april tegen Jong PSV kampioen kan worden.
pi_67338692
quote:
Vooral Evander Sno en Javier Martina speelden weer puike duels, met vaart en creativiteit.
Zoek de fout.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:42:57 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67338947
quote:
Evander Sno met met vaart
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67339080
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef fathank het volgende:

[..]
pi_67339660
Drie keer Cvitanich. Wordt tijd dat hij nu echt de vaste spits wordt bij Ajax.

Sulejmani links, Suárez rechts, Aissati op '10' en gaan!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67339676
Sno
Dario
pi_67339694
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef RayMania het volgende:

Sulejmani Urby links, Suárez rechts, Aissati op '10' en gaan!
pi_67340464
quote:

Of 4-4-2 met een balvaste spits en een creatieve, snelle spits (Suárez, Sulejmani) ernaast in de vrije rol.
pi_67340830
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef toma het volgende:

[..]

Of 4-4-2 met een balvaste spits en een creatieve, snelle spits (Suárez, Sulejmani) ernaast in de vrije rol.
Net alsof dat 4-4-2 ooit gaat gebeuren bij Ajax. [Insert] 4-3-3 is heilig geouwehoer[/insert]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67341169
quote:

Eensch!
  maandag 23 maart 2009 @ 22:38:16 #164
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67341186
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef toma het volgende:

[..]

En dan Suarez of de man van 16.5 miljoen op de bank?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_67341258
Wie is de balvaste spits dan?

Gewoon die Cvitanich int centrum laten knallen, dat gezeik altijd met rustig brengen. Dwazenbeleid van MvB.
pi_67341432
Vermeer
Wiel-Oleguer-Vertonghen-Vermaelen
Enoh - Aissati - Anita/Gabri
Suarez - Cvitanich - Emanuelson
  maandag 23 maart 2009 @ 22:44:31 #167
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67341443
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Rots het volgende:
Sno zou het kunnen.

Kijkende naar Barcelona is een balvaste spits niet eens noodzakelijk voor een goed aanvalsspel. Ik ben er wel voor dat Cvitanich gewoon weer wordt opgesteld als centrumspits want Suarez mist teveel kansen en moet lekker pingelen aan de zijkant.
  maandag 23 maart 2009 @ 22:49:49 #168
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67341597
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:44 schreef Dvm86 het volgende:
Vermeer
Wiel-Oleguer-Vertonghen-Vermaelen
Enoh - Aissati - Anita/Gabri
Suarez - Cvitanich - Emanuelson
Wissel Urby maar voor Mickey. Verder kan ik wel leven met die opstelling.

Even algemeen: als je naar bovenstaande opstelling kijkt, en ervan uitgaande dat de selectie intact blijft, welke positie dient dan versterkt te worden? Ik vind dat er sowieso een écht goede centrale verdediger moet komen. In zowel Wielaert als Olgeuer zie ik het niet zitten. Bovendien dient er een centrumspits te komen die kan concurreren met Cvitanich.
pi_67341705
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wissel Urby maar voor Mickey. Verder kan ik wel leven met die opstelling.
Liever niet.
quote:
Even algemeen: als je naar bovenstaande opstelling kijkt, en ervan uitgaande dat de selectie intact blijft, welke positie dient dan versterkt te worden? Ik vind dat er sowieso een écht goede centrale verdediger moet komen. In zowel Wielaert als Olgeuer zie ik het niet zitten. Bovendien dient er een centrumspits te komen die kan concurreren met Cvitanich.
Positie van Vermaelen (Slijngard?) Positie van Aissati, Cvitanich en Suarez (Beerens heeft aflopen contract).
pi_67342459
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Rots het volgende:

Gewoon die Cvitanich int centrum laten knallen, dat gezeik altijd met rustig brengen. Dwazenbeleid van MvB.
Dat heeft dus geen reet met het beleid van Marco te maken, Cvitanich komt net terug van een blessure.

Overigens is Dario aardig balvast hoor..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67342561
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat heeft dus geen reet met het beleid van Marco te maken, Cvitanich komt net terug van een blessure.

Overigens is hij zeker wel balvast hoor..
Joh MvB mag toch zeker alles beslissen bij Ajax? Die gast speelt al 3/4 keer vol mee bij Jong Ajax, gewoon laten knallen.

Verder vind ik hem nou niet een balvaste spits, maargoed als jij dat vindt.
  maandag 23 maart 2009 @ 23:18:57 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67342750
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:28 schreef Silaz het volgende:
Wat nieuws betreft Van der Heijden;
[..]
Hij komt er wel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67342777
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:14 schreef Rots het volgende:

[..]

Joh MvB mag toch zeker alles beslissen bij Ajax? Die gast speelt al 3/4 keer vol mee bij Jong Ajax, gewoon laten knallen.

Verder vind ik hem nou niet een balvaste spits, maargoed als jij dat vindt.
Wat vind jij een balvaste spits dan? Huntelaar?
  maandag 23 maart 2009 @ 23:20:39 #174
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67342823
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik vind Igor Ibrahimovic een heel goed voorbeeld.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67342843
quote:

[..]

Al meer dan Cvitanich, wat ik heb gezien dan, ja.

Huntelaar kan de bal vasthouden, kaatst, brengt rust.
pi_67343229
Ook altijd dezelfde discussies hier he .

Opstellingen, Cvitanich moet in de basis, Ajax moet 4-4-2 spelen en Urby op de plek van Sulejmani . Morgen weer dezelfde discussies. Vanaf 08:30 i guess live te volgen op het Fok!forum.
pi_67343378
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:30 schreef Nashje het volgende:
Ook altijd dezelfde discussies hier he .

Opstellingen, Cvitanich moet in de basis, Ajax moet 4-4-2 spelen en Urby op de plek van Sulejmani . Morgen weer dezelfde discussies. Vanaf 08:30 i guess live te volgen op het Fok!forum.
En wie moeten we halen dan: Wilhelmsson of Defour?

Ach, dat is de charme he
pi_67343581
quote:

[..]

Huntelaar is zeer zeker een balvaste spits. Heeft ook dit seizoen vaak genoeg bewezen goed aanspeelbaar te zijn en de bal net zo lang bij zich te kunnen houden totdat er iemand bereikbaar was.
  maandag 23 maart 2009 @ 23:42:49 #179
51286 w00h00
Digital man!
pi_67343676
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Huntelaar is zeer zeker een balvaste spits. Heeft ook dit seizoen vaak genoeg bewezen goed aanspeelbaar te zijn en de bal net zo lang bij zich te kunnen houden totdat er iemand bereikbaar was.
Huntelaar kon redelijk een bal vast houden ja, maar een echte bal vaste spits is hij in mijn ogen echt niet hoor. Huntelaar is gewoon een pure afmaker.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:10:20 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67344420
Tweede worden en volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_67344453
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:10 schreef M0NTANA het volgende:
Tweede worden en volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen.
Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:22:18 #182
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67344648
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.
Wie zegt dat we het hoofdtoernooi niet zullen halen? Het minste wat we kunnen doen is ervoor spelen lijkt me.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:22:23 #183
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67344651
quote:

[..]

We hebben de Cl nodig.
#FreeHat
pi_67344704
quote:

[..]

Ja, laten we het niet eens meer proberen
pi_67344972
Ja doe toch wel maar 2e worden. Brengt weer wat geld in het laatje, en vanuit daar zijn er nog genoeg mogelijkheden om door te stromen naar het UEFA Cup-toernooi.
pi_67345016
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef Nashje het volgende:
Ja doe toch wel maar 2e worden. Brengt weer wat geld in het laatje, en vanuit daar zijn er nog genoeg mogelijkheden om door te stromen naar het UEFA Cup-toernooi.
Dat zal niet veel voorstellen, mits we ons niet kwalificeren voor het hoofdtoernooi tenminste. Dat zou ook meteen betekenen dat die kut klappers een beste bonus krijgen.
pi_67345017
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef Nashje het volgende:
Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:58:10 #188
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67345131
Vind die voorrondes helemaal niets. Gezellig met 350 man omdat de meesten nog op vakantie zijn of hun geld bewaren voor latere tripjes. Pfff en we hebben al genoeg wedstrijden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67345143
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet eens hoe het nu zit met die voorrondes. We treffen sowieso een zware tegenstander toch?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 01:03:17 #190
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67345169
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

• The losing team from each of the UEFA Champions League third qualifying round ties will go into the UEFA Europa League play-offs.
  • The losing team from each of the UEFA Champions League play-off ties will go into the UEFA Europa League group stage.
    NL stroomt in in de 4e ronde. edit: 3e ronde

Best-placed path: The third-placed side from the sixth-ranked member association, plus the runners-up from the associations ranked 7 to 15, start the competition in the third qualifying round. The winners of these five ties progress to the play-off round, where they are joined by the fourth-placed sides from the associations ranked 1 to 3 and the third-placed teams from the associations ranked 4 and 5. The victorious teams from the five play-off ties qualify for the UEFA Champions League group stage.
  • AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_67345171
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 01:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet eens hoe het nu zit met die voorrondes. We treffen sowieso een zware tegenstander toch?
    Sowieso een ploeg uit één van de grote voetballanden. Maar dat hangt dan ook weer af van die coefficienten geloof ik.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 01:07:57 #192
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_67345204
      dinsdag 24 maart 2009 @ 01:13:15 #193
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_67345256
    Aankopen moeten gewoon zo veel mogelijk vermeden worden, op goed gescoute na..
    Als het op dit tempo doorgaat gaat het net zoals Feyenoord. Geen CL, geen kampioen en dus geen geld. En dan toch maar telkens aankopen doen in de hoop dat je daarmee kampioen wordt. Gooi de jeugd erin, dan kan het nooit tegenvallen. Uiteraard moet dit tijdens de voorbereiding gebeuren. Kijk hoe Anita het nu doet. Ik kan me niet voorstellen dat een van onze jeugdspelers het niet beter had gedaan dan hoe Sulejmani het nu doet (dan zeg ik verder niks over hoe Sulej het in de toekomst gaat doen btw).
    The strong do what they can and the weak suffer what they must.
    - Thucydides
      dinsdag 24 maart 2009 @ 01:21:00 #194
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_67345307
    quote:
    De kampioenen van de landen op plaats 13 t/m 53 op de UEFA-coefficient-ranking strijden in 4 rondes om 5 plekken in de CL.

Daarnaast via een aparte route strijden de 3e ploeg van de nummer 6 op de ranking en de nummers 2 van de nummers 7-15 op de ranking in de 3e ronde om 5 plekken in de 4e voorronde. Hierin moeten die 5 tegen de nummers 4 van de nummers 1-3 op de ranking + de derde ploegen van de nummers 4 en 5 op de ranking strijden om de andere 5 plekken in de CL.

De nummer 2 van Nederland krijgt dus in 2 voorrondes sterke tegenstanders voorgeschoteld.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 07:52:44 #195
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_67346367
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hele logische gedachte... aangezien die 3 volgens mij nog nooit gezamelijk aan de start hebben gestaan van een interland.
    [..]

Suarez=Dario=Sulejmani?
    [..]

Meestal heb jij toch wel plannen om alles en iedereen op te kopen en nu hebben we geen geld genoeg?
    [..]

Urby is prima.
    [..]

Vermaelen verkocht/op de bank ten faveure van Braafheid??? Lijkt me niet echt logisch...
    [..]

Berg komt echt niet voor de bank.
    Maar wel 2 (Sneijder en Van der Vaart) zonder 2 fysiek sterke collega's.

Luis, Dario en Mickey zijn alle drie kleine, snelle, creatieve aanvallers. Terecht gaf Sibon eens aan dat Ajax een type Sibon mist.

Voor jou misschien niet logisch maar voor de ploeg wel beter.

Nee, dat denk ik ook niet. Maar spelen met 2 verdedigers, 5 middenvelders en 3 aanvallers lijkt me voor Ajax (gezien de verwachte selectie) niet verstandig.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat betreft techniek van Aissati en postuur van Koef: een technische speler hoeft niet de hele tijd te draaien. Sterker nog: een aanvallende middenvelder moet in 1 lijn naar het doel. Of dribbelen of passen.

Een kleine, redelijk snelle pingeldoos als Aissati lekker op de flank zetten. Centraal heb je een 10 nodig zoals Kluivert ooit achter Kanu. Of een Bergkamp achter Kluivert.

[ Bericht 15% gewijzigd door Barca op 24-03-2009 08:01:01 ]
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_67346537
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 01:13 schreef finsdefis het volgende:
    Aankopen moeten gewoon zo veel mogelijk vermeden worden, op goed gescoute na..
    Als het op dit tempo doorgaat gaat het net zoals Feyenoord. Geen CL, geen kampioen en dus geen geld. En dan toch maar telkens aankopen doen in de hoop dat je daarmee kampioen wordt. Gooi de jeugd erin, dan kan het nooit tegenvallen. Uiteraard moet dit tijdens de voorbereiding gebeuren. Kijk hoe Anita het nu doet. Ik kan me niet voorstellen dat een van onze jeugdspelers het niet beter had gedaan dan hoe Sulejmani het nu doet (dan zeg ik verder niks over hoe Sulej het in de toekomst gaat doen btw).
    Helemaal mee eens Ajax moet gewoon geen oudere spelers kopen uit de eredivisie kijk hoe dat is gegaan de laatste jaren (Kennedy en Wielaert). Je betaald teveel en ze kunnen het niveau van Ajax niet aan.
    pi_67346791
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 08:08 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Ajax moet gewoon geen oudere spelers kopen uit de eredivisie kijk hoe dat is gegaan de laatste jaren (Kennedy en Wielaert). Je betaald teveel en ze kunnen het niveau van Ajax niet aan.
    Eens, maar om de balans te bewaren is het soms verdomd handig om een wat meer ervaren speler als Wielaert te hebben achterin.

Maar ik ben het er verder mee eens dat zulk soort spelers zo min mogelijk gehaald moeten worden. Wanneer het technisch beleid vindt dat de jeugd bepaalde posities niet in kan vullen wanneer een basis speler weg valt (doordat hij verkocht wordt of geblesseerd raakt), dan zou er een extra speler aangetrokken kunnen worden.
    pi_67346987
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:

[..]

Eens, maar om de balans te bewaren is het soms verdomd handig om een wat meer ervaren speler als Wielaert te hebben achterin.

Maar ik ben het er verder mee eens dat zulk soort spelers zo min mogelijk gehaald moeten worden. Wanneer het technisch beleid vindt dat de jeugd bepaalde posities niet in kan vullen wanneer een basis speler weg valt (doordat hij verkocht wordt of geblesseerd raakt), dan zou er een extra speler aangetrokken kunnen worden.
    Dat soort spelers niet. Maar ik ben toch verdomd blij met Gabri
    pi_67347058

pi_67347088
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef TIM-846 het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')