abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67343229
Ook altijd dezelfde discussies hier he .

Opstellingen, Cvitanich moet in de basis, Ajax moet 4-4-2 spelen en Urby op de plek van Sulejmani . Morgen weer dezelfde discussies. Vanaf 08:30 i guess live te volgen op het Fok!forum.
pi_67343378
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:30 schreef Nashje het volgende:
Ook altijd dezelfde discussies hier he .

Opstellingen, Cvitanich moet in de basis, Ajax moet 4-4-2 spelen en Urby op de plek van Sulejmani . Morgen weer dezelfde discussies. Vanaf 08:30 i guess live te volgen op het Fok!forum.
En wie moeten we halen dan: Wilhelmsson of Defour?

Ach, dat is de charme he
pi_67343581
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat vind jij een balvaste spits dan? Huntelaar?
Huntelaar is zeer zeker een balvaste spits. Heeft ook dit seizoen vaak genoeg bewezen goed aanspeelbaar te zijn en de bal net zo lang bij zich te kunnen houden totdat er iemand bereikbaar was.
  maandag 23 maart 2009 @ 23:42:49 #179
51286 w00h00
Digital man!
pi_67343676
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Huntelaar is zeer zeker een balvaste spits. Heeft ook dit seizoen vaak genoeg bewezen goed aanspeelbaar te zijn en de bal net zo lang bij zich te kunnen houden totdat er iemand bereikbaar was.
Huntelaar kon redelijk een bal vast houden ja, maar een echte bal vaste spits is hij in mijn ogen echt niet hoor. Huntelaar is gewoon een pure afmaker.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:10:20 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67344420
Tweede worden en volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_67344453
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:10 schreef M0NTANA het volgende:
Tweede worden en volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen.
Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:22:18 #182
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67344648
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.
Wie zegt dat we het hoofdtoernooi niet zullen halen? Het minste wat we kunnen doen is ervoor spelen lijkt me.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:22:23 #183
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67344651
quote:

[..]

We hebben de Cl nodig.
#FreeHat
pi_67344704
quote:

[..]

Ja, laten we het niet eens meer proberen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67344972
Ja doe toch wel maar 2e worden. Brengt weer wat geld in het laatje, en vanuit daar zijn er nog genoeg mogelijkheden om door te stromen naar het UEFA Cup-toernooi.
pi_67345016
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef Nashje het volgende:
Ja doe toch wel maar 2e worden. Brengt weer wat geld in het laatje, en vanuit daar zijn er nog genoeg mogelijkheden om door te stromen naar het UEFA Cup-toernooi.
Dat zal niet veel voorstellen, mits we ons niet kwalificeren voor het hoofdtoernooi tenminste. Dat zou ook meteen betekenen dat die kut klappers een beste bonus krijgen.
pi_67345017
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef Nashje het volgende:
Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:58:10 #188
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67345131
Vind die voorrondes helemaal niets. Gezellig met 350 man omdat de meesten nog op vakantie zijn of hun geld bewaren voor latere tripjes. Pfff en we hebben al genoeg wedstrijden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67345143
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet eens hoe het nu zit met die voorrondes. We treffen sowieso een zware tegenstander toch?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 01:03:17 #190
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67345169
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

• The losing team from each of the UEFA Champions League third qualifying round ties will go into the UEFA Europa League play-offs.
  • The losing team from each of the UEFA Champions League play-off ties will go into the UEFA Europa League group stage.
    NL stroomt in in de 4e ronde. edit: 3e ronde

Best-placed path: The third-placed side from the sixth-ranked member association, plus the runners-up from the associations ranked 7 to 15, start the competition in the third qualifying round. The winners of these five ties progress to the play-off round, where they are joined by the fourth-placed sides from the associations ranked 1 to 3 and the third-placed teams from the associations ranked 4 and 5. The victorious teams from the five play-off ties qualify for the UEFA Champions League group stage.
  • AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_67345171
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 01:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet eens hoe het nu zit met die voorrondes. We treffen sowieso een zware tegenstander toch?
    Sowieso een ploeg uit één van de grote voetballanden. Maar dat hangt dan ook weer af van die coefficienten geloof ik.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 01:07:57 #192
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_67345204
      dinsdag 24 maart 2009 @ 01:13:15 #193
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_67345256
    Aankopen moeten gewoon zo veel mogelijk vermeden worden, op goed gescoute na..
    Als het op dit tempo doorgaat gaat het net zoals Feyenoord. Geen CL, geen kampioen en dus geen geld. En dan toch maar telkens aankopen doen in de hoop dat je daarmee kampioen wordt. Gooi de jeugd erin, dan kan het nooit tegenvallen. Uiteraard moet dit tijdens de voorbereiding gebeuren. Kijk hoe Anita het nu doet. Ik kan me niet voorstellen dat een van onze jeugdspelers het niet beter had gedaan dan hoe Sulejmani het nu doet (dan zeg ik verder niks over hoe Sulej het in de toekomst gaat doen btw).
    The strong do what they can and the weak suffer what they must.
    - Thucydides
      dinsdag 24 maart 2009 @ 01:21:00 #194
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_67345307
    quote:
    De kampioenen van de landen op plaats 13 t/m 53 op de UEFA-coefficient-ranking strijden in 4 rondes om 5 plekken in de CL.

Daarnaast via een aparte route strijden de 3e ploeg van de nummer 6 op de ranking en de nummers 2 van de nummers 7-15 op de ranking in de 3e ronde om 5 plekken in de 4e voorronde. Hierin moeten die 5 tegen de nummers 4 van de nummers 1-3 op de ranking + de derde ploegen van de nummers 4 en 5 op de ranking strijden om de andere 5 plekken in de CL.

De nummer 2 van Nederland krijgt dus in 2 voorrondes sterke tegenstanders voorgeschoteld.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 07:52:44 #195
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_67346367
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hele logische gedachte... aangezien die 3 volgens mij nog nooit gezamelijk aan de start hebben gestaan van een interland.
    [..]

Suarez=Dario=Sulejmani?
    [..]

Meestal heb jij toch wel plannen om alles en iedereen op te kopen en nu hebben we geen geld genoeg?
    [..]

Urby is prima.
    [..]

Vermaelen verkocht/op de bank ten faveure van Braafheid??? Lijkt me niet echt logisch...
    [..]

Berg komt echt niet voor de bank.
    Maar wel 2 (Sneijder en Van der Vaart) zonder 2 fysiek sterke collega's.

Luis, Dario en Mickey zijn alle drie kleine, snelle, creatieve aanvallers. Terecht gaf Sibon eens aan dat Ajax een type Sibon mist.

Voor jou misschien niet logisch maar voor de ploeg wel beter.

Nee, dat denk ik ook niet. Maar spelen met 2 verdedigers, 5 middenvelders en 3 aanvallers lijkt me voor Ajax (gezien de verwachte selectie) niet verstandig.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat betreft techniek van Aissati en postuur van Koef: een technische speler hoeft niet de hele tijd te draaien. Sterker nog: een aanvallende middenvelder moet in 1 lijn naar het doel. Of dribbelen of passen.

Een kleine, redelijk snelle pingeldoos als Aissati lekker op de flank zetten. Centraal heb je een 10 nodig zoals Kluivert ooit achter Kanu. Of een Bergkamp achter Kluivert.

[ Bericht 15% gewijzigd door Barca op 24-03-2009 08:01:01 ]
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_67346537
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 01:13 schreef finsdefis het volgende:
    Aankopen moeten gewoon zo veel mogelijk vermeden worden, op goed gescoute na..
    Als het op dit tempo doorgaat gaat het net zoals Feyenoord. Geen CL, geen kampioen en dus geen geld. En dan toch maar telkens aankopen doen in de hoop dat je daarmee kampioen wordt. Gooi de jeugd erin, dan kan het nooit tegenvallen. Uiteraard moet dit tijdens de voorbereiding gebeuren. Kijk hoe Anita het nu doet. Ik kan me niet voorstellen dat een van onze jeugdspelers het niet beter had gedaan dan hoe Sulejmani het nu doet (dan zeg ik verder niks over hoe Sulej het in de toekomst gaat doen btw).
    Helemaal mee eens Ajax moet gewoon geen oudere spelers kopen uit de eredivisie kijk hoe dat is gegaan de laatste jaren (Kennedy en Wielaert). Je betaald teveel en ze kunnen het niveau van Ajax niet aan.
    pi_67346791
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 08:08 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Ajax moet gewoon geen oudere spelers kopen uit de eredivisie kijk hoe dat is gegaan de laatste jaren (Kennedy en Wielaert). Je betaald teveel en ze kunnen het niveau van Ajax niet aan.
    Eens, maar om de balans te bewaren is het soms verdomd handig om een wat meer ervaren speler als Wielaert te hebben achterin.

Maar ik ben het er verder mee eens dat zulk soort spelers zo min mogelijk gehaald moeten worden. Wanneer het technisch beleid vindt dat de jeugd bepaalde posities niet in kan vullen wanneer een basis speler weg valt (doordat hij verkocht wordt of geblesseerd raakt), dan zou er een extra speler aangetrokken kunnen worden.
    pi_67346987
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:

[..]

Eens, maar om de balans te bewaren is het soms verdomd handig om een wat meer ervaren speler als Wielaert te hebben achterin.

Maar ik ben het er verder mee eens dat zulk soort spelers zo min mogelijk gehaald moeten worden. Wanneer het technisch beleid vindt dat de jeugd bepaalde posities niet in kan vullen wanneer een basis speler weg valt (doordat hij verkocht wordt of geblesseerd raakt), dan zou er een extra speler aangetrokken kunnen worden.
    Dat soort spelers niet. Maar ik ben toch verdomd blij met Gabri
    pi_67347058

pi_67347088
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef TIM-846 het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')