En wie moeten we halen dan: Wilhelmsson of Defour?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:30 schreef Nashje het volgende:
Ook altijd dezelfde discussies hier he.
Opstellingen, Cvitanich moet in de basis, Ajax moet 4-4-2 spelen en Urby op de plek van Sulejmani. Morgen weer dezelfde discussies. Vanaf 08:30 i guess live te volgen op het Fok!forum.
Huntelaar is zeer zeker een balvaste spits. Heeft ook dit seizoen vaak genoeg bewezen goed aanspeelbaar te zijn en de bal net zo lang bij zich te kunnen houden totdat er iemand bereikbaar was.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat vind jij een balvaste spits dan? Huntelaar?
Huntelaar kon redelijk een bal vast houden ja, maar een echte bal vaste spits is hij in mijn ogen echt niet hoor. Huntelaar is gewoon een pure afmaker.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar is zeer zeker een balvaste spits. Heeft ook dit seizoen vaak genoeg bewezen goed aanspeelbaar te zijn en de bal net zo lang bij zich te kunnen houden totdat er iemand bereikbaar was.
Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:10 schreef M0NTANA het volgende:
Tweede worden en volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen.
Wie zegt dat we het hoofdtoernooi niet zullen halen? Het minste wat we kunnen doen is ervoor spelen lijkt me.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.
We hebben de Cl nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben voor 3e worden. Anders beginnen we het seizoen wéér met een domper omdat we geen CL-hoofdtoernooi halen.
Ja, laten we het niet eens meer proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zal niet veel voorstellen, mits we ons niet kwalificeren voor het hoofdtoernooi tenminste. Dat zou ook meteen betekenen dat die kut klappers een beste bonus krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef Nashje het volgende:
Ja doe toch wel maar 2e worden. Brengt weer wat geld in het laatje, en vanuit daar zijn er nog genoeg mogelijkheden om door te stromen naar het UEFA Cup-toernooi.
Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:42 schreef Nashje het volgende:
Ja doe toch wel maar 2e worden. Brengt weer wat geld in het laatje, en vanuit daar zijn er nog genoeg mogelijkheden om door te stromen naar het UEFA Cup-toernooi.
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet eens hoe het nu zit met die voorrondes. We treffen sowieso een zware tegenstander toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je de eerste van de twee voorrondes CL verliest, heb je dan nog wel het vangnet van de Uefa Cup?
Sowieso een ploeg uit één van de grote voetballanden. Maar dat hangt dan ook weer af van die coefficienten geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet eens hoe het nu zit met die voorrondes. We treffen sowieso een zware tegenstander toch?
De kampioenen van de landen op plaats 13 t/m 53 op de UEFA-coefficient-ranking strijden in 4 rondes om 5 plekken in de CL.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:07 schreef Aanvoerder het volgende:
UEFA Champions League 2009/10 Competition format
UEFA Europa League 2009/10 Competition format
Maar wel 2 (Sneijder en Van der Vaart) zonder 2 fysiek sterke collega's.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hele logische gedachte... aangezien die 3 volgens mij nog nooit gezamelijk aan de start hebben gestaan van een interland.
[..]
Suarez=Dario=Sulejmani?![]()
[..]
Meestal heb jij toch wel plannen om alles en iedereen op te kopen en nu hebben we geen geld genoeg?
[..]
Urby is prima.
[..]
Vermaelen verkocht/op de bank ten faveure van Braafheid??? Lijkt me niet echt logisch...
[..]
Berg komt echt niet voor de bank.
Helemaal mee eens Ajax moet gewoon geen oudere spelers kopen uit de eredivisie kijk hoe dat is gegaan de laatste jaren (Kennedy en Wielaert). Je betaald teveel en ze kunnen het niveau van Ajax niet aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:13 schreef finsdefis het volgende:
Aankopen moeten gewoon zo veel mogelijk vermeden worden, op goed gescoute na..
Als het op dit tempo doorgaat gaat het net zoals Feyenoord. Geen CL, geen kampioen en dus geen geld. En dan toch maar telkens aankopen doen in de hoop dat je daarmee kampioen wordt. Gooi de jeugd erin, dan kan het nooit tegenvallen. Uiteraard moet dit tijdens de voorbereiding gebeuren. Kijk hoe Anita het nu doet. Ik kan me niet voorstellen dat een van onze jeugdspelers het niet beter had gedaan dan hoe Sulejmani het nu doet (dan zeg ik verder niks over hoe Sulej het in de toekomst gaat doen btw).
Eens, maar om de balans te bewaren is het soms verdomd handig om een wat meer ervaren speler als Wielaert te hebben achterin.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:08 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Ajax moet gewoon geen oudere spelers kopen uit de eredivisie kijk hoe dat is gegaan de laatste jaren (Kennedy en Wielaert). Je betaald teveel en ze kunnen het niveau van Ajax niet aan.
Dat soort spelers niet. Maar ik ben toch verdomd blij met Gabriquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:
[..]
Eens, maar om de balans te bewaren is het soms verdomd handig om een wat meer ervaren speler als Wielaert te hebben achterin.
Maar ik ben het er verder mee eens dat zulk soort spelers zo min mogelijk gehaald moeten worden. Wanneer het technisch beleid vindt dat de jeugd bepaalde posities niet in kan vullen wanneer een basis speler weg valt (doordat hij verkocht wordt of geblesseerd raakt), dan zou er een extra speler aangetrokken kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |