Als het een bad guy, waarom ging je er dan mee?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Sow...nu heb ik ook al borderline??? Jullie praten mensen vanalles aan....
Ik zal nog 1 keer zeggen dat ik mentaal wel in orde ben... Toen ik het topic startte...was het nog geen dag geleden dat ik m geloosd heb...en der was een post van iemand die zei dat wraak op de korte termijn wel voldoening geeft...Dat verklaart dus waarom mensen aan het begin wraak willen nemen. Maar na een tijdje inzien dat het geen zin heeft...vanmorgen was ik kwaad en wilde ik niks liever dan hem laten boeten...Nu is de kwaadheid minder en voel ik weer meer verdriet. Morgen zal het me weer wat minder interesseren.
Maar jullie doen net alsof t allemaal mijn eigen schuld is en dat ik psychisch gestoord ben. Terwijl ik de gene was die wel in staat was een relatie te hebben. ik snap niet dat jullie mij afzeiken terwijl hij de bad guy is...
en zeggen, iemand zn nummer op internet zetten daar krijg je later wel spijt van, zoiets doe je niet.... Dat denk ik niet...hij heeft het tenslotte verdiend...
weet je wat het is, waarschijnlijk is hij vreemdgegaan, omdat je net zijn moeder leek, alles voor hem maar willen bepalen, het is nu je ex vriend, zoek een vriend op die beter voor je is, des te sneller vergeet je hem.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef mysterieblonde het volgende:
omdat ik niet wist datie dit ging doen??? zucht....
Nee gut meid die lijn ben je nog niet over!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
mja, ik heb wat dingen opgezocht over wraak. maar ik wil dus niet zijn spullen gaan slopen. Dat is kinderachtig....
Troostbeurtje?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik zal nog 1 keer zeggen dat ik mentaal wel in orde ben... Toen ik het topic startte...was het nog geen dag geleden dat ik m geloosd heb...en der was een post van iemand die zei dat wraak op de korte termijn wel voldoening geeft...Dat verklaart dus waarom mensen aan het begin wraak willen nemen. Maar na een tijdje inzien dat het geen zin heeft...vanmorgen was ik kwaad en wilde ik niks liever dan hem laten boeten...Nu is de kwaadheid minder en voel ik weer meer verdriet. Morgen zal het me weer wat minder interesseren.
Maar jullie doen net alsof t allemaal mijn eigen schuld is en dat ik psychisch gestoord ben. Terwijl ik de gene was die wel in staat was een relatie te hebben. ik snap niet dat jullie mij afzeiken terwijl hij de bad guy is...
en zeggen, iemand zn nummer op internet zetten daar krijg je later wel spijt van, zoiets doe je niet.... Dat denk ik niet...hij heeft het tenslotte verdiend...
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef mysterieblonde het volgende:
omdat ik niet wist datie dit ging doen??? zucht....
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
OKeej...ik had geen positieve reacties verwacht....maar dit![]()
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
mja, doe inderdaad maar een slotje erop...
jij bent wel van de jonge dingetjes hequote:Op maandag 23 maart 2009 12:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben de belichaming van wraak TS. Zal ik je kontje eens lekker verwennen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef Soohr het volgende:
[..]
jij bent wel van de jonge dingetjes he
Wheheh was hij ook niet die gast die dat meisje van 17 kon palen wat een vriendin was van zijn zusje ofzo? Whehehe, in dat topic zat ie te vertellen dat ie ernstig twijfelde over dat meisje van 17 en hier komt ie tof lullenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef Soohr het volgende:
[..]
jij bent wel van de jonge dingetjes he
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Goed idee ronnie....wanneer?
enne...bloodstain, ja dat had ik me ook al bedacht...t viel me nog mee dat niemand anders dat bedacht had. maar kheb al gemerkt dat de meesten hier niet al te intelligent zijn.
Jij luistert echt alleen naar het 'advies' wat jou aanstaat. Open dan geen topic hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
enne...bloodstain, ja dat had ik me ook al bedacht...t viel me nog mee dat niemand anders dat bedacht had. maar kheb al gemerkt dat de meesten hier niet al te intelligent zijn.
Of we laten je graag in die kuil vallen die je voor je ex-vriendje hebt gegraven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Dacht je echt hier serieuze antwoorden te krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Wel genoeg geile fokkertjes die haar wel serieus willen nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dacht je echt hier serieuze antwoorden te krijgen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wel genoeg geile fokkertjes die haar wel serieus willen nemen.
Ik wou al zeggen, is dat niet de ultieme wraak op je ex?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wel genoeg geile fokkertjes die haar wel serieus willen nemen.
Ik ben echt wel serieus hoor, die jongen wordt helemaal gek als hij zijn (inmiddels ex) met een ander zietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dacht je echt hier serieuze antwoorden te krijgen?
Wel de foto's hier posten he?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben echt wel serieus hoor, die jongen wordt helemaal gek als hij zijn (inmiddels ex) met een ander ziet.
@TS, je kan altijd PMén ....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen als er voldoende animo voor is:)
Ik voorzie een SHE-actiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen als er voldoende animo voor is:)
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tja als je hem mentaal wilt aanpakken kom je je langs bij mij. Maken wij wat foto's samen en sturen die dan op naar hem. Wedden dat het pijn bij hem doet?
Verder ben ik het ermee eens.quote:Dit topic is weer een perfect voorbeeld argument voor het invoeren van een IQ-slot op computers
En vervolgens plaatst je ex ze op internet, zodat al je familie en vrienden het kunnen zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben echt wel serieus hoor, die jongen wordt helemaal gek als hij zijn (inmiddels ex) met een ander ziet.
@TS, je kan altijd PMén ....
Gelukkig geeft TS ook goed advies in andere topicsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je wilt wraak op hem nemen en hem voor altijd het leven zuur maken maar denkt dat het je morgen allemaal wel wat minder zal interesseren.
Right.![]()
Gedraag je als een volwassene. Het is heel vervelend als iemand je dit flikt, maar hij is nu je aandacht niet meer waard. Wraak is aandacht. Ga verder met je leven, en laat hem maar lekker links liggen.
Ga iets leuks doen, zorg voor afleiding. Wraak is negatief, en geeft echt geen voldoening. De kans is groot dat ie je terugpakt, en je nog dieper in vervelende situaties komt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig geeft zo ook goed advies in andere topics
HELP! Weg gaan of blijven na bedonderd te zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel zo'n actie voor een breezertje of zo'n Priscilla-kamptype.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Je bent naief en volgens mij kan je niet relativeren. Een nummer op internet zetten is echt gruwelijk kansloos. Get on with your life!
nu nog een penis groeien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een camera geregeld, en het slaapbankje is uitgeklapt!
quote:
klinkt goed, nu kijken wat TS doet...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een camera geregeld, en het slaapbankje is uitgeklapt!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef mysterieblonde het volgende:
Waarom zou ik spijt hebben van wat ik eerder gezegd heb? dat is toch gewoon hoe ik er over denk of dacht?
Hoezo is die andere post nu weer een zieke post? En willen jullie anders dat topic niet verklooien... Tis al erg genoeg dat jullie hier niet normaal kunnen reageren. Ow en ik vergelijk mijn situatie helemaal niet met die van haar....Als je niet normaal kan reageren, dan doe je dat toch gewoon niet?
Dit is pas basisschoolnivo....de nieuwe mensen pesten. Kom op zeg...
Sorry hoor, maar de nieuwes worden altijd zwaar op de proef gesteld hier. Vooral als je met dit soort topics komt, en nog op die reacties in gaat ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef mysterieblonde het volgende:
Waarom zou ik spijt hebben van wat ik eerder gezegd heb? dat is toch gewoon hoe ik er over denk of dacht?
Hoezo is die andere post nu weer een zieke post? En willen jullie anders dat topic niet verklooien... Tis al erg genoeg dat jullie hier niet normaal kunnen reageren. Ow en ik vergelijk mijn situatie helemaal niet met die van haar....Als je niet normaal kan reageren, dan doe je dat toch gewoon niet?
Dit is pas basisschoolnivo....de nieuwe mensen pesten. Kom op zeg...
Had Natale niet jouww nummer op hyves gezet?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als het een bad guy, waarom ging je er dan mee?
Als een wijf het flikte op mijn nr op het internet te zetten, dan vonden ze haar nooit meer terug
En je houdt nu al niet meer van hem?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik zal nog 1 keer zeggen dat ik mentaal wel in orde ben... Toen ik het topic startte...was het nog geen dag geleden dat ik m geloosd heb...
Het blijft echt moeilijk, hè Neo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef dokterXL het volgende:
Doet me denken aan een oude user dit topic, ene 'bet' . Maar goed ik zal het mis hebben...
Ook al zo iemand die WRAAK neemt....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als het een bad guy, waarom ging je er dan mee?
Als een wijf het flikte op mijn nr op het internet te zetten, dan vonden ze haar nooit meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |