Wees eens wat losser in je moderatie. Je naam is toch geen Mordreth of Krentenbol, of wel?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stefan heeft al meerdere malen aangegeven de bunker niet in te gaan, daarnaast is 't een baggertopic. De slowchat is verderop.
krentenbolquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef Maanvis het volgende:
Wees eens wat losser in je moderatie. Je naam is toch geen Mordreth of Krentenbol, of wel?
Het is bovendien geen baggertopic maar een signalering van wat er gaande is.
Bovendien was ik ook niet in de veronderstelling dat Stefan de bunker in zou gaan dus in welke gedachtenkronkel die onzin van jou ronddwarrelt weet ik ook niet.
Ja dat kán ook wel daar, maar aangezien Sunchaser ook overal te pas en te onpas topics over opent die jij niet sluit dacht ik dat het de bedoeling was om zo weinig mogelijk te centraliseren.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
krentenbol![]()
Maar goed, dat topic ging dus echt nergens over. De signalering kan ook wel in 't petertopic, of 't speciale peter-fantopic.
Ram. Net als APK en LekkerSimpel.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
Wat raar, Tuinfluiter.
Ik ben een Ram by the way, en mijn Ascendant is Schorpioen!
Je hoeft niet een nieuwe laptop te kopen alleen omdat een topic het niet doet??? Of wat is er eigenlijk precies mis dan???quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ram. Net als APK en LekkerSimpel.
Bedankt voor het reageren, zal ik dan toch maar een laptop kopen.
Kan niet inloggen onder Tuinfluiter, ik zat te tikken en was ineens uitgelogd en aangezienquote:Op woensdag 22 april 2009 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Je hoeft niet een nieuwe laptop te kopen alleen omdat een topic het niet doet???
Of wat is er eigenlijk precies mis dan???
Bedankt Gert . Ik ga het zo proberen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef Gert het volgende:
Tuinfluiter: misschien voer je het verkeerde password in. Capslock aan toevallig?
En vraag anders een nieuw password aan via passmailer|
Adres: http://forum.fok.nl/user/passmailer
Vul eerst een adres in je profiel in. Hier wordt het nieuwe password heengestuurd.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef LaTourette het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat is een modje?
Beetje jammer als je de pretentie hebt om juist open en eerlijker te zijn...quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:30 schreef mariell het volgende:
[..]
wist je wel dat je hiervoor alsnog problemen op je nek kunt halen ?
:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |