dat kan, maar na dat tijdstip is de bunker bewoond dus het kan niet andersquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef Dementor het volgende:
Wat een stom tijdstip, er zijn ook mensen die op dat moment gewoon nog moet werken.
Ja daar kwam ik tijdens het douchen opeens weer op, het is anders erg kort dag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan, maar na dat tijdstip is de bunker bewoond dus het kan niet anders
Yep. Trap af, voorbij de snackbar lopen en je staat voor de hekken van Paleis Soestdijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ligt naast station Eindhoven Beukenlaan. Zo te zien prima te bereiken dus.
Het ligt zelfs ONDER station beukenlaan. Als je bij het juiste perron de trap naar beneden kunt pakken dan ben je er eigenlijk al, moet je alleen ff om de begraafplaats heen lopen en dan ligt het daarquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ligt naast station Eindhoven Beukenlaan. Zo te zien prima te bereiken dus.
vrijdag volgens mij. geen idee hoe laat enzo. heb ik nog niks over gehoord verder. geen idee ook of ik nog wat mee moet nemen (zeep, handdoeken, beddengoed). Ik weet dat ik erin ga, maar verder weet ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:45 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer ga jij erin Danny? Kunnen we je nog ff een lik over je kale knar geven voordat je erin gaat?
Anders moeten ze iedereen na de rondleiding ook weer controleren..... Jantje ging met 2 mobieltjes naar binnen, heeft hij er ook nog 2 als hij naar buiten gaat??quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over alles met mobieltjes innemen etc? Dacht dat het een eerlijk programma ging worden?
plus dat je met de meeste mobieltjes ook foto's en filmpjes kunt maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders moeten ze iedereen na de rondleiding ook weer controleren..... Jantje ging met 2 mobieltjes naar binnen, heeft hij er ook nog 2 als hij naar buiten gaat??
Het zal niet de bedoeling zijn dat de deelnemers beschikking over een mobieltje hebben.
Die leek me obviousquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Danny het volgende:
[..]
plus dat je met de meeste mobieltjes ook foto's en filmpjes kunt maken.
Hee, die achtste bewoner..... weten we zeker dat ie geen Barack of George heetquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het nogal krampachtig. Het is maar een realitysoap, geen topontmoeting tussen osama en bush ofzo.
Ja idd, het zou vreselijk zijn als er foto's zijn van een ruimte waar dag en nacht de videobeelden van 30 camera's bekeken kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Danny het volgende:
[..]
plus dat je met de meeste mobieltjes ook foto's en filmpjes kunt maken.
neuh, da's jeroen oostveen uit mougins (frankrijk)quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, die achtste bewoner..... weten we zeker dat ie geen Barack of George heet![]()
Uit oogpunt van marketing wel ja, als je een leuke 'verrassende' kickoff wil hebben is 't niet leuk als alles al uitgelekt is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja idd, het zou vreselijk zijn als er foto's zijn van een ruimte waar dag en nacht de videobeelden van 30 camera's bekeken kunnen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |