Met mannen jaquote:Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef hollowman het volgende:
Peter is van de Trio's dus hij zal het niet erg vinden.
Heb zo m'n redenen...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef hollowman het volgende:
Waarom Bobby er niet bij dan?
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef hollowman het volgende:
Waarom Bobby er niet bij dan?
Ik lees m'n posts per 100quote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef hollowman het volgende:
Wanneer gaat dit topic naar de volgende pagina hoef ik er niet steeds langs te scrollen..
Bij mij is het op 1 of andere manier steeds verschillend..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik lees m'n posts per 100![]()
Kan het niet in zo'n spoiler *smeek* *smeek*
Dan moet je bij je opties bij aantal posts per pagina rand(1,100) weghalenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:21 schreef hollowman het volgende:
[..]
Bij mij is het op 1 of andere manier steeds verschillend..
quote:
Ik kan alle topics niet meer bijhouden gewoon...mn koffie is al koud door dit vermaak....quote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
dan wordt er alleen maar nòg meer over je acties gediscussieerd toch?![]()
![]()
Heb ik ook wel is last van.. wat heb je in je koffie...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ik kan alle topics niet meer bijhouden gewoon...mn koffie is al koud door dit vermaak....
Een lepeltjequote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef hollowman het volgende:
[..]
Heb ik ook wel is last van.. wat heb je in je koffie...
Ja een beetje Rum ben ik niet vies van, alleen hou ik 't in de ochtend toch graag bij melk en suiker...quote:
Biertje op z'n tijd lekkerrrrrrquote:Op woensdag 22 april 2009 13:22 schreef hollowman het volgende:
mm oke voorruit..ben je meer van de sterke drank of van de bier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |