Hij zegt anders wel dat hij alle meisjes gaat pakken in de bunkertquote:
Heb je enig idee hoe succesvol smartlappen zijn?quote:
denk eerder de mannenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij zegt anders wel dat hij alle meisjes gaat pakken in de bunkert
Wat een kontekruiper ben jij toch elke keer weer!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Wat een baasje is het toch he![]()
[ afbeelding ]
PETERTJUUUUH !!!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een kontekruiper ben jij toch elke keer weer!
De fans volgen elkaar in een rap tempo op...elke dag eentje erbij...het gaat de goed kant opquote:
Nog eentje voor mij? pffff ik hou het allemaal niet meer bij zo hoor....quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef Loedertje het volgende:
Beetje overdreven om voor deze gast tig topics te openen maar goed als dat soort dingen in TBO mogen dan open ik er ook ff een paar over een échte kansmaker.
Je wilt toch niet zeggen dat jij die gay peter bent in de OP he ?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nog eentje voor mij? pffff ik hou het allemaal niet meer bij zo hoor....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef Peter.N het volgende:
[..]
De fans volgen elkaar in een rap tempo op...elke dag eentje erbij...het gaat de goed kant op![]()
PAULTJUHHHH.....![]()
![]()
Btje rustig aan over mijn idool hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat jij die gay peter bent in de OP he ?!
Je wilt het niet geloven maar ik kwam vandaag een stel knapen tegen op centraal utrecht en die riepen "bunkerrreeen....." Maar het kon ook nog voor die zwerver zijn die in de prullebak stond te graaien achter mij...dus ja lastige vraag...quote:
Dat is nou Peter he, altijd lachen woarquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Je wilt het niet geloven maar ik kwam vandaag een stel knapen tegen op centraal utrecht en die riepen "bunkerrreeen....." Maar het kon ook nog voor die zwerver zijn die in de prullebak stond te graaien achter mij...dus ja lastige vraag...
Je moet de humor d'r een beetje inhouden hé Paulo.... ;-)quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is nou Peter he, altijd lachen woar
Ja Pedro ;-)quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Je moet de humor d'r een beetje inhouden hé Paulo.... ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |