Het wegzetten van de rechten was niet goed gegaan. Daarom moest ik wat aanpassingen doorvoeren en dat had wat gejojo tot gevolg.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Jullie eerste vraag dan maar![]()
Ik krijg telkens de melding dat ik niet genoeg rechten heb. Niet om topics te bekijken, niet om het forum in te kunnen, niet om een nieuw topic te openen. 5 seconden later doet ie het dan opeens
Niet dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef _nylz_ het volgende:
Het lijkt nu goed te werken.
Sommige servers lopen achter, vandaar dat je soms geen-rechtenmeldingen krijgt. Dat zal even moeten duren. Ik kan er ook niets meer aan doen momenteel.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand is gebanned hier. Ze weten 't achter dat er nog problemen zijn, komt goed.
Je krijgt nog een uur en anders ga je zelf die bunker maar in.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Sommige servers lopen achter, vandaar dat je soms geen-rechtenmeldingen krijgt. Dat zal even moeten duren. Ik kan er ook niets meer aan doen momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Eens kijken wie dat mooier kan knutselen...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Meddo het volgende:
Ik vind de titel van de topics hier nogal lastig te lezen met die nieuwe achtergrond:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
Het allereerste TBO-FBtopic.
Hier moet je gepost hebben.
Het is gewoon een stukje speculatie.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat we nog ff rustig aan 't opstarten waren met alle opstartproblemen van dien. Het andere topic was eerder, daarnaast gaan er (zover bekend) geen BN'ers richting 't bunker.
Da's al 237 keer geroepen en ontkend!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik twijfel of het een 1 april grap is
Ja weet ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's al 237 keer geroepen en ontkend!
Zou wel heel sneu zijn hè, om dan op 1 april aan te komen kakken met "huhuhuh het was toch wél een 1 april grap, huhuhuh".
Ik ook. En anders ben ik wel benieuwd naar het naakt achter een auto vastbinden van de 1 april-grapjassen en vervolgens over een grindweg jakkeren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar toch....
Op zich ben ik wel benieuwd hoor, zeker omdat het een geheel internet-productie is, ben benieuwd hoe het verloopt
Mwah, volgens mij is dat effect reeds bij ten minste 1 van 2 bekendquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. En anders ben ik wel benieuwd naar het naakt achter een auto vastbinden van de 1 april-grapjassen en vervolgens over een grindweg jakkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
Zeg...quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is dat effect reeds bij ten minste 1 van 2 bekend![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:45 schreef XtremeNL het volgende:
Eerste kandidate The bunker bekend.
Waarom word dit potentievolle topic niet gewoon naar ONZ verhuist? Lijkt me daar op z'n plek.Het is nog net iets te versSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:45 schreef XtremeNL het volgende:
Eerste kandidate The bunker bekend.
Waarom word dit potentievolle topic niet gewoon naar ONZ verhuist? Lijkt me daar op z'n plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom je wel eens in ONZ, of wat?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geachte heer Peter6k,
ik heb de 12.000pixel-plaatjes ff weggehaald, verder komen er de komende tig dagen toch nog geen stats dus gaan we niet te moeilijk doen.
Hoogachtend,
Puk.
Ehmquote:
YWquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoi leandra
[ afbeelding ]
bedankt voor de tipleandra
![]()
N.a.v [TBO] SC #7 - eentje per dag, is dat alles :{quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Manu82 het volgende:
[TBO] SC #7 - eentje per dag, is dat alles :{
Kan desbetreffende dorpsgek eens aangesproken worden?
Het is te bewijzen dat niet ik (en ook andere users) maar hij continu zit te provoceren.......
Een foto is een algemeen bezit als je die op een forum zet. Moet jij weten met je foto's van mij en Gaby, die je ook maar al te graag mag plaatsen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg alleen maar "foto". Dan weet Gert denk ik genoeg. Dank u.
En daarom zet ik dus bijna geen eigen foto's op internet..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een foto is een algemeen bezit als je die op een forum zet. Moet jij weten met je foto's van mij en Gaby, die je ook maar al te graag mag plaatsen.
En de laatste keer vond ik hem niet hatelijk, maar grappig om te gebruiken, als beveiliging van de Bunker.
Voor mijn foto's sta ik ook gewoon helemaal in (al dan niet in fakes) Ik heb hem er zelf opgezet en dan moet je achteraf niet zeiken als er iets mee wordt gedaan.
De Fakes #1
Dat jij het woord hypocriet durft te gebruikenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
- edit -
Opflikkeren met je hypocriete gejank.
Als je graag een ban wil, zeg dat dan meteen, ga ik 'm aanvragen.
quote:LS: een flinke handvol users, maar ook ik en mijn medemodje, zien jou als aanstichter van een hoop onderling gezeik. Het lijkt alsof je het erom doet, en misschien is dat ook wel zo. Voortdurend probeer je mensen te pakken op iets persoonlijks. Of het nou versabommie, beequeen, dementor, liesje79, marrije of manu is. Het is echt 'mooi' geweest nu hoor.
Zolang een MOD mijn posts als gezeur noemt en postst van anderen niet, dan geef ik gewoon netjes mijn mening.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoi, wat snap je niet aan 't feit dat 't klaar is? Eens of oneens, kappen met je gezeur en weer gezellig meeposten.
Kan je mij een definitie van "gewoon" geven?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:59 schreef Olep het volgende:
Ik ben geen mod.
LS, wil je nu weer gewoon gaan posten?
Zijn we allemaal blij.
Je hoeft niet te reageren.
Nee dat kan ie niet, deze kwestie is klaar nu. Alle posts hierover gaan vanaf nu meteen de prullenbak in. Van wie dan ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je mij een definitie van "gewoon" geven?
ja, sorry. maar maar, ik had er toch keurig balkjes overheen geplaatst?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Luister glibber, ik heb een foto geplaatst waarop ik bijna niet te zien was. Dat jij de behoefte voelt om mij uit te vergroten zegt meer over jou dan over mij. BTW, die foto van Gaby is gemeengoed op het I-net en heb je er zelf opgezet. Dus lul niet.
Day!quote:
Leandraquote:Op woensdag 8 april 2009 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Day!
Is dit een voorteken?? Ga je een maandje op blauw of is een FB gewoon te lekker om te missen?
Nah vooruit, excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Geachte Heer Puk,
Ondanks dat ik het niet eens bent met uw reactie, en ik zo`n plaatje ook niet zo snel overdag, maar wel wat sneller `s avonds zal plaatsen, heb ik geen andere keuze dan uw beslissing te respecteren.
Ik wil u bedanken dat u er met een onafhankelijk 'oog' nogmaals naar heeft willen kijken.
Ook wil ik bij deze mijn excuses aanbieden aan iedereen die is geschrokken van het betreffende plaatje.
Het was absoluut niet mijn bedoeling de veiligheid en geborgenheid van de TBO-SC in gevaar te brengen.
Hoogachtend,
Peter6000
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Geachte Heer Puk,
Ondanks dat ik het niet eens bent met uw reactie, en ik zo`n plaatje ook niet zo snel overdag, maar wel wat sneller `s avonds zal plaatsen, heb ik geen andere keuze dan uw beslissing te respecteren.
Ik wil u bedanken dat u er met een onafhankelijk 'oog' nogmaals naar heeft willen kijken.
Ook wil ik bij deze mijn excuses aanbieden aan iedereen die is geschrokken van het betreffende plaatje.
Het was absoluut niet mijn bedoeling de veiligheid en geborgenheid van de TBO-SC in gevaar te brengen.
Hoogachtend,
Peter6000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |