Dat jij het woord hypocriet durft te gebruikenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
- edit -
Opflikkeren met je hypocriete gejank.
Als je graag een ban wil, zeg dat dan meteen, ga ik 'm aanvragen.
quote:LS: een flinke handvol users, maar ook ik en mijn medemodje, zien jou als aanstichter van een hoop onderling gezeik. Het lijkt alsof je het erom doet, en misschien is dat ook wel zo. Voortdurend probeer je mensen te pakken op iets persoonlijks. Of het nou versabommie, beequeen, dementor, liesje79, marrije of manu is. Het is echt 'mooi' geweest nu hoor.
Zolang een MOD mijn posts als gezeur noemt en postst van anderen niet, dan geef ik gewoon netjes mijn mening.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoi, wat snap je niet aan 't feit dat 't klaar is? Eens of oneens, kappen met je gezeur en weer gezellig meeposten.
Kan je mij een definitie van "gewoon" geven?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:59 schreef Olep het volgende:
Ik ben geen mod.
LS, wil je nu weer gewoon gaan posten?
Zijn we allemaal blij.
Je hoeft niet te reageren.
Nee dat kan ie niet, deze kwestie is klaar nu. Alle posts hierover gaan vanaf nu meteen de prullenbak in. Van wie dan ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je mij een definitie van "gewoon" geven?
ja, sorry. maar maar, ik had er toch keurig balkjes overheen geplaatst?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Luister glibber, ik heb een foto geplaatst waarop ik bijna niet te zien was. Dat jij de behoefte voelt om mij uit te vergroten zegt meer over jou dan over mij. BTW, die foto van Gaby is gemeengoed op het I-net en heb je er zelf opgezet. Dus lul niet.
Day!quote:
Leandraquote:Op woensdag 8 april 2009 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Day!
Is dit een voorteken?? Ga je een maandje op blauw of is een FB gewoon te lekker om te missen?
Nah vooruit, excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Geachte Heer Puk,
Ondanks dat ik het niet eens bent met uw reactie, en ik zo`n plaatje ook niet zo snel overdag, maar wel wat sneller `s avonds zal plaatsen, heb ik geen andere keuze dan uw beslissing te respecteren.
Ik wil u bedanken dat u er met een onafhankelijk 'oog' nogmaals naar heeft willen kijken.
Ook wil ik bij deze mijn excuses aanbieden aan iedereen die is geschrokken van het betreffende plaatje.
Het was absoluut niet mijn bedoeling de veiligheid en geborgenheid van de TBO-SC in gevaar te brengen.
Hoogachtend,
Peter6000
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Geachte Heer Puk,
Ondanks dat ik het niet eens bent met uw reactie, en ik zo`n plaatje ook niet zo snel overdag, maar wel wat sneller `s avonds zal plaatsen, heb ik geen andere keuze dan uw beslissing te respecteren.
Ik wil u bedanken dat u er met een onafhankelijk 'oog' nogmaals naar heeft willen kijken.
Ook wil ik bij deze mijn excuses aanbieden aan iedereen die is geschrokken van het betreffende plaatje.
Het was absoluut niet mijn bedoeling de veiligheid en geborgenheid van de TBO-SC in gevaar te brengen.
Hoogachtend,
Peter6000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |