sommige mensen slapen lekker uitquote:
was het topic gewoon kwijt menquote:
en doe je ook ff een nieuwe?quote:Op maandag 23 maart 2009 06:18 schreef raptorix het volgende:
Overtoom?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef chufi het volgende:
2e kostverlorenkade - Wenslauerstraat
Si siquote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef m3nster het volgende:
Ohhh daar! Sint Luichiensteeg / Nw zijds voorburg. Ik herkende het aan die witte woningen achter in de steeg in de kalverstraat. Fortis![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij ergens bij de hoeren in singelgebied
En dan vanaf het leidse richting het noordoostenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef svh125 het volgende:
lijnbaansgracht?
Helemaal goedquote:
quote:
Ik vond hem eigenlijk in 30 seconden, wetende dat het de Watergraafsmeer isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:13 schreef svh125 het volgende:
[..]
Dat vind ik supergoed, want het was een beetje nietszeggend plaatje vond ik zelf.
Van mij was het puur jeugdsentiment![]()
Ik ken Noord niet maar ga er nu kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:57 schreef raptorix het volgende:
Is dat niet in Noord? Daar hebben ze ook van die gele woningen.
Ik moet er overheen kijken ......Kan het niet vinden.....Is het niet ergens in Sloten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Noord niet maar ga er nu kijken
Wehehheeh rekenen we gewoon dat antwoord goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef m3nster het volgende:
[knip]
Dacht het te weten, maar toen bleek dat ik overhaast op de foto van [raptorix] reageerde..![]()
Is dit geel? En ergens in sloten?quote:
Je hebt het gewoon goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef raptorix het volgende:
mmmm leek hier wel beetje op Ponserstraat: [ afbeelding ]
Goed dat je het gevonden hebt. Ik kan het zelfs nu met gericht zoeken niet vinden. Misschien een huis dat inmiddels verkocht is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon goed![]()
[ afbeelding ]
Ehh maar bovenstaande foto is bij Circusplein, ik zag daar nergens die eengezinswoningen met garage dakterras en tuin staan..quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon goed![]()
[ afbeelding ]
Hebben we het over dezelfde foto ? Gele huisjes toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Manono het volgende:
ok
in de buurt van het bekendste park van amsterdam
Wat heb ik gemist?quote:
En zoja... bestaat de link om dit huis te vinden nog steeds?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef raptorix het volgende:
Is het zeker dat dit een foto uit Amsterdam is? Er zijn wel eens pannekoeken geweest die een foto uit Den Haag hebben gepost
Of staat ie op google-map en/of streetview? Ik heb het hele Vondel park en omgeving afgekamd maar niets gevonden dat er ook maar op leekquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:37 schreef svh125 het volgende:
[..]
En zoja... bestaat de link om dit huis te vinden nog steeds?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Manono het volgende:
http://www.directwonen.nl(...)aspx?houseId=4366572
klopt op google streetview is deze woning aan de frederikksstraat heel anders
nieuwe dan maar?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking 3 uur lopen zoeken gisteravond.
7 ton valt me eigenlijk best mee. Maar er zal wel een hoge erfpacht bij zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Manono het volgende:
http://www.directwonen.nl(...)aspx?houseId=4366572
klopt op google streetview is deze woning aan de frederikksstraat heel anders
nieuwe dan maar?
nou het punt is dus dat we niet weten of dit huis daar wel echt staat (op de luchtfoto's die erbij zitten zag ik het zo niet)quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef svh125 het volgende:
[..]
7 ton valt me eigenlijk best mee. Maar er zal wel een hoge erfpacht bij zitten.
Vind het overigens een leuk huis op een perfecte plaats. Had wel aan de Zocherstraa gedacht, maar niet aan die drie straatjes er vlakbij
Hij staat er echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Manono het volgende:
[..]
nou het punt is dus dat we niet weten of dit huis daar wel echt staat (op de luchtfoto's die erbij zitten zag ik het ook niet)
omdat ik vanwege google streetvieuw ook ging twijfelen heb ik maar een nieuwe geplaatst
Ik zag dat vrijwel die hele Frederiksstraat te koop staat of stond. De lage nummers zijn huizen van meer dan een eeuw oud. De hoger nummers dateren van 2005 en 2006. Dus het zal er echt wel staan. Ik woon ver van Amsterdam, dus kan niet gaan kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Manono het volgende:
[..]
nou het punt is dus dat we niet weten of dit huis daar wel echt staat (op de luchtfoto's die erbij zitten zag ik het zo niet)
omdat ik vanwege google streetvieuw ook ging twijfelen heb ik maar een nieuwe geplaatst
btw, moet er wel bijzeggen dat er ook een foto van een ander huis bij mijn adres staat op google streetviewquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Manono het volgende:
het zou kunnen dat het inderdaad in de groenstook ad rand van het park staat (dacht ik eerst) maar om misverstanden te voorkomen, google streetview, etc enz.. dank je iig
Juistquote:
Volgens mij is het gewoon een reclame plaatje van de makelaar,,quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef m3nster het volgende:
Psst, dat huis bestaat wel, maar dat huis staat zeker niet in amsterdam, en al helemaal niet bij t vondelpark.
En als het er wel staat, dan haal ik wel een bulldozer
Dat denk ik ook. Of het is een vergissing. Heb het net nog even opgezocht en de beschrijviing van het "appartement" klopt niet met de foto, maar n.m.m.wel met de authentieke geremoveerde woningen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een reclame plaatje van de makelaar,,
BTW: Raptorix is aan de beurt
Ja daarom is mijn advies altijd , wees zeker van je plaatje voordat je hem plaatst... Check google maps streetv iew of gebruik een eigen foto, waarvan je zeker bent waar je die genomen hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:21 schreef svh125 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of het is een vergissing. Heb het net nog even opgezocht en de beschrijviing van het "appartement" klopt niet met de foto, maar n.m.m.wel met de authentieke geremoveerde woningen.
Houtmankadequote:Op donderdag 26 maart 2009 05:09 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor het wat late (of is het nu vroeg) plaatsen.
Yepquote:
Das de kerk in Ruigoordquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:41 schreef raptorix het volgende:
Ik post alvast een nieuwe voordat chuffi hem raad
[ afbeelding ]
Dat huis staat in Almere-Buiten. In de Chamoisstraatquote:Op donderdag 26 maart 2009 05:11 schreef raptorix het volgende:
ik stel voor dat 3 bonuspunten te verdienen zijn voor het vinden van dit spookhuis
Uiteraard goed:quote:
kerk in ruigoord, oh te laatquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:41 schreef raptorix het volgende:
Ik post alvast een nieuwe voordat chuffi hem raad
[ afbeelding ]
Verhipquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat huis staat in Almere-Buiten. In de Chamoisstraat
hoe heb je dat in godsnaam gevonden... met de makelaar gebeld??quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat huis staat in Almere-Buiten. In de Chamoisstraat
Een collega van mij woont in zo'n huisquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:25 schreef Manono het volgende:
[..]
hoe heb je dat in godsnaam gevonden... met de makelaar gebeld??
Deze link werkt niet (meer?) goed. Geen foto's maar kruisjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef m3nster het volgende:
[..]
Verhip
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Almere-Buiten.+Chamoisstraat+&btnG=Google+zoeken&meta=
Kruisjes? Het is een link van een zoekopdracht.. Dus waar jij kruisjes ziet snap ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef svh125 het volgende:
[..]
Deze link werkt niet (meer?) goed. Geen foto's maar kruisjes.
Op deze link staat de foto in kwestie.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL310&newwindow=1&q=towerhouse+met+garage+foto&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
Nee, formuleerde het ook verkeerd. Op de link die jij stuurde staat een link naar zo'n huis (en daar vond ik dus de kruisjes). Een andere link naar een zelfde huis gaf ook geen foto, want het huis was verkocht. Verder vond ik niets geschikts. Vandaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kruisjes? Het is een link van een zoekopdracht.. Dus waar jij kruisjes ziet snap ik niet
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je ook vertellen waar je woont of moet ik het blind goed rekenen?
Aha jij weet dus waar Manono woontquote:
hihi nee woon in het centrum maar toch best aardige huizen, in dat 'ongure' slotervaartquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef m3nster het volgende:
hehe, ik heb geen flauw idee of ze daar woont
De nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:
eeh ja, maar met dubbel ooquote:
zit jij onder rijles te fokken??quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef m3nster het volgende:
ik zit nu in de auto, weet even niet wat het juiste antwoord is, maar dat geef ik thuis wel.
Zucht wat is rijles vervelend!
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:42 schreef m3nster het volgende:
[..]
hehe, wel als ik achterin zit
BRRRR Straks examen..!!
Dat deed ik ook altijd.. Dan leek het tenminste nog alsof ik iets aan het doen wasquote:
42 chufiquote:
Tis dat ik zo op pad ga anders had ik wel juist geantwoord. Het is op nr 39quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef m3nster het volgende:
Chufi weet hem uiteraard al
Hij is ook erg gemakkelijk!
Het is niet Rozengr8..
* m3nster heeft nu rijles en aansluitend examen, dus ben pas vanmiddag terug Wish me luck!
Topquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef svh125 het volgende:
Steve Bikoplein?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef m3nster het volgende:
YAAAYY!!!
Geslaaaaaaagd!!
Ik zag alleen een voetganger die rechtdoor ging op dezelfde weg over een zebrapad met groen licht niet..maar desalniettemin! YAAAAAY !!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef m3nster het volgende:
YAAAYY!!!
Geslaaaaaaagd!!
Ik zag alleen een voetganger die rechtdoor ging op dezelfde weg over een zebrapad met groen licht niet..maar desalniettemin! YAAAAAY !!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef m3nster het volgende:
YAAAYY!!!
Geslaaaaaaagd!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef m3nster het volgende:
YAAAYY!!!
Geslaaaaaaagd!!
Gefeli maar niet te veel naar mooie straatjes kijken in het begin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef m3nster het volgende:
YAAAYY!!!
Geslaaaaaaagd!!
Het is een schande...buiten Amsterdam zak je hier geheid op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef m3nster het volgende:
YAAAYY!!!
Geslaaaaaaagd!!
oost want noord is geen amsterdamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:57 schreef svh125 het volgende:
Geen Zuid, geen West, en ook geen Centrum, wat blijft er dan nog over????
Hebbes!quote:
Minder Oost dan Indische Buurt. Ik geloof dat er vroeger een brouwerij stond op deze plek.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef m3nster het volgende:
Het komt me totaal niet bekend voor.. Indische buurt zou ik zeggen, maar ik herken het niet
Dat is 'mquote:
Volgens mij rij ik daar zo'n beetje elke dag langs... Ik wacht wel tot iemand anders het ook herkentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:12 schreef Thorical het volgende:
En eindelijk weer een nieuwe straat.
[ afbeelding ]
Dat zou toch best in Osdorp kunnen zijn..quote:
Nee hoor daar kom ik niet voor mn werk. Wel in Slotervaart, Over-Amstel of in Oostquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dat zou toch best in Osdorp kunnen zijn..
Laat ik verklappen dat het geen Slotervaart is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor daar kom ik niet voor mn werk. Wel in Slotervaart, Over-Amstel of in Oost
En Centrum natuurlijk, waar het kantoor staat
Is helemaal goedquote:
wil je dan ook MIJ de punten geven? ipv raptorix?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is helemaal goed
42 chufi
17 m3nster
17 Manono
17 svh125
14 raptorix
7 FormerlyKnownAs
7 Thorical
3 Maizena
3 bbfakir
3 Ra-z
2 Hyperdude
2 Scrutinizer
2 trifko
2 thettes
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 Wuppie
1 vronie
1 VeX-
Gecorrigeerdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:56 schreef Wupppie het volgende:
[..]
wil je dan ook MIJ de punten geven? ipv raptorix?
Kijk boven ....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:02 schreef svh125 het volgende:
Is het de Kruislaan? Want dat zijn baggerbeelden.
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef bbfakir het volgende:
In de namiddag toen ik de hond uitliet. Naar het oosten dus.
Heb heel kort aan de andere kant van de remise in een kraakpand gezeten...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:42 schreef chufi het volgende:
Je hebt je tijd al vooruit gezet, maar het is de Waverstraat
Lig ook nog mobiel te bedquote:Op zondag 29 maart 2009 07:55 schreef bbfakir het volgende:
Vanuit mijn bed op mijn mobiel zie ikdat jij het weer goed hebt chufi. Waar heb jij nu niet gewoont of gewerkt of kom je langs. Wil de meester van dit topic het lijstje en de nieuwe plaatsen? Ik ga nog even slapen.
Plantage Parklaan is goedquote:Op zondag 29 maart 2009 10:55 schreef svh125 het volgende:
Plantage Parklaan? Ik ben dus niet de enige die in die richting denkt.![]()
Handhaaf Plantage Parklaan, zie nu pas dat Physic R Kerklaan heeft![]()
Die bedoelde ik dus, ik had de verkeerde opgeschrevenquote:Op zondag 29 maart 2009 10:55 schreef svh125 het volgende:
Plantage Parklaan? Ik ben dus niet de enige die in die richting denkt.![]()
Handhaaf Plantage Parklaan, zie nu pas dat Physic R Kerklaan heeft![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus, ik had de verkeerde opgeschreven
Nee, ook niet in west.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:03 schreef Manono het volgende:
westerpark, in de buurt van de houtmankade ofzo, houtmanstraat?
Dat "dus" vond ik leuk. Was je het dus toch tegengekomen?quote:
Nee maar ik heb toch nog even rond gezocht en kwam het tegenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:28 schreef svh125 het volgende:
[..]
Dat "dus" vond ik leuk. Was je het dus toch tegengekomen?
Het is goed![]()
Ja dat is hem iddquote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef svh125 het volgende:
Is dit niet Descartes op het Joh. Vermeerplein?
Dat was dus meteen goed.quote:
Inderdaad!quote:
En goed!quote:
vergat ik nog voor als je het helemaal compleet wilt hebbenquote:
Helemaal compleetquote:Op maandag 30 maart 2009 15:30 schreef svh125 het volgende:
[..]
vergat ik nog voor als je het helemaal compleet wilt hebbenop de de brug over de Boerenwetering
Bogortuin is goedquote:
Ziet er wel heel bekend uit, maar ik moet toch even zoeken waar ik ook al weer overal langs komquote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef m3nster het volgende:
En de nieuwe foto!
[ afbeelding ]
Chufi rijd hier vast vaak langs.. I guess! :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |