sommige mensen slapen lekker uitquote:
was het topic gewoon kwijt menquote:
en doe je ook ff een nieuwe?quote:Op maandag 23 maart 2009 06:18 schreef raptorix het volgende:
Overtoom?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef chufi het volgende:
2e kostverlorenkade - Wenslauerstraat
Si siquote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef m3nster het volgende:
Ohhh daar! Sint Luichiensteeg / Nw zijds voorburg. Ik herkende het aan die witte woningen achter in de steeg in de kalverstraat. Fortis![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij ergens bij de hoeren in singelgebied
En dan vanaf het leidse richting het noordoostenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef svh125 het volgende:
lijnbaansgracht?
Helemaal goedquote:
quote:
Ik vond hem eigenlijk in 30 seconden, wetende dat het de Watergraafsmeer isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:13 schreef svh125 het volgende:
[..]
Dat vind ik supergoed, want het was een beetje nietszeggend plaatje vond ik zelf.
Van mij was het puur jeugdsentiment![]()
Ik ken Noord niet maar ga er nu kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:57 schreef raptorix het volgende:
Is dat niet in Noord? Daar hebben ze ook van die gele woningen.
Ik moet er overheen kijken ......Kan het niet vinden.....Is het niet ergens in Sloten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Noord niet maar ga er nu kijken
Wehehheeh rekenen we gewoon dat antwoord goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef m3nster het volgende:
[knip]
Dacht het te weten, maar toen bleek dat ik overhaast op de foto van [raptorix] reageerde..![]()
Is dit geel? En ergens in sloten?quote:
Je hebt het gewoon goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef raptorix het volgende:
mmmm leek hier wel beetje op Ponserstraat: [ afbeelding ]
Goed dat je het gevonden hebt. Ik kan het zelfs nu met gericht zoeken niet vinden. Misschien een huis dat inmiddels verkocht is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon goed![]()
[ afbeelding ]
Ehh maar bovenstaande foto is bij Circusplein, ik zag daar nergens die eengezinswoningen met garage dakterras en tuin staan..quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon goed![]()
[ afbeelding ]
Hebben we het over dezelfde foto ? Gele huisjes toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Manono het volgende:
ok
in de buurt van het bekendste park van amsterdam
Wat heb ik gemist?quote:
En zoja... bestaat de link om dit huis te vinden nog steeds?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef raptorix het volgende:
Is het zeker dat dit een foto uit Amsterdam is? Er zijn wel eens pannekoeken geweest die een foto uit Den Haag hebben gepost
Of staat ie op google-map en/of streetview? Ik heb het hele Vondel park en omgeving afgekamd maar niets gevonden dat er ook maar op leekquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:37 schreef svh125 het volgende:
[..]
En zoja... bestaat de link om dit huis te vinden nog steeds?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Manono het volgende:
http://www.directwonen.nl(...)aspx?houseId=4366572
klopt op google streetview is deze woning aan de frederikksstraat heel anders
nieuwe dan maar?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking 3 uur lopen zoeken gisteravond.
7 ton valt me eigenlijk best mee. Maar er zal wel een hoge erfpacht bij zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Manono het volgende:
http://www.directwonen.nl(...)aspx?houseId=4366572
klopt op google streetview is deze woning aan de frederikksstraat heel anders
nieuwe dan maar?
nou het punt is dus dat we niet weten of dit huis daar wel echt staat (op de luchtfoto's die erbij zitten zag ik het zo niet)quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef svh125 het volgende:
[..]
7 ton valt me eigenlijk best mee. Maar er zal wel een hoge erfpacht bij zitten.
Vind het overigens een leuk huis op een perfecte plaats. Had wel aan de Zocherstraa gedacht, maar niet aan die drie straatjes er vlakbij
Hij staat er echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Manono het volgende:
[..]
nou het punt is dus dat we niet weten of dit huis daar wel echt staat (op de luchtfoto's die erbij zitten zag ik het ook niet)
omdat ik vanwege google streetvieuw ook ging twijfelen heb ik maar een nieuwe geplaatst
Ik zag dat vrijwel die hele Frederiksstraat te koop staat of stond. De lage nummers zijn huizen van meer dan een eeuw oud. De hoger nummers dateren van 2005 en 2006. Dus het zal er echt wel staan. Ik woon ver van Amsterdam, dus kan niet gaan kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Manono het volgende:
[..]
nou het punt is dus dat we niet weten of dit huis daar wel echt staat (op de luchtfoto's die erbij zitten zag ik het zo niet)
omdat ik vanwege google streetvieuw ook ging twijfelen heb ik maar een nieuwe geplaatst
btw, moet er wel bijzeggen dat er ook een foto van een ander huis bij mijn adres staat op google streetviewquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Manono het volgende:
het zou kunnen dat het inderdaad in de groenstook ad rand van het park staat (dacht ik eerst) maar om misverstanden te voorkomen, google streetview, etc enz.. dank je iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |