Kruisjes? Het is een link van een zoekopdracht.. Dus waar jij kruisjes ziet snap ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef svh125 het volgende:
[..]
Deze link werkt niet (meer?) goed. Geen foto's maar kruisjes.
Op deze link staat de foto in kwestie.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL310&newwindow=1&q=towerhouse+met+garage+foto&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
Nee, formuleerde het ook verkeerd. Op de link die jij stuurde staat een link naar zo'n huis (en daar vond ik dus de kruisjes). Een andere link naar een zelfde huis gaf ook geen foto, want het huis was verkocht. Verder vond ik niets geschikts. Vandaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kruisjes? Het is een link van een zoekopdracht.. Dus waar jij kruisjes ziet snap ik niet
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je ook vertellen waar je woont of moet ik het blind goed rekenen?
Aha jij weet dus waar Manono woontquote:
hihi nee woon in het centrum maar toch best aardige huizen, in dat 'ongure' slotervaartquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef m3nster het volgende:
hehe, ik heb geen flauw idee of ze daar woont
De nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:
eeh ja, maar met dubbel ooquote:
zit jij onder rijles te fokken??quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef m3nster het volgende:
ik zit nu in de auto, weet even niet wat het juiste antwoord is, maar dat geef ik thuis wel.
Zucht wat is rijles vervelend!
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:42 schreef m3nster het volgende:
[..]
hehe, wel als ik achterin zit
BRRRR Straks examen..!!
Dat deed ik ook altijd.. Dan leek het tenminste nog alsof ik iets aan het doen wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |