Zeker zeker, is gewoon bruut koningquote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, mooi dat er nog steeds .gif op je UI staat
wasn't mequote:
Een van die twee blauwe jankerds denk ik.quote:
Stuur mij dan gewoon een pm ipv het topic te vervuilenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me vrij simpel dit. School&stage SC of School en stageSC... whatsoever. Don't start it all over and over again. Het overgrote deel was het er toentertijd mee eens. Waarom moet het nu weer overnieuw beginnen? Dit lijkt me niet nodig en er is ook helemaal geen discussie over nodig aangezien die al is gevoerd.
Je hebt je soms gewoon aan een paar dingetjes te houden waar velen het mee eens zijn. Schoppen tegen de autoriteit wat bepaalden graag willen doen doe je maar met een bushokje of zo, maar dit heeft weinig zin zo.
Mocht je hier op willen reageren doe je het maar in de feedback. Mogelijke reacties die alleen hier over gaan ga ik anders gewoon verwijderen. Deze discussie voeren we hier niet.
Nah, ik wil geen strafbladquote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
Je hebt je soms gewoon aan een paar dingetjes te houden waar velen het mee eens zijn. Schoppen tegen de autoriteit wat bepaalden graag willen doen doe je maar met een bushokje of zo, maar dit heeft weinig zin zo.
Oh. Die krijg je tegenwoordig zelfs al bij het plukken van een blaadje in het plantsoen. Bij wijze van spreken.quote:
Ik heb ook geen zin in de discussie opnieuw, maar doe nou niet of alles zo perfect en vrijwillig gelopen isquote:
Hoe is het met je RSI trouwens? Geen probleem voor je nieuwe werk eigenlijk?quote:
Ach, weinig last meer van.. althans door het minimaliseren van het beeldschermwerk... is het wel verbeterd.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in de discussie opnieuw, maar doe nou niet of alles zo perfect en vrijwillig gelopen isDat is gewoon niet waar
![]()
[..]
Hoe is het met je RSI trouwens? Geen probleem voor je nieuwe werk eigenlijk?
Slaap ze, collegaquote:
Klopt..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Die krijg je tegenwoordig zelfs al bij het plukken van een blaadje in het plantsoen. Bij wijze van spreken.
Jij hebt ook alles door...quote:
Hoe was je weekend..?quote:
1 keer mag je het vragen, dan niet meer hčquote:Op maandag 23 maart 2009 08:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe was je weekend..?
Btw, mensen. Kom maar op met de weekendverhalen!
* Bootje84 pakt popcorn.
Moet je wel antwoord gevenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:08 schreef Piles het volgende:
[..]
1 keer mag je het vragen, dan niet meer hč
LOL! kung fu rolling pandaquote:Op maandag 23 maart 2009 08:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag gewerktZondag niet veel gedaan, zoals altijd
[ afbeelding ]
![]()
ik zie een themaquote:Op maandag 23 maart 2009 08:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe was je weekend..?
Btw, mensen. Kom maar op met de weekendverhalen!
* Bootje84 pakt popcorn.
Nou, poe poe...quote:Op maandag 23 maart 2009 08:32 schreef Piles het volgende:
Nou Bootje, dat is weer smullen hč, die verhalen![]()
Goeiemorgen!quote:
Altijd tochquote:Op maandag 23 maart 2009 08:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Nou.. Zijn jullie ook zo blij dat het maandag is?
*aai*quote:Op maandag 23 maart 2009 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd toch![]()
Alleen beetje jammer dat ik zo kut geslapen heb
tja.. Dat had ik ook.. Zaterdag laat erin en zondag vroeg eruit. Gister ging ik wel op tijd naar bed maar sliep ik weer laatquote:Op maandag 23 maart 2009 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd toch![]()
Alleen beetje jammer dat ik zo kut geslapen heb
Weet ik eigenlijk niet preciesquote:
quote:Ik had vanochtend gelukkig geen voortgangsgesprek over mijn scriptieIk moet deze week echt zo erg doorwerken dat ik er bij voorbaat al moe van ben
Om 10 uur eerst mijn begeleidster bellen om te vragen wat ze nu eigenlijk van me wil
Hmm heb je liggen piekeren? Dat houdt je ook wakker.. Hopen dat je vanavond beter slaapt dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet preciesIn slaap komen komt meestal omdat ik lig te denken/dromen, maar als ik dan eenmaal slaap, slaap ik tot de ochtend. Maar vannacht dus niet
[..]
[ afbeelding ]
Heb morgen en woensdag 4 afspraken staan, dus moet vandaag ook weer eens verder
Indeedquote:Op maandag 23 maart 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
hm... werken aan je scriptie
*gaap*
Piekeren niet echt (doe ik wel vaak), maar gister was het meer dromenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Daph_ het volgende:
Hmm heb je liggen piekeren? Dat houdt je ook wakker.. Hopen dat je vanavond beter slaapt dan!
Goeie vraagquote:Oh we moeten dus allebei aan de slag.. Wat doen we hier dan eigenlijk?![]()
Maar je kan wel wat doen nu toch?quote:Ik durf pas om 10 uur te bellen, omdat ik niet weet hoe laat ze begint met werken
Over watquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Piekeren niet echt (doe ik wel vaak), maar gister was het meer dromen![]()
![]()
[..]
Goeie vraag![]()
[..]
Maar je kan wel wat doen nu toch?
Whoiquote:
Zo'n beetje over alles wat ik afgelopen dag(en) heb meegemaaktquote:
Das wel minder zegquote:Ik kan nu niet veel doen, aangezien ik niet weet wat ik nu moet uitwerkenStraks zit ik antwoord te geven op een vraag die ze niet goedkeurt, dus dan doe ik weer alles voor niks
Waar, hierquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is weer best gezellig zo de afgelopen dagen
Het is niet zozeer gezellig omdat ik er ben. Ik ben er gewoon meer omdat eht gezellig isquote:Op maandag 23 maart 2009 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Het viel me niet zo op eigenlijkMaar je hebt wel gelijk denk ik, want jij bent er meer
![]()
quote:
Blijft een kip/ei-verhaal zo hčquote:Op maandag 23 maart 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer gezellig omdat ik er ben. Ik ben er gewoon meer omdat eht gezellig is
hier op 't werk is 't best gezelligquote:Op maandag 23 maart 2009 09:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
waarom verbaasd iedereen zich daarover
Hier normaal ookquote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier op 't werk is 't best gezellig
It wasn't mequote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoop niet dat het Houniet is. Die vind ik wel tof namelijk
nou ja, of je nou alleen zit of met een sociaal gestoorde collega...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier normaal ook![]()
Alleen vandaag even nietZit met collega op een kamer, en hij is niet echt sociaal. En hij werkt maar tot 14.00 uur, dus dan zit ik nog 3 uur alleen
Dan nog liever dat 2e denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, of je nou alleen zit of met een sociaal gestoorde collega...
Negeren, altijd goedquote:hier zit er ook zo een, maar gelukkig niet op de kamer.
medestudente, maar werkelijk te saai voor woorden. Alleen wil ze altijd wel meepraten, maar ze is té irritant..
ach...ik negeer d'r altijd maar
Jij bent hetquote:
Die hebben wij dus ookquote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, of je nou alleen zit of met een sociaal gestoorde collega...
hier zit er ook zo een, maar gelukkig niet op de kamer.
medestudente, maar werkelijk te saai voor woorden. Alleen wil ze altijd wel meepraten, maar ze is té irritant..
ach...ik negeer d'r altijd maar
Dat zoooo irritantquote:Op maandag 23 maart 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Soms zelfs met een zin die even weinig met het onderwerp te maken heeft, dus dat is dan zo slecht
Hehe iddquote:Op maandag 23 maart 2009 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij verandert TT's op een andere manier
quote:
Goede Vrijdag/Pasen?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Juist ja.Waneer gaan we weer eens wat doen trouwens, met het clubje?
Ik vind het prima. Trommel jij de troepen op?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Goede Vrijdag/Pasen?(dat is 10 en 13 april)
Ik zal eens spammen in het Foboquote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Trommel jij de troepen op?
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Juist ja.Waneer gaan we weer eens wat doen trouwens, met het clubje?
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:26 schreef Piles het volgende:
Goede Vrijdag/Pasen?(dat is 10 en 13 april)
Ik ben ook blij dat ze nu maar 3 dagen in de week hier werkt. Maar liever had ik gehad dat ze helemaal niet meer gelee hier gewerkt had.quote:
het erge is: ze is de vriendin van een vriend van mijn vriend (die ik óók werkelijk niet uit kan staanquote:Op maandag 23 maart 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die hebben wij dus ook
Zelfs als ze soms halverwege een gesprek aan komt lopen, dan herhaalt ze de laatste zin en zegt er "ja" achter![]()
Soms zelfs met een zin die even weinig met het onderwerp te maken heeft, dus dat is dan zo slecht
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Scheelt weer 1 fobo opzoeken
[..]
[..]
![]()
quote:
quote:
Ah, moet ook gebeurenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:34 schreef Bravebart het volgende:
Nee, met Pasen zit ik denk ik bij mn opa danwel ouders
Dat is echt kut!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het erge is: ze is de vriendin van een vriend van mijn vriend (die ik óók werkelijk niet uit kan staan) dus ze komt soms bij verjaardag/feestjes nog wel 's bij ons over de vloer
3quote:Op maandag 23 maart 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is echt kut!
Dan heb ik nu officieel medelijden met jeJij hebt alleen het geluk dat ze niet bij je op de kamer zit. Bij mij zit ze tegenover, maar met 3 beeldschermen heb ik haar 'geblokt'
1x 17 inch hier. Dat is kut als je thuis 22" breedbeeld hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
3
wij hebben er maar één, terwijl alle vaste medewerkers er minimaal 2 hebben
Goedemorgenquote:
quote:
Zonde is dat ja.. Ik heb mijn scherm behorende bij mijn PC. En een macbook opengeklapt daarvoor en daarnaast nog een 26" (quote:Op maandag 23 maart 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3
wij hebben er maar één, terwijl alle vaste medewerkers er minimaal 2 hebben
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb maar 1 scherm. En die is maar 15.4 inch
Wel met een resolutie van 1650*1080 en geen mac
Ik heb gewoon een hp business notebookquote:Op maandag 23 maart 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is alleen goed als je vuilnisman bent en zo'n scherm achterop de vuilniswagen hangt en dvd's afspeeld![]()
Oh ja, die heb ik er nog bij staanquote:Op maandag 23 maart 2009 09:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb maar 1 scherm. En die is maar 15.4 inch
Maar daar kan je toch geen normaal werk op doen de hele dag?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hp business notebook
lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef Daph_ het volgende:
Een van de partners is jarig, er staan twee dozen met superdeluxe gebak op het aanrecht![]()
Ik heb een heel leuk gebakje gescored
Gaat prima met een resolutie van 1650*1080 en een dockquote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch geen normaal werk op doen de hele dag?
hmm ok.. Dan hoop ik dat je er geen RSI van krijgt, maar als jij het goed volhoudt is het goed toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gaat prima met een resolutie van 1650*1080 en een dock
Als je een dock hebt is het niet anders dan een pc hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. Dan hoop ik dat je er geen RSI van krijgt, maar als jij het goed volhoudt is het goed toch?
Vanavond volgende week?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:02 schreef PieterBas het volgende:
Vanavond volgende week ook een laptop (van de zaak)...
quote:
hoezo? Dan heb je toch nog geen normaal beeldscherm die je precies zo neer kan zetten zoals jij wil?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je een dock hebt is het niet anders dan een pc hoor
Oh ik heb gewoon een losse toestenbord en muis erbij hoor. Geen RSI. Komt goed. Hoewel ik mijn macbook wel altijd misquote:Op maandag 23 maart 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. Dan hoop ik dat je er geen RSI van krijgt, maar als jij het goed volhoudt is het goed toch?
quote:
Zulke fouten maak ik ook steeds meer, zag het nu niet eensquote:
Heb net m'n colaatjequote:![]()
Ik zag het ook pas zojuist..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Zulke fouten maak ik ook steeds meer, zag het nu niet eens
Die heb ik vorige week ook maar besteld, maar nog steeds niet binnenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon een losse toestenbord en muis erbij hoor. Geen RSI. Komt goed. Hoewel ik mijn macbook wel altijd mis
Een macbook?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook maar besteld, maar nog steeds niet binnenDus morgen hele dag op de laptop denk ik
Al nieuws van je zusje?quote:
Ze zegt dat ze het verstuurd heeft dus dat ding moet kwijtgeraakt zijnquote:
How you doin'?quote:
Nee joh, dat zit wel goed, hou maar mooi. Ik schop de TNT wel weer eens voor hun holquote:Op maandag 23 maart 2009 10:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het verstuurd heeft dus dat ding moet kwijtgeraakt zijn![]()
![]()
Ik zal de pecunia vanavond ofzo weer overmaken. Goed?
Ik ga vanavond ff in mijn collectie van cd's kijken. Misschien nog een cd die je tof vindtquote:Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee joh, dat zit wel goed, hou maar mooi. Ik schop de TNT wel weer eens voor hun hol
Maestroquote:
Hallo rebelquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Kees![]()
Pieter
Milou
Motormeisje
Daph_
denb
Niko
G
Eens.quote:
ach ja.. wees blij dat ze zich überhaupt druk maakt om ietsquote:Op maandag 23 maart 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoef trouwens mijn deelvragen niet te herschrijven, alleen de opbouw van mijn deelvragen is niet logisch.
Godzijdank. Anders had ik weer voor de kat z'n *** zitten werken.
Ik snap alleen niet dat ze zich daar zo druk over maakt, tijdens het schrijven verandert de volgorde en formulering toch als dat beter loopt
Truequote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. wees blij dat ze zich überhaupt druk maakt om iets
Erasmuslijn heeft me 4 jaar lang niet in de steek gelatenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel de Erasmuslijn niet verkeerd is
De Calandlijn.. juist weer wel..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Erasmuslijn heeft me 4 jaar lang niet in de steek gelaten![]()
nu maar afkloppen, dalijk faalt ie wanneer ik onderweg ben naar m'n afstuderen ofzo
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Kees![]()
Pieter
Milou
Motormeisje
Daph_
denb
Niko
G
2x 17" hierquote:Op maandag 23 maart 2009 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
1x 17 inch hier. Dat is kut als je thuis 22" breedbeeld hebt
[..]
Goedemorgen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Kees![]()
Pieter
Milou
Motormeisje
Daph_
denb
Niko
G
De keren dat ik daar in heb gezeten zijn op 2 handen te tellen. Ik noem het altijd de ghetto metroquote:
Daar zit ik altijd in, als ik met de metro gaquote:Op maandag 23 maart 2009 10:42 schreef jna het volgende:
[..]
De keren dat ik daar in heb gezeten zijn op 2 handen te tellen. Ik noem het altijd de ghetto metro
Die rij ik dus elke dag he.. Dan snap je wel hoe cool ik ben als ik nog niet ben overvallenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:42 schreef jna het volgende:
[..]
De keren dat ik daar in heb gezeten zijn op 2 handen te tellen. Ik noem het altijd de ghetto metro
Zuidplein-CS is toch de (blauwe)erasmuslijn?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zit ik altijd in, als ik met de metro gaZuidplein-CS
Dat is niet de calandlijn volgens mij..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je dat afgeklopt?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die rij ik dus elke dag he.. Dan snap je wel hoe cool ik ben als ik nog niet ben overvallen
Same herequote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Zuidplein-CS is toch de (blauwe)erasmuslijn?
Je hebt het gewoon niet door gehad denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die rij ik dus elke dag he.. Dan snap je wel hoe cool ik ben als ik nog niet ben overvallen
Dus ik stap elke keer in de verkeerde metroquote:Op maandag 23 maart 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Zuidplein-CS is toch de (blauwe)erasmuslijn?
Uit principe ging ik altijd maar naar R'dam CS om daar de trein te pakken naar Schiedam CS.... om maar de ghetto metro te vermijden..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:42 schreef jna het volgende:
[..]
Als je dat al de ghetto metro vindt Piles dan moet je eens op de calandlijn instappenquote:
nee, ik krijg al blanke gewoon altijd respect van de bro's als ik zeg dat ik jou kenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet door gehad denk ik
vaak rijden daar die oude wel op ja, maar tegenwoordig komt er ook regelmatig zo'n nieuwe voorbijquote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uit principe ging ik altijd maar naar R'dam CS om daar de trein te pakken naar Schiedam CS.... om maar de ghetto metro te vermijden..
Misschien komt het omdat de metro's op de Calandlijn er ook zo verschrikkelijk gammel er uit zien..
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, ik krijg al blanke gewoon altijd respect van de bro's als ik zeg dat ik jou ken
Er komen nieuwequote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uit principe ging ik altijd maar naar R'dam CS om daar de trein te pakken naar Schiedam CS.... om maar de ghetto metro te vermijden..
Misschien komt het omdat de metro's op de Calandlijn er ook zo verschrikkelijk gammel er uit zien..
haha.. oooooh..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee die moet je houden
Dat je niet bent overvallen, duh
Maar die gaan toch alleen op de Randstadrail rijden..quote:
4 van die stoetljes worden altijd vrijgemaakt voor me..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
oh vandaar, je krijgt zeker ook altijd een zitplaats aangeboden?
dat is de randstadrail toch?quote:
Mag ik het potje beheren?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn centrale vraag aangepast, dus nu ga ik verder.. Mijn collegaatje en ik hebben afgesproken dat als we met elkaar babbelen over andere dan werkgerelateerde zaken dat we 10 cent per keer in het potje doenMotivatieproblemen op de maandagmorgen
doe ik voor jouquote:
logisch, als ik zelf binnenkom heb ik heel het metrostel voor mezelfquote:Op maandag 23 maart 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
4 van die stoetljes worden altijd vrijgemaakt voor me..
[..]
dat is de randstadrail toch?
en terecht.. valt me tegen dat ze er niet wat half ontklede chicks voor je achterlaten. Dat zou ik tenminste wel doen!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
logisch, als ik zelf binnenkom heb ik heel het metrostel voor mezelf
Eh ja hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mag ik het potje beheren?
[..]
doe ik voor jou
oh, dat valt tegen danquote:Op maandag 23 maart 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh ja hoorEerste ronde loopt tot half 1 (lunchtijd). Daarna weer nieuwe ronde.
tot nu toe zit er nog niks in het potje
Aaah
Mooi uurloonquote:Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
*gaap*
werk is wel saai
maar ach, die 12,12 per uur![]()
zozoquote:Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat het motivatieplan werkt
Neeeeeeee dat mag nietquote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zozo
Misschien moet je ook een bakje maken voor elke post die je maakt.. helpt echt motiveren
Wordt een duur geintjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat mag nietik denk dat mijn potje dan nu al vol zou zitten
oh jaquote:Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat het motivatieplan werkt
ik verdiende meer (14,34) bij mijn oude werkgeverquote:Op maandag 23 maart 2009 10:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi uurloonStiekem een beetje jaloers
Op zondag verdiende ik gewoon 15 euro per uur.. bij de McDonald'squote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik verdiende meer (14,34) bij mijn oude werkgever
Ja nogalquote:
geitenkaas?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat wist jij! Jij... jij... Kaaskop
als ik 150% zou krijgen of zelfs 200 bij mn oude werkgever zat ik dus op 22 of 30quote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op zondag verdiende ik gewoon 15 euro per uur.. bij de McDonald's
beterquote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja nogal
Maargoed ik loop stage en zij heeft een uurtarief en moet dus schrijven op de klant.. Dus het is wel zo aardig als we elkaar niet afleiden dan
Die leuke roze tight die ik wilde hebben krijg ik alsnogHad het in het slanktopic gezegd, en iemand is zo lief geweest hem mee te nemen toen ze in Belgiė was dus die krijg ik half april per post
Dat krijg ik nu niet eens per dagquote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Vind je dit leuker werk?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven zolang Zeeland zulke mooie vrouwen produceertquote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Piles het volgende:
Voor het Zeeuw-zijn kun je me nu tenminste niet meer afkraken![]()
ssstquote:Op maandag 23 maart 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik 150% zou krijgen of zelfs 200 bij mn oude werkgever zat ik dus op 22 of 30![]()
maargoed.. die waren niet open op zondag
Nou ja eigenlijk issie zwart met rozequote:
Join the clubquote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat krijg ik nu niet eens per dag
Maar het zou misschien aangepast gaan worden, maar dat duurt lang
[..]
Voor het Zeeuw-zijn kun je me nu tenminste niet meer afkraken![]()
Das heul niet waarquote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zou niet durven zolang Zeeland zulke mooie vrouwen produceert
Oh, tochquote:Niet jij Keesje. Ik heb het over mijn vriendin
Zien er best hip uitquote:Op maandag 23 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk issie zwart met rozeMaar hij is vrouwelijker dan de tights die ik nu heb (die zijn gewoon zwart)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn schatjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Das heul niet waar![]()
Maar jij hebt net weer de uitzondering gevonden natuurlijk![]()
[..]
Oh, toch
rozequote:Op maandag 23 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk issie zwart met rozeMaar hij is vrouwelijker dan de tights die ik nu heb (die zijn gewoon zwart)
Ja toch? Vind het wel leuk om er zo een te hebben naast m'n egaal zwarte. Bij de ArenA Decathlon hebben ze alleen zwarte en donkergrijze, dus geen kleurtjes op een patroontje erop.. Alleen moet ik er wel nog een roze shirt bij halen denk ik, want groen, blauw en oranje staan hier niet zo bij denk ikquote:
klinkt alsnog goedquote:Op maandag 23 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hele voorpagina was rozequote:Op maandag 23 maart 2009 11:13 schreef jna het volgende:
Vandaag in de metro grote reclame voor dat Man vs. Vrouw ding van Nike
En achterpaginaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt alsnog goed
[..]
Ja hele voorpagina was roze![]()
echte vrouw die zich druk maakt hoe ze eruit ziet tijdens het sportenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja toch? Vind het wel leuk om er zo een te hebben naast m'n egaal zwarte. Bij de ArenA Decathlon hebben ze alleen zwarte en donkergrijze, dus geen kleurtjes op een patroontje erop.. Alleen moet ik er wel nog een roze shirt bij halen denk ik, want groen, blauw en oranje staan hier niet zo bij denk ik![]()
Ik vind m'n driekwart exemplaar trouwens lekkerder zitten dan de lange, maar het is er nog een beetje te koud voor geloof ik
Niet zo bijdehand doenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hčt internet?![]()
ik heb nergens last van hoor
oh heb alleen over ajax gelezen, dus middenpagina niet gezienquote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef jna het volgende:
[..]
En achterpaginaEn in het midden nog hele pagina met interview
Tijdens het sporten kan je ook mensen tegenkomen hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echte vrouw die zich druk maakt hoe ze eruit ziet tijdens het sporten
Dat kanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het was ook Roze
ik vind roze niet mooi
Doe ik ook aan mee.. heb al 10.7 aan de mannen gegevenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:13 schreef jna het volgende:
Vandaag in de metro grote reclame voor dat Man vs. Vrouw ding van Nike
Nou mijn haar en overrijpe rode hoofd interesseren me op dat moment niet zo veel, maar ik een shirt dat bij de broek past vind ik wel zo leukquote:Op maandag 23 maart 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echte vrouw die zich druk maakt hoe ze eruit ziet tijdens het sporten
Klopt, er stond ook op de voorkant: make this paper blue ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe ik ook aan mee.. heb al 10.7 aan de mannen gegeven
Bij een roze metro.. staan de vrouwen voor..
nee valt mee.. maar is van Nike+ en is een wedstrijd van mannen tegen vrouwen. Wie er de meeste afstand aflegt.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
Heb ik iets gemist als ik die reclame van Nike niet ken?
kost vast klauwen met geld!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe ik ook aan mee.. heb al 10.7 aan de mannen gegeven
Bij een roze metro.. staan de vrouwen voor..
Afstand? In het OV ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee valt mee.. maar is van Nike+ en is een wedstrijd van mannen tegen vrouwen. Wie er de meeste afstand aflegt.
Aissatiquote:Op maandag 23 maart 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en jna.. hier mijn interview met Aissati.. de rest komt er nog aan: http://www.goal.com/nl/ne(...)zit-nu-op-92-procent
Hardlopen.quote:
het zou inderdaad zonde zijn. Aan de andere kant zal natuurlijk meespelen dat hij bij Marokko meer kans heeft op een basisplaats dan bij Oranje.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Aissati![]()
Zou echt zonde zijn als ie niet voor Nederland kiest (wat er dik inzit)
Nike heeft sowieso dure reclame campagnes, maar daar zullen ze best veel mee verdienen.quote:
Heerlijke spelertje inderdaad. En ik weet niet wat tie doet.. Hij zegt voor zijn gevoel te kiezen, maar waarom dan altijd in de Nederlandse jeugd gespeeld hebben? Daar moet hij toch ook gevoel voor hebben? Maar ik spraak ook Urby erover en die denkt dat hij voor Marokko gaat kiezen. Maar dat is inderdaad wel zonde, maar we hebben al zo'n overdaad aan aanvallende spelers op dit momentquote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Aissati![]()
Zou echt zonde zijn als ie niet voor Nederland kiest (wat er dik inzit)
Ah, okee, omdat jullie het hadden over de metroquote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hardlopen.![]()
Alleen moet je wel een Nike+ sensor hebben en een iPod Nano/Touch of een Nike Sportband
tja.. ook dat speelt natuurlijk mee, maar met Nederland kan je nog echt wat bereiken op een groot podium. Zie ik met Marokko niet gebueren.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het zou inderdaad zonde zijn. Aan de andere kant zal natuurlijk meespelen dat hij bij Marokko meer kans heeft op een basisplaats dan bij Oranje.
Zitten nu idd niet veel celebs in, dus dan hebben ze weer wat overquote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nike heeft sowieso dure reclame campagnes, maar daar zullen ze best veel mee verdienen.
metro is een krantje ookquote:Op maandag 23 maart 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, okee, omdat jullie het hadden over de metroWeet ik veel
Dat heb ik niet dus helaas kan ik niet meedoen
Mijn computer zit volgens mij vol virussenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijkLukt het wel een beetje vandaag?
De grote atleten (atletiek) zitten vaak bij Adidas of de plaatsgenoot Pumaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. ook dat speelt natuurlijk mee, maar met Nederland kan je nog echt wat bereiken op een groot podium. Zie ik met Marokko niet gebueren.
[..]
Zitten nu idd niet veel celebs in, dus dan hebben ze weer wat over
Handigquote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn computer zit volgens mij vol virussenDaarom valt internet ook heletijd weg.
Maar niemand kan me helpen hier
kan gebeurenquote:
Precies en Adidas zag ik laatst juist met een spotje die loaded was met celebs! Die van dat feestje in dat huis met dat zwembad.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De grote atleten (atletiek) zitten vaak bij Adidas of de plaatsgenoot Puma
Jij ook alquote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, ik zou ook nog eens aan hardlopen beginnen...
Zitten er al op, maar ik snap er geen kloot vanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Handig
Tijd om virusscanner te installeren?
Tijdens de OS en EK 2008 was Nike ook aardig bezig.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan gebeuren
[..]
Precies en Adidas zag ik laatst juist met een spotje die loaded was met celebs! Die van dat feestje in dat huis met dat zwembad.
Tuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zitten er al op, maar ik snap er geen kloot van![]()
Ik moet dit thuis ook hebben, wil jij daar bij helpen?
Ik ga wel fietsenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef jna het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar met de sc samen een wedstrijd lopen
Bedrijven teamquote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef jna het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar met de sc samen een wedstrijd lopen
Jij wil die virussen thuis ook hebben?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zitten er al op, maar ik snap er geen kloot van![]()
Ik moet dit thuis ook hebben, wil jij daar bij helpen?
Tofquote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
TuurlijkDoen we vanavond wel ff, als je tijd hebt
![]()
Ja, vorig jaar al ofzo...quote:
Zolang ik meeloop zal jij nooit de laatste zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
ik ga voor de poedelprijs van laatste binnenkomer dan
Jij als matchwinnaar hoeft toch helemaal niet te trainenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik moet vanavond wel trainen. Maar Misschien daarna, anders morgen
Wauw! Wat doe je er precies aan?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar al ofzo...
Maar ben nu ook al aan het afvallen
Het valt mensen zelfs al op
Ik zou bijna zeggen dat ik die strijd wel aandurfquote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang ik meeloop zal jij nooit de laatste zijn
Jij rolt toch gewoon uit en dan tik je de finish al aan?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
ik ga voor de poedelprijs van laatste binnenkomer dan
You're onquote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik die strijd wel aandurf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |