Zeker zeker, is gewoon bruut koningquote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, mooi dat er nog steeds .gif op je UI staat
wasn't mequote:
Een van die twee blauwe jankerds denk ik.quote:
Stuur mij dan gewoon een pm ipv het topic te vervuilenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me vrij simpel dit. School&stage SC of School en stageSC... whatsoever. Don't start it all over and over again. Het overgrote deel was het er toentertijd mee eens. Waarom moet het nu weer overnieuw beginnen? Dit lijkt me niet nodig en er is ook helemaal geen discussie over nodig aangezien die al is gevoerd.
Je hebt je soms gewoon aan een paar dingetjes te houden waar velen het mee eens zijn. Schoppen tegen de autoriteit wat bepaalden graag willen doen doe je maar met een bushokje of zo, maar dit heeft weinig zin zo.
Mocht je hier op willen reageren doe je het maar in de feedback. Mogelijke reacties die alleen hier over gaan ga ik anders gewoon verwijderen. Deze discussie voeren we hier niet.
Nah, ik wil geen strafbladquote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
Je hebt je soms gewoon aan een paar dingetjes te houden waar velen het mee eens zijn. Schoppen tegen de autoriteit wat bepaalden graag willen doen doe je maar met een bushokje of zo, maar dit heeft weinig zin zo.
Oh. Die krijg je tegenwoordig zelfs al bij het plukken van een blaadje in het plantsoen. Bij wijze van spreken.quote:
Ik heb ook geen zin in de discussie opnieuw, maar doe nou niet of alles zo perfect en vrijwillig gelopen isquote:
Hoe is het met je RSI trouwens? Geen probleem voor je nieuwe werk eigenlijk?quote:
Ach, weinig last meer van.. althans door het minimaliseren van het beeldschermwerk... is het wel verbeterd.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in de discussie opnieuw, maar doe nou niet of alles zo perfect en vrijwillig gelopen isDat is gewoon niet waar
![]()
[..]
Hoe is het met je RSI trouwens? Geen probleem voor je nieuwe werk eigenlijk?
Slaap ze, collegaquote:
Klopt..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Die krijg je tegenwoordig zelfs al bij het plukken van een blaadje in het plantsoen. Bij wijze van spreken.
Jij hebt ook alles door...quote:
Hoe was je weekend..?quote:
1 keer mag je het vragen, dan niet meer hèquote:Op maandag 23 maart 2009 08:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe was je weekend..?
Btw, mensen. Kom maar op met de weekendverhalen!
* Bootje84 pakt popcorn.
Moet je wel antwoord gevenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:08 schreef Piles het volgende:
[..]
1 keer mag je het vragen, dan niet meer hè
LOL! kung fu rolling pandaquote:Op maandag 23 maart 2009 08:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag gewerktZondag niet veel gedaan, zoals altijd
[ afbeelding ]
![]()
ik zie een themaquote:Op maandag 23 maart 2009 08:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe was je weekend..?
Btw, mensen. Kom maar op met de weekendverhalen!
* Bootje84 pakt popcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |