VERMAELEN!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:07 schreef Beachboy_45 het volgende:
Goede doelpunt van Vermalen
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef borisz het volgende:
Hup Ajax Hup
Niet echt, en ook nog het topic er eerder voor openen voordat die andere dicht was.quote:
Hup Volendam!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Paul het volgende:
Hou jullie kop es over dat ajax
Ja anders ben je altijd te laat zo gaat dat hierquote:Op zondag 22 maart 2009 15:09 schreef leroytje het volgende:
[..]
Niet echt, en ook nog het topic er eerder voor openen voordat die andere dicht was.
Ach ja...
UTREGT!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Paul het volgende:
Ga ergens anders huilen. Je hebt de TT al.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Paul het volgende:
Ik wou net zeggen, hoor ik dat nou goed?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe 'Helemaal niets in Amsterdam' zingen als je 0-1 achterstaat
Stelletje pannenkoeken daar.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe 'Helemaal niets in Amsterdam' zingen als je 0-1 achterstaat
Aissati IS superquote:Op zondag 22 maart 2009 15:14 schreef Beachboy_45 het volgende:
Aissati speelt echt super vandaag!
Wat denk je?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben AZ aan het kijken, hoe speelt Issi?²
quote:
Met de grootste kans voor Makaay. Pff, hij doet echt nooit iets goedquote:Op zondag 22 maart 2009 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rust bij AZ - Feyenoord.
Gelijkopgaand.
En Jaliensquote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord is beter dan AZ met enorme kans voor Makaay. Geen grote kansen voor AZ, alleen één schot van Holman.
Is sinds Vlemmings er zit al zo hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Feyenoord staat zowaar verdedigend goed opgesteld. Hebben wij weer.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
om een of andere reden hebben psv en az het vaak lastig tegen hun
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Espabilado het volgende:
Rot nou op met die vreselijke bingo tv reclame
Die bal had er ook in gemoeten en dus 0-1 moeten staan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met de grootste kans voor Makaay. Pff, hij doet echt nooit iets goed. Als Das Phantom-zijnde moet je die bal toch in de kruising rammen
.
Waarschijnlijk wel, want ondanks dat Feyenoord niet echt in de problemen is gekomen tot nu toe zie ik ze never nooit niet van AZ winnenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:23 schreef Suijk het volgende:
Feyenoord zal wel beter blijven de tweede helft, maar zo rond de 73e minuut scoort AZ en speelt het rustig uit.
Ik denk meer dat hij bedoelt als Nederlander of als Marokkaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij ben je meer AZ fan dan Ajacied, dus houd die "onze" maar weg
Ik vind hem ook veel te lomp eigenlijk. Zou beter in Engeland passen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Bayern en Sevilla mogen wel goed nadenken trouwens. Granqvist is erg sterk maar laat zich heel makkelijk foppen door technisch sterke spelers. In dat geval is de Bundesliga wel de betere keuze.
Denneboomquote:Op zondag 22 maart 2009 15:29 schreef Tieske1983 het volgende:
Rare wissel bij Twente.
Denneboom is de vervanger van Stam die met een knieblessure uitviel.
Maar in Engeland kwam hij juist niet aan de bak.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind hem ook veel te lomp eigenlijk. Zou beter in Engeland passen.
Had met een coachwissel te maken dacht ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar in Engeland kwam hij juist niet aan de bak.
Ik ben voetballiefhebber. Was vroeger altijd een echte Ajacied, ik zong liedjes als "Ajax is oké" in volle borst mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij ben je meer AZ fan dan Ajacied, dus houd die "onze" maar weg
In het streamtopic. Of mijn huiskamer.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef Hasjkonijn het volgende:
stream feyenoord az?????????
Engeland verplaatst het spel zich iets te snel voor hem.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar in Engeland kwam hij juist niet aan de bak.
ja???????????quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef Hasjkonijn het volgende:
stream feyenoord az?????????
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Had met een coachwissel te maken dacht ik.
Je bent een Jood?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voetballiefhebber. Was vroeger altijd een echte Ajacied, ik zong liedjes als "Ajax is oké" in volle borst mee.
Hier luister mee:
http://www.esnips.com/doc(...)7ffa54a5f/Ajax-is-ok²
NEE. Dit topic gaat niet over streams.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:33 schreef Hasjkonijn het volgende:
mag ik een stream voor feyenoord az ??(LINK)
Leuk scheidsrechters pakkie.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Engeland verplaatst het spel zich iets te snel voor hem.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
Cvitanisch erin voor Sulejmani please
Van Basten maakt zich compleet belachelijk inderdaad.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voetballiefhebber. Was vroeger altijd een echte Ajacied, ik zong liedjes als "Ajax is oké" in volle borst mee.
Hier luister mee:
Met Silva win je de oorlog ook niet hoor...quote:Op zondag 22 maart 2009 15:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Silva moet je er ook gewoon inzetten voor Van der Wiel als ik het hier zo lees. Eventueel Alderdinges.
Patrick Lodewijksquote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zit er op de bank bij Feyenoord, weet iemand dat?
Een schuld van een paar miljoen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geweldige plaatquote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier luister mee:
Geen geld in ieder geval!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een negatief vermogen?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Geen geld in ieder geval!
sorry, inkoppertje
quote:
quote:
Hij speelt echt goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch bezig of speelt ie echt zo goed?
Hij speelt echt heel goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sarcastisch bij een speler als Issi.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wij zijn niet sarcastisch. Hij is werkelijk geniaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij speelt echt goedquote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Omdat AZquote:Op zondag 22 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom zijn die juden hier voor Feye?
Idd.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Houniet het volgende:
Ik hoor die teringklappers door de radio heen.
Als feyenoord wint kunnen we nog kampioen worden.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Naja leek me al sterk maar normaal gesproken als fokkers zo massaal zulke positieve bewoordingen gebruiken is het sarcastisch, want fokkers zijn immer negatieve azijnzeikersquote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sarcastisch bij een speler als Issi.![]()
Hij speelt ZO goed JA.
AZ natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heerlijk die Noord-Hollandse rivaliteit.quote:
Snel beslissen dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Cheiron het volgende:oprotten met je overtredingen op Aissati
Ajax oppermachtig momenteel.
Wat jij hier nu zegt is eigenlijk dat van Basten opeens moet gaan beginnen met het maken van zinnige wissels?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Chadi het volgende:
Dit is echt een periode om Cvitanisch erin te brengen om het verschil te maken. Jezus godverdomme .. breng die man er nou in en niet zoals tegen OLM wachten tot het evenwicht de andere kant door begint te slaan.
Moeten ze maar niet zo slecht spelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Dat Ajax met dit team straks derde wordt is echt zó jammer
Ondersteunt vandaag de verdediging... dat lukt vandaag wel aardig.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef TC03 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Fer echt onzichtbaar vandaag?
Misschien is Van Basten in de war, en denkt hij dat er vandaag ook een verlenging komt.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Chadi het volgende:
Dit is echt een periode om Cvitanisch erin te brengen om het verschil te maken. Jezus godverdomme .. breng die man er nou in en niet zoals tegen OLM wachten tot het evenwicht de andere kant door begint te slaan.
er zijn wedstrijden genoeg geweest dat je kon zeggen: dat Ajax met dit team nog 3e wordt is een wonder!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Eigen schuld.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Ze spelen twee keer goed op rij.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Tja, bassie als coachquote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Nee, het is echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb vd Wiel nog niet veel goeds zien doen eigenlijk
Goh...quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik nu wel.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 Vd Wielquote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef versteegrob het volgende:
Lekker! Aissati! Damn volgend jaar zeker seizoenskaart
Hoe je dat langer dan 10 minuten kan roepen zonder er zelf scheitziek van te worden is my een raadselquote:Op zondag 22 maart 2009 15:51 schreef Rots het volgende:
Timmer, wat een held, nog niks fout gedaan vandaag!![]()
Volgens mij worden de spelers een beetje eng van dat eentonige kom op AZ en die klappers.
Jaloers?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Wat een klasse van Aissati, pure klasse"
Overdrijven
Vraag me af of AZ spelers het zelf niet irritant vindenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:51 schreef Rots het volgende:
Timmer, wat een held, nog niks fout gedaan vandaag!![]()
Volgens mij worden de spelers een beetje eng van dat eentonige kom op AZ en die klappers.
En ze gaan weer vrolijk verder met come on AZquote:Op zondag 22 maart 2009 15:53 schreef sammeh het volgende:
[..]
Hoe je dat langer dan 10 minuten kan roepen zonder er zelf scheitziek van te worden is my een raadsel
Om een counter 3 tegen 3 vanaf eigen 16 zo uit te voeren is meer dan klasse hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Wat een klasse van Aissati, pure klasse"
Overdrijven
Omdat ik het overdreven vind dat Aissati alleen het veld over rent en dat de commentator dan zegt: "pure klasse" ben ik jaloers?quote:
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik het overdreven vind dat Aissati alleen het veld over rent en dat de commentator dan zegt: "pure klasse" ben ik jaloers?
Puik idee, zijn we je mooi een weekje kwijtquote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef sezten het volgende:
Ik heb zo´n zin om een valse tussenstand door te geven.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Aanvoerder het volgende:
De laatste tijd moeten we het echt van scorende verdedigers hebben.
Weet ik het! Ik vraag het je toch.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik het overdreven vind dat Aissati alleen het veld over rent en dat de commentator dan zegt: "pure klasse" ben ik jaloers?
Suarez en Sulejmani als centraal duo opstellen dan, Leo op linksback.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |