Die bal had er ook in gemoeten en dus 0-1 moeten staan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met de grootste kans voor Makaay. Pff, hij doet echt nooit iets goed. Als Das Phantom-zijnde moet je die bal toch in de kruising rammen
.
Waarschijnlijk wel, want ondanks dat Feyenoord niet echt in de problemen is gekomen tot nu toe zie ik ze never nooit niet van AZ winnenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:23 schreef Suijk het volgende:
Feyenoord zal wel beter blijven de tweede helft, maar zo rond de 73e minuut scoort AZ en speelt het rustig uit.
Ik denk meer dat hij bedoelt als Nederlander of als Marokkaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij ben je meer AZ fan dan Ajacied, dus houd die "onze" maar weg
Ik vind hem ook veel te lomp eigenlijk. Zou beter in Engeland passen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Bayern en Sevilla mogen wel goed nadenken trouwens. Granqvist is erg sterk maar laat zich heel makkelijk foppen door technisch sterke spelers. In dat geval is de Bundesliga wel de betere keuze.
Denneboomquote:Op zondag 22 maart 2009 15:29 schreef Tieske1983 het volgende:
Rare wissel bij Twente.
Denneboom is de vervanger van Stam die met een knieblessure uitviel.
Maar in Engeland kwam hij juist niet aan de bak.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind hem ook veel te lomp eigenlijk. Zou beter in Engeland passen.
Had met een coachwissel te maken dacht ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar in Engeland kwam hij juist niet aan de bak.
Ik ben voetballiefhebber. Was vroeger altijd een echte Ajacied, ik zong liedjes als "Ajax is oké" in volle borst mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij ben je meer AZ fan dan Ajacied, dus houd die "onze" maar weg
In het streamtopic. Of mijn huiskamer.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef Hasjkonijn het volgende:
stream feyenoord az?????????
Engeland verplaatst het spel zich iets te snel voor hem.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar in Engeland kwam hij juist niet aan de bak.
ja???????????quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef Hasjkonijn het volgende:
stream feyenoord az?????????
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Had met een coachwissel te maken dacht ik.
Je bent een Jood?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voetballiefhebber. Was vroeger altijd een echte Ajacied, ik zong liedjes als "Ajax is oké" in volle borst mee.
Hier luister mee:
http://www.esnips.com/doc(...)7ffa54a5f/Ajax-is-ok²
NEE. Dit topic gaat niet over streams.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:33 schreef Hasjkonijn het volgende:
mag ik een stream voor feyenoord az ??(LINK)
Leuk scheidsrechters pakkie.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Engeland verplaatst het spel zich iets te snel voor hem.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
Cvitanisch erin voor Sulejmani please
Van Basten maakt zich compleet belachelijk inderdaad.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voetballiefhebber. Was vroeger altijd een echte Ajacied, ik zong liedjes als "Ajax is oké" in volle borst mee.
Hier luister mee:
Met Silva win je de oorlog ook niet hoor...quote:Op zondag 22 maart 2009 15:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Silva moet je er ook gewoon inzetten voor Van der Wiel als ik het hier zo lees. Eventueel Alderdinges.
Patrick Lodewijksquote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zit er op de bank bij Feyenoord, weet iemand dat?
Een schuld van een paar miljoen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geweldige plaatquote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier luister mee:
Geen geld in ieder geval!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een negatief vermogen?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Geen geld in ieder geval!
sorry, inkoppertje
quote:
quote:
Hij speelt echt goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch bezig of speelt ie echt zo goed?
Hij speelt echt heel goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sarcastisch bij een speler als Issi.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wij zijn niet sarcastisch. Hij is werkelijk geniaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij speelt echt goedquote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Omdat AZquote:Op zondag 22 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom zijn die juden hier voor Feye?
Idd.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Houniet het volgende:
Ik hoor die teringklappers door de radio heen.
Als feyenoord wint kunnen we nog kampioen worden.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Naja leek me al sterk maar normaal gesproken als fokkers zo massaal zulke positieve bewoordingen gebruiken is het sarcastisch, want fokkers zijn immer negatieve azijnzeikersquote:Op zondag 22 maart 2009 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sarcastisch bij een speler als Issi.![]()
Hij speelt ZO goed JA.
AZ natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heerlijk die Noord-Hollandse rivaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |