Snel beslissen dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Cheiron het volgende:oprotten met je overtredingen op Aissati
Ajax oppermachtig momenteel.
Wat jij hier nu zegt is eigenlijk dat van Basten opeens moet gaan beginnen met het maken van zinnige wissels?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Chadi het volgende:
Dit is echt een periode om Cvitanisch erin te brengen om het verschil te maken. Jezus godverdomme .. breng die man er nou in en niet zoals tegen OLM wachten tot het evenwicht de andere kant door begint te slaan.
Moeten ze maar niet zo slecht spelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Dat Ajax met dit team straks derde wordt is echt zó jammer
Ondersteunt vandaag de verdediging... dat lukt vandaag wel aardig.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef TC03 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Fer echt onzichtbaar vandaag?
Misschien is Van Basten in de war, en denkt hij dat er vandaag ook een verlenging komt.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Chadi het volgende:
Dit is echt een periode om Cvitanisch erin te brengen om het verschil te maken. Jezus godverdomme .. breng die man er nou in en niet zoals tegen OLM wachten tot het evenwicht de andere kant door begint te slaan.
er zijn wedstrijden genoeg geweest dat je kon zeggen: dat Ajax met dit team nog 3e wordt is een wonder!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Eigen schuld.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Ze spelen twee keer goed op rij.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Tja, bassie als coachquote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef BoerBert het volgende:
Nee, het is echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb vd Wiel nog niet veel goeds zien doen eigenlijk
Goh...quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik nu wel.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 Vd Wielquote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef versteegrob het volgende:
Lekker! Aissati! Damn volgend jaar zeker seizoenskaart
Hoe je dat langer dan 10 minuten kan roepen zonder er zelf scheitziek van te worden is my een raadselquote:Op zondag 22 maart 2009 15:51 schreef Rots het volgende:
Timmer, wat een held, nog niks fout gedaan vandaag!![]()
Volgens mij worden de spelers een beetje eng van dat eentonige kom op AZ en die klappers.
Jaloers?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Wat een klasse van Aissati, pure klasse"
Overdrijven
Vraag me af of AZ spelers het zelf niet irritant vindenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:51 schreef Rots het volgende:
Timmer, wat een held, nog niks fout gedaan vandaag!![]()
Volgens mij worden de spelers een beetje eng van dat eentonige kom op AZ en die klappers.
En ze gaan weer vrolijk verder met come on AZquote:Op zondag 22 maart 2009 15:53 schreef sammeh het volgende:
[..]
Hoe je dat langer dan 10 minuten kan roepen zonder er zelf scheitziek van te worden is my een raadsel
Om een counter 3 tegen 3 vanaf eigen 16 zo uit te voeren is meer dan klasse hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Wat een klasse van Aissati, pure klasse"
Overdrijven
Omdat ik het overdreven vind dat Aissati alleen het veld over rent en dat de commentator dan zegt: "pure klasse" ben ik jaloers?quote:
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik het overdreven vind dat Aissati alleen het veld over rent en dat de commentator dan zegt: "pure klasse" ben ik jaloers?
Puik idee, zijn we je mooi een weekje kwijtquote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef sezten het volgende:
Ik heb zo´n zin om een valse tussenstand door te geven.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Aanvoerder het volgende:
De laatste tijd moeten we het echt van scorende verdedigers hebben.
Weet ik het! Ik vraag het je toch.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik het overdreven vind dat Aissati alleen het veld over rent en dat de commentator dan zegt: "pure klasse" ben ik jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |