abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 13:16:12 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67290975
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zitten ze nog in hun eerste of tweede jaar? Zo ja, dan zullen ze waarschijnlijk nog niet heel veel les krijgen van professoren. Die komen meestal pas bij de hogere jaars colleges meedoen. Anyway, er zullen er vast een aantal zijn die zo star doen. Daar zijn het mensen voor. Gelukkig betekend dat niet dat ze allemaal zo zijn, zoals je nu meerdere voorbeelden van hebt.
3e jaars en eindscriptie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:19:31 #2
52357 Lambiekje
pi_67291075
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn punt ging er meer over dat er getwijfeld werd over de intelligentie van mensen die zich vol lieten spuiten met gif.
Het idee van verzwakte ziektekiemen is echt niet zo onintelligent.
Op zich niet. Alleen jammer genoeg functioneert het lichaam niet zo. Dus is het wel onintelligent.
Maar dat is ook geheel de insteek van vaccins niet. Mensen beschermen het idee alleen al!

nog maar een keer plaatsen voor de nieuwe reeks.
quote:
The clinical evidence for vaccines is their ability to stimulate antibody production in the recipient. What is not clear, however, is whether or not antibody production constitutes immunity. For example, agamma globulin-anemic children are incapable of producing antibodies, yet they recover from infectious diseases almost as quickly as other children. [41] Furthermore, a study published by the British Medical Council in 1950 during a diphtheria epidemic concluded that there was no relationship between antibody count and disease incidence; researchers found resistant people with extremely low antibody counts and sick people with high counts. [42] Natural immunization is a complex interactive process involving many bodily organs and systems; it cannot be replicated by the artificial stimulation of antibodies.
bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67291853
Maar waarom werkte het met de pokken bijvoorbeeld wel? (Mensen die met koeien werkten, kregen geen pokken.)
pi_67291917
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op zich niet. Alleen jammer genoeg functioneert het lichaam niet zo. Dus is het wel onintelligent.
Maar dat is ook geheel de insteek van vaccins niet. Mensen beschermen het idee alleen al!

[..]
Aan de eerste post van dit topic maak ik een beetje op dat je geneeskundige/biomedische studie volgt. Ik weet niet echt waar de discussie over gaat (geen vorige topics gelezen) maar het feit dat je nu een quote plaatst, waarmee je wilt bevestigen dat jou standpunt/mening over vaccinaties en haar niet-werkzaamheid (ik denk in ieder geval dat je dat wilt vertellen), van een artikel met bronnen uit 1950 (!!) en semi-serieuze andere bronnen draagt niet echt bij aan je overtuigngskracht.

Maar ik zal eerst eens wat andere delen van dit onderwerp gaan lezen... (iemand linkjes?)
  zondag 22 maart 2009 @ 13:58:19 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67292290
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het functioneerd niet zo? Is dat het enige wat je er over te zeggen hebt? Wat voorn bron van informatie geeft je die wijsheid?
quote:
Ja natuurlijk komt er meer bij kijken dan de versimpelde versie. Er zullen vast wel een aantal backup mechanismen aanwezig zijn, waardoor die kinderen met die afwijking toch kunnen genezen. Dat doet niets af aan de werking van het mechanisme wat een vaccin aanspreekt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 22 maart 2009 @ 14:01:18 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67292382
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:46 schreef Swine het volgende:

[..]

Aan de eerste post van dit topic maak ik een beetje op dat je geneeskundige/biomedische studie volgt. Ik weet niet echt waar de discussie over gaat (geen vorige topics gelezen) maar het feit dat je nu een quote plaatst, waarmee je wilt bevestigen dat jou standpunt/mening over vaccinaties en haar niet-werkzaamheid (ik denk in ieder geval dat je dat wilt vertellen), van een artikel met bronnen uit 1950 (!!) en semi-serieuze andere bronnen draagt niet echt bij aan je overtuigngskracht.

Maar ik zal eerst eens wat andere delen van dit onderwerp gaan lezen... (iemand linkjes?)
Ter informatie, Lambiekje volgt (gelukkig!) geen medische studie. Hij is een ICT'er die zonder relevante kennis uitspraken doet over onderwerpen die hij niet begrijpt. En ja, zoals je kan verwachten levert dat een flinke berg onzin op
Onikaan ni ov dovah
pi_67292674
Haha, ik was net al een stukje aan het lezen in deeltje vier en kwam tot de conclusie dat die kerel niet serieus is te nemen. Hij staat nergens voor open en kraamt nagenoeg alleen maar onzin uit zonder ook nog eens fatsoenlijke (serieus te nemen) bronnen te vermelden.
Beetje jammer, nderwerp is namelijk best interessant als discussie-onderwerp.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:19:03 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67292928
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:10 schreef Swine het volgende:
Haha, ik was net al een stukje aan het lezen in deeltje vier en kwam tot de conclusie dat die kerel niet serieus is te nemen. Hij staat nergens voor open en kraamt nagenoeg alleen maar onzin uit zonder ook nog eens fatsoenlijke (serieus te nemen) bronnen te vermelden.
Dat zie je helemaal goed
Onikaan ni ov dovah
  zondag 22 maart 2009 @ 14:35:32 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67293499
Lambiekje moet gewoon eens een lekkere reis door tropisch afrika en azie gaan maken zonder zijn prikken te halen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67293662
quote:
Precies.

En inderdaad jammer, de discussie op zich is interessant - maar Lambiekje staat echt nergens voor open, en noemt ons dan vervolgens onintelligent.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:41:46 #11
52357 Lambiekje
pi_67293744
quote:
Lach er maar om. Maar je avator plaatje zegt al weer genoeg.

Als je echt geïnteresseerd bent lees je wel verder. Je hoeft mij niet te geloven. Als je maar de artikelen leest met hun hun statements en bronvermeldingen. En vraagtekens gaat zetten bij de validiteit van de statements van grofgeld opererende conglomeraat. Weggestopte doofpot artikelen laat zien dat zij bigtime liegen.

Jammer dat je ook weer z'n eentje bent die vastgeroest zit met fundamenteel verkeerde ideologien van de gevestigde orde.

Het is echt ronduit schrijnend te noemen dat mensen niet eens de moeite nemen om nu te lezen en te begrijpen wat mijn punt is.

En jij Tuinhek, je bent een wanstaltige heuler.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:43:36 #12
52357 Lambiekje
pi_67293819
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Precies.

En inderdaad jammer, de discussie op zich is interessant - maar Lambiekje staat echt nergens voor open, en noemt ons dan vervolgens onintelligent.
waarom zou ik de gevestige orde nog accepteren op hun geloofwaardigheid? Dat heeft die branche voor goed verknalt. Maar die fascistische groepering gaat eens door de mand vallen.

Jij bent diegene met de op-slot-zijnde deuren niet ik.

Heb je deze reactie gelezen op de valreep van de vorige deel?
  zondag 22 maart 2009 @ 14:47:34 #13
52357 Lambiekje
pi_67293951
dubbel.
pi_67293992
Biekje, wat Piet al suggereerde: zou jij met een gerust hart door Afrika en Azië kunnen reizen zonder vaccinaties? Denk jij dat je geen geelzucht of meer van dat soort gein zult krijgen?
pi_67294255
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:48 schreef ToT het volgende:
Biekje, wat Piet al suggereerde: zou jij met een gerust hart door Afrika en Azië kunnen reizen zonder vaccinaties? Denk jij dat je geen geelzucht of meer van dat soort gein zult krijgen?
Goed: mijn allerlaatste reactie in dit topic.

Lambiekje antwoordt hier niet op, ToT. Hij wacht nu net zo lang tot iemand weer beweringen doet waar hij wel een antwoord op kan geven (door naar rare bronnen te verwijzen en het alomvattende argument 'onzin' te noemen), omdat hij hier geen antwoord op heeft.

En dat is dus precies waarom ik niet meer wil reageren nu: hij kan op geen enkele wijze een normale discussie voeren. Hij komt niet aan met echte, wetenschappelijk onderzochte feiten (behalve uit 1950 of uit zeer discutabele bronnen), is zeer arrogant en kan niet normaal reageren op mensen die het niet met hem eens zijn.

Dus Lambiekje, je zoekt het maar uit verder.
pi_67294430
Mwoah, Biekje negeert mij meestal niet.

Ik denk eerder dat we een antwoord krijgen over genoeg fruit eten en vers water drinken enzo, en dat je dan de supercholera en kippenbloedhoest en andere andere ziektes makkelijk kunt weerstaan.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:28:51 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67295278
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je echt geïnteresseerd bent lees je wel verder. Je hoeft mij niet te geloven. Als je maar de artikelen leest met hun hun statements en bronvermeldingen. En vraagtekens gaat zetten bij de validiteit van de statements van grofgeld opererende conglomeraat. Weggestopte doofpot artikelen laat zien dat zij bigtime liegen.

Jammer dat je ook weer z'n eentje bent die vastgeroest zit met fundamenteel verkeerde ideologien van de gevestigde orde.

Het is echt ronduit schrijnend te noemen dat mensen niet eens de moeite nemen om nu te lezen en te begrijpen wat mijn punt is.
Dat mensen die zich in hebben gelezen en je punt snappen het nog steeds niet met je eens kunnen zijn blijft moeilijk om te bevatten he
quote:
Thx, maar die mag je toch wel even toelichten denk ik.
Onikaan ni ov dovah
pi_67295915
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Haha. Je hebt me dus al heel stereotyp in een hokje geduwd alleen maar om mijn avater, zonder dat je iets van me weet
Het is jammer dat je niet buiten je eigen hokje kan denken. En verder worden jou aangekaarte bronnen door de actieve posters in deze reeks volgens mij wel gelezen, maar vertrouwd men ze gewoon niet omdat er vaak bewijs mist en ze tegenstrijdig zijn met de werkelijkheid (zoals: AIDS bestaat niet...).

Ik wens je succes met de wereld overtuigen van jou ideeën, ik houd het hier net als PPP ook voor gezien.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:20:07 #19
52357 Lambiekje
pi_67296929
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Swine het volgende:

[..]

Haha. Je hebt me dus al heel stereotyp in een hokje geduwd alleen maar om mijn avater, zonder dat je iets van me weet
Het is jammer dat je niet buiten je eigen hokje kan denken. En verder worden jou aangekaarte bronnen door de actieve posters in deze reeks volgens mij wel gelezen, maar vertrouwd men ze gewoon niet omdat er vaak bewijs mist en ze tegenstrijdig zijn met de werkelijkheid (zoals: AIDS bestaat niet...).

Ik wens je succes met de wereld overtuigen van jou ideeën, ik houd het hier net als PPP ook voor gezien.
Daar ga je al weer de mist in.
AIDS bestaat wel, maar is als term GEEN ziekte. Daar in tegen bestaat HIV niet wat ik en menig wetenschapper claimt.

Nee de actieve posters lezen niets en blijven maar blind hameren op feiten wat berust op bedrog.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:22:31 #20
52357 Lambiekje
pi_67297013
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:02 schreef ToT het volgende:
Mwoah, Biekje negeert mij meestal niet.

Ik denk eerder dat we een antwoord krijgen over genoeg fruit eten en vers water drinken enzo, en dat je dan de supercholera en kippenbloedhoest en andere andere ziektes makkelijk kunt weerstaan.
Dat zeg ik niet.

Ik zeg dat de kans dat je ziek, zwak en misselijk bent hoogstwaarschijnlijk komt door vaccinatie en medicatie en en receptloze pillen.

Je moet gezond verstand gebruiken. Mensen zullen dat gerust hebben maar als het om hun gezondheid gaat ontbeert dat. Waarom zou je de bewezen geldwolven uberhaupt vertrouwen. I don't get it!
pi_67297172
Ehhh okee, dus als je ZONDER vaccinatie in Afrika ziek wordt, komt dat doordat je vaccinatie hebt genomen?
  zondag 22 maart 2009 @ 16:33:34 #22
52357 Lambiekje
pi_67297378
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:48 schreef ToT het volgende:
Als je naar een compleet ander werelddeel gaat naar beestjes (met eventueel virussen, wat waarschijnlijk gemuteerd is na idioterie als operation Orange) wat in onze huidige maatschappij niet voor komt (ook al zou je in een ranzig studenten kamer wonen) is iets COMPLEET anders dan je zelf inenten met virussen dat wel in je omgeving voorkomt wat als je het regulier krijgt geen enkel probleem voor je immuun zou zijn.

Ik heb nooit gezegd dat een slangebeet, of bloedvergifting niet zou bestaan.

Daarnaast is het nooit veilig om zomaar vaccin te nemen als je op reis gaat. Ook dat kan dus lelijke bijwerkingen hebben. Ik kan niet begrijpen waarom mensen denken dat maakt niet uit wat voor vaccin het veilig is? Waarom??

Iedere flapdrol kan toch zien dat er explosieve groei van autisme, adhd, astma en andere grappen is.
Het toeschuiven aan erfelijkheid is te zot voor woorden.

Uit verscheidene artikelen blijkt dat de protocolon niet gehonoreerd wordt door de prik-arts/verpleegster. Verkeerde doseringen. Of zoals met HPV te koud inenten waardoor het opnieuw moet. Maar DAT heeft niet op de voorkant van de krant gestaan. De smerige huichelaars.

Er wordt geleidelijk dingen in me mond gelegd wat ik nooit zo gezegd heb.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2009 16:46:47 ]
  zondag 22 maart 2009 @ 16:40:53 #23
52357 Lambiekje
pi_67297628
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Goed: mijn allerlaatste reactie in dit topic.

Lambiekje antwoordt hier niet op, ToT. Hij wacht nu net zo lang tot iemand weer beweringen doet waar hij wel een antwoord op kan geven (door naar rare bronnen te verwijzen en het alomvattende argument 'onzin' te noemen), omdat hij hier geen antwoord op heeft.

En dat is dus precies waarom ik niet meer wil reageren nu: hij kan op geen enkele wijze een normale discussie voeren. Hij komt niet aan met echte, wetenschappelijk onderzochte feiten (behalve uit 1950 of uit zeer discutabele bronnen), is zeer arrogant en kan niet normaal reageren op mensen die het niet met hem eens zijn.

Dus Lambiekje, je zoekt het maar uit verder.
Je negeert zelf net zo. Dus.

Hopelijk zal je over 10 jaar nog eens terug denken aan de dingen die ik je aangedragen heb als je met je HPV-misvormde kinderen (als uberhaupt lukt) op de bank zit. ** Niet ik je dat persoonlijk wens maar de manier waarop je de industrie verdedigd hoop ik stiekem wel.
Het is zo jammer dat elke alternatieve bron wat niet past binnen de orthodoxie in de wind geblazen moet worden ook wordt het gestaafd met bewijzen en nog eens bewijzen.

En daarnaast overigens hoop ik echt dat het over een jaar of wat zou gigantisch uit de hand gelopen is dat de gevaccineerden hetzelfde problemen hebben als met DES. Dat RIVM, GSK en kankerklootzak Klink voor het blok moeten.

Kennelijk is DES net even te lang geleden weer om te beseffen dat de industrie je bedonderd.

Waarom wordt Cervarix vertrouwd terwijl het ontwikkeld is in de periode dat het bedrijf op de afgrond stond vanwege het VIOXX schandaal. I don't get it.
pi_67297672
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk is DES net even te lang geleden weer om te beseffen dat de industrie je bedonderd.
Ach, de hele wereld bedondert je, nietwaar?
  zondag 22 maart 2009 @ 16:44:42 #25
52357 Lambiekje
pi_67297728
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, de hele wereld bedondert je, nietwaar?
Er worden meer messen achterin je rug gestoken dan je lief is.

Ik probeer mensen alleen maar wakker te maken. Kennelijk wil men graag steekwonden hebben en daarnaast ook nog eens lege portomonnee.

Deze docus zijn zeker allemaal gemaakt omdat het zo fantastisch gaat in de wereld of omdat internationale bedrijven en insituten zo eerlijk zijn. Kom op zeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2009 16:54:39 ]
  zondag 22 maart 2009 @ 16:49:31 #26
52357 Lambiekje
pi_67297870
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:27 schreef ToT het volgende:
Ehhh okee, dus als je ZONDER vaccinatie in Afrika ziek wordt, komt dat doordat je vaccinatie hebt genomen?
Je bent zeker eventjes vergeten dat Afrika een speelveld was is om nieuwe verzinsels los te laten.
We moeten ons dus inenten tegen out-of-control-geknoei van bigpharma.
Dubbele winst voor hen.
pi_67298072
Hmmm tegen beter weten in doe ik toch nog maar een poging.....

1) Ter voorkoming van de pokken helpt blootstelling aan het pokkenvirus van de koeien heel goed. Jij zegt dat iemand in de bek rochellen heel goed is voor het immuunsysteem, maar zodra het via een injectienaald het lichaam in komt in plaats van via kwijl in de bek, is het ineens schadelijk.

2) Ziek worden in Afrika en Azië doe je omdat de BigPharma er allerlei nieuwe enge recent uitgevonden en gepattenteerde ziektes verspreidt? Dus geelzucht is een nieuwe uitvinding die knappe bollebozen in een laboratorium bedacht hebben?
  zondag 22 maart 2009 @ 17:03:42 #28
52357 Lambiekje
pi_67298303
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef ToT het volgende:
Hmmm tegen beter weten in doe ik toch nog maar een poging.....

1) Ter voorkoming van de pokken helpt blootstelling aan het pokkenvirus van de koeien heel goed. Jij zegt dat iemand in de bek rochellen heel goed is voor het immuunsysteem, maar zodra het via een injectienaald het lichaam in komt in plaats van via kwijl in de bek, is het ineens schadelijk.
Bacterien hebben ook een functie. We zouden accuut sterven als we die niet bij ons hebben.
Uiteraard moet er een balans zijn zonder dat ze te veel schade aanrichten. TE is nooit goed.

Ik denk dat wetenschap concept virus compleet verkeerd begrepen heeft.

Het klopt gewoon niet in het symbiose model zoals de natuur functioneert.
quote:
2) Ziek worden in Afrika en Azië doe je omdat de BigPharma er allerlei nieuwe enge recent uitgevonden en gepattenteerde ziektes verspreidt? Dus geelzucht is een nieuwe uitvinding die knappe bollebozen in een laboratorium bedacht hebben?
Kort door de bocht gezegd, ja.

Agent Orange om maar eens wat te noemen.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:07:43 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67298405
zo'n post waardoor dit topic verschijnt in m'n AT enzo
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67298431
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:03 schreef Lambiekje het volgende:
ROFLMAO!

Ons aller Lambiekje in een notendop.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:18:11 #31
52357 Lambiekje
pi_67298683
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ROFLMAO!

Ons aller Lambiekje in een notendop.
Kijk naar het doel van een computervirus, dat kun je zo doortreken naar de buitenwereld. De manier hoe we beide oplossen. Het heeft zeg 25 jaar geduurd voordat het eerste
computervirus zich heeft openbaart. (jan 86). Zie de overeenkomsten.

Medische wetenschap zit oplossingen te verzinnen voor zaken die ze zelf de wereld in hebben geholpen.
Maar ik denk dat 99% niet weet wat ze nu echt aan het doen zijn.

Kijk naar TechnoCalyps docu en je begrijpt wat ik bedoel. De natuur functioneert meer dan we denken als een computer. Klink farfetch misschien.

Maar chips kunnen als hersenactiviteit overnemen of zenuwvervangen dus.

Think about it.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2009 17:31:16 ]
pi_67298901
Geef mijn portie maar aan Fikkie....
  zondag 22 maart 2009 @ 17:26:31 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67298905
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk naar het doel van een computervirus, dat kun je zo door getreken naar de buitenwereld. De manier hoe we beide oplossen. Zie het verschi en overeenkomsten.

Kijk naar TechnoCalyps docu en je begrijpt wat ik bedoel. De natuur functioneert meer dan we denken als een computer. Klink farfetch misschien.

Maar chips kunnen als hersenactiviteit overnemen of zenuwvervangen dus.

Think about it.
En hoe is dat relevant voor vaccinaties?
Onikaan ni ov dovah
pi_67299120
Ik heb sterk de neiging om deze reeks naar ONZ te koppen, goddomme zeg....

Biekje, je zegt feitelijk dat een goed immuunsysteem slecht voor je is!
pi_67299268
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bacterien hebben ook een functie. We zouden accuut sterven als we die niet bij ons hebben.
Uiteraard moet er een balans zijn zonder dat ze te veel schade aanrichten. TE is nooit goed.

Het klopt gewoon niet in het symbiose model zoals de natuur functioneert.
[..]

Kort door de bocht gezegd, ja.

Agent Orange om maar eens wat te noemen.
Bacterie X op plaats X is iets goeds, ik noem de bacteriën in je darm, echter deze op plaats Y, zeg je maag, is een ongezond iets.. Er is niks zwart wit in de biologie, en al helemaal niet in de immunologie, dát zal ook niemand hier ontkennen, net als het feit dat er in elk bedrijfsproces missers op kunnen treden, je bent vast ook wel bekend met het percentage succesvol afgeronde IT-projecten, dat is ook bedroevend laag. Datzelfde mechanisme werkt ook in de voedselindustrie, en de farmaceutische industrie, en kan je vangen in de kreet voortschrijdend inzicht. Aderlatingen bleken achteraf gezien toch ook niet zo goed te zijn, dus doet men dat niet meer..

Leuk voorbeeld ter illustratie, de gemiddelde levensverwachting in Zimbabwe, toen ze nog een werkende infrastructuur en een voor Afrika goed ontwikkelde gezondheidszorg hadden was die voor mannen 60 jaar, en nu, na 15 jaar wanbeleid en systematische aftakeling van het vaccinprogramma is dat nog maar 44..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:22:00 #36
45206 Pietverdriet
pi_67300338
Lambiekje is gewoon een parodie op Fox Mulder
  zondag 22 maart 2009 @ 18:28:44 #37
52357 Lambiekje
pi_67300552
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef ToT het volgende:
Ik heb sterk de neiging om deze reeks naar ONZ te koppen, goddomme zeg....

Biekje, je zegt feitelijk dat een goed immuunsysteem slecht voor je is!
Hoe bedoel je dat nu weer?

Dat zeg ik AB SO LUUT niet.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:31:11 #38
45206 Pietverdriet
pi_67300631
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:39 schreef fruityloop het volgende:
Leuk voorbeeld ter illustratie, de gemiddelde levensverwachting in Zimbabwe, toen ze nog een werkende infrastructuur en een voor Afrika goed ontwikkelde gezondheidszorg hadden was die voor mannen 60 jaar, en nu, na 15 jaar wanbeleid en systematische aftakeling van het vaccinprogramma is dat nog maar 44..
Allemaal de schuld van die blanke boeren natuurlijk
  zondag 22 maart 2009 @ 18:31:12 #39
52357 Lambiekje
pi_67300632
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Bacterie X op plaats X is iets goeds, ik noem de bacteriën in je darm, echter deze op plaats Y, zeg je maag, is een ongezond iets.. Er is niks zwart wit in de biologie, en al helemaal niet in de immunologie, dát zal ook niemand hier ontkennen, net als het feit dat er in elk bedrijfsproces missers op kunnen treden, je bent vast ook wel bekend met het percentage succesvol afgeronde IT-projecten, dat is ook bedroevend laag. Datzelfde mechanisme werkt ook in de voedselindustrie, en de farmaceutische industrie, en kan je vangen in de kreet voortschrijdend inzicht. Aderlatingen bleken achteraf gezien toch ook niet zo goed te zijn, dus doet men dat niet meer..
Ja maar bij IT heeft het geen lichamelijk en permenante schade.
quote:
Zimbabwe is wel meer aan de hand dan alleen aftakeling gezondheidzorg.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:48:07 #40
52357 Lambiekje
pi_67301160
Die opmerking over een computervirus. Het heeft dus 25 jaar geduurd voordat het eerste virus zicht openbaarde. Het concept computer was dus geheel geen plaats voor virussen, daarin tegen wel bugs.
Pas nadat het goed en wel gezeteld was in het bedrijfsleven en de eerste thuisgebruikers kwamen kijken was het eerste computervirus ontwikkeld.

Het is eerst virus in de natuur was pas ontdekt in 1899. Wie zegt met dat het niet al eerder gefabriceerd is door de industrie? Ik vind dat lichtelijk bizar en verdacht laat die ontdekking. Aangezien we al 2000 jaar aan het knoeien zijn met chemie. We kunnen het concept virus dus goed en wel 100 jaar. Terwijl al 200 jaar daarvoor het concept atoom hebben uit gedacht.
Terwijl bacteriën al in 1676 zijn ontdekt. Het kan toch niet zo zijn dat het 225 jaar duurt voor de ontdekking van een virus.?!!

Ik heb zeer sterk het vermoeden dat het op dezelfde manier geintroduceerd is als met de computer. Het hoort niet in het model. Trojan horses, malware, virussen zijn pas veel later ontwikkeld. Het is niet natuurs eigen. Het is gegarandeerd manmade met zijn geknoei en het kopieer gedrag van de mens.

Het is uit de hand gelopen en hebben het maar op gegooid van de natuur. Schuld afschuiverij.

Daar begint het probleem van onze zwakte.

Chips kunnen nu al ingezet worden voor omleiding zenuwen bijvoorbeeld bij je pols. Ook is het mogelijk om je hersnens om te leiden.
Ergens 2015 is het plan al opgevouwd om slechte kinderen te opereren en chips er in te plaatsen zodat je 8en haalt voor vakken in plaats van 4en. Nee geen grapjes dat is realiteit.

Als dat gebeurd dan doet zich een heel andere concept virus zijn intrede voor de mens?

http://www.livescience.com/health/060327_neuro_chips.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2009 19:12:59 ]
  zondag 22 maart 2009 @ 18:50:08 #41
45206 Pietverdriet
pi_67301235

Werkelijk, geloof je het echt allemaal zelf Lambiekje, ongelofelijk hoe je jezelf zo weet te overtuigen met zo weinig kennis van zaken.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:05:48 #42
52357 Lambiekje
pi_67301713
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:

Werkelijk, geloof je het echt allemaal zelf Lambiekje, ongelofelijk hoe je jezelf zo weet te overtuigen met zo weinig kennis van zaken.

wat geloof je niet dat computerchips samen gaan met menselijk tisseu?!
  zondag 22 maart 2009 @ 19:09:06 #43
45206 Pietverdriet
pi_67301773
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat geloof je niet dat computerchips samen gaan met menselijk tisseu?!
Nee, ik geloof niet dat jij enige kennis van zaken hebt op het gebied van virussen en vaccinatie
  zondag 22 maart 2009 @ 19:14:10 #44
52357 Lambiekje
pi_67301904
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet dat jij enige kennis van zaken hebt op het gebied van virussen en vaccinatie
dat vroeg ik niet?
pi_67301976
Dude....

1) Virussen zijn FREAKING klein EN heel erg moeilijk te zien. Je kunt ze niet zomaar op een petrischaaltje kweken als bacteriën en ze onder een standaard microscoopje bekijken.

2) Met 18e of 19e eeuwse kennis RNA en dergelijke fabriceren? I wish you good luck!
pi_67302032
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat nu weer?

Dat zeg ik AB SO LUUT niet.
En hoe ik dit bedoel:

Ik zeg dat als je aan onschadelijk gemaakte bacterie in iemands bloedsomloop spuit veiliger is dan iemand in z'n bek tuffen, en als antwoord daarop zeg je dat het niet goed is om alle bacteriën in je lichaam uit te schakelen.

Dus je immuunsysteem leren hoe het bacteriën moet aanpakken is volgens jou dus slecht, dus een goed immuunsysteem hebben is blijkbaar niet goed voor je, want daar gaan bacteriën dood van.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:23:32 #47
45206 Pietverdriet
pi_67302150
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat vroeg ik niet?
En? daar had ik het niet over en je begint over wat anders.
En trouwens,alsof jij ooit serieus antwoord geeft..
Je beweerde een tijd terug dat HIV geen aids veroorzaakt, maar op de vraag waarom je je niet infecteert met een lekker agressief virus om dat te bewijzen ging je nooit in.
Hier ga je niet in op de kritiek of je door tropisch afrika en azie zou reizen zonder je prikken.
Face it lambiekje, je bent een domme trol die ergens een theorie van het internet plukt en daar achteraan hobbelt. Je bent niets meer dan een slechte parodie op fox mulder.
Maar het beste is nog dat je jezelf daar zo vreselijk serieus in neemt
Helaas zijn mensen als jij de schuld eraan dat allerlei domme mensen jou en je gelijken serieus nemen en zich niet laten vaccineren. Denk daar maar eens over na, dat jij bijdraagt aan mensen die bv baarmoederkanker krijgen omdat jij allerlei onzin blaat waar je geen idee hebt over wat je zegt.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:24:35 #48
45206 Pietverdriet
pi_67302173
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ToT het volgende:

[..]

En hoe ik dit bedoel:

Ik zeg dat als je aan onschadelijk gemaakte bacterie in iemands bloedsomloop spuit veiliger is dan iemand in z'n bek tuffen, en als antwoord daarop zeg je dat het niet goed is om alle bacteriën in je lichaam uit te schakelen.

Dus je immuunsysteem leren hoe het bacteriën moet aanpakken is volgens jou dus slecht, dus een goed immuunsysteem hebben is blijkbaar niet goed voor je, want daar gaan bacteriën dood van.
Denk je echt dat hij de capaciteiten heeft dat te bevatten?
pi_67302387
Ik weet het intussen niet meer.
Biekje zegt een HBO'er te zijn, maar hoe de discussies met hem verlopen is alles behalve een HBO'er waardig.

Ik verwacht dan ook niet echt een bevredigend antwoord op wat ik gezegd heb. Wel erg jammer....
  zondag 22 maart 2009 @ 19:32:28 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67302412
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
Die opmerking over een computervirus. Het heeft dus 25 jaar geduurd voordat het eerste virus zicht openbaarde. Het concept computer was dus geheel geen plaats voor virussen, daarin tegen wel bugs.
Pas nadat het goed en wel gezeteld was in het bedrijfsleven en de eerste thuisgebruikers kwamen kijken was het eerste computervirus ontwikkeld.

Het is eerst virus in de natuur was pas ontdekt in 1899. Wie zegt met dat het niet al eerder gefabriceerd is door de industrie? Ik vind dat lichtelijk bizar en verdacht laat die ontdekking. Aangezien we al 2000 jaar aan het knoeien zijn met chemie. We kunnen het concept virus dus goed en wel 100 jaar. Terwijl al 200 jaar daarvoor het concept atoom hebben uit gedacht.
Terwijl bacteriën al in 1676 zijn ontdekt. Het kan toch niet zo zijn dat het 225 jaar duurt voor de ontdekking van een virus.?!!

Ik heb zeer sterk het vermoeden dat het op dezelfde manier geintroduceerd is als met de computer. Het hoort niet in het model. Trojan horses, malware, virussen zijn pas veel later ontwikkeld. Het is niet natuurs eigen. Het is gegarandeerd manmade met zijn geknoei en het kopieer gedrag van de mens.

Het is uit de hand gelopen en hebben het maar op gegooid van de natuur. Schuld afschuiverij.

Daar begint het probleem van onze zwakte.

Chips kunnen nu al ingezet worden voor omleiding zenuwen bijvoorbeeld bij je pols. Ook is het mogelijk om je hersnens om te leiden.
Ergens 2015 is het plan al opgevouwd om slechte kinderen te opereren en chips er in te plaatsen zodat je 8en haalt voor vakken in plaats van 4en. Nee geen grapjes dat is realiteit.

Als dat gebeurd dan doet zich een heel andere concept virus zijn intrede voor de mens?

http://www.livescience.com/health/060327_neuro_chips.html
Lambiekje je praat onzin. Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid. Ik heb er nu geen tijd voor, maar zal later nog wel een voorbeeld geven.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')