abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 13:16:12 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67290975
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zitten ze nog in hun eerste of tweede jaar? Zo ja, dan zullen ze waarschijnlijk nog niet heel veel les krijgen van professoren. Die komen meestal pas bij de hogere jaars colleges meedoen. Anyway, er zullen er vast een aantal zijn die zo star doen. Daar zijn het mensen voor. Gelukkig betekend dat niet dat ze allemaal zo zijn, zoals je nu meerdere voorbeelden van hebt.
3e jaars en eindscriptie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:19:31 #2
52357 Lambiekje
pi_67291075
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn punt ging er meer over dat er getwijfeld werd over de intelligentie van mensen die zich vol lieten spuiten met gif.
Het idee van verzwakte ziektekiemen is echt niet zo onintelligent.
Op zich niet. Alleen jammer genoeg functioneert het lichaam niet zo. Dus is het wel onintelligent.
Maar dat is ook geheel de insteek van vaccins niet. Mensen beschermen het idee alleen al!

nog maar een keer plaatsen voor de nieuwe reeks.
quote:
The clinical evidence for vaccines is their ability to stimulate antibody production in the recipient. What is not clear, however, is whether or not antibody production constitutes immunity. For example, agamma globulin-anemic children are incapable of producing antibodies, yet they recover from infectious diseases almost as quickly as other children. [41] Furthermore, a study published by the British Medical Council in 1950 during a diphtheria epidemic concluded that there was no relationship between antibody count and disease incidence; researchers found resistant people with extremely low antibody counts and sick people with high counts. [42] Natural immunization is a complex interactive process involving many bodily organs and systems; it cannot be replicated by the artificial stimulation of antibodies.
bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67291853
Maar waarom werkte het met de pokken bijvoorbeeld wel? (Mensen die met koeien werkten, kregen geen pokken.)
pi_67291917
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op zich niet. Alleen jammer genoeg functioneert het lichaam niet zo. Dus is het wel onintelligent.
Maar dat is ook geheel de insteek van vaccins niet. Mensen beschermen het idee alleen al!

[..]
Aan de eerste post van dit topic maak ik een beetje op dat je geneeskundige/biomedische studie volgt. Ik weet niet echt waar de discussie over gaat (geen vorige topics gelezen) maar het feit dat je nu een quote plaatst, waarmee je wilt bevestigen dat jou standpunt/mening over vaccinaties en haar niet-werkzaamheid (ik denk in ieder geval dat je dat wilt vertellen), van een artikel met bronnen uit 1950 (!!) en semi-serieuze andere bronnen draagt niet echt bij aan je overtuigngskracht.

Maar ik zal eerst eens wat andere delen van dit onderwerp gaan lezen... (iemand linkjes?)
  zondag 22 maart 2009 @ 13:58:19 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67292290
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het functioneerd niet zo? Is dat het enige wat je er over te zeggen hebt? Wat voorn bron van informatie geeft je die wijsheid?
quote:
Ja natuurlijk komt er meer bij kijken dan de versimpelde versie. Er zullen vast wel een aantal backup mechanismen aanwezig zijn, waardoor die kinderen met die afwijking toch kunnen genezen. Dat doet niets af aan de werking van het mechanisme wat een vaccin aanspreekt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 22 maart 2009 @ 14:01:18 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67292382
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:46 schreef Swine het volgende:

[..]

Aan de eerste post van dit topic maak ik een beetje op dat je geneeskundige/biomedische studie volgt. Ik weet niet echt waar de discussie over gaat (geen vorige topics gelezen) maar het feit dat je nu een quote plaatst, waarmee je wilt bevestigen dat jou standpunt/mening over vaccinaties en haar niet-werkzaamheid (ik denk in ieder geval dat je dat wilt vertellen), van een artikel met bronnen uit 1950 (!!) en semi-serieuze andere bronnen draagt niet echt bij aan je overtuigngskracht.

Maar ik zal eerst eens wat andere delen van dit onderwerp gaan lezen... (iemand linkjes?)
Ter informatie, Lambiekje volgt (gelukkig!) geen medische studie. Hij is een ICT'er die zonder relevante kennis uitspraken doet over onderwerpen die hij niet begrijpt. En ja, zoals je kan verwachten levert dat een flinke berg onzin op
Onikaan ni ov dovah
pi_67292674
Haha, ik was net al een stukje aan het lezen in deeltje vier en kwam tot de conclusie dat die kerel niet serieus is te nemen. Hij staat nergens voor open en kraamt nagenoeg alleen maar onzin uit zonder ook nog eens fatsoenlijke (serieus te nemen) bronnen te vermelden.
Beetje jammer, nderwerp is namelijk best interessant als discussie-onderwerp.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:19:03 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67292928
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:10 schreef Swine het volgende:
Haha, ik was net al een stukje aan het lezen in deeltje vier en kwam tot de conclusie dat die kerel niet serieus is te nemen. Hij staat nergens voor open en kraamt nagenoeg alleen maar onzin uit zonder ook nog eens fatsoenlijke (serieus te nemen) bronnen te vermelden.
Dat zie je helemaal goed
Onikaan ni ov dovah
  zondag 22 maart 2009 @ 14:35:32 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67293499
Lambiekje moet gewoon eens een lekkere reis door tropisch afrika en azie gaan maken zonder zijn prikken te halen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67293662
quote:
Precies.

En inderdaad jammer, de discussie op zich is interessant - maar Lambiekje staat echt nergens voor open, en noemt ons dan vervolgens onintelligent.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:41:46 #11
52357 Lambiekje
pi_67293744
quote:
Lach er maar om. Maar je avator plaatje zegt al weer genoeg.

Als je echt geïnteresseerd bent lees je wel verder. Je hoeft mij niet te geloven. Als je maar de artikelen leest met hun hun statements en bronvermeldingen. En vraagtekens gaat zetten bij de validiteit van de statements van grofgeld opererende conglomeraat. Weggestopte doofpot artikelen laat zien dat zij bigtime liegen.

Jammer dat je ook weer z'n eentje bent die vastgeroest zit met fundamenteel verkeerde ideologien van de gevestigde orde.

Het is echt ronduit schrijnend te noemen dat mensen niet eens de moeite nemen om nu te lezen en te begrijpen wat mijn punt is.

En jij Tuinhek, je bent een wanstaltige heuler.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:43:36 #12
52357 Lambiekje
pi_67293819
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Precies.

En inderdaad jammer, de discussie op zich is interessant - maar Lambiekje staat echt nergens voor open, en noemt ons dan vervolgens onintelligent.
waarom zou ik de gevestige orde nog accepteren op hun geloofwaardigheid? Dat heeft die branche voor goed verknalt. Maar die fascistische groepering gaat eens door de mand vallen.

Jij bent diegene met de op-slot-zijnde deuren niet ik.

Heb je deze reactie gelezen op de valreep van de vorige deel?
  zondag 22 maart 2009 @ 14:47:34 #13
52357 Lambiekje
pi_67293951
dubbel.
pi_67293992
Biekje, wat Piet al suggereerde: zou jij met een gerust hart door Afrika en Azië kunnen reizen zonder vaccinaties? Denk jij dat je geen geelzucht of meer van dat soort gein zult krijgen?
pi_67294255
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:48 schreef ToT het volgende:
Biekje, wat Piet al suggereerde: zou jij met een gerust hart door Afrika en Azië kunnen reizen zonder vaccinaties? Denk jij dat je geen geelzucht of meer van dat soort gein zult krijgen?
Goed: mijn allerlaatste reactie in dit topic.

Lambiekje antwoordt hier niet op, ToT. Hij wacht nu net zo lang tot iemand weer beweringen doet waar hij wel een antwoord op kan geven (door naar rare bronnen te verwijzen en het alomvattende argument 'onzin' te noemen), omdat hij hier geen antwoord op heeft.

En dat is dus precies waarom ik niet meer wil reageren nu: hij kan op geen enkele wijze een normale discussie voeren. Hij komt niet aan met echte, wetenschappelijk onderzochte feiten (behalve uit 1950 of uit zeer discutabele bronnen), is zeer arrogant en kan niet normaal reageren op mensen die het niet met hem eens zijn.

Dus Lambiekje, je zoekt het maar uit verder.
pi_67294430
Mwoah, Biekje negeert mij meestal niet.

Ik denk eerder dat we een antwoord krijgen over genoeg fruit eten en vers water drinken enzo, en dat je dan de supercholera en kippenbloedhoest en andere andere ziektes makkelijk kunt weerstaan.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:28:51 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67295278
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je echt geïnteresseerd bent lees je wel verder. Je hoeft mij niet te geloven. Als je maar de artikelen leest met hun hun statements en bronvermeldingen. En vraagtekens gaat zetten bij de validiteit van de statements van grofgeld opererende conglomeraat. Weggestopte doofpot artikelen laat zien dat zij bigtime liegen.

Jammer dat je ook weer z'n eentje bent die vastgeroest zit met fundamenteel verkeerde ideologien van de gevestigde orde.

Het is echt ronduit schrijnend te noemen dat mensen niet eens de moeite nemen om nu te lezen en te begrijpen wat mijn punt is.
Dat mensen die zich in hebben gelezen en je punt snappen het nog steeds niet met je eens kunnen zijn blijft moeilijk om te bevatten he
quote:
Thx, maar die mag je toch wel even toelichten denk ik.
Onikaan ni ov dovah
pi_67295915
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Haha. Je hebt me dus al heel stereotyp in een hokje geduwd alleen maar om mijn avater, zonder dat je iets van me weet
Het is jammer dat je niet buiten je eigen hokje kan denken. En verder worden jou aangekaarte bronnen door de actieve posters in deze reeks volgens mij wel gelezen, maar vertrouwd men ze gewoon niet omdat er vaak bewijs mist en ze tegenstrijdig zijn met de werkelijkheid (zoals: AIDS bestaat niet...).

Ik wens je succes met de wereld overtuigen van jou ideeën, ik houd het hier net als PPP ook voor gezien.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:20:07 #19
52357 Lambiekje
pi_67296929
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:50 schreef Swine het volgende:

[..]

Haha. Je hebt me dus al heel stereotyp in een hokje geduwd alleen maar om mijn avater, zonder dat je iets van me weet
Het is jammer dat je niet buiten je eigen hokje kan denken. En verder worden jou aangekaarte bronnen door de actieve posters in deze reeks volgens mij wel gelezen, maar vertrouwd men ze gewoon niet omdat er vaak bewijs mist en ze tegenstrijdig zijn met de werkelijkheid (zoals: AIDS bestaat niet...).

Ik wens je succes met de wereld overtuigen van jou ideeën, ik houd het hier net als PPP ook voor gezien.
Daar ga je al weer de mist in.
AIDS bestaat wel, maar is als term GEEN ziekte. Daar in tegen bestaat HIV niet wat ik en menig wetenschapper claimt.

Nee de actieve posters lezen niets en blijven maar blind hameren op feiten wat berust op bedrog.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:22:31 #20
52357 Lambiekje
pi_67297013
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:02 schreef ToT het volgende:
Mwoah, Biekje negeert mij meestal niet.

Ik denk eerder dat we een antwoord krijgen over genoeg fruit eten en vers water drinken enzo, en dat je dan de supercholera en kippenbloedhoest en andere andere ziektes makkelijk kunt weerstaan.
Dat zeg ik niet.

Ik zeg dat de kans dat je ziek, zwak en misselijk bent hoogstwaarschijnlijk komt door vaccinatie en medicatie en en receptloze pillen.

Je moet gezond verstand gebruiken. Mensen zullen dat gerust hebben maar als het om hun gezondheid gaat ontbeert dat. Waarom zou je de bewezen geldwolven uberhaupt vertrouwen. I don't get it!
pi_67297172
Ehhh okee, dus als je ZONDER vaccinatie in Afrika ziek wordt, komt dat doordat je vaccinatie hebt genomen?
  zondag 22 maart 2009 @ 16:33:34 #22
52357 Lambiekje
pi_67297378
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:48 schreef ToT het volgende:
Als je naar een compleet ander werelddeel gaat naar beestjes (met eventueel virussen, wat waarschijnlijk gemuteerd is na idioterie als operation Orange) wat in onze huidige maatschappij niet voor komt (ook al zou je in een ranzig studenten kamer wonen) is iets COMPLEET anders dan je zelf inenten met virussen dat wel in je omgeving voorkomt wat als je het regulier krijgt geen enkel probleem voor je immuun zou zijn.

Ik heb nooit gezegd dat een slangebeet, of bloedvergifting niet zou bestaan.

Daarnaast is het nooit veilig om zomaar vaccin te nemen als je op reis gaat. Ook dat kan dus lelijke bijwerkingen hebben. Ik kan niet begrijpen waarom mensen denken dat maakt niet uit wat voor vaccin het veilig is? Waarom??

Iedere flapdrol kan toch zien dat er explosieve groei van autisme, adhd, astma en andere grappen is.
Het toeschuiven aan erfelijkheid is te zot voor woorden.

Uit verscheidene artikelen blijkt dat de protocolon niet gehonoreerd wordt door de prik-arts/verpleegster. Verkeerde doseringen. Of zoals met HPV te koud inenten waardoor het opnieuw moet. Maar DAT heeft niet op de voorkant van de krant gestaan. De smerige huichelaars.

Er wordt geleidelijk dingen in me mond gelegd wat ik nooit zo gezegd heb.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2009 16:46:47 ]
  zondag 22 maart 2009 @ 16:40:53 #23
52357 Lambiekje
pi_67297628
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Goed: mijn allerlaatste reactie in dit topic.

Lambiekje antwoordt hier niet op, ToT. Hij wacht nu net zo lang tot iemand weer beweringen doet waar hij wel een antwoord op kan geven (door naar rare bronnen te verwijzen en het alomvattende argument 'onzin' te noemen), omdat hij hier geen antwoord op heeft.

En dat is dus precies waarom ik niet meer wil reageren nu: hij kan op geen enkele wijze een normale discussie voeren. Hij komt niet aan met echte, wetenschappelijk onderzochte feiten (behalve uit 1950 of uit zeer discutabele bronnen), is zeer arrogant en kan niet normaal reageren op mensen die het niet met hem eens zijn.

Dus Lambiekje, je zoekt het maar uit verder.
Je negeert zelf net zo. Dus.

Hopelijk zal je over 10 jaar nog eens terug denken aan de dingen die ik je aangedragen heb als je met je HPV-misvormde kinderen (als uberhaupt lukt) op de bank zit. ** Niet ik je dat persoonlijk wens maar de manier waarop je de industrie verdedigd hoop ik stiekem wel.
Het is zo jammer dat elke alternatieve bron wat niet past binnen de orthodoxie in de wind geblazen moet worden ook wordt het gestaafd met bewijzen en nog eens bewijzen.

En daarnaast overigens hoop ik echt dat het over een jaar of wat zou gigantisch uit de hand gelopen is dat de gevaccineerden hetzelfde problemen hebben als met DES. Dat RIVM, GSK en kankerklootzak Klink voor het blok moeten.

Kennelijk is DES net even te lang geleden weer om te beseffen dat de industrie je bedonderd.

Waarom wordt Cervarix vertrouwd terwijl het ontwikkeld is in de periode dat het bedrijf op de afgrond stond vanwege het VIOXX schandaal. I don't get it.
pi_67297672
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk is DES net even te lang geleden weer om te beseffen dat de industrie je bedonderd.
Ach, de hele wereld bedondert je, nietwaar?
  zondag 22 maart 2009 @ 16:44:42 #25
52357 Lambiekje
pi_67297728
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, de hele wereld bedondert je, nietwaar?
Er worden meer messen achterin je rug gestoken dan je lief is.

Ik probeer mensen alleen maar wakker te maken. Kennelijk wil men graag steekwonden hebben en daarnaast ook nog eens lege portomonnee.

Deze docus zijn zeker allemaal gemaakt omdat het zo fantastisch gaat in de wereld of omdat internationale bedrijven en insituten zo eerlijk zijn. Kom op zeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2009 16:54:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')