wat geloof je niet dat computerchips samen gaan met menselijk tisseu?!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:![]()
![]()
Werkelijk, geloof je het echt allemaal zelf Lambiekje, ongelofelijk hoe je jezelf zo weet te overtuigen met zo weinig kennis van zaken.
![]()
Nee, ik geloof niet dat jij enige kennis van zaken hebt op het gebied van virussen en vaccinatiequote:Op zondag 22 maart 2009 19:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat geloof je niet dat computerchips samen gaan met menselijk tisseu?!
dat vroeg ik niet?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat jij enige kennis van zaken hebt op het gebied van virussen en vaccinatie
En hoe ik dit bedoel:quote:Op zondag 22 maart 2009 18:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nu weer?
Dat zeg ik AB SO LUUT niet.
En? daar had ik het niet over en je begint over wat anders.quote:
Denk je echt dat hij de capaciteiten heeft dat te bevatten?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe ik dit bedoel:
Ik zeg dat als je aan onschadelijk gemaakte bacterie in iemands bloedsomloop spuit veiliger is dan iemand in z'n bek tuffen, en als antwoord daarop zeg je dat het niet goed is om alle bacteriën in je lichaam uit te schakelen.
Dus je immuunsysteem leren hoe het bacteriën moet aanpakken is volgens jou dus slecht, dus een goed immuunsysteem hebben is blijkbaar niet goed voor je, want daar gaan bacteriën dood van.
Lambiekje je praat onzin. Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid. Ik heb er nu geen tijd voor, maar zal later nog wel een voorbeeld geven.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
Die opmerking over een computervirus. Het heeft dus 25 jaar geduurd voordat het eerste virus zicht openbaarde. Het concept computer was dus geheel geen plaats voor virussen, daarin tegen wel bugs.
Pas nadat het goed en wel gezeteld was in het bedrijfsleven en de eerste thuisgebruikers kwamen kijken was het eerste computervirus ontwikkeld.
Het is eerst virus in de natuur was pas ontdekt in 1899. Wie zegt met dat het niet al eerder gefabriceerd is door de industrie? Ik vind dat lichtelijk bizar en verdacht laat die ontdekking. Aangezien we al 2000 jaar aan het knoeien zijn met chemie. We kunnen het concept virus dus goed en wel 100 jaar. Terwijl al 200 jaar daarvoor het concept atoom hebben uit gedacht.
Terwijl bacteriën al in 1676 zijn ontdekt. Het kan toch niet zo zijn dat het 225 jaar duurt voor de ontdekking van een virus.?!!
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat het op dezelfde manier geintroduceerd is als met de computer. Het hoort niet in het model. Trojan horses, malware, virussen zijn pas veel later ontwikkeld. Het is niet natuurs eigen. Het is gegarandeerd manmade met zijn geknoei en het kopieer gedrag van de mens.
Het is uit de hand gelopen en hebben het maar op gegooid van de natuur. Schuld afschuiverij.
Daar begint het probleem van onze zwakte.
Chips kunnen nu al ingezet worden voor omleiding zenuwen bijvoorbeeld bij je pols. Ook is het mogelijk om je hersnens om te leiden.
Ergens 2015 is het plan al opgevouwd om slechte kinderen te opereren en chips er in te plaatsen zodat je 8en haalt voor vakken in plaats van 4en. Nee geen grapjes dat is realiteit.
Als dat gebeurd dan doet zich een heel andere concept virus zijn intrede voor de mens?
http://www.livescience.com/health/060327_neuro_chips.html
Mensen als Biekje zijn een reden waarom ik nooit de ambitie gehad heb een mod te worden, ik zou hem namelijk keihard een permban gegeven.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:31 schreef ToT het volgende:
Ik weet het intussen niet meer.
Biekje zegt een HBO'er te zijn, maar hoe de discussies met hem verlopen is alles behalve een HBO'er waardig.
Ik verwacht dan ook niet echt een bevredigend antwoord op wat ik gezegd heb. Wel erg jammer....
LOL Mja ach zijn manier van discussiëren is redelijk frustrerend, maar niet banwaardig.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen als Biekje zijn een reden waarom ik nooit de ambitie gehad heb een mod te worden, ik zou hem namelijk keihard een permban gegeven.
Door de BigPharma vervalste aanwijzingen natuurlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje je praat onzin. Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid. Ik heb er nu geen tijd voor, maar zal later nog wel een voorbeeld geven.
Dat is wel de slechtste bewering die ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid.
er wordt geen bacterie in bloedsomloop gebracht. Viruspartikels een manteleiwitten van varkens, schapen, apen, koeien en vogels aangelengd met aluminiumhydroxide en antivries. Dat is echt hoog nodig dat babies dat in hun systeem krijgen. Want moeder natuur levert geen goede producten af. Think again.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe ik dit bedoel:
Ik zeg dat als je aan onschadelijk gemaakte bacterie in iemands bloedsomloop spuit veiliger is dan iemand in z'n bek tuffen, en als antwoord daarop zeg je dat het niet goed is om alle bacteriën in je lichaam uit te schakelen.
Dat is wat ik al eerder zei het gedachten achter vaccineren. Maar wat nu als dat onjuist is zoals ik met een bron had aangegeven. Waarom is het zo moeilijk om mensen te wijzen op concept wat verkeerd wordt gebruikt.quote:Dus je immuunsysteem leren hoe het bacteriën moet aanpakken is volgens jou dus slecht, dus een goed immuunsysteem hebben is blijkbaar niet goed voor je, want daar gaan bacteriën dood van.
Waarom als ik wijs op dissidente zaken. Mensen moet gewoon lezen wat er naast de opzichtig onjuiste versei van de orthodoxie.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik ben het er overigens wel mee eens dat ik het levensgevaarlijk vind dat mensen zich door hem zouden kunnen laten overtuigen (als ze een paar losse posts lezen; als je er van uit gaat dat iedere bezoeker ELKE post leest van een topic, zal dat gevaar amper bestaan, maar helaas zijn er veel mensen die gewoon hier en daar een post lezen, en DAAR schuilt dus het gevaar in!)
Als moeder natuur zo'n goed product afleverde, waarom leven wij nu ruwweg twee keer langer dan tot 100 jaar geleden?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er wordt geen bacterie in bloedsomloop gebracht. Viruspartikels een manteleiwitten van varkens, schapen, apen, koeien en vogels aangelengd met aluminiumhydroxide en antivries. Dat is echt hoog nodig dat babies dat in hun systeem krijgen. Want moeder natuur levert geen goede producten af. Think again.
Totale disrespect voor natuur (of God) als je het mij vraagt.
Jij zal een gevaarlijke censurist zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen als Biekje zijn een reden waarom ik nooit de ambitie gehad heb een mod te worden, ik zou hem namelijk keihard een permban gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |