abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 18:50:08 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67301235

Werkelijk, geloof je het echt allemaal zelf Lambiekje, ongelofelijk hoe je jezelf zo weet te overtuigen met zo weinig kennis van zaken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:05:48 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67301713
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:

Werkelijk, geloof je het echt allemaal zelf Lambiekje, ongelofelijk hoe je jezelf zo weet te overtuigen met zo weinig kennis van zaken.

wat geloof je niet dat computerchips samen gaan met menselijk tisseu?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:09:06 #43
45206 Pietverdriet
pi_67301773
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat geloof je niet dat computerchips samen gaan met menselijk tisseu?!
Nee, ik geloof niet dat jij enige kennis van zaken hebt op het gebied van virussen en vaccinatie
  zondag 22 maart 2009 @ 19:14:10 #44
52357 Lambiekje
pi_67301904
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet dat jij enige kennis van zaken hebt op het gebied van virussen en vaccinatie
dat vroeg ik niet?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67301976
Dude....

1) Virussen zijn FREAKING klein EN heel erg moeilijk te zien. Je kunt ze niet zomaar op een petrischaaltje kweken als bacteriën en ze onder een standaard microscoopje bekijken.

2) Met 18e of 19e eeuwse kennis RNA en dergelijke fabriceren? I wish you good luck!
pi_67302032
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat nu weer?

Dat zeg ik AB SO LUUT niet.
En hoe ik dit bedoel:

Ik zeg dat als je aan onschadelijk gemaakte bacterie in iemands bloedsomloop spuit veiliger is dan iemand in z'n bek tuffen, en als antwoord daarop zeg je dat het niet goed is om alle bacteriën in je lichaam uit te schakelen.

Dus je immuunsysteem leren hoe het bacteriën moet aanpakken is volgens jou dus slecht, dus een goed immuunsysteem hebben is blijkbaar niet goed voor je, want daar gaan bacteriën dood van.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:23:32 #47
45206 Pietverdriet
pi_67302150
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat vroeg ik niet?
En? daar had ik het niet over en je begint over wat anders.
En trouwens,alsof jij ooit serieus antwoord geeft..
Je beweerde een tijd terug dat HIV geen aids veroorzaakt, maar op de vraag waarom je je niet infecteert met een lekker agressief virus om dat te bewijzen ging je nooit in.
Hier ga je niet in op de kritiek of je door tropisch afrika en azie zou reizen zonder je prikken.
Face it lambiekje, je bent een domme trol die ergens een theorie van het internet plukt en daar achteraan hobbelt. Je bent niets meer dan een slechte parodie op fox mulder.
Maar het beste is nog dat je jezelf daar zo vreselijk serieus in neemt
Helaas zijn mensen als jij de schuld eraan dat allerlei domme mensen jou en je gelijken serieus nemen en zich niet laten vaccineren. Denk daar maar eens over na, dat jij bijdraagt aan mensen die bv baarmoederkanker krijgen omdat jij allerlei onzin blaat waar je geen idee hebt over wat je zegt.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:24:35 #48
45206 Pietverdriet
pi_67302173
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ToT het volgende:

[..]

En hoe ik dit bedoel:

Ik zeg dat als je aan onschadelijk gemaakte bacterie in iemands bloedsomloop spuit veiliger is dan iemand in z'n bek tuffen, en als antwoord daarop zeg je dat het niet goed is om alle bacteriën in je lichaam uit te schakelen.

Dus je immuunsysteem leren hoe het bacteriën moet aanpakken is volgens jou dus slecht, dus een goed immuunsysteem hebben is blijkbaar niet goed voor je, want daar gaan bacteriën dood van.
Denk je echt dat hij de capaciteiten heeft dat te bevatten?
pi_67302387
Ik weet het intussen niet meer.
Biekje zegt een HBO'er te zijn, maar hoe de discussies met hem verlopen is alles behalve een HBO'er waardig.

Ik verwacht dan ook niet echt een bevredigend antwoord op wat ik gezegd heb. Wel erg jammer....
  zondag 22 maart 2009 @ 19:32:28 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67302412
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
Die opmerking over een computervirus. Het heeft dus 25 jaar geduurd voordat het eerste virus zicht openbaarde. Het concept computer was dus geheel geen plaats voor virussen, daarin tegen wel bugs.
Pas nadat het goed en wel gezeteld was in het bedrijfsleven en de eerste thuisgebruikers kwamen kijken was het eerste computervirus ontwikkeld.

Het is eerst virus in de natuur was pas ontdekt in 1899. Wie zegt met dat het niet al eerder gefabriceerd is door de industrie? Ik vind dat lichtelijk bizar en verdacht laat die ontdekking. Aangezien we al 2000 jaar aan het knoeien zijn met chemie. We kunnen het concept virus dus goed en wel 100 jaar. Terwijl al 200 jaar daarvoor het concept atoom hebben uit gedacht.
Terwijl bacteriën al in 1676 zijn ontdekt. Het kan toch niet zo zijn dat het 225 jaar duurt voor de ontdekking van een virus.?!!

Ik heb zeer sterk het vermoeden dat het op dezelfde manier geintroduceerd is als met de computer. Het hoort niet in het model. Trojan horses, malware, virussen zijn pas veel later ontwikkeld. Het is niet natuurs eigen. Het is gegarandeerd manmade met zijn geknoei en het kopieer gedrag van de mens.

Het is uit de hand gelopen en hebben het maar op gegooid van de natuur. Schuld afschuiverij.

Daar begint het probleem van onze zwakte.

Chips kunnen nu al ingezet worden voor omleiding zenuwen bijvoorbeeld bij je pols. Ook is het mogelijk om je hersnens om te leiden.
Ergens 2015 is het plan al opgevouwd om slechte kinderen te opereren en chips er in te plaatsen zodat je 8en haalt voor vakken in plaats van 4en. Nee geen grapjes dat is realiteit.

Als dat gebeurd dan doet zich een heel andere concept virus zijn intrede voor de mens?

http://www.livescience.com/health/060327_neuro_chips.html
Lambiekje je praat onzin. Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid. Ik heb er nu geen tijd voor, maar zal later nog wel een voorbeeld geven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 22 maart 2009 @ 19:33:25 #51
45206 Pietverdriet
pi_67302440
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:31 schreef ToT het volgende:
Ik weet het intussen niet meer.
Biekje zegt een HBO'er te zijn, maar hoe de discussies met hem verlopen is alles behalve een HBO'er waardig.

Ik verwacht dan ook niet echt een bevredigend antwoord op wat ik gezegd heb. Wel erg jammer....
Mensen als Biekje zijn een reden waarom ik nooit de ambitie gehad heb een mod te worden, ik zou hem namelijk keihard een permban gegeven.
pi_67302449
Ik ben het er overigens wel mee eens dat ik het levensgevaarlijk vind dat mensen zich door hem zouden kunnen laten overtuigen (als ze een paar losse posts lezen; als je er van uit gaat dat iedere bezoeker ELKE post leest van een topic, zal dat gevaar amper bestaan, maar helaas zijn er veel mensen die gewoon hier en daar een post lezen, en DAAR schuilt dus het gevaar in!)
pi_67302533
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen als Biekje zijn een reden waarom ik nooit de ambitie gehad heb een mod te worden, ik zou hem namelijk keihard een permban gegeven.
LOL Mja ach zijn manier van discussiëren is redelijk frustrerend, maar niet banwaardig.
Hij zit geen tubgirls te posten of met doodsverwensingen te gooien.
Op een holocaustontkenninkje tussendoor na doet-ie het verder wel goed hoor. Alleen zou het wel prettig zijn als er wat inhoudelijker op posts gereageerd werd.
pi_67302554
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lambiekje je praat onzin. Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid. Ik heb er nu geen tijd voor, maar zal later nog wel een voorbeeld geven.
Door de BigPharma vervalste aanwijzingen natuurlijk!
pi_67303055
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er zijn genoeg aanwijzingen binnen de biologische wereld dat virussen veel ouder zijn dan de mensheid.
Dat is wel de slechtste bewering die ik ooit gehoord heb.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_67303263
Okee, hoe zou jij een virus maken?
Ik neem aan dat jij meer kennis van de wereld in huis hebt dan een gemiddelde 18e eeuwse westerling die net gestopt is om patiënten met bloedzuigers te behandelen?

En specifieker: hoe zou jij een virus maken die mensen massaal ziek maakt en waarvoor jij een geneesmiddel hebt? En dat dus met 18e eeuws apparatuur he!
  zondag 22 maart 2009 @ 20:01:40 #57
52357 Lambiekje
pi_67303393
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ToT het volgende:

[..]

En hoe ik dit bedoel:

er wordt geen bacterie in bloedsomloop gebracht. Viruspartikels een manteleiwitten van varkens, schapen, apen, koeien en vogels aangelengd met aluminiumhydroxide en antivries. Dat is echt hoog nodig dat babies dat in hun systeem krijgen. Want moeder natuur levert geen goede producten af. Think again.
Totale disrespect voor natuur (of God) als je het mij vraagt.

Van die miljoen bacterien in je mond maakt het echt niet uit of je nu in iemands mond spuugt. De beweging is vies in jouw beleving en dat is iets heel anders.

Even snelcursus ranzigheid...waarbij rochelen het onschuld zelve is.
Kijk naar Japanners die delen veel meer lichaamssappen met elkaar, het valt onder het kopje erotisch.
2girls1cup, bukakke of de amerikaanse ass smoothie of de goldenshower
** nee geen NSFW-links gewoon wiki-stubs en dictionary links
quote:
Dat is wat ik al eerder zei het gedachten achter vaccineren. Maar wat nu als dat onjuist is zoals ik met een bron had aangegeven. Waarom is het zo moeilijk om mensen te wijzen op concept wat verkeerd wordt gebruikt.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:08:03 #58
52357 Lambiekje
pi_67303638
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik ben het er overigens wel mee eens dat ik het levensgevaarlijk vind dat mensen zich door hem zouden kunnen laten overtuigen (als ze een paar losse posts lezen; als je er van uit gaat dat iedere bezoeker ELKE post leest van een topic, zal dat gevaar amper bestaan, maar helaas zijn er veel mensen die gewoon hier en daar een post lezen, en DAAR schuilt dus het gevaar in!)
Waarom als ik wijs op dissidente zaken. Mensen moet gewoon lezen wat er naast de opzichtig onjuiste versei van de orthodoxie.
Kennelijk zijn er meer mensen wakker en hebben met flyers staan uitdelen voor scholen. En wordt aanklacht brieven gestuurd en rechtzaken opgestart tegen het RIVM. Bloeden zullen ze.

Ik vind het kwalijk dat er een instituut als het RIVM bestaat.
pi_67303673
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er wordt geen bacterie in bloedsomloop gebracht. Viruspartikels een manteleiwitten van varkens, schapen, apen, koeien en vogels aangelengd met aluminiumhydroxide en antivries. Dat is echt hoog nodig dat babies dat in hun systeem krijgen. Want moeder natuur levert geen goede producten af. Think again.
Totale disrespect voor natuur (of God) als je het mij vraagt.
Als moeder natuur zo'n goed product afleverde, waarom leven wij nu ruwweg twee keer langer dan tot 100 jaar geleden?

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 22 maart 2009 @ 20:09:21 #60
52357 Lambiekje
pi_67303694
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij zal een gevaarlijke censurist zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')