Das wel heel slecht want het duurt ff voordat lavaburst gecast isquote:Op zondag 22 maart 2009 21:29 schreef Migwi het volgende:
Val je een Shaman aan, krijg je een 8k Lavaburst in je gezicht.
Nou, dan is 't ook snel afgelopen
Bij Undying nemen we 2 tanks en 3 healers, je kunt het doen met 8 man wat ons bijna gelukt was maar we kregen net tijdens KT een ice block op een mage die net laag was on health en zn heal net niet op tijd kreeg.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Neem de tijd. Stomme dingen voorkomen zoals dood gaan op Thaddius, 4 horsemen en KT
Ja, of iets anders. Enige wat ik me nog kan herinneren is het woord Lavaburst in dat 'gevecht', ben heel slecht in die nieuwe skills van andere classes op 't moment.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Das wel heel slecht want het duurt ff voordat lavaburst gecast is
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef EggsTC het volgende:
Zijn er nog mensen die dit spelen dan?
Lavaburst doet idd veel pijn... 9000-13000 dmg. Maar gewoon om de shaman heen lopen zodat je achter hem staatquote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, of iets anders. Enige wat ik me nog kan herinneren is het woord Lavaburst in dat 'gevecht', ben heel slecht in die nieuwe skills van andere classes op 't moment.
Nou ja, ik werd eerst naar achter gelanceerd en toen kreeg ik opeens 8k in m'n gezicht. Dat is de helft van m'n HPquote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Lavaburst doet idd veel pijn... 9000-13000 dmg. Maar gewoon om de shaman heen lopen zodat je achter hem staat
je weet dat je ook instant kan draaien tijdens het casten he?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Lavaburst doet idd veel pijn... 9000-13000 dmg. Maar gewoon om de shaman heen lopen zodat je achter hem staat
Leuke screenshotquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren Illustration of the Dragon Soul gewonnen met een PuG op mijn warlock. Daarna ook met mijn Death Knight naar obs25 geweest en daarmee Dragon Brood Legguards geloot.
En vanmorgen vond ik deze meneer uit mijn ei:![]()
[ afbeelding ]
NOAM!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren Illustration of the Dragon Soul gewonnen met een PuG op mijn warlock. Daarna ook met mijn Death Knight naar obs25 geweest en daarmee Dragon Brood Legguards geloot.
En vanmorgen vond ik deze meneer uit mijn ei:![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben het gisteren geprobeerd met een 3/6/16 setup, met eerst 5 melee DPS en 11 ranged, maar een van onze DPS warriors had connection problemen, dus die ging er na Gothik uit voor een Shadowpriest.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bij Undying nemen we 2 tanks en 3 healers, je kunt het doen met 8 man wat ons bijna gelukt was maar we kregen net tijdens KT een ice block op een mage die net laag was on health en zn heal net niet op tijd kreeg.
Ik raad je dus aan om altijd 3 healers te brengen op 10 man undying, hoeveel dat precies is op 25 weet ik niet, ligt natuurlijk ook aan de skill en snelheid van de healers die je mee neemt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
je weet dat je ook instant kan draaien tijdens het casten he?![]()
Of ben jij zo'n keyboard turner![]()
Dan kunnen mensen inderdaad om je heen lopen..quote:
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Civilian het volgende:
Na 2 jaar spelen heb ik besloten om, door omstandigheden, maar te stoppen met WoW..
Om de verleiding een beetje te weerstaan ben ik m'n account aan 't deleten ipv gewoon dicht te gooien=
Ongetwijfeld, maar ik ga meer spijt krijgen als ik 't niet doequote:
Hoezo nou weer niet aan een lvl 1?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Civilian het volgende:
Na 2 jaar spelen heb ik besloten om, door omstandigheden, maar te stoppen met WoW..
Om de verleiding een beetje te weerstaan ben ik m'n account aan 't deleten ipv gewoon dicht te gooien
Mijn vraag is of hier toevallig nog een speler is die op Magtheridon speelt die een 'kleine' donatie kan gebruiken :p
En nee dan bedoel ik geen net aangemaakte lvl 1
Ik speel er zelf Alliance, maar als je Horde bent moet het een en ander wel te regelen zijn via de neutrale AH denk ik
Omdat ik wel wil dat 't gold een beetje nuttig besteed wordtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hoezo nou weer niet aan een lvl 1?
Als 't een goede smak gold is transfer ik die lvl 1 wel naar TN
en dat kan je ook niet zo maar overzetten (naar een andere realm) met een lvl 1quote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Omdat ik wel wil dat 't gold een beetje nuttig besteed wordten een nieuw aangemaakte lvl 1 gaat zichzelf echt niet zomaar ff lvlen naar 80 omdat'ie ineens een smak gold krijgt
Gaat om 5700G ofzo
Dan moet je een char transfer doenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
en dat kan je ook niet zo maar overzetten (naar een andere realm)
Niet meer mee nemen.. Wat is zn armory?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:59 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Wij hebben het gisteren geprobeerd met een 3/6/16 setup, met eerst 5 melee DPS en 11 ranged, maar een van onze DPS warriors had connection problemen, dus die ging er na Gothik uit voor een Shadowpriest.
Onze try is volgens mij al gefaald op Thaddius, toen een Warlock dacht dat de raidleader riep 'niet wisselen' toen we op 2 % een Polarity Shift kregen. Hij ging 1 sec na Thaddius dood door de charges, en FYI: De raidleader riep dat we juist wel moesten wisselen. Tamme idioot. (Die lock dan.)
Anywho, rest helemaal goed gegaan, ik overgestapt naar mijn goed genoege tank-gear om als backup tank te staan in het geval dat een van de tanks geMC-ed werd op KT. (Ben at the moment een Ret Paladin) En toen ging het fout bij de eerste MC toen een mage werd geMCed. Stuns enzovoort erop, ik smeet er een Repentance op, en toen kreeg de Shaman naast wie ik hem had gedeponeerd een Detonate Mana. Die de mage ook meteen opblies. Pijnlijk. Dat er daarna nog een Frost Blast misging waardoor een Warlock (andere) dood kwam te liggen is nog net iets zuurder.
Vorige week hadden we ook een 3/6/16 setup met 6 melee DPS, en dat ging compleet en unintentionally goed richting Immortal totdat een Warlock (De Thaddius-lock) op 15 % een Frost Blast kreeg terwijl ie om de een of andere vage reden OOR stond van de healers. Ik geloof dat ie naar achter was gelopen om te fearen (dat zei ie zelf, volgens mij...) En toen hadden we geen immortal meer.
Voor de rest inderdaad mensen die twijfels hebben laten loggen op dat gevecht. Grobbulus zijn er 2 gelogged, 4h had een disc, dus meteen roepen dat ie NIET terug moest komen (was voor gevecht), 2 mensen vertrouwde hun PC niet voor Heigan...
En dan over 3 maand er weer ingezet worden. Veel te veel moeite.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:11 schreef Civilian het volgende:
Zo..
Ik kan uit 't lijstje van de OP gehaald worden
Ik hoop dat je 't volhoudt!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:11 schreef Civilian het volgende:
Zo..
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:11 schreef Civilian het volgende:
Zo..
Keer een hele dag Darnassian gepraat.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen waarom praat ik Orcish?. Belfs horen Thalassian te spreken.
http://www.wowhead.com/?faction=1119 ?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef vogelkooi het volgende:
Storm peaks kan me niet echt boeien.
Icecrown leuker?
iiiips :|quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:37 schreef huubcc het volgende:
Icecrown is denk ik leuker als je echt van de lore houd en graag lange questchains doet met op het einde 1 of meerdere groupq's. Voor mij persoonlijk was storm peaks leuker, gewoon lekker relaxt korte chains en alles lekker duidelijk. Lore kan me gestolen worden.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:14 schreef Migwi het volgende:
[ afbeelding ]
Klote Varygosa, waarom kon je nou niet die Time Lost Proto-Drake zijn?!
=)
Heb zo'n sound effect bij m'n target macro, schrok me 't apelazerus toen die opeens afging. Was helaas maar rare mob. Nou ja, heb ik wel weer een achievement. Yay
Nu een uur rondgevlogen denk ik. Snap serieus niet dat mensen dit gewoon tientallen uren kunnen doen. Dan ben je echt gestoord gewoon.
Snap serieus niet dat mensen gewoon honderden uren kunnen raiden, 4 keer per week elke avond urenlang zo'n saaie kutraid waar je van boss naar boss loopt zonder spectakel en je je urenlang verveelt totdat het eindelijk voorbij is, en dat voor die paar paarse items. Dan ben je echt gestoord gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:14 schreef Migwi het volgende:
Snap serieus niet dat mensen dit gewoon tientallen uren kunnen doen. Dan ben je echt gestoord gewoon.
Bij mij op de server is zon gast Snuffx ofzo. En ik /w de hem toevallig omdat ik hem de hele dag zag wachten op de mob van time lost. Later was hij er weer. Heeft hij in totaal 2 dagen en 1 hele !!! nacht daar gecampt. Zonder succes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:14 schreef Migwi het volgende:
[ afbeelding ]
Klote Varygosa, waarom kon je nou niet die Time Lost Proto-Drake zijn?!
=)
Heb zo'n sound effect bij m'n target macro, schrok me 't apelazerus toen die opeens afging. Was helaas maar rare mob. Nou ja, heb ik wel weer een achievement. Yay
Nu een uur rondgevlogen denk ik. Snap serieus niet dat mensen dit gewoon tientallen uren kunnen doen. Dan ben je echt gestoord gewoon.
Dat vind ik dan toch wel een redelijk kromme vergelijking.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:14 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Snap serieus niet dat mensen gewoon honderden uren kunnen raiden, 4 keer per week elke avond urenlang zo'n saaie kutraid waar je van boss naar boss loopt zonder spectakel en je je urenlang verveelt totdat het eindelijk voorbij is, en dat voor die paar paarse items. Dan ben je echt gestoord gewoon.
Haha idd, levellen met epic flyer is wel fijner. M'n rogue was ook mijn eerste characterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Blistering het volgende:
Ja dat klopt. Vind Mage ook leuk. Maar vooral het feit dat het m'n eerste char ooit is brengt zoveel goeie herinneringen terug.
Maar de gedachte om 77 te dingen en dan geen epic flyer te hebben is gewoon zwaar frustrerend.
Tegen die tijd heb je toch al wel bijna 5k gold bij elkaar?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Blistering het volgende:
Ja dat klopt. Vind Mage ook leuk. Maar vooral het feit dat het m'n eerste char ooit is brengt zoveel goeie herinneringen terug.
Maar de gedachte om 77 te dingen en dan geen epic flyer te hebben is gewoon zwaar frustrerend.
Mwa, hooguit 2k lijkt me?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je toch al wel bijna 5k gold bij elkaar?
Ik had laatst in VOA een gast die helemaal geen flyer had, die kon niet naar WG...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Blistering het volgende:
Macro spammen of spells spammen vanuit je action bars.. What's the difference? De eerste keer is het nieuw maar daarna is het ook telkens weer hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel een redelijk kromme vergelijking.
Beetje in je eentje rondjes vliegen en een macro spammen of met een group mensen steeds weer een nieuwe instance clearen.
/shrug
Missing textures ftw.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Okay dit is weer eens wat anders..
[ afbeelding ]
Dat is opzich toch best knap, in meer dan 3 uurtjes..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef Unhuman het volgende:
Epic flyer is niet noodzakelijk, maar echt supermakkelijk. Farmen gaat sowieso veel sneller en je kan direct beginnen als je 80 bent.
En met levelen ben je op lvl77 eigenlijk al klaar, daarna is het echt een eitje als je kan vliegen. Van lvl77 naar lvl80 had ik in iets meer dan 3 uur gehaald, ik begon in Grizzly hills, daarna Zul'Drak en als laatst Sholazar. Supermakkelijke gebieden en ideaal om snel te questen met je 280% mount. Scheelt een hoop tijd en is vooral veel leuker.. Anders kan het echt uren duren met een landmount.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |