abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_67287045

Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post

Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic

Patch 3.1.0 in developement.
De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
Huidige patch: 3.08a (Wrath of the Lich King)
Aankomende patch: 3.1

Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:

Aggramar
stbabylon
Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank

Ps2K
Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



Avotar
Amarilla - Aggramar (H) - Mage
Avotar - Aggramar (H) - Shaman
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock


Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage


Anachronos
Sanakthe
Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80


Aszune
Windigo
Ijzel - Aszune (A) - Deathknight


Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman


[i]Bronzebeard

Rothua - Bronzebeard (H) - Paladin


Draenor
Offsprngr
Nachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter


Executus
Hanstin
Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)


Emeriss
Merkowitz
Lynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue


Frostmane
Fir3fly
Aliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK

Knoflook
Runetusk - Shaman - Frostmane (H)




Hellfire
Civilian
Civilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter


Khadgar
Drizzt_DoUrden

Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest

Hansch
Kaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest


Khadgar
Black-Hole
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)

Anwell - Khadgar (A) - Paladin





Kor'gall
Blistering
Alisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue

Ragnaros
Thormodo
Zooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight

Scarshield Legion
Stommie
Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight

Skullcrusher
WyriHaximus
WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)




Steamwheedle Cartel
Knut/GI
Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir = Spinebreaker (H) - Shaman




Sporregar
TjopClown
Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid


Turalyon
SharQueDo
Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest

Sapstengel:
Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)



Twisting Nether
VatosLoco
Lavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
Aloys - Twisting Nether (A) - Druid

Fipotje
Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80))
pi_67287093
Oeh, spannend. M'n eerste OP

Ik mis ergens een quest hub in Howling Fjord volgens mij, want moet nog ruim 30 quests volgens de achievement. Maar heb geen flauw idee waar dan. Heb op wowhead lopen zoeken, maar volgens mij heb ik al die quest givers al gehad. Ook al rondgevlogen met low level quest tracking aan, maar niks. Irritant!

En oh, ik vind die WoW t-shirts dus echt 3x niks.
Als ik al t-shirts bestel is 't bij http://www.tshirthell.com/hell.shtml
  zondag 22 maart 2009 @ 10:34:58 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67287168
Een goedemorgen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67287230
Tvptje gelijk maar!

Ik ben wel dol op m'n hog, wat een geniaal ding zeg!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 22 maart 2009 @ 10:52:24 #5
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_67287466
mogge.. m'n lock dingt net 70
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 10:57:24 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67287581
TVP, nog een half lvl tot 80
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 22 maart 2009 @ 10:57:25 #7
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_67287583
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef Migwi het volgende:
Silwyth
____________________________________________________________
Djeeeeez Migwi da's toch weer een goeie 3 jaar geleden...Omentuva Burakin Thiona etc etc

Edet toiletpapier: Als in dat wij in dezelfde guild zaten
_______________________________________________

Fokkers Guild op Bloodscalp ftw.
Weet nog dat we een deel naar de STV arena lokten en ze daar in de pan hakten omdat wij altijd veel hoger level waren
___________________________________________________

Hey geinig om jullie weer terug te zien

Aliza hier en ook een proud oud Fokker's Guild member en speel nog steeds, net zoals Slomy, Earane, Wroshe onder andere, sommige zoals Mvt, Thiona, Bura, Annunaki zijn helaas gestopt

Succes in jullie nieuwe wow carriere trouwens
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_67287765
Slomy was toch die gnome warlock? >_>
  zondag 22 maart 2009 @ 11:10:22 #9
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_67287833
Jup inderdaad
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zondag 22 maart 2009 @ 11:10:54 #10
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67287850
Moge
phluphy for president!
pi_67287904
Ha, had ik het dus goed. De Bloodscalp tijd is al flink een tijd geleden, speelde toen nog met Recca als m'n main. Nooit in de Fokkers guild gezeten though, volgens mij alleen even met m'n alt. Ik kwam 1 uur na het halen van level 60 meteen in Nightwatchers (yay voor migwi/silwyth voor het aanraden van mij )
pi_67287909
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:30 schreef Migwi het volgende:
Oeh, spannend. M'n eerste OP

Ik mis ergens een quest hub in Howling Fjord volgens mij, want moet nog ruim 30 quests volgens de achievement. Maar heb geen flauw idee waar dan. Heb op wowhead lopen zoeken, maar volgens mij heb ik al die quest givers al gehad. Ook al rondgevlogen met low level quest tracking aan, maar niks. Irritant!

En oh, ik vind die WoW t-shirts dus echt 3x niks.
Als ik al t-shirts bestel is 't bij http://www.tshirthell.com/hell.shtml
Ik bestel bij beide
  zondag 22 maart 2009 @ 11:16:26 #13
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67287974
Heb laatst deze shirts bestelt, 2 weken geleden binnen gekomen (nu we toch allemaal aan het pimpen zijn ):
Mij:



Vriendin:


phluphy for president!
  zondag 22 maart 2009 @ 11:19:09 #14
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_67288036
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef DjNivek het volgende:
Ha, had ik het dus goed. De Bloodscalp tijd is al flink een tijd geleden, speelde toen nog met Recca als m'n main. Nooit in de Fokkers guild gezeten though, volgens mij alleen even met m'n alt. Ik kwam 1 uur na het halen van level 60 meteen in Nightwatchers (yay voor migwi/silwyth voor het aanraden van mij )
Ah dat kan goed, maar herkende je user-id ook al
Ik kwam eigenlijk ook vrij laat in de guild, toen gingen de meeste weg naar guilds die al begonnen met MC zoals Disorder/Denial en dergelijke, maar ze hadden een fokkers chatchannel geopend waar ik ook in terecht kwam dus vandaar. ben zelf later ook naar Disorder gegaan met wat hulp van Thiona en Earane

Maar de tijd op Bloodscalp was wel super toen, veel outdoor PvP en dergelijke.
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_67288050
zijn er problemen met de login servers?

Ik kan wel op outland inlloggen , waar ik 1 char heb , maar op de main server ( Ahn"Qiraj" waar ik er 4 heb , krijg ik de char list niet , blijft gewoon hangen op connected?
pi_67288507
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb laatst deze shirts bestelt, 2 weken geleden binnen gekomen (nu we toch allemaal aan het pimpen zijn ):
Mij:
pics
Vriendin:
pics
Your girl totally got the hots for Arthas!

Dat konijntje is trouwens wel leuk,
* Migwi bestelt er ook ééntje
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik bestel bij beide

Welke heb je van hell?
Ik ken de site al, nou ja, jaren eigenlijk, maar pas laatst wat besteld voor 't eerst.
3 shirts waarvan de leukste toch wel is:

En dan heb ik nog eentje van "I fucking love to cuddle" (that shit works...strangely) en "Nothing runs like a queer" waar je een homoseksueel van een boze menigte ziet weghuppelen
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:57 schreef R_o_N het volgende:

Hey geinig om jullie weer terug te zien

Aliza hier en ook een proud oud Fokker's Guild member en speel nog steeds, net zoals Slomy, Earane, Wroshe onder andere, sommige zoals Mvt, Thiona, Bura, Annunaki zijn helaas gestopt

Succes in jullie nieuwe wow carriere trouwens
Noobs, zijn ze gewoon gestopt?!
Neem trouwens aan dat je geen lvl 60 meer bent zoals in je sig staat?
  zondag 22 maart 2009 @ 11:46:27 #17
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_67288595
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef Migwi het volgende:
Noobs, zijn ze gewoon gestopt?!
Neem trouwens aan dat je geen lvl 60 meer bent zoals in je sig staat?
Mjah Mvt was ineens verdwenen, geen aankondiging ofzo maar hoorde via via wel dat hij het niet leuk meer vond.
Thio en Bura hadden wat prive probs waardoor ze uit elkaar zijn gegaan geloof ik en allebei wat anders wilden gaan doen. Thiona heeft later het nog wel geprobeerd maar vond het niet meer zo leuk als toen en is weer gestopt.
Annunaki is wel gewoon een n00b, die lurkt elke dag nog op het guildforum van Denial, maar durft niet weer te beginnen ofzo

Enne heb me sig even aangepast inderdaad, had al heeel lang niets gepost meer hier
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_67288770
Dikke tvp.
pi_67288900
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef R_o_N het volgende:

[..]

Mjah Mvt was ineens verdwenen, geen aankondiging ofzo maar hoorde via via wel dat hij het niet leuk meer vond.
Thio en Bura hadden wat prive probs waardoor ze uit elkaar zijn gegaan geloof ik en allebei wat anders wilden gaan doen. Thiona heeft later het nog wel geprobeerd maar vond het niet meer zo leuk als toen en is weer gestopt.
Annunaki is wel gewoon een n00b, die lurkt elke dag nog op het guildforum van Denial, maar durft niet weer te beginnen ofzo

Enne heb me sig even aangepast inderdaad, had al heeel lang niets gepost meer hier
Daenal, niet Burakin. IIRC was Bura 't broertje van Thiona, hoewel je me daar niet op neer moet schieten.

Vanavond Immortal poging nummer 2. De onopzettelijke poging van vorige week ging mis op de laatste Frost Blast op Kel'Thuzad.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zondag 22 maart 2009 @ 12:08:28 #20
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_67289064
Bankoverval Orgrimmar zorgt voor opschudding bij omwonenden!
quote:
- Orgrimmar 22-3-2009

Bij een bankoverval bij de bank in de Valley of Strength in Orgrimmar zijn Zondag 3 mensen zwaargewond geraakt. Een maniak, beter bekend als Alisier W. had het in eerste instantie gemunt op de burgemeester van Orgrimmar, Thrall. Die was op de tijd van het voorval echter op een houseparty samen met Lady Sylvanas.

Toen ging hoofdverdachte Alisier W, beter bekend als de ''bloeddorstige piraat'' het proberen bij de bank. De volledige kluis met een inhoud van zo'n 5.000 gold is leeggeroofd. 3 omstanders die probeerden de bankbedienden bij te staan zijn tijdens hun heldhaftige daden gewond geraakt. Gemeld werd dat ze zijn neergestoken door een gigantisch zwaard. Dit wordt door de politie van Orgrimmar en de GBI (Goblin Bureau of Investigation) nog onderzocht.

De verdachte is voortvluchtig op een roodkleurige Mechano-Hog motor. Dit is een van de snelste voortuigen die momenteel op de weg te vinden is. De verdachte is het laatst gesignaleerd in de buurt van Razor Hill.

Meer nieuws volgt later...
Een foto genomen met de gsm van een slachtoffer;
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:10:55 #21
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_67289129
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:02 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Daenal, niet Burakin. IIRC was Bura 't broertje van Thiona, hoewel je me daar niet op neer moet schieten.

Vanavond Immortal poging nummer 2. De onopzettelijke poging van vorige week ging mis op de laatste Frost Blast op Kel'Thuzad.
Ah ja Daenal was dat inderdaad, beide paladins dus verwarring is begrijpelijk

en hoi Omen
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_67289141
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:08 schreef Blistering het volgende:
Bankoverval Orgrimmar zorgt voor opschudding bij omwonenden!
[..]

Een foto genomen met de gsm van een slachtoffer;
[ afbeelding ]
rofl
pi_67289516
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:02 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Daenal, niet Burakin. IIRC was Bura 't broertje van Thiona, hoewel je me daar niet op neer moet schieten.

Vanavond Immortal poging nummer 2. De onopzettelijke poging van vorige week ging mis op de laatste Frost Blast op Kel'Thuzad.
Hoi #3 van Fokkers Guild die level 60 werd

Trouwens, wie wilde ook alweer naar Saurfang migraten?
Lees net iets over auto-completion van de war effort en dat het dus waarschijnlijk klaar is voor je kunt transferren? roflolol
pi_67289568
En nu maar wachten tot die motor goedkoper word..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 22 maart 2009 @ 12:51:42 #25
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67290207
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef Migwi het volgende:

[..]

Your girl totally got the hots for Arthas!

Dat konijntje is trouwens wel leuk,
* Migwi bestelt er ook ééntje
[..]


Welke heb je van hell?
Ik ken de site al, nou ja, jaren eigenlijk, maar pas laatst wat besteld voor 't eerst.
3 shirts waarvan de leukste toch wel is:
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog eentje van "I fucking love to cuddle" (that shit works...strangely) en "Nothing runs like a queer" waar je een homoseksueel van een boze menigte ziet weghuppelen
[..]

Noobs, zijn ze gewoon gestopt?!
Neem trouwens aan dat je geen lvl 60 meer bent zoals in je sig staat?
Echt wel .
phluphy for president!
pi_67293192
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef Serani het volgende:
éééén, server is down:(
Of t nou alleen Dragonmaw is, of alle servers
Jej! nog iemand op Dragonmaw. Horde? Alliance? Name? Class?!! Spill it!

Ik, undead rogue Skeletorr, guild Manitou.
quote:
KraideN: MeanMage is de addon die je zoekt =)
Ge-wel-dig! Nooit meer een wisper om lockpicking (Heb ik ook mede om die reden nooit geleveld. Ik ga een beetje gratis lockboxes open staan maken in orgr.. )

Mijn WoW-ervaringen update:

PvE raiding:
* Onze beste 10 man hebben vorige week Sarth10+3D gedaan. 'Skeletorr of the Nightfall', jeej! 25man versie titel toch mooier, maarja, we zijn de 4e horde guild op Dragonmaw die em neer heeft, dus iedereen draagt de 10man titel .

* Naxx25 was weer saai als altijd. Al gaan we tegenwoordig wel weer in een lekker tempo er doorheen. (even een beetje een dipje in attendance toen we alle 25man content op farm hadden. opgelost met betere rewards voor activity, en snellere demotes voor slacken in showups.) Natuurlijk zijn de 2 items die ik wilde, de enige 2 items die nog niet BiS zijn, trinket Grim Troll en fist Calamity's Grasp, wéér niet gedropt. 4 bosses, 4 healer trinkets, en natuurlijk dropt onze Kel wéér (nummer 9) de hunter gun. "Manitou, de guild waar je als newly-joined hunter op je trialraid Envoy of Mortality krijgt, omdat #&#$% iedereen em al heeft."
Nu dan ook maar besloten naxx25 niet meer op woensdagavond te doen, omdat mijn fist echt keihard jinxed op die dag. OK, en om gewoon eens te kijken hoe mensen reageren als ze te horen krijgen dat naxx-farm-night (altijd veel online) een leuk 25sarth-3d avondje (lage opkomst) wordt.

* Maly25. 1shot, mag ook wel. inmiddels zo verschrikkelijk simpel, al lijken sommigen het nog niet te snappen in phase3. "Stick to the marked drakes, they heal. press 11pause2, 11p2, 11p2... 115 if targeted!" schijnt niet tot iedereen door te dringen, al is gelukkig met de tijd in p1 en p2, 20 man wel genoeg voor het draken-vlieg-stukje. deze week ook maar Mark of Norgannon geloot, eigenlijk gewoon omdat ik dkp teveel had, en dit dingetje nog wel eens erg goed kan worden in 3.1 (met de extra hasteboosts).

* Glory of the Raider. Alleen naxx undying en maly6min nog. maly lukt wel, alleen deze week weer echt verschrikkelijk pech in naxx10. vorige week was het een DC van de main pala healer en maintank tijdens patchwerk, nu was het een bug in grobbulus, waardoor hij zijn spray/inject van veel damage doet op de hele casting groep, net tijdens zijn draai, ofzoiets (known bug iig). weer een save verneukt, dus dat kan misschien nog krap aan worden.

PvP:
* begonnen met het spelen van veel bg's. gaat leuk en doe veel dmg (endgame pve gear + gratis pvp gear via pve content) strand is top, al schijnen de meeste horde helaas altijd achter de feiten (in dit geval de vehicles / aan te vallen / te verdedigen gates) aan te rennen, en verlies je daarom vaak. (al gaat een aanval dan wel goed. /raid ALL GO GREEN // PURPLE // YELLOW - BRING CHARGES!! helpt wel over het algemeen..

* arena team gemaakt, 5on5 met allemaal rogues (6 gespeeld 2 verloren.. geeft prachtige, echt ge-wel-dige fights, echt een adrenaline rush, sap er 3, open met zn allen op 2... zon verschrikkelijke burst van damage, echt supertof.. healers die gewoon de hele fight geblind zijn (omdat je er toch 5 hebt).. maar aan de andere kant.. kom de verkeerde classes tegen (lees, plate), en je bent flink de pineut. ware slachting wordt het dan. daarom ook de 2, enorm grote, nederlagen.)

* 3on3 met een DK en Hunter. misschien niet de ideale setup (lees: geen rogue mage priest) maar toch erg leuk, en ik voel met met zon dk in de buurt, 2 pets enzo, toch wat veiliger. gaat erg leuk in skirmish, nog niet echt begonnen aan ranked.

* full hatefull met 1 deadly (legs), wg boots, trinket, pvp trinket, zit nu op een mooie 654 resil, helaas toch nodig voor arena. bgs gaan nog wel met pve gear (leuker ook, veeeeeel meer damage), maar arena heb je de survivability toch wel echt nodig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_67293644
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef Migwi het volgende:



Welke heb je van hell?
Ik ken de site al, nou ja, jaren eigenlijk, maar pas laatst wat besteld voor 't eerst.
3 shirts waarvan de leukste toch wel is:
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog eentje van "I fucking love to cuddle" (that shit works...strangely) en "Nothing runs like a queer" waar je een homoseksueel van een boze menigte ziet weghuppelen


lol die is echt dope
  zondag 22 maart 2009 @ 15:23:52 #28
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_67295151
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Jej! nog iemand op Dragonmaw. Horde? Alliance? Name? Class?!! Spill it!

Ik, undead rogue Skeletorr, guild Manitou.
[..]

Ge-wel-dig! Nooit meer een wisper om lockpicking (Heb ik ook mede om die reden nooit geleveld. Ik ga een beetje gratis lockboxes open staan maken in orgr.. )

Mijn WoW-ervaringen update:

PvE raiding:
* Onze beste 10 man hebben vorige week Sarth10+3D gedaan. 'Skeletorr of the Nightfall', jeej! 25man versie titel toch mooier, maarja, we zijn de 4e horde guild op Dragonmaw die em neer heeft, dus iedereen draagt de 10man titel .

* Naxx25 was weer saai als altijd. Al gaan we tegenwoordig wel weer in een lekker tempo er doorheen. (even een beetje een dipje in attendance toen we alle 25man content op farm hadden. opgelost met betere rewards voor activity, en snellere demotes voor slacken in showups.) Natuurlijk zijn de 2 items die ik wilde, de enige 2 items die nog niet BiS zijn, trinket Grim Troll en fist Calamity's Grasp, wéér niet gedropt. 4 bosses, 4 healer trinkets, en natuurlijk dropt onze Kel wéér (nummer 9) de hunter gun. "Manitou, de guild waar je als newly-joined hunter op je trialraid Envoy of Mortality krijgt, omdat #&#$% iedereen em al heeft."
Nu dan ook maar besloten naxx25 niet meer op woensdagavond te doen, omdat mijn fist echt keihard jinxed op die dag. OK, en om gewoon eens te kijken hoe mensen reageren als ze te horen krijgen dat naxx-farm-night (altijd veel online) een leuk 25sarth-3d avondje (lage opkomst) wordt.

* Maly25. 1shot, mag ook wel. inmiddels zo verschrikkelijk simpel, al lijken sommigen het nog niet te snappen in phase3. "Stick to the marked drakes, they heal. press 11pause2, 11p2, 11p2... 115 if targeted!" schijnt niet tot iedereen door te dringen, al is gelukkig met de tijd in p1 en p2, 20 man wel genoeg voor het draken-vlieg-stukje. deze week ook maar Mark of Norgannon geloot, eigenlijk gewoon omdat ik dkp teveel had, en dit dingetje nog wel eens erg goed kan worden in 3.1 (met de extra hasteboosts).

* Glory of the Raider. Alleen naxx undying en maly6min nog. maly lukt wel, alleen deze week weer echt verschrikkelijk pech in naxx10. vorige week was het een DC van de main pala healer en maintank tijdens patchwerk, nu was het een bug in grobbulus, waardoor hij zijn spray/inject van veel damage doet op de hele casting groep, net tijdens zijn draai, ofzoiets (known bug iig). weer een save verneukt, dus dat kan misschien nog krap aan worden.

PvP:
* begonnen met het spelen van veel bg's. gaat leuk en doe veel dmg (endgame pve gear + gratis pvp gear via pve content) strand is top, al schijnen de meeste horde helaas altijd achter de feiten (in dit geval de vehicles / aan te vallen / te verdedigen gates) aan te rennen, en verlies je daarom vaak. (al gaat een aanval dan wel goed. /raid ALL GO GREEN // PURPLE // YELLOW - BRING CHARGES!! helpt wel over het algemeen..

* arena team gemaakt, 5on5 met allemaal rogues (6 gespeeld 2 verloren.. geeft prachtige, echt ge-wel-dige fights, echt een adrenaline rush, sap er 3, open met zn allen op 2... zon verschrikkelijke burst van damage, echt supertof.. healers die gewoon de hele fight geblind zijn (omdat je er toch 5 hebt).. maar aan de andere kant.. kom de verkeerde classes tegen (lees, plate), en je bent flink de pineut. ware slachting wordt het dan. daarom ook de 2, enorm grote, nederlagen.)

* 3on3 met een DK en Hunter. misschien niet de ideale setup (lees: geen rogue mage priest) maar toch erg leuk, en ik voel met met zon dk in de buurt, 2 pets enzo, toch wat veiliger. gaat erg leuk in skirmish, nog niet echt begonnen aan ranked.

* full hatefull met 1 deadly (legs), wg boots, trinket, pvp trinket, zit nu op een mooie 654 resil, helaas toch nodig voor arena. bgs gaan nog wel met pve gear (leuker ook, veeeeeel meer damage), maar arena heb je de survivability toch wel echt nodig.
Uh was die vorige topic ook niet al?
Fear is the grease of society.
pi_67295322
kut, sorry. bij het uitloggen van fok op werk per ongeluk de reply button nog een keer geraakt. geen fijn internet daar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_67295327
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:30 schreef Migwi het volgende:
Oeh, spannend. M'n eerste OP

Ik mis ergens een quest hub in Howling Fjord volgens mij, want moet nog ruim 30 quests volgens de achievement. Maar heb geen flauw idee waar dan. Heb op wowhead lopen zoeken, maar volgens mij heb ik al die quest givers al gehad. Ook al rondgevlogen met low level quest tracking aan, maar niks. Irritant!

En oh, ik vind die WoW t-shirts dus echt 3x niks.
Als ik al t-shirts bestel is 't bij http://www.tshirthell.com/hell.shtml
Heb je dat eilandje in het westen al gehad? Als je met die kabelbaan naar de overkant gaat.
pi_67296359
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb je dat eilandje in het westen al gehad? Als je met die kabelbaan naar de overkant gaat.
Mja, die had ik al.
Maar zit ondertussen op 126/130

Even kijken of die Worg Disguise uit Howling Fjord ook ergens anders werkt, anders complete ik die quest mooi niet
Edit; bleh, werkt alleen in Howling Fjord. Jammer

[ Bericht 13% gewijzigd door Migwi op 22-03-2009 16:15:26 ]
pi_67298037
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Jej! nog iemand op Dragonmaw. Horde? Alliance? Name? Class?!! Spill it!

Ik, undead rogue Skeletorr, guild Manitou.

Ik, Tauren druid Mahukaj, guild La Familia del Horde
pi_67298566
terugvinddinges
pi_67298669
Ik speel allang geen Rogue meer. Reden is die nieuwe crappy stealth animaties.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:22:11 #35
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_67298785
* Knoflook lurkt
Klap eens in je handjes.
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 17:24:05 #36
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67298830
Knap je daar op af?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67299093
Ik weet direct waarom ik nooit pvp doe. Ging ff wat battlegrounds in voor die "present a great feast in each of the five battlegrounds" dus ook maar ff meevechten dan. Maar wtf zijn horde voor een stel noobs. Verdedigen? Nee gewoon hersenloos rondrennen en kills farmen, echt zo win je AB nooit.

Maarja dat wist ik natuurlijk al langer en was de reden dat ik nooit pvp doe, ik kan er gewoon niet tegen.
pi_67299531
Ik weet direct waarom ik weer pvp doe. Horde hunter hangt beetje in de lucht te hangen, binnen bereik van Death Grip (verrekte idioot!), dus ik pats boom hem proberen te nuken natuurlijk, vliegt ie weg met 400ish hp. Verdomme!
Ik erachteraan, geen idee waar ie naartoe gaat, maar goed, meeste mensen landen dan altijd ergens in de buurt (best dom), gaat ie door de bergen vliegen, ik zit er vlak achter maar heeft ie niet in de gaten, al vliegende dismount ik vlak voor een hele diepe afgrond, icy touch, en daar gaat ie hoor.., down down down.
Bescheur me er nu nog om
pi_67299940
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet direct waarom ik nooit pvp doe. Ging ff wat battlegrounds in voor die "present a great feast in each of the five battlegrounds" dus ook maar ff meevechten dan. Maar wtf zijn horde voor een stel noobs. Verdedigen? Nee gewoon hersenloos rondrennen en kills farmen, echt zo win je AB nooit.

Maarja dat wist ik natuurlijk al langer en was de reden dat ik nooit pvp doe, ik kan er gewoon niet tegen.
Alliance is veeeeel nooberder dan Horde op Turalyon.
pi_67300194
Nouja, de laatste AB of AV winst die ik me kan herinneren is lang geleden. De enige waar horde nog wel eens wint is Strand of the Ancients. Maar ik doe eigenlijk geen pvp meer sinds ik op lvl 70 die epics bij elkaar heb gefarmed voor m'n rogue. Al die battlegrounds vervelen me dood en de noobs in mijn team of die ally rogues of survival hunters die je 1-shotten vervelen me nog erger.

Daarom heb ik ook een mage gerolled, puur voor PVE. Al doe ik af en toe dus wel pvp, maar dat is alleen voor de achievements. 2300 lifetime kills ofzo.
pi_67300855
Nog 192 Relics of Ulduar voor Revered met Sons fo Hodir farmen (kan geen dailies meer doen vandaag en moet wat als je alle solo quests gedaan hebt en probeert een group te vinden).
En dan kan ik een super kleine shoulder armour upgrade kopen
pi_67301640
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja, de laatste AB of AV winst die ik me kan herinneren is lang geleden. De enige waar horde nog wel eens wint is Strand of the Ancients. Maar ik doe eigenlijk geen pvp meer sinds ik op lvl 70 die epics bij elkaar heb gefarmed voor m'n rogue. Al die battlegrounds vervelen me dood en de noobs in mijn team of die ally rogues of survival hunters die je 1-shotten vervelen me nog erger.

Daarom heb ik ook een mage gerolled, puur voor PVE. Al doe ik af en toe dus wel pvp, maar dat is alleen voor de achievements. 2300 lifetime kills ofzo.
Ja Horde wint denk ik 70% van WSG, AB, EotS, en verder is Strands denk ik 50-50. AV is bijna altijd een win voor Alliance. (dit in Cyclone dus)

Ik ga nu juist me Mage klaar maken voor PvP als me Paladin 80 en Naxx10 klaar is (Holy). Zal wel ergens eind April zijn dat ik em ga levelen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_67302017
Ja er zitten ziek veel tards in bg's, ik farm ze al een tijdje voor de battlemaster achievement en soms is het echt erg.

Zaterdag ook eindelijk baron rivendare's mount, na ruim 80 runs
pi_67306055
tvp
Doe eens niet.
pi_67306502
Val je een Shaman aan, krijg je een 8k Lavaburst in je gezicht.
Nou, dan is 't ook snel afgelopen
pi_67307154
Presence of mind + pyroblast .
  zondag 22 maart 2009 @ 22:03:43 #48
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_67307664
Fear is the grease of society.
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 23:04:33 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67309656
Ding mn warrior op 80
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67309868
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:03 schreef vogelkooi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uit de tijd van TBC? . In northrend loop je toch minder als een regenboog rond.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')