Stormrage doet het gewoonquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef Serani het volgende:
éééén, server is down:(
Of t nou alleen Dragonmaw is, of alle servers
Dying curse dropt ong elke week 1 keer bij ons.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef OFfSprngr het volgende:
22.35% haste als affli.
Mis nog maar 4 best in-slot items. Hood of rationality, dying curse, unsullied cuffs en pennant cloak.
Volgende week ga ik voor 6.2k op patchwerk.
bron: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=15864256387&sid=1quote:# Fewer passwords to remember. One single login lets you access World of Warcraft, the online Blizzard store, and more -- including upcoming games such as StarCraft II and Diablo III.
# Opt in to upcoming Blizzard Entertainment beta tests. Put yourself in the running to be invited to test upcoming games.
# Easy access to your classic games. Store your CD keys for classic Blizzard Entertainment titles, and then download the games whenever you wish.
# And more to come… We’re planning to add more features in the future, including tools to help friends communicate between games and bring players closer together.
Dat is echt kut..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:23 schreef Migwi het volgende:
Wat flauw, kan je geen flightmasters meer vermoorden
Wel grappig trouwens, dat je ondergronds gaat met je Jormungar.
Ze killen was niet eens zo heel leuk imo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:23 schreef Migwi het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:23 schreef Migwi het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Max_Dark het volgende:
Zo, ik postte hier nog wel eens in een grijs verleden (Ik gok dat de mensen van het eerste uur al lang gestopt zijn).
Had even een vraagie over hoe jullie performance in WoW is. Ik speel namelijk op m'n laptop maar ik krijg sinds WotLK toch wel redelijk beroerde fps.
Specs:
Intel C2D 2.2GHZ
4GB RAM
Nvidia 8600M GT
En met alles op low krijg ik in Dalaran nog steeds maar een schokkende 25FPS or so. Dat deed m'n ouwe bak uit 2001 nog wel :/ Iemand met een vergelijkbaar systeem die meer of minder performance weet te krijgen?
Djeeeeez Migwi da's toch weer een goeie 3 jaar geleden...Omentuva Burakin Thiona etc etcquote:
Fokkers Guild op Bloodscalp ftw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Djeeeeez Migwi da's toch weer een goeie 3 jaar geleden...Omentuva Burakin Thiona etc etc
Edet toiletpapier: Als in dat wij in dezelfde guild zaten
Eindelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:23 schreef Migwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |