Klopt.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alliance is vrijwel altijd even slecht. Meestal heb je in een BG maar 1 of 2 goede spelers nodig om te winnen.
Das wel heel slecht want het duurt ff voordat lavaburst gecast isquote:Op zondag 22 maart 2009 21:29 schreef Migwi het volgende:
Val je een Shaman aan, krijg je een 8k Lavaburst in je gezicht.
Nou, dan is 't ook snel afgelopen
Bij Undying nemen we 2 tanks en 3 healers, je kunt het doen met 8 man wat ons bijna gelukt was maar we kregen net tijdens KT een ice block op een mage die net laag was on health en zn heal net niet op tijd kreeg.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Neem de tijd. Stomme dingen voorkomen zoals dood gaan op Thaddius, 4 horsemen en KT
Ja, of iets anders. Enige wat ik me nog kan herinneren is het woord Lavaburst in dat 'gevecht', ben heel slecht in die nieuwe skills van andere classes op 't moment.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Das wel heel slecht want het duurt ff voordat lavaburst gecast is
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef EggsTC het volgende:
Zijn er nog mensen die dit spelen dan?
Lavaburst doet idd veel pijn... 9000-13000 dmg. Maar gewoon om de shaman heen lopen zodat je achter hem staatquote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, of iets anders. Enige wat ik me nog kan herinneren is het woord Lavaburst in dat 'gevecht', ben heel slecht in die nieuwe skills van andere classes op 't moment.
Nou ja, ik werd eerst naar achter gelanceerd en toen kreeg ik opeens 8k in m'n gezicht. Dat is de helft van m'n HPquote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Lavaburst doet idd veel pijn... 9000-13000 dmg. Maar gewoon om de shaman heen lopen zodat je achter hem staat
je weet dat je ook instant kan draaien tijdens het casten he?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Lavaburst doet idd veel pijn... 9000-13000 dmg. Maar gewoon om de shaman heen lopen zodat je achter hem staat
Leuke screenshotquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren Illustration of the Dragon Soul gewonnen met een PuG op mijn warlock. Daarna ook met mijn Death Knight naar obs25 geweest en daarmee Dragon Brood Legguards geloot.
En vanmorgen vond ik deze meneer uit mijn ei:![]()
[ afbeelding ]
NOAM!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren Illustration of the Dragon Soul gewonnen met een PuG op mijn warlock. Daarna ook met mijn Death Knight naar obs25 geweest en daarmee Dragon Brood Legguards geloot.
En vanmorgen vond ik deze meneer uit mijn ei:![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben het gisteren geprobeerd met een 3/6/16 setup, met eerst 5 melee DPS en 11 ranged, maar een van onze DPS warriors had connection problemen, dus die ging er na Gothik uit voor een Shadowpriest.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bij Undying nemen we 2 tanks en 3 healers, je kunt het doen met 8 man wat ons bijna gelukt was maar we kregen net tijdens KT een ice block op een mage die net laag was on health en zn heal net niet op tijd kreeg.
Ik raad je dus aan om altijd 3 healers te brengen op 10 man undying, hoeveel dat precies is op 25 weet ik niet, ligt natuurlijk ook aan de skill en snelheid van de healers die je mee neemt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
je weet dat je ook instant kan draaien tijdens het casten he?![]()
Of ben jij zo'n keyboard turner![]()
Dan kunnen mensen inderdaad om je heen lopen..quote:
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Civilian het volgende:
Na 2 jaar spelen heb ik besloten om, door omstandigheden, maar te stoppen met WoW..
Om de verleiding een beetje te weerstaan ben ik m'n account aan 't deleten ipv gewoon dicht te gooien=
Ongetwijfeld, maar ik ga meer spijt krijgen als ik 't niet doequote:
Hoezo nou weer niet aan een lvl 1?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:35 schreef Civilian het volgende:
Na 2 jaar spelen heb ik besloten om, door omstandigheden, maar te stoppen met WoW..
Om de verleiding een beetje te weerstaan ben ik m'n account aan 't deleten ipv gewoon dicht te gooien
Mijn vraag is of hier toevallig nog een speler is die op Magtheridon speelt die een 'kleine' donatie kan gebruiken :p
En nee dan bedoel ik geen net aangemaakte lvl 1
Ik speel er zelf Alliance, maar als je Horde bent moet het een en ander wel te regelen zijn via de neutrale AH denk ik
Omdat ik wel wil dat 't gold een beetje nuttig besteed wordtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hoezo nou weer niet aan een lvl 1?
Als 't een goede smak gold is transfer ik die lvl 1 wel naar TN
en dat kan je ook niet zo maar overzetten (naar een andere realm) met een lvl 1quote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Omdat ik wel wil dat 't gold een beetje nuttig besteed wordten een nieuw aangemaakte lvl 1 gaat zichzelf echt niet zomaar ff lvlen naar 80 omdat'ie ineens een smak gold krijgt
Gaat om 5700G ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |