Ah jezus man, wat erg ditquote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hallo mijn naam is cindy
[ afbeelding ]
Hallo, Ik ben geen vies oud kereltje hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef Nienke21 het volgende:
die wordt alleen maar afgeragd door oude vieze kereltjes. zielig wijf gewoon
Nou, dan halen we het 'oud' toch weg.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef Houthakker12 het volgende:
[..]
Hallo, Ik ben geen vies oud kereltje hoor
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:34 schreef KluNzo het volgende:
Ze lijkt mij ook wel lekker. Voor een keertje dan![]()
Goed topic
quote:een heel klein minpuntje was dat ik me niet kon wassen.
dit kwam ook door de lokatie waar de ontvangst was.
maar ik rook daarna wel heerlijk van de baby doekjes, waarmee ze mij schoon gemaakt heeft.
Kom op man, ik zou wel eens tussen die joekels willen, gewoon om uit te proberen wat ze doetquote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef goudvis_bob het volgende:
[..]
hahahaha, voor 1 keertje erop dan![]()
![]()
, hahahaha
kan ff niet vinden, hoe oud is ze eigelijk?
Deze kan geeneens z'n eigen penis wassen.quote:okay ik naar binnen gewipt moest mijn jongeheer eerst ff wassen gedaan dus vroeg naar haar naam.......Marry klinkte al Merrie vroeg hoe oud zij was twenty en waar zij vandaan kwam Bulgaria maar efin maar plaats genomen op haar verzorgde bed zij hield alles aan vroeg of alles uit mocht en dat deed zij hmmmmm mooi lichaam nettjes geschoren kutje mooie B-cup tietjes mijn piemelmans was niet goed genoeg schoon zij pakte een stuk keukenrol poetste hem goed schoon ging zo zitten met pijpen dat ik goed overzicht had zij keek mij recht aan tijdens het pijpen (oogcontact) hmmmmm wat deed zij dat heerlijk
Nou, stop het in een flesje en neem het mee naar huis. Smeerkees.quote:Van dit alles wordt ze meestal wel opgewonden, wat resulteert in een nat kaal kutje, die ontzettend lekker smaakt. Haar vocht is vrij dik en lekker van substantie.
quote:Mijn recensie heeft betrekking op woensdag 20 oktober, maar ik had geen mogelijkheid om deze eerder te maken en ik werd vanmiddag door een item herinnert aan Ciny Salou.
Er is geen woord teveel gezegd. De gedachte aan die enorme borsten besloten me haar toch te benaderen, ondanks de waarschuwingen hier. Ze werd gebracht door 2 shoarma figuren. Van die lachende types die ik gelijk moest betalen, ook voor alle extra´s. Aan m´n deur stonden we gewoon te onderhandelen over tietneuken en hoe ik klaar wilde komen. Vreemd en bedreigend sfeertje, zij staat erbij als de **** die verkocht wordt, net of je over een koe staat te onderhandelen.
Op haar website staat dat ze 25 is.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:45 schreef goudvis_bob het volgende:
[..]
hahahaha, voor 1 keertje erop dan![]()
![]()
, hahahaha
kan ff niet vinden, hoe oud is ze eigelijk?
quote:I actually got to see her around 4 weeks ago - I'm still shaking from the memories !!
Now I'm 6'3" tall, and fairly well built/athletic, but this woman just made me look so tiny and insignificant. She was simply towering over me in those heels (still would have been taller than me without them). And her boobs were just massive. Put it this way Kiera, You could probably place both of your boobs onto just one of hers, and she'd still have plenty of room to spare
To put her into perspective, I'll just explain what happened when I was getting undressed. I had just momentarily turned around to place my watch onto a table, and accidentally dropped some stuff onto the floor. As I had my back towards her, she quietly crept up behind me, lifted her boobs up and placed each one over my shoulders, and wrapped them around my entire head !!!
After doing this, she realised that she wasn't getting her desired outcome of completely suffocating me (and remember, I'm facing away from her all this time), so she used just one breast instead. Yes people - this woman completely engulfed my entire head, using just one breast to wrap around my head, and she still had to bend over slightly, because at 6'3" tall, I was still too small for her !!
quote:Alleen het sfeertje met die Ali Baba´s vooraf vond ik minder.
quote:M'n hele bed ruikt er nou nog naar.
Die tieten had ze zeker ingevet want m'n handen waren helemaal plakkerig.
Gatver, die griet is zo ziek als wat in haar hoofd dat ze dat doet. Wat vind een vent daar nou aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Annnet het volgende:
Jakkes, ik heb de recensies even gelezen. Maar als je leest dat je 'voorganger' gepijpt is zonder condoom, zoals ze dat bij duizenden andere mannen doet, wil je dat dan nog steeds?
Zie hier:quote:
Ze is ook een product:quote:Op maandag 23 maart 2009 17:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.tophookers.eu/product_info.php?products_id=825
Waarschijnlijk zal het alleen voor d'r mailtjes zijn, maar je kunt het proberen...
Zie die link btw: product_info ...
Het zal je zus of dochter maar wezen... ...quote:Op zondag 22 maart 2009 11:48 schreef Saphia het volgende:
Niet normaal ditontzettend sneue gasten op die site zeg,het zal je man/vriend maar wezen
doet ze toch zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef CHINESE_USER het volgende:
[..]
Het zal je zus of dochter maar wezen... ...
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:21 schreef tho_Omas het volgende:
Die site is echt een verzamelplaats voor mannen met snorren.
quote:ze liet zich vol in haar gezicht spuiten en het droop zo naar beneden over die meloenen en daar verdwijnt het dan helemaal tussen.
dat is deze dusquote:Ze heeft inderdaad heel veel weg van Nadine Jansen en dat zijn dan niet alleen die enorme borsten, maar ook haar figuur en gezicht.
Holy shit! Lijkt mevrouw Salou hier op???????????????quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Houthakker12 het volgende:
[..]
[..]
dat is deze dus
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef KluNzo het volgende:
[..]
Holy shit! Lijkt mevrouw Salou hier op???????????????
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar liever deze:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Houthakker12 het volgende:
[..]
[..]
dat is deze dus
[ afbeelding ]
ik moet er ook van huilen, gadverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ze moet bijna huilen, zo zwaar zijn ze.
Ik hou wel van huilende vrouwen met superzware tietenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ze moet bijna huilen, zo zwaar zijn ze.
Waarom steel je de tieten van iemand anders?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hallo mijn naam is cindy
[ afbeelding ]
Ja leuk, laten we haar laten komen voor een CATFIGHT !!quote:heb je die foto gezien? ranzig.
die gore teef zou ik zo helemaal in mekaar willen slaan.
gaaf, een paar klappen op d'r voorgevel en ze staat al te wankelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:46 schreef goudvis_bob het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we haar laten komen voor een CATFIGHT !!![]()
Nog vrijwilligers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |