Tjeempie, zijn die echt ?????????????quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou, daar word ik niet vrolijk van![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:17 schreef Benigoi het volgende:
Toen nog maar een half uurtje zitten praten, maar dat gaat nergens over. Ik heb wel gelachen want ze zei dat ze vroeger als cassiere in een supermarkt heeft gewerkt, maar dat ze ontslagen werd omdat haar borsten op de kassa lagen. ".......![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:17 schreef Benigoi het volgende:
...."Met doggystyle liggen die tieten wel op bed, dus je kan haar het bete voorover tegen een wasbak nemen want dan hangen ze los. Ik ben op een omgekeerd kratje pils gaan staan anders kon ik er niet bij. Vond ze grappig. Shit man, wat een groot wijf.
Bij elke stoot in d´r kut zag ik die reet trillen en die borsten heen en weer zwiepen.
Ik kwam alleen te snel klaar. Ik had betaald om in haar gezicht klaar te komen maar dat redde ik helaas niet. Toen nog maar een half uurtje zitten praten, maar dat gaat nergens over. Ik heb wel gelachen want ze zei dat ze vroeger als cassiere in een supermarkt heeft gewerkt, maar dat ze ontslagen werd omdat haar borsten op de kassa lagen. ".......![]()
![]()
![]()
Ze is een hoer, hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 15:35 schreef Jodelie17 het volgende:
heb net zittu lezen. kots kotswat een walgelijk vieze slet is dit. die hoort in een dierentuin in een kooi met zulke uiers.
heb je die foto gezien? ranzig. totaal helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik gegaan.
die gore teef zou ik zo helemaal in mekaar willen slaan.
kan me gewoon niet voorstellen dat daar zoveel mannen op geilen
als je als man daaop kickt ben je echtwel zielig zeg, wat is er mis met een normale b of c cup?
Hoe schattig een beginnende hoerenloperquote:Ik kwam alleen te snel klaar. Ik had betaald om in haar gezicht klaar te komen maar dat redde ik helaas niet. Toen nog maar een half uurtje zitten praten, maar dat gaat nergens over.
Echt he..ga dan aan haar tieten zuigen ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Praten met een hoer omdat de tijd er nog niet op zit. Legendarisch.
Complexje?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:35 schreef Jodelie17 het volgende:
heb net zittu lezen. kots kotswat een walgelijk vieze slet is dit. die hoort in een dierentuin in een kooi met zulke uiers.
heb je die foto gezien? ranzig. totaal helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik gegaan.
die gore teef zou ik zo helemaal in mekaar willen slaan.
kan me gewoon niet voorstellen dat daar zoveel mannen op geilen
als je als man daaop kickt ben je echtwel zielig zeg, wat is er mis met een normale b of c cup?
Denk het dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef Houthakker12 het volgende:
dit is wel onwijs gaaf nieuws trouwens.![]()
ik dacht dat het een geintje was maar ik heb het net ns zitten te lezen allemaal, maar die cindy salou is dus echt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |