Gatver, die griet is zo ziek als wat in haar hoofd dat ze dat doet. Wat vind een vent daar nou aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Annnet het volgende:
Jakkes, ik heb de recensies even gelezen. Maar als je leest dat je 'voorganger' gepijpt is zonder condoom, zoals ze dat bij duizenden andere mannen doet, wil je dat dan nog steeds?
Zie hier:quote:
Ze is ook een product:quote:Op maandag 23 maart 2009 17:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.tophookers.eu/product_info.php?products_id=825
Waarschijnlijk zal het alleen voor d'r mailtjes zijn, maar je kunt het proberen...
Zie die link btw: product_info ...
Het zal je zus of dochter maar wezen... ...quote:Op zondag 22 maart 2009 11:48 schreef Saphia het volgende:
Niet normaal ditontzettend sneue gasten op die site zeg,het zal je man/vriend maar wezen
doet ze toch zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef CHINESE_USER het volgende:
[..]
Het zal je zus of dochter maar wezen... ...
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:21 schreef tho_Omas het volgende:
Die site is echt een verzamelplaats voor mannen met snorren.
quote:ze liet zich vol in haar gezicht spuiten en het droop zo naar beneden over die meloenen en daar verdwijnt het dan helemaal tussen.
dat is deze dusquote:Ze heeft inderdaad heel veel weg van Nadine Jansen en dat zijn dan niet alleen die enorme borsten, maar ook haar figuur en gezicht.
Holy shit! Lijkt mevrouw Salou hier op???????????????quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Houthakker12 het volgende:
[..]
[..]
dat is deze dus
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef KluNzo het volgende:
[..]
Holy shit! Lijkt mevrouw Salou hier op???????????????
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar liever deze:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Houthakker12 het volgende:
[..]
[..]
dat is deze dus
[ afbeelding ]
ik moet er ook van huilen, gadverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ze moet bijna huilen, zo zwaar zijn ze.
Ik hou wel van huilende vrouwen met superzware tietenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ze moet bijna huilen, zo zwaar zijn ze.
Waarom steel je de tieten van iemand anders?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hallo mijn naam is cindy
[ afbeelding ]
Ja leuk, laten we haar laten komen voor een CATFIGHT !!quote:heb je die foto gezien? ranzig.
die gore teef zou ik zo helemaal in mekaar willen slaan.
gaaf, een paar klappen op d'r voorgevel en ze staat al te wankelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:46 schreef goudvis_bob het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we haar laten komen voor een CATFIGHT !!![]()
Nog vrijwilligers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |