Was overigens goed gelukt, top locatie zo tegen het centrum aan!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.
Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts..
nog een fucking maandquote:
True. Heerlijk wonen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben daar ook echt nog nooit in een schoon huis geweest. Tuindorp is vaak ook goor, maar IBB is echt ranzig
Nee.quote:
Ik neem aan dat de smilie gericht is aan de burgemeester en niet aan GeenStijl.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef jakkop het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rnietigd_oplage.html
Wat dat betreft hadden we beter iemand als Aboutaleb kunnen hebben (als het toch een PvdA'er moet zijn).quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Hopelijk krijgen we nu een burgemeester die wel iets aan het marokkanenprobleem wil doen.
Als jullie morgen nou een demonstratie plannen, kom ik daar wel heen (mits gratis bier)!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Morgen om 14:30 uur beraad in Cafe de Opstand!
Wie is er bij??
Adres
Lucasbolwerk 21
3512 EJ Utrecht
06 21291230
info@cafeopstand.nl
KvO gebruikt mijn belastinggeld toch al om zijn toilet mee door te spoelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef zatoichi het volgende:
Tssk stelletje werkelozen, het is niet eens jullie belastinggeld dat naar zijn pensioen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |