abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67905712
De Woo is dicht
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:07:05 #122
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_67912601
Aleid Wolfsen bij Pauw en Witteman
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_67940509
tvp
pi_67941166
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
Was overigens goed gelukt, top locatie zo tegen het centrum aan!
  zondag 12 april 2009 @ 02:06:52 #125
32402 s0k
..............................
pi_67941243
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
De Woo is dicht
nog een fucking maand
..................................................................................................................................................
pi_67942547
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Aleid Wolfsen bij Pauw en Witteman
Laf figuur.
pi_67947497
Met dit weer realiseer ik me opeens dat binnenkort weer allerlei mensen op m'n raam gaan kloppen en m'n deur gaan bonzen. Mensen die willen dat ik het plekkie voor m'n huis voor hen reserveer ivm de vrijmarkt.
Dat is elk jaar weer het geval. Meestal begint het twee weken van tevoren.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_67949148
Volgens mij woon ik dit jaar voor het eerst ook aan de route... maar ik ga altijd zelf dingen kopen, dus geen tijd voor een eigen kraampje
  zondag 12 april 2009 @ 22:41:58 #129
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_67962877
Tvp!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 12 april 2009 @ 22:49:55 #130
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67963110
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:06 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik ben daar ook echt nog nooit in een schoon huis geweest. Tuindorp is vaak ook goor, maar IBB is echt ranzig
True. Heerlijk wonen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67969899
tvp!
  maandag 13 april 2009 @ 11:21:51 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_67971211
Stomme marathon gooit vandaag de hele stad op slot.
For great justice!
pi_67977542
Ach wat moet je dan; de stad is sowieso dicht, en iedereen moet uirusten en uitkateren vandaag!

Iemand mijn schoonzus nog zien trouwen zaterdag? Bij de foto's schijnen ze midden op de zadelstraat tussen het winkelend publiek hebben moeten poseren...Wel leuk hoor met de dom op de achtergrond.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:45:52 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_68000569
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef zatoichi het volgende:
iedereen moet
Nee.

Overigens is zo'n marathon gewoon leuk. Het ware probleem van het verkeersinfact is nog altijd de falende gemeente en de jaarbeurs midden in de binnenstad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68005311
Tsssk waar is Fry?
pi_68010961
quote:
Ik neem aan dat de smilie gericht is aan de burgemeester en niet aan GeenStijl.

Wat een klootzak zeg, van mij mag hij weer opdonderen
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:10:26 #138
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68011608
Morgen om 14:30 uur beraad in Cafe de Opstand!

Wie is er bij??

Adres

Lucasbolwerk 21
3512 EJ Utrecht
06 21291230
info@cafeopstand.nl
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:14:46 #139
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68011735
Beraad over de heringebruikneming van Galgenwaard ofzo?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:15:59 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_68011780
Hopelijk krijgen we nu een burgemeester die wel iets aan het marokkanenprobleem wil doen.
For great justice!
pi_68011799
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Hopelijk krijgen we nu een burgemeester die wel iets aan het marokkanenprobleem wil doen.
Wat dat betreft hadden we beter iemand als Aboutaleb kunnen hebben (als het toch een PvdA'er moet zijn).
pi_68011828
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Morgen om 14:30 uur beraad in Cafe de Opstand!

Wie is er bij??

Adres

Lucasbolwerk 21
3512 EJ Utrecht
06 21291230
info@cafeopstand.nl
Als jullie morgen nou een demonstratie plannen, kom ik daar wel heen (mits gratis bier)!



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2009 17:17:54 ]
pi_68012929
Tssk stelletje werkelozen, het is niet eens jullie belastinggeld dat naar zijn pensioen gaat
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:00:47 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_68013257
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef zatoichi het volgende:
Tssk stelletje werkelozen, het is niet eens jullie belastinggeld dat naar zijn pensioen gaat
KvO gebruikt mijn belastinggeld toch al om zijn toilet mee door te spoelen.
For great justice!
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:10:29 #145
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68013523
als iemand dat van cafe de opstand nou ff op twitter zet, dan staat er morgen echt een hele meute
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68018432
Mogen we nu ook stemmen voor een nieuwe burgemeester?
  woensdag 15 april 2009 @ 16:17:46 #147
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_68042969
Jammer voor Wolfsen maar ik ben weer vrij en blij in Utrecht!
Betonwijk is 't geworden, na 4 dagen gewacht te hebben kreeg ik gewoon een setje sleutels met de mededeling: "kijk maar 's, vind je 't wat kom dan maar tekenen, zo niet, sleutels terug brengen"

Een oud arbeidershuisje in de Betonwijk, samen met 'n vriend voor 259 p.p.m. incl.

Jiehoe! Utrecht Eindelijk weer terug, nu zo'n beetje aan rommelen qua werk e.d. maar 't komt er weer lekker aan te komen!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_68043612
Waar is de Betonwijk?

Wel leuk dat je een huisje hebt Via woningbouw? Ik sta nu pas 2 jaar ingeschreven (toen ik me inschreef bij de SSH hoefde je er nog geen Woningnet inschrijving bij te nemen ) dus de kans voor mij om iets te krijgen is miniem
  woensdag 15 april 2009 @ 17:00:39 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_68044477
Betonbuurt is aan de zuid-oost kant van Zuilen.
For great justice!
  woensdag 15 april 2009 @ 17:02:00 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_68044530
Geuzenwijk/Zuilen-Oost. Eh ja, jij liever dan ik .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')